تلفن پاناسونیک مدل S820

ویژگی های محصول
  • قابلیت تنظیم میزان صدا
  • داشتن حالت‌های مختلف از جمله میوت و غیره
  • داشتن دکمه شماره‌گیری مجدد

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

تلفن پاناسونیک مدل S820

تلفن پاناسونیک مدل S820
تلفن پاناسونیک مدل S820

تلفن پاناسونیک مدل S820 همان ساده‌ترین مدل تلفنی است که بیشتر افراد به ویژه افراد دور از تکنولوژی به دنبال آن هستند. فکر نکنیم که دستگاهی ساده‌تر و ارزان‌تر از این مدل وجود داشته باشد. تلفنی که به نمونه اقتصادی معروف است. هیچ امکاناتی جز برقراری تماس ندارد. حتی باید گفت که صفحه نمایش هم ندارد. شاید تعجب کنید که آیا هنوز چنین دستگاه‌هایی ارتباط دهی در قرن ۲۱ پیدا می‌شود. باید گفت بله. این مدل مناسب افرادی است که قصد برقراری ارتباط تلفنی و تماس دارند. تلفنی که می‌تواند یک کادو ساده و شیک برای پدربزرگ یا مادربزرگ‌ها باشد. آن‌هایی که فقط قصد دارند تا از تلفن برای شماره‌گیری استفاده کنند و دنبال امکانات نیستند.

به هرحال برای خرید باید به دنبال ویژگی‌های آن هم بود. در ادامه قصد داریم تا ویژگی اصلی تلفن پاناسونیک مدل S820 را برای شما بنویسیم. ویژگی‌هایی اصلاً زیاد نیست؛ اما پاناسونیک در ساخت تمامی مدل‌های تلفن خود در تلاش بوده تا ساده‌ترین امکانات را با بهترین کیفیت در نظر بگیرد.

ویژگی ظاهری و فنی تلفن پاناسونیک مدل S820

تلفن پاناسونیک مدل S820
تلفن پاناسونیک مدل S820

ظاهر و اندازه

خوشبختانه اطلاعات مناسبی در خصوص ابعاد این تلفت وجود دارد. ابعاد پایه این دستگاه برابر با ۱۲۰×۱۰۰ میلی‌متر و ابزار گوشی آن ۲۰۰×۱۸۰×۷۶۰ میلی‌متر است. همچنین ۷۳۰ گرم وزن دارد. باید گفت اندازه مناسبی داشته و به راحتی روی هر میز کوچکی جای می‌گیرد. همچنین وزن بالایی هم ندارد. از این رو حمل یا در دست گرفتن آن هم هیچ مشکلی برای کاربران به وجود نخواهد آورد. دکمه‌های آن به حدی بزرگ است که شماره‌گیری آن را برای هر کاربری بسیار راحت کرده است. البته باید گفت که قابلیت اتصال به دیوار را ندارد؛ اما با توجه به نوع استفاده آن، به نظر می‌رسد، نبود این ویژگی خیلی دردسر برای افراد ندارد.

اسپیکر

دیگر ویژگی که در این دستگاه وجود دارد، اسپیکر است. باید گفت که اسپیکرهای به کار رفته در تلفن پاناسونیک کیفیت بسیار بالایی دارند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون برداشتن تلفن بتوانند با طرف پشت خط صحبت کند. در حقیقت استفاده از تلفن به عنوان دستگاه هدست.

شاید در نظر بتوان ویژگی‌های اصلی مدل S820 محدود به همین دو مورد بیان کرد؛ اما تعدادی امکانات ساده و اولیه دیگری هم وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

  • قابلیت تنظیم میزان صدا
  • داشتن حالت‌های مختلف از جمله میوت و غیره
  • داشتن دکمه شماره‌گیری مجدد

البته قابلیت‌های دیگر در دفترچه تلفن نوشته شده است که توصیه می‌شود حتماً قبل از استفاده یک بار کامل همه آن‌ها را مطالعه کنید.

نکته بعدی که نباید فراموش کرد، جنس بدنه محکم آن است. پاناسونیک در ساخت تمامی تلفن‌های خود از بهترین مواد استفاده می‌کند. از این رو این تلفن توان بالایی در برابر انواع ضربه را دارند. تلفن پاناسونیک مدل S820 برخلاف ساده بودن امکانات دارای مقاومت بالایی بوده و به این راحتی‌ها دچار شکستگی نمی‌شود.

به هر حال باید گفت که این مدل تلفن بسیاری از قابلیت‌ها را ندارد. قابلیت‌هایی که باورش برای نسل جدید بسیار سخت است؛ اما باید آن‌ها را قبول کرد. قابلیت‌هایی که در این دستگاه نیست، شامل نبود صفحه نمایشگر، نبود قابلیت ضبط مکالمه، نبود منشی تلفنی، نبود قابلیت کنفرانس، نبود نور پس زمینه صفحه کلید، نبود روم مانیتورینگ، نبود کالر آیدی و نبود جک هدفون. این تلفن می‌تواند حس نوستالژیکی برای خریداران به ویژه نسل‌های قدیمی به وجود بیاورد.

خرید تلفن پاناسونیک مدل S820

تلفن پاناسونیک مدل S820
تلفن پاناسونیک مدل S820

خرید این نوع تلفن پاناسونیک فقط برای افرادی قدیمی توصیه می‌شود. حتی هستند افراد جدید که این دستگاه را برای اتاق‌های منزل خود خریداری می‌کنند. اتاق‌هایی که صرفاً یک پریز تلفن داشته و می‌خواهند که در آنجا فقط یک دستگاه برای روز مبادا داشته باشند. تلفن پاناسونیک مدل S820 دستگاه بسیار باصرفه و اقتصادی بوده و می‌تواند به عنوان تلفن دوم و سوم حتی در ادارات و بخش‌های بسیار کوچک هم مورد استفاده قرار بگیرد.

برای خرید تلفن پاناسونیک مدل S820 فقط کافی است که با نمایندگی فروش تلفن پاناسونیک تماس بگیرید. کارشناسان فروش مجرب ما به تمامی سؤالات شما در خصوص خرید این مدل به صورت کامل توضیح می‌دهند. همچنین در صورت نیاز، به شما نمونه‌های دیگری را هم پیشنهاد خواهند داد. برای ارتباط دهی با شرکت از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید.

تعمیر تلفن پاناسونیک مدل S820

مهم‌ترین در این دستگاه‌ها، تعمیر آن است. برای تعمیر تلفن پاناسونیک مدل S820 و نمونه‌های دیگر پاناسونیک فقط کافی است که آن را به مرکز تعمیرات پاناسونیک تحویل دهید. کارشناسان مجرب و آموزش دیده با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اورجینال در قدم اول اقدام به عیب‌یابی مشکلات کرده و سپس شروع به تعمیر آن می‌کنند. تعمیر در نمایندگی علاوه بر مزیت استفاده از تکنولوژی تخصصی و قطعات اصلی برای جایگزینی، باعث می‌شود که دستگاه شما زیر نظر متخصصان کارآزموده مورد بررسی قرار بگیرد.این مدل تلفن پاناسونیک با اینکه خیلی ساده است؛ اما نباید تعمیرات آن دست کم گرفت. در حقیقت برای هیچ تلفن پاناسونیک نباید عملیات خرید و تعمیر را دست کم بگیرید.

آیا نیاز ما را برطرف می‌کند؟

این اغلب سؤالی است که بیشتر افراد در خصوص خرید تلفن‌های ساده از کارشناس فروش پاناسونیک می‌پرسند. اینکه آیا تهیه چنین مدلی می‌تواند نیاز آن‌ها را برطرف کند یا خیر. اول از همه باید گفت که ارزان بودن قیمت آن به معنای پایین بودن کیفیت نیست. تلفن‌های پاناسونیک هیچ کیفیت پایینی ندارند. بلکه امکانات آن‌ها است که نسبت به بقیه زیاد نیست. دوم اینکه برای همین کارشناس در اول از همه علت خرید را از شما یا هر خریدار محترم دیگر می‌پرسد. سپس با بررسی و تحلیل آن‌ها، نتیجه گیری می‌کند که آیا تهیه این مد می‌تواند مناسب شما باشد یا خیر.

اگر قصد شما از تهیه این مدل فقط برقراری تماس یا داشتن تلفن دوم و سوم در منزل است، خرید تلفن پاناسونیک مدل S820 توصیه می‌شود؛ در غیر این صورت خیر. به هر حال امکانات بالایی نداشته و نمی‌تواند تمامی نیازهای افراد را همانند نمونه‌های حرفه‌ای برطرف کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, مشکی

نوع

با سیم

نمایشگر

ندارد

اسپیکر

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها