فکس پاناسونیک مدل KX-FM388

ویژگی های محصول
  • گوشی تلفن:دارد
  • ADF:ندارد

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 از نمونه دستگاه‌های پرقدرت و با امکانات پاناسونیک است که در زمان عرضه توانسته نرخ فروش بالایی را به دست بیاورد. در واقع باید گفت که تمامی محصولات پاناسونیک به ویژه در فکس متمایز بوده و هرکدام قابلیت منحصر به فردی دارند.

اما دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 نوعی متمایزتر شده دیگر به حساب آورد. این دستگاه با داشتن ظاهری زیبا، منشی تلفنی و بلندگوی دیجیتال رقیب بسیار جدی حتی برای دیگ مدل‌های فکس پاناسونیک به حساب می‌آید.

فکس پاناسونیک مدل KX-FM388
فکس پاناسونیک مدل KX-FM388

به هرحال اگر قصد خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 دارید، باید ویژگی‌های آن را بدانید. چیزی که باعث خرید دستگاهی الکترونیکی می‌شود، ویژگی‌های آن است. در ادامه قصد داریم تا به بررسی ویژگی‌های این دستگاه بپردازیم.

ویژگی‌های دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388

فکس مدل KX-FM388
فکس مدل KX-FM388

حافظه فکس

یکی از اولین چیزهایی که افراد در هنگام خرید دستگاه فکس در نظر می‌گیرند، حافظه آن است. دستگاه‌های فکس گنجایش کاغذ محدودی دارند. از آن طرف به دلیل اینکه کاربر به دلیل داشتن مشغله در شرکت یا اداره به احتمال زیاد فراموش کند تا کاغذی در سینی قرار دهد، از این رو امکان از دست دادن فکس زیاد است.

برای همین تمامی دستگاه‌های فکس جدید از جمله دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 دارای حافظه با ۲۸ عدد هستند. این عدد تقریباً متوسط همه بوده و مناسب است. در واقع باید گفت که تا ۲۸ فکس ارسالی را در صورت نبودن کاغذ در حافظه خود ذخیره می‌کند. سپس در صورت قرار دادن کاغذ، به صورت خودکار آن‌ها را چاپ خواهد کرد.

ظاهر بزرگ و زیبا

اندازه این دستگاه بزرگ است. از این رو تمامی المان‌ها به ویژه دکمه‌های قرار گرفته روی آن هم بزرگ است. به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت بوده و هر کسی به راحتی می‌تواند دکمه‌های آن‌ها را فشار دهد. نکته بعدی چیدمان مناسب دکمه‌ها است. در واقع همه چیز با حالت آرگونومیک خاصی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

شماره گیر کارآمد

دکمه‌های شماره‌گیر به صورت منظم در سمت چپ و دکمه‌های ارسال و غیره در سمت راست قرار دارند. علاوه بر این صفحه آن در وسط همراه با دیگر المان‌ها قابل مشاهده است. بدنه آن بسیار محکم بوده و به راحتی دچار آسیب نمی‌شود. همچنین با توجه به حجم آن به راحتی روی میز قرار گرفته و فضای آنچنان بالایی را اشغال نمی‌کند.

قابلیت تغذیه خودکار

یکی از ویژگی‌های دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 قابلیت تغذیه خودکار است. باید گفت که پاناسونیک در همه دستگاه‌های فکس خود از قابلیت ADF از حداقل ۱۰ برگ قرار داده است. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربر بتواند تا ۱۰ برگ را در سینی قرار داده و سپس دستگاه به صورت خودکار و تک تک آن‌ها را ارسال می‌کند؛ بدون اینکه دخالت دست یا چیز دیگری لازم باشد. این قابلیت برای شرکت‌ها یا اداراتی که باید اسناد زیادی در یک زمان ارسال کنند، اهمیت زیادی دارد.

دیگر ویژگی‌های این دستگاه

فکس پاناسونیک KX-FM388
فکس پاناسونیک KX-FM388

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه که می‌تواند شما را ترغیب به خرید آن کند، شامل:

  1. سرعت مودم استاندارد آن است. سرعت مودم دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 برابر با ۹٫۶ کیلوبیت بر ثانیه بود که این سرعت استاندارند بین تمامی مودم‌ها است. از این رو لازم نیست که نگران ارسال تک تک کاغذها و رسیدن سریع آن‌ها باشید.
  2. اندازه کاغذی که می‌توان در این دستگاه قرار داد، A4 است. البته باید گفت که تمامی فکس‌ها این اندازه را قبول می‌کنند. اگر قصد ارسال با اندازه متفاوت را دارید، باید کپی کرده و آن را به اندازه A4 تبدیل کنید.
  3. می‌توان دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 به دستگاه کامپیوتر با استفاده از یو اس بی متصل کرد. این ویژگی منحصر به فرد این دستگاه بوده و کمتر در دیگر مدل‌ها مشاهده می‌شود.
  4. این دستگاه دارای منشی تلفنی است و قابلیت این را دارد تا همانند تلفن صدای افراد را ضبط کند.
  5. این دستگاه قابلیت کپی هم دارد. در واقع باید گفت که کپی قابلیتی است که در دستگاه فکس باید وجود داشته باشد و پاناسونیک به خوبی این مسئله را درک کرده است. از این رو به دنبال این بوده تا با چندکاره کردن دستگاه‌های فکس، آن‌ها را متمایزتر کند. شما می‌تواند اسناد را کپی کرده و سپس کپی آن را ارسال کنید. همچنین می‌توانید حتی از آن برای کپی گرفتن کاغذهای ساده خود هم استفاده کنید.
  6. یکی از قابلیت‌های عالی این دستگاه ذخیره ۱۱۰ مخاطب در دفترچه تلفن آن است. ۱۱۰ مخاطب عدد بسیار بالایی برای دستگاه فکس به حساب می‌آید. خیلی راحت شما می‌توانید با رفتن هر شماره و برداشتن گوشی تلفن، فکس خود را به آن ارسال کنید؛ بدون اینکه نیاز داشته باشید تا کار خاصی انجام دهید.
  7. این دستگاه دارای بلندگوی دیجیتال است.

خرید دستگاه

یکی از چالش‌های مشتریان، این است که آیا خرید این دستگاه برای آن‌ها به صرفه است یا خیر؟ در واقع مدل‌های متنوع موجود در بازار باعث سردرگمی افراد می‌شود که کدام را خریداری کنند. بیشتر مردم اول از همه قیمت و سپس بودجه خودشان را نگاه می‌کنند و بعد به سراغ قابلیت‌ها می‌روند.

مشاوره رایگان

در صورتی که قصد خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FM388 داشتید؛ اما به هر دلیلی شک داشتید که آیا قابلیت‌های آن متناسب با نیازهای شما است یا خیر، فقط کافی است که با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما پس از بررسی نیاز و محل استفاده بهترین مدل فکس را حتی از نمونه‌های دیگر پیشنهاد می‌کنند. در صورتی که این مدل مناسب شما بود، آنگاه توصیه می‌کنند که آن را خریداری کنند. تمامی محصولات با گارانتی اصلی هستند.

علاوه بر این تمامی تعمیرات محصولات فکس پاناسونیک در همین مرکز هم انجام می‌شود. در صورتی که دستگاه فکس شما به هر دلیلی از جمله استفاده مکرر آسیب دید، فقط کافی است تا آن را به نمایندگی بیاورید. کارشناسان مجرب با داشتن آخرین تجهیزات و قطعات به روز اقدام به عیب یابی و برطرف کردن مشکلات فنی آن می‌کنند. در صورت داشتن هرگونه سؤال، فقط کافی است تا با شرکت تماس بگیرید. با هر تماس شما، هر یک از کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

توضیحات تکمیلی

ADF

ندارد

منشی تلفنی

دارد

رنگ

سفید

کالر آیدی

دارد

کاربری

۴ کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس)

قابلیت کپی

دارد

نمایشگر

دارد

تکنولوژی چاپ

کاربنی

اسپیکر

دارد

گوشی تلفن

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها