فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

ویژگی های محصول
  • تکنولوژی چاپ:کاربنی
  • گوشی تلفن:دارد
  • ADF:ندارد

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E
فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E در نگاه اول دستگاه فانتزی به حساب می‌آید. واقعاً هم ظاهر فانتزی دارد؛ تا حدی که برخی که گمان می‌کنند این دستگاه یک دکوری است تا برای ارسال کاغذ استفاده شود؛ اما آیا تا به حال، پاناسونیک این همه هزینه کرده تا نمونه دکوری بسازد؟ البته منظور ما این نیست که پاناسونیک به ظاهر اهمیت نمی‌دهد؛ اما طراحان و مدیران این شرکت به دنبال این هستند تا بتوانند همه چیز را با هم داشته باشند. دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E دستگاهی است که در کنار زیبایی، کارایی فوق‌العاده‌ای هم دارد.

چرا این حرف می‌زنیم؟ چرا باید اصلاً این دستگاه را خریداری کنیم؟ چه مزیت و امکاناتی برای خرید دارد؟ خیلی کوچک است و آیا احتمال زود شدن آن وجود دارد؟ همه این ها در ادامه ویژگی بیان خواهد شد.

ویژگی‌های دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E
فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

ظاهر زیبا

از نظر ما ظاهری شبیه به نان رولت دارد. دستگاه تقریباً استوانه‌ای شکل که تکنولوژی آن به صورت کاربنی بوده و تمامی امکانات یک دستگاه فکس پاناسونیک را در دل خود جای داده است. رنگ طوسی در کنار رنگ‌های مشکی و تیره آنکه به کار رفته است، باعث شده جلا و زیبایی دو چندان این دستگاه فکس شده است.

صفحه نمایش آن با اینکه نسبتاً کوچک است؛ اما می‌تواند شماره‌ها را به خوبی نشان دهد. از این رو مشکلی در دیدن اعداد روی صفحه وجود ندارد. مزیت دیگر دکمه‌های آن هستند. تمامی دکمه و حتی دیگر المان‌ها به اندازه و مناسب روی دستگاه قرار گرفته‌اند. این باعث شده تا استفاده از دستگاه برای هر نوع کاربری راحت‌تر شود. نکته مهم‌تر اینکه همه چیز بر اساس اصولی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همین اصول باعث شده تا شما با یک یا دو بار استفاده به راحتی مکان آن‌ها را یاد گرفته در سری بعدی مشکلی نداشته باشید.

گوشی جدا

یکی از مواردی که باعث جلب توجه دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E نسبت به بقیه دستگاه‌های فکس شده است، گوشی تلفن بی‌سیم جدای آن است. تمامی دستگاه‌های فکس امکان تلفن هم دارند؛ اما گوشی با سیمی به خود دستگاه متصل است. در این مدل، طراحان سعی کردند تا متفاوت عمل کنند. گوشی تلفن جدا بوده و شما می‌توانید به راحتی در دست گرفته و با آن مکالمه کنید. در زمان عرضه و حتی الآن، همین مورد یکی از دلایل فروش بالای این دستگاه فکس بود.

اندازه و وزن مناسب

اندازه این دستگاه برابر با ۱۰۶×۲۰۰×۳۶۷ میلی‌متر است و وزن ۲٫۸ کیلوگرمی دارد. هم اندازه و هم وزن آن مناسب است. به طوری که به راحتی روی میز قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و دوم اینکه خیلی راحت حمل می‌شود. البته تمامی مدل‌های پاناسونیک دارای وزن سبک بوده؛ اما این مدل در کنار تلفن قابل حملی هم دارد، از نظر وزن و حمل‌ونقل آن واقعاً مشکلی برای خریدار به وجود نخواهد آورد.

تکنولوژی چاپ

تکنولوژی چاپ این دستگاه قدیمی و از نوع کاربنی است. البته نوع کاربنی به معنای خارج از رده بودن نیست؛ بلکه تکنولوژی‌های جدید از جمله حرارتی که وارد بازار شده، باعث شده تا کمتر به چشم می‌آیند. به هرحال این مورد مشتریان خاص خود را دارد. باید گفت که هیچ کدام از دستگاه‌های پاناسونیک به دلیل تکنولوژی قدیمی خود، کیفیت پایینی ندارند. پاناسونیک سعی کرده تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات را در ساخت تمامی دستگاه‌های فکس خود به کار بگیرد.

حافظه ۲۸ برگی

حافظه این دستگاه ۲۸ برگ است. بارها ممکن است که در شرکت یا دفتر کارتان پیش بیاید که کاغذ در سینی دستگاه قرار دهید. این تکنولوژی باعث می‌شود تا فکس‌های دریافت تا ۲۸ مورد در حافظه ذخیره شده و در به هنگام قرار دادن کاغذ، شروع به چاپ آن‌ها کند. ۲۸ عدد مناسبی است و خیلی کم پیش می‌آید که کسی کلاً فکس خود را فراموش کند.

سرعت مناسب

سرعت مودم دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E برابر با ۹٫۶ کیلوبیت بر ثانیه است. این سرعت برای ارسال و دریافت فکس بسیار مناسب است. در واقع باید گفت که سرعت متوسط تمامی دستگاه‌های فکس پاناسونیک در این مقدار بوده و قادر است تا در عرض چند ثانیه، متوسط ۱۰، یک کاغذ ارسال یا دریافت کند.

شماره گیر خودکار

شماره گیر این دستگاه خودکار است. فقط کافی است که به فهرست شماره‌های ذخیره شده در دفترچه تلفن خود بروید. با آمدن روی هر شماره و روشن کردن تلفن، دستگاه به صورت خودکار شماره گرفته و اتصال برای ارسال فکس برقرار می‌شود.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E 20 کاغذ است. این ظرفیت نسبت به خیلی از دستگاه‌های دیگر شاید کمتر باشد. به هرحال باید اندازه و حالت دستگاه را هم در نظر بگیرید. از نظر ما هیچ مشکلی ندارد. فقط مراقب باشید که ظرفیت حافظه ۲۸ عدد و ظرفیت سینی ۲۰ عدد است. پس باید ۸ کاغذ هم اضافه‌تر در کنار دستگاه قرار دهید. همچنین کاغذی که فقط می‌توانید در این دستگاه قرار دهید، A4 است. کاغذ آچار استاندارد برای همه فکس بوده و از این رو نباید آن را نادیده بگیرید.

دیگر تکنولوژی‌ها

این ها فقط بخش از تکنولوژی دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E است. به هر حال این مدل دارای دیگر مواردی است که باید در هنگام خرید آن‌ها را بدانید. این موارد شامل داشتن تکنولوژی ADF با ظرفیت ۱۰ برگ و دارای منشی تلفنی با ذخیره ۱۵ دقیقه است.

خرید این دستگاه مناسب چه گروه افرادی است؟

فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E
فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E

این دستگاه با توجه به اندازه و قابلیتی که دارد، مناسب استفاده برای شرکت‌ها و دفترهای کوچک است. آن‌هایی که قصد ارسال یا دریافت زیاد فکس نداشته و به دنبال دستگاهی شیک برای مکان خود هستند، می‌توانید به دنبال خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E باشند. تمامی قطعات به کار رفته اصل بوده و به دلیل کیفیت بالا می‌تواند به صورت عمری برای شما کار کند.

برای خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FC275E فقط کافی است که با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید. کارشناسان ما با بررسی نیاز شما، بهترین مدل را معرفی می‌کنند. همچنین درصورتی‌که نیاز به تعمیر فکس هم داشتید، فقط کافی است که آن به نمایندگی پاناسونیک تحویل داده تا کارشناسان باتجربه و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات آن را تعمیر کنند.

 

توضیحات تکمیلی

ADF

دارد

منشی تلفنی

دارد

رنگ

نقره ای

کالر آیدی

دارد

کاربری

۲ کاره (فکس، کپی)

قابلیت کپی

دارد

نمایشگر

دارد

تعداد گوشی های بیسیم

یک عدد

تکنولوژی چاپ

کاربنی

اسپیکر

دارد

گوشی تلفن

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها