باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102

ویژگی های محصول
  • نوع باتری: Ni-MH
  • ولتاژ: 3.6 ولت
  • ظرفیت باتری: 700 میلی‌آمپر‌ساعت
  • دستگاه های سازگار: سازگار با دستگاه های پاناسونیک مدل هایC1220 ،TC1225 ،TC1245 ،TC1221 ،TC1230 ،TC1222 ،TC1232 ،TC1226،TC1227 ،C1238 ،TC1282 ،TC1231 ،TC1281 TC1271
  • دارای ضمانت و گارانتی

قیمت:

280,000 تومان

توضیحات

مشخصات فنی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102

باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 محصولی از کمپانی پاناسونیک ژاپن با ولتاژی برابر با ۳٫۶ ولت و ظرفیت باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی می باشد.

مشخصات فنی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102
مشخصات فنی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102

باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 از نوع Ni-MH بوده و در ابعاد ۴۸ × ۳۱× ۱۱ میلی ‌متری طراحی می شود و دارای ۳۹ گرم وزن بوده و در تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک مدل‌های  ۱۲۲۰،TC1225،TC1245،TC1221،TC1230،TC1222،TC1232،TC1226،TC1227،C1238،TC1282،TC1231،TC1281 TC1271  قابل استفاده است‌. کیفیت بالای  ساخت، کارایی و ابعاد مطلوب، سهولت در نصب و استفاده و میزان نگهداری شارژ به علاوه ارزش خرید نسبت به قیمت آن از جمله نقاط قوت باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 محسوب می شوند.

نحوه تشخیص باتری تلفن بی سیم تقلبی از اصل

متاسفانه جدیدا نمونه های بسیاری از باتری های نامرغوب یا به اصطلاح بنجل و فیک وارد بازار می شوند به همین دلیل یکی از اصلی ترین چالش های کاربران تلفن بی سیم پاناسونیک تعویض باتری تلفن است اصل. در ادامه این مطلب به چند مورد از فاکتور های تشخیص باتری اصل از تقلبی و نحوه نگه داری از آن ها خواهیم پرداخت.

یک قانون نا نوشته این چنین می گوید که وقتی کالایی بین و تقلبی است، بسته بندی و ظاهر آن نیز بی کیفیت و متفاوت با نمونه اصلی خواهد بود. در رابطه با باتری تلفن های بی سیم نظیر باتری مدل P102 چند مشخصه ظاهری می توانند در انتخاب باتری مرغوب و اصل به ما کمک کنند.

وزن باتری:

توجه داشته باشید که باتری های تقلبی حدودا ۵ تا ۱۰ گرم سبک تر از باتری های اصل می باشند. لذا با گذاشتن هر دو باتری در دو دست و مقایسه آن ها به سادگی می توان تفاوت وزن آن ها را متوجه شد. باتری های غیر اصل به دلیل تولید با مواد اولیه کمتر، سبک تر هستند. همچنین باتری های اصل بسته بندی محکم تر و با کیفیت تری در مقایسه با بسته بندی باتری های فیک دارند.

برچسب و لبه های باتری:

نوع برچسب به کار رفته در باتری های تقلبی بی کیفیت و کاغذی می باشد. لبه های برچسبی، که دیتای باتری بر روی آن قرار دارد را به دقت بررسی نمایید چنانچه برچسب بدون برآمدگی صاف و بدون هیچ گونه شکاف و درز بوده و کاملا صاف و صیقلی باشد نشان دهنده ی کیفیت بالا و مرغوبیت ظاهری و در واقع اورجینال بودن باتری تلفن است.

قیمت باتری:

باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 یا هر باتری دیگری در صورت تقلبی بودن عموما قیمت پایین تری نسبت به باتری اورجینال و اصل خواهد داشت، البته شایان ذکر است که همیشه گران بودن نشانی بر اصل بودن و کیفیت کالا نیست، ممکن است برخی از فروشندگان جنس بنجل را با قیمت بالایی به فروش برسانند، که با دقت بیشتر و بررسی سایر روش ها مشتری می تواند به سهولت از این موضوع مطلع شود.

خرید باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 اصل شاید در نگاه اول به علت قیمت نسبتا بالاتر مقرون به صرفه به نظر نرسد اما در بلند مدت ۳ برابر و مشاهده کیفیت و کارایی بالای آن به اقتصادی بودن این خرید پی می برید.

خرید باتری تلفن نمایندگی های معتبر پاناسونیک و دارای گارانتی:

اگر نگران این هستید که باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 که می خرید اصل است یا خیر، می توانید باتری تلفن بی سیم خود را از نمایندگی های مجاز و معتبر پاناسونیک تهیه نمایید که همراه با باتری ضمانت نامه نیز ارائه می شود. باتری پاناسونیک P102 اصل بایستی حداقل ۱۸ ماه و سایر برندها حداقل ۱ سال گارانتی داشته باشند و فروشندگانی که از ارائه گارانتی باتری به مشتریان امتناع می کنند، بی تردید باتری آنها اورجینال نبوده و دوام و طول عمر زیادی نخواهد داشت.

خرید باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 از نمایندگی های معتبر پاناسونیک
خرید باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 از نمایندگی های معتبر پاناسونیک

نحوه نگه داری از باتری تلفن بی سیم پاناسونیک

باتری تلفن  پس از خریداری، نیاز به شارژ اولیه خواهد داشت، عمده باتری ها بایستی ۱۰ ساعت پیش از استفاده شارژ شده و در هنگام شارژ اولیه مورد استفاده قرار نگیرند. دقت داشته باشید دسته ای از باتری هایی که به شارژ اولیه نیاز ندارند باتری های Ready To Use نامیده می شوند.

این مدل باتری های با کیفیت توسط کارخانه تولیدکننده شارژ می شوند. البته روشن است که پس از چند روز استفاده، این مدل باتری ها نیز باید همچون سایر باتری ها شارژ گردند. باتری های اصل و اورجینال، قابلیت نگه داری شارژ در بلند مدت را داشته و هر میزان که باتری مرغوب تر و باکیفیت تر باشد، مدت زمان نگه داری شارژ آن نیز طولانی تر خواهد بود.

عمر باتری :

از آنجایی که طول عمر باتری های قابل شارژ نظیر باتری تلفن P102 به نسبت تعداد دفعات شارژشان مشخص  می شود، جهت استفاده بهینه، بهتر است این باتری ها چند روز یک بار شارژ شده و تا زمانی که هشدار نیاز به شارژ مجدد بر روی نمایشگر تلفن بی سیم ظاهر نشده است، بهتر است باتری بی سیم را شارژ نکنید. تعداد دفعات شارژ باتری های باکیفیت و مرغوب پاناسونیک، حدود ۳۰۰ تا ۲۱۰۰ مرتبه بوده و با هر بار شارژ باتری یک مرتبه از عمر شارژ اسمی آن کاسته می شود.

مشکلات استفاده از باتری های تقلبی و غیراصل

کاربران گرامی توجه فرمائید که استفاده از باتری های تقلبی و غیر اورجینال به علت کیفیت و قابلیت شارژدهی پایین در مدت زمان کوتاهی شارژ تمام می کنند و بایستی مجددا اقدام به خرید باتری کرد. استفاده از باتری های تقلبی و فیک در برخی موارد موجب داغ شدن بیش از اندازه باتری قلمی تلفن پاناسونیک شده و در نهایت به ذوب شدن بدنه ی پلاستیکی تلفن می انجامد.

این اتفاق ناگوار می نواند علاوه بر خسارت به تلفن بی سیم شما مشکلات و اختلالاتی نظیر مرتب شارژ نمودن تلفن، قطع شدن ناگهانی مکالمات تلفنی و تحمیل هزینه اصافی جهت خرید مجدد باتری تلفن را در پی داشته باشد. لذا توصیه می کنیم حتما به هنگام خرید باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل P102 به نمایندگی های مجاز و معتبر پاناسونیک مراجعه نموده و از اصل بودن باتری اطمینان حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع

شارژی

فابریک

میباشد

گارانتی

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها