باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU

ویژگی های محصول
  • تعداد باتری های موجود در جعبه:2 عدد
  • نوع باتری:AAA
  • نوع تکنولوژی باتری:نیکل – متال هیدرید
  • دارای قابلیت شارژ مجدد: میباشد
  • دارای  ضمانت و گارانتی

قیمت:

200,000 تومان

توضیحات

باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU

باتری نیم قلم
باتری نیم قلم

مقدمه ای بر باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU

باتری ها در مدل ها، سایز ها و برندهای مختلفی تولید می شوند و در انواع وسایل الکترونیکی، تجهیزات و اسباب بازی ها از آن ها استفاده می شود. باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU از جمله باتری های برند پانوسونیک می باشد که در لوازم مختلفی چون تلفن های بی سیم، دوربین های عکاسی و اسباب بازی ها استفاده می شود. باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU از نوع تکنولوژی نیکل-متال هیدرید می باشد که قابلیت شارژ دارد.

باتری نیم باتری نیکل-متال هیدرید پاناسونیکپاناسونیک مدل HHR-83AAABU
باتری نیکل-متال هیدرید پاناسونیک

باتری نیکل-متال هیدرید پاناسونیک

باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU از نوع باتری های نیکل-متال هیدرید می باشد.  الکترود مثبت به کار رفته در باتری های نیکل-متال هیدرید از جنس نیکل اکسی هیدروکسید و الکترود منفی آن ها از جنس آلیاژ جذب کننده هیدروژن می باشد. ظرفیت باتری های نیکل-متال هیدرید در مقایسه با باتری های نیکل-کادمیومی حدود ۲ تا ۳ برابر بیشتر است. همچنین قابلیت شارژ مجدد این باتری ها از جمله مزیت های دیگر آن ها می باشد.

همیشه از باترهای پاناسونیک برای دستگاهای پاناسونیک استفاده کنید

برای استفاده از لوازم الکترونیکی پاناسونیک، بهتر است از باتری های برند پاناسونیک استفاده کنید. برای خرید و تهیه ی باتری های پاناسونیک می توانید به بازار و فروشگاه های مختلف مراجعه کنید؛ اما با وجود باتری های تقلبی در بازار، بهتر است از یک فروشگاه مطمئن و معتبر باتری مورد نظرتان را تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی پاناسونیک ایرانکو به نشانی اینترنتی https://panasonic-iranco.com همواره با ارائه انواع محصولات و مواد مصرفی پاناسونیک می تواند به شما کمک کند. اگر به دنبال باتری های قلمی و نیم قلمی با ظرفیت های متفاوت در برند پاناسونیک هستید، می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را با ضمانت اصل بودن کالاها تهیه کنید و هیچ نگرانی در رابطه با خرید خود نداشته باشید.

کاربرد باتری نیم قلمی پاناسونیک

باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU با ظرفیت ۸۳۰ میلی آمپر در لوازم الکترونیکی مختلفی استفاده می شود و کاربرد دارد. این باتری علاوه بر ظرفیت بالا، قابل شارژ نیز می باشد که همین امر موجب محبوبیت آن در بین افراد شده است.

از کاربردهای مهم و فراوان باتری نیم قلمی پاناسونیک ، می توان به استفاده آن در تلفن های بی سیم، دوربین های عکاسی و انواع اسباب بازی ها اشاره کرد. معمولا تلفن های بی سیم از جمله تلفن های پاناسونیک برای کار کردن به یک یا چند باتری نیاز دارند و در اغلب این تلفن ها از باتری های نیم قلمی استفاده می شود. باتری های نیم قلمی در ظرفیت های ۵۳۰ یا ۸۳۰ تولید می شوند و برای تشخیص ظرفیت آن ها می توانید به مدل باتری ها توجه کنید.

باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU
باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU

باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAA دارای ظرفیت ۸۳۰ می باشد و قابلیت شارژ دارد؛ بنابراین اگر از لوازم پاناسونیک، از جمله تلفن های بی سیم پاناسونیک استفاده می کنید، این مدل از باتری های نیم قلمی پاناسونیک باظرفیت بالا و همچنین قابلیت شارژ مجدد برای شما مقرون به صرفه خواهند بود.

برای تهیه ی انواع باتری های پاناسونیک از جمله تهیه باتری نیم قلمی پاناسونیک می توانید به فروشگاه اینترنتی پاناسونیک ایرانکو مراجعه کنید. این فروشگاه علاوه بر فروش انواع باتری های پاناسونیک در بهترین کیفیت، عرضه کننده انواع لوازم پاناسونیک نیز می باشد. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، می توانید به راحتی انواع باتری های پاناسونیک را با ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید.

خرید مطمئن باتری نیم قلمی پاناسونیک مدل HHR-83AAABU

همواره در خرید هر نوع کالا آنچه برای یک خریدار یا مصرف کننده مهم است، کیفیت و اصل بودن کالا می باشد. فروشگاه پاناسونیک ایرانکو از جمله نمایندگی های محصولات پاناسونیک در ایران می باشد که با فروش اینترنتی محصولات پاناسونیک، خرید را برای شما آسان تر می کند. شما با مراجعه به وبسایت این فروشگاه، می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی و با اطمینان کامل خریداری کنید.

کاربرد باتری نیم قلم پاناسونیک

باتری نیم قلمی پاناسونیک در انواع تلفن های بی سیم، دوربین های عکاسی و اسباب بازی ها استفاده می شود. این باتری با ظرفیت ۸۳۰ میلی آمپر و عمر مفید ۱ الی ۲ سال بسیار مورد توجه افراد می باشد؛ اما با توجه به عمر مفید این باتری لازم است بعد از یک دوره زمانی، باتری را تعویض یا شارژ کنید.

شارژ باتری به دفعات زیاد می تواند باتری را از بین ببرد؛ بنابراین همواره بهتر است باتری را بعد از یک دوره زمانی مناسب تعویض کنید تا از اتلاف وقت و هزینه های اضافی جلوگیری شود.

راههای خرید باتری فابریک نیم قلم پاناسونیک

بهترین راه برای تهیه ی انواع باتری از جمله تهیه باتری نیم قلمی پاناسونیک مراجعه به یک فروشگاه معتبر می باشد. فروشگاه ها و نمایندگی های پاناسونیک بهترین گزینه برای تهیه ی محصولات پانوسونیک با درجه کیفیت بالا هستند؛ در نتیجه اگر قصد خرید انواع محصولات یا مواد مصرفی پاناسونیک را دارید، مراجعه به فروشگاه اینترنتی پاناسونیک ایرانکو، همواره بهترین و راحت ترین گزینه برای شما می باشد.

باتری نیم قلمی پاناسونیک
باتری نیم قلمی پاناسونیک

منابع:

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی اچ پی

توضیحات تکمیلی

نوع

شارژی

فابریک

میباشد

گارانتی

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها