تلفن بی سیم پاناسونیک

پاناسونیک KX-TGE433B

تلفن بی سیم پاناسونیک

به گزارش نمایندگی تلفن بی سیم پاناسونیک یک تلفن بی سیم یا تلفن قابل حمل یک تلفنی است که در آن گوشی قابل حمل است و با تلفن همراه یا سایر تلفن ها ارتباط برقرار می کند، ایستگاه پایه به یک شبکه تلفن از طریق یک خط تلفن به عنوان یک سیم متصل شده است و همچنین به عنوان شارژر برای شارژ کردن باتری های گوشی توسط یک سیم دیگر به برق وصل شده و به عنوان شارژر عمل می کند.

محدوده استفاده از تلفن بی سیم محدود است، معمولا به همان ساختمان یا فاصله کوتاهی از ایستگاه پایه مختصر می شود. ایستگاه پایه در محل مشترک، چیزی است که یک تلفن بی سیم را از تلفن همراه متفاوت می کند.

استانداردهای تلفن بی سیم، مانند PHS و DECT، خطوط یکنواخت بین تلفن های بی سیم و تلفن همراه را با استفاده از تحویل سلول (انتقال) تمیز می دهند؛ ویژگی های پیشرفته مختلف، مانند انتقال داده؛ و حتی در مقیاس محدود، رومینگ بین المللی وجود دارد.

در سال ۱۹۹۴، تلفن های بی سیم بی سیم در دامنه فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز معرفی شدند . سیگنال های دیجیتال به تلفن ها اجازه می دادند که امنیتشان بیشتر شود  و کاهش استراق سمع باشند. به راحتی می توانستیم حین مکالمات تلفنی با تلفن های هوشمند بی سیم را بشنویم.

در سال ۱۹۹۵، طیف گسترده ای از داده های دیجیتال (DSS) برای تلفن های بی سیم معرفی شد . این فن آوری اطلاعات دیجیتال را قادر می سازد تا در میان فرکانس های مختلف بین گیرنده و پایه پخش شود، در نتیجه تقریبا استراق سمع در مکالمات با تلفن بدون سیم غیرممکن است.
شرکت پاناسونیک یک شرکت الکترونیک چند ملیتی ژاپنی است که مقر آن در کادوما، اوزاکا، ژاپن است. پاناسونیک به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع تلفن بی سیم مطرح می باشد.

بررسی تلفن های بی سیم پاناسونیک

مقالات نمایندگی پاناسونیک عنوان می کند ما بیش از ۴۰ ساعت تست و انجام تحقیق و ارزیابی تلفن های بی سیم به جهت پیدا کردن بهترین تلفن بی سیم برای خانه یا محل کسب و کار صرف کردیم. به طور کلی، ما تلفن بی سیم پاناسونیک  با دستگاه پاسخگو را توصیه می کنیم.

تلفن بی سیم پاناسونیک دارای کاربری آسان برای استفاده از دکمه های بزرگ و صفحه نمایش روشن با نور پس زمینه کافی است. علاوه بر این، امکانات موارد اضافی مانند مسدود کردن تماس، قدرت پشتیبان اضطراری و صحبت کردن شناسه تماس گیرنده در آن وجود دارد.

در کل تلفن های پاناسونیک دارای ویژگی های بیشتری نسبت به هر گوشی دیگری که ما بررسی کردیم می باشد و برای استفاده جهت امور کسب و کار بهترین گزینه نسبت به سایر دستگاه های تلفن بی سیم مناسب است.

برخی از انواع تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن پاناسونیک KX-TGE433B

بهترین چیز در مورد تلفن پاناسونیک KX-TGE433B ترکیبی از ویژگی های مفید و تنظیمات قابل تنظیم و همراه با رابط کاربری آسان برای استفاده است. این سیستم تلفن بی سیم شامل یک دستگاه پاسخگو و سه گوشی است که می تواند تا شش تا از آنها گسترش یابد.
این گوشی دارای یک نمایشگر دیجیتال بزرگ و دارای کنتراست بالا،با قابلیت خواندن سیاه و سفید است. دکمه ها از همان طرح رنگی استفاده می کنند و برای شماره گیری آسان حتی در تاریکی نیز نور پس زمینه دارند. این گوشی بزرگتر از سایر گوشی هایی است که ما بررسی کردیم، با تمام این ها این مدل از تلفن بی سیم پاناسونیک از زیباترین برترین گزینه ها نیست.

در سمت چپ جک هدست برای صحبت کردن با دست آزاد است. شما همچنین می توانید از بلندگوی گوشی استفاده کنید، اما کیفیت صدا از طریق اتصال سیمی بهتر است. یک دکمه بلوک تماس اختصاصی در پایین سمت راست صفحه کلید وجود دارد که به راحتی می توانید از telemarketers جلوگیری کنید.

شما می توانید تا ۲۵۰ عدد با این ویژگی را مسدود کنید، اگر مشترک سرویس تلفنی خود را از شرکت تلفن خود به اشتراک بگذارید. با شناسه تماس گیرنده، نام تماس گیرنده بر روی هر گوشی نشان داده می شود و شما می توانید شناسه تماس گیرنده را به انگلیسی تنظیم کنید، که به شما

امکان می دهد بدون اینکه به تلفن نگاه کنید تماس بگیرید. ازبین تلفنهای مورد آزمایش ما، Panasonic KX-TGE433B یکی از بهترین عملکرد باتری را داشت. ۵٫۵ ساعت زمان از خالی تا پرشدن کامل زمان می برد. (در مقایسه با زمان شارژ متوسط ​​۶٫۵ ساعت) ۵٫۵ ساعت طول کشید و در آزمایشهای زمانبندی آماده به کار ما بین گوشیهای طولانی مدت بود.

 

پاناسونیک KX-TG7875S Link2Cell

تلفن بی سیم بلوتوث پاناسونیک KX-TG7875S Link2Cell با کاهش نویز و همراه با دستگاه پیام گیر دیجیتال تا ۵ گوشی افزایش یافته در رنگبندی سیاه  نقره ای موجود است .

ایده آل برای استفاده در خانه یا محل کسب و کار. تلفن تک خط با ۵ گوشی بی سیم می تواند از طریق بلوتوث به دو گوشی هوشمند متصل شود تا تماس های سلولی را در هر کجا در خانه و یا محل کار برقرار کند.
پاسخ دادن با ارسال پیام: قابلیت پاسخگویی به دستگاه های دیجیتال به شما امکان می دهد پیام های صوتی را از واحد پایه در خانه یا از سلول ثبت شده خود در جاده دریافت کنید.
USB Charge and Power Back-up ویژگی: سیستم تلفن بی سیم پاناسونیک تلفن هوشمند شما را با ورودی مناسب USB متصل می کند و همیشه در حین خاموش شدن برق از آن استفاده می شود.
Talker Caller ID با استفاده از سیستم تلفن خانه پاناسونیک، می توانید صدای تماس را از سراسر اتاق را بشنوید. ویژگی Caller ID صحبت کردن با استفاده از تکنولوژی تبدیل متن به گفتارمی باشد،همان اعلام اطلاعات تماس گیرنده است.
تکنولوژی کاهش نویز: کاهش نویز بهبود یافته در Link2Cell پاناسونیک  نه تنها سر و صدای زمینه را کاهش می دهد، بلکه باعث افزایش صدای شما نیز می شود.

 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
2 سال قبل

کوشی تلفن من از نوع KX-TG1611SPاست وقتی تماس می گیرم بوق نمی خوره چه کنم