فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX

ویژگی های محصول
  • دارای ابعاد ۱۰۶×۲۰۰×۳۵۶ میلی‌متر
  • دارای وزن ۲٫۷ کیلوگرم
  • دارای تکنولوژی چاپ کاربنی
  • دارای حافظه فکس ۲۸ برگ
  • دارای گوشی تلفن
  • دارای ظرفیت سینی ۲۰ برگ
  • دارای تکنولوژی ADF با قابلیت ۱۰ برگ
  • دارای دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره سازی ۵۰ شماره
  • دارای قابلیت نمایش شماره گیرنده
  • دارای بزرگنمایی ۷۰ تا ۲۰۰ درصدی در کپی
  • دارای قابلیت فکس و کپی
  • دارای قابلیت فرآیند سریع اسکن اسناد

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX در نگاه اول خیلی کوچک و سبک به نظر می‌رسد. البته باید گفت که واقعاً هم همین است. پاناسونیک در تولید انواع دستگاه‌های فکس و چندکاره سبک و سنگین و با امکانات و ویژگی‌های به روز کاملاً متبحر شده است. اصلاً می‌شود که پاناسونیک دستگاهی تولید کند و نتوان در آن هر مکانی استفاده کند. شاید به دلیل قابلیت‌های کم آن، محدودیتی در استفاده داشته باشد؛ اما هیچ‌گاه بلااستفاده نخواهد بود. دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX یکی از همین نمونه دستگاه‌های فکس است. دستگاهی کوچک و با امکانات عالی که می‌تواند نیاز منزل‌ها، شرکت‌ها و ادارات را برطرف کند. به احتمال زیاد نمونه‌ای از آن را بارها مشاهده کرده‌اید.

فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX
فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX

مهم‌ترین سؤال افراد در هنگام خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX در خصوص ویژگی‌های آن است. ما در ادامه ویژگی‌های فنی این دستگاه را خواهیم نوشت.

ویژگی‌های فنی دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX

فکس پاناسونیک  KX-FP206CX
فکس پاناسونیک KX-FP206CX

اندازه و وزن

اندازه این دستگاه برابر با ۱۰۶×۲۰۰×۳۶۵ میلی‌متر و وزن آن برابر با ۲٫۷ کیلوگرم است. این اندازه نشان می‌دهد که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به راحتی می‌توان حتی روی میز کوچکی هم قرار داد. همچنین با توجه به وزن آن به راحتی می‌توان حمل کرد. در واقع از نظر اندازه و وزن، فرد استفاده کننده را در دردسر نخواهد انداخت.

تکنولوژی کاربنی

تکنولوژی چاپ این دستگاه کاربنی است. شاید در نگاه اول با توجه به نوع لیزری موجود در بازار قدیمی به نظر برسد؛ اما باید گفت که حتی نمونه‌های فکس پاناسونیک با تکنولوژی گذشته هم دارای کیفیت بالایی در چاپ هستند.

دو کاره باکیفیت زوم بالا

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX دستگاه دو کاره فکس و کپی است. در واقع هم شما می‌توانید کپی بگیرید و هم اینکه کاغذ یا سندی را با فکس ارسال کنید. یکی از مزیت‌های این دستگاه، زوم بالا در کپی است. شما می‌توانید با استفاده از ویژگی کپی این دستگاه، سندها را بین ۷۰ تا ۲۰۰ درصد بزرگنمایی کنید. از قابلیتی است که در کمتر دستگاهی به چشم می‌خورد.

حافظه ۲۸ برگ

حافظه این دستگاه ۲۸ برگ است. در واقع در صورت نبودن کاغذ یا تمام شدن آن در سینی، این دستگاه تا ۲۸ فکس را برای شما ذخیره کرده و بعد از قرار دادن کاغذ به صورت خودکار آن‌ها را چاپ می‌کند.

سرعت مودم

یکی از قابلیت‌های مهم دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX داشتن اسکن اسناد با سرعت بالا قبل از ارسال آن با فکس است. قابلیت این دستگاه داشتن سرعت مودم ۹٫۶ کیلوبیت بر ثانیه است. این سرعت مناسب برای هر دستگاه فکس بوده و از این رو می‌تواند تا هر سندی را با سرعت بالایی ارسال و دریافت کند.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی این دستگاه ۲۰ برگ است. باید گفت که ۲۰ برگ عدد متوسطی برای هر دستگاه فکسی به حساب می‌آید. قرار دادن کاغذ زیاد یا کم خود باعث بروز مشکلاتی می‌شود. البته اگر استفاده شما از فکس زیاد باشد، ممکن است که در ادامه با مشکلاتی مواجه شوید.

ADF

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX دارای تکنولوژی ظرفیت تغذیه اتوماتیک یا ADF است. به این صورت که شما می‌توانید تا ۱۰ برگ را به صورت همزمان با هم فکس کنید؛ بدون اینکه مشکلی از نظر فنی برای دستگاه به وجود بیاید. این فناوری برای آن‌هایی مناسب است که قصد ارسال سندهایی با چندین پیوست دارند. پیوست گاه به چندین صفحه می‌رسد و از این رو ارسال تک تک آن‌ها می‌تواند باعث گم شدن یا اشتباه در ترتیب شود.

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن این دستگاه فکس قابلیت ذخیره ۵۰ شماره را دارد. همچنین می‌توانید با کمک دکمه‌های پیمایش قرار گرفته در بالا، شماره مورد نظر خود را پیدا کرده و با برداشتن گوشی ارسال فکس انجام خواهد شد. باید گفت که عدد ۵۰، مناسب‌ترین ظرفیت در ذخیره کردن شماره‌ها است.

صفحه نمایش دو خطه

باید گفت که به این دستگاه اصلاً به اصطلاح نمی‌خورد که صفحه نمایش دو خطه داشته باشد؛ اما دارد. شماره‌ها در این صفحه به اندازه مناسب نمایش داده شده و از این رو مشکلی در خوانایی آن وجود ندارد.

کاغذ A4

اندازه کاغذ استانداردی که می‌توان برای این دستگاه مورد استفاده قرار داد، کاغذ A4 است. در واقع باید گفت که این اندازه برای همه دستگاه‌های فکس یکسان است. البته باید به این نکته تأکید کرد که کپی آن قابلیت بزرگنمایی ۷۰ تا ۲۰۰ درصدی را دارد.

شکل زیبا

دستگاه کوچک است؛ اما همه چیز به ویژه دکمه‌ها با زیباترین حالت ممکن و با آرگونومیک خاصی در کنار هم قرار گرفتند. این علاوه بر ایجاد شکل زیبا، کارکرد آن هم راحت‌تر کرده است. به طوری که برخلاف ظاهر کوچک، هیچ مشکلی در استفاده از آن وجود ندارد.

ویژگی‌های فنی در یک نگاه

فکس مدل KX-FP206CX
فکس مدل KX-FP206CX
  • دارای ابعاد ۱۰۶×۲۰۰×۳۵۶ میلی‌متر
  • دارای وزن ۲٫۷ کیلوگرم
  • دارای تکنولوژی چاپ کاربنی
  • دارای حافظه فکس ۲۸ برگ
  • دارای گوشی تلفن
  • دارای ظرفیت سینی ۲۰ برگ
  • دارای تکنولوژی ADF با قابلیت ۱۰ برگ
  • دارای دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره سازی ۵۰ شماره
  • دارای قابلیت نمایش شماره گیرنده
  • دارای بزرگنمایی ۷۰ تا ۲۰۰ درصدی در کپی
  • دارای قابلیت فکس و کپی
  • دارای قابلیت فرآیند سریع اسکن اسناد

چه گروهی باید خریداری کنند؟

مهم‌ترین سؤال خریداران این است که خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX برای شرکت ما مناسب است یا خیر؟ باید گفت که این دستگاه برای تمامی شرکت‌ها و ادارات مناسب است؛ البته شاید کارکرد بالایی نداشته باشد؛ اما می‌تواند بر اتاق‌ها یا بخش‌هایی که خیلی کار فکسی ندارند یا سرعت ارسال اسکن اسناد برای آن‌ها مهم است، مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین با توجه به قابلیت زوم بالای آن می‌تواند برای ادارات یا آزمایشگاه‌هایی که باید جزئیات ارسالی را مجدد کپی کنند، به کار گرفته شود. داشتن یک دستگاه کوچک در کنار نمونه‌های حرفه‌ای همیشه توصیه می‌شود.

برای خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206CX فقط کافی است که با نمایندگی پاناسونیک تماس بگیرید. کارشناسان فروش خبره ما با هر تماس به خوبی شما را در خصوص این محصول راهنمایی کرده و محصول بعد از خرید به آدرس شما ارسال خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

ADF

ندارد

منشی تلفنی

دارد

رنگ

سفید

کالر آیدی

دارد

کاربری

۲ کاره (فکس، کپی)

قابلیت کپی

دارد

نمایشگر

دارد

تکنولوژی چاپ

کاربنی

اسپیکر

دارد

گوشی تلفن

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها