نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی

نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی

نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی

برند پاناسونیک دارای تنوع محصول زیادی است. در واقع پاناسونیک چند محصولی بوده و انواع محصولات و لوازم الکتریکی را تولید و عرضه می نماید. کیفیت بالای محصولات به همراه تنوع و سالها حضور در بازار ایران از پاناسونیک یک برند قدرتمند در ایران ساخته است. پاناسونیک به همراه برندهای معتبری مانند سونی سالهاست که رقبای سنتی یکدیگر بوده و سهم قابل توجهی در بازار ایران دارند. نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی یکی از نمایندگی های پاناسونیک در مرکز تهران است که به عرضه خدمات تخصصی می پردازد. نمایندگی جمالزاده شمالی یکی از برترین نمایندگی های ایران پاناسونیک در تهران است که خدمات پس از فروش انواع محصولات پاناسونیک را بر عهده دارد.

در سالهای اخیر با توجه به تحریم های موجود، محدودیت های زیادی بر روی ورود برندهای جهانی به داخل ایران صورت گرفته است. بنابراین بسیاری از برندها بازار ایران را ترک کرده و مشکلاتی برای مشتریان ایرانی به وجود آمده است. از طرفی کمبود نمایندگی های مجاز و تخصصی برند پاناسونیک موجب عدم ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان می گردد. نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی با دارا بودن تیم های تخصصی خدمات پس از فروش در گروه های مختلف محصول و تامین قطعات مورد نیاز، خدمات حرفه ای به مشتریان عرضه می کند. در ادامه به معرفی انواع خدمات عرضه شده در نمایندگی جمالزاده شمالی ایران پاناسونیک می پردازیم.    

نمایندگی پاناسونیک تهران
نمایندگی پاناسونیک تهران

 خدمات نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی

نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی در مرکز شهر تهران و نزدیک به میدان انقلاب قرار دارد. نمایندگی در موقعیت مکانی خوبی قرار داشته و دسترسی عالی به آن از تمام نقاط تهران وجود دارد. اگر ساکن هر نقطه ای از تهران هستید می توانید به سهولت خود را به نمایندگی برسانید. دسترسی به نمایندگی جمالزاده شمالی ایران پاناسونیک از طریق وسایل حمل و نقل عمومی نیز به سهولت میسر است. خطوط مترو، خطوط اتوبوسرانی، تاکسی و یا حتی خودروی شخصی شما را به محل این نمایندگی می رساند. البته نمایندگی در منطقه طرح ترافیک قرار داشته و در صورت رانندگی با خودروی شخصی باید محدوده طرح ترافیک و محل پارک خودرو را در نظر بگیرید.

تعمیر انواع دستگاهای پاناسونیک

نمایندگی جمالزاده شمالی ایران پاناسونیک خدمات تعمیرات برند پاناسونیک را عرضه می نماید. انجام تعمیرات انواع محصولات و کالاهای پاناسونیک اعم از لوازم صوتی و تصویری، لوازم دیجیتالی، ماشین های اداری، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و لوازم جانبی در محل نمایندگی انجام می پذیرد. از طرفی در صورت نیاز به تعویض قطعه انواع محصولات پاناسونیک، تامین قطعات اصلی و اورجینال توسط نمایندگی صورت می پذیرد. یکی از مهمترین مشکلات در عرضه لوازم وارداتی تامین قطعات شرکتی و با کیفیت است که معمولا با مشکل مواجه می شود. نمایندگی این مشکل را برطرف نموده و امکان تعویض قطعات محصولات پاناسونیک را فراهم نموده است. بدین ترتیب مشتریان از خدمات حرفه ای نمایندگی برخوردار می شوند.

خدمات تخصصی پاناسونیک در نمایندگی جمالزاده شمالی
خدمات تخصصی پاناسونیک در نمایندگی جمالزاده شمالی

تعمیر انواع محصولات نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی

نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی عرضه کننده خدمات تعمیرات انواع محصولات پاناسونیک است. اگر تلویزیون شما خراب شده و یا اینکه تلفن منزل دچار مشکل شده است و یا اینکه ریش تراش شما کار نمی کند، با مراجعه به شعبه جمالزاده شمالی می توانید آنرا در سریع ترین زمان ممکن و توسط متخصصین پاناسونیک تعمیر کنید. کلیه تعمیرکاران و تکنسین های پاناسونیک آموزش دیده بوده و سالها سابقه تعمیر برندهای پاناسونیک و سایر برندها را دارند.

تعمیر دستگاها در اسرع وقت

بدین ترتیب ضمن تشخیص عیب و رفع آن در اسرع وقت در زمان و هزینه مشتریان نیز صرفه جویی زیادی می شود. هزینه کلیه خدمات تعمیر، قطعات مورد استفاده و اجرت تعمیرات استاندارد بوده و طبق تعرفه های نمایندگی اخذ می شود. لذا مشتریان نگرانی بابت هزینه های اعلام شده نخواهند داشت. از طرفی کلیه موارد طی فاکتور رسمی و بصورت سیستمی اعلام می شود. این شعبه یکی از برترین نمایندگی های پاناسونیک در ایران بشمار می آید.

تعمیر انواع محصولات پاناسونیک
تعمیر انواع محصولات پاناسونیک

نمایندگی جمالزاده شمالی ایران پاناسونیک

این شعبه یکی از نمایندگی های مرکزی ایران پاناسونیک در مرکز تهران است. ایران پاناسونیک نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران است و خدمات تخصصی پاناسونیک را عرضه می کند. ایران پاناسونیک دارای شعب مختلفی در شهر تهران و سایر شهرهای ایران است. یکی از نمایندگان برتر ایران پاناسونیک نمایندگی جمالزاده شمالی است که در مرکز تهران جای گرفته است. کلیه خدمات انجام گرفته در نمایندگی طبق استانداردهای شرکت ارائه می شوند. یکی از معظلات افراد یافتن نمایندگی معتبر و تخصصی است که بتوانند دستگاه های الکترونیکی خود را به آن بسپارند.

استفاده از تیم مجرب و باتجربه

وجود انواع مراکز غیر حرفه ای و متفرقه و صدمات وارد شده برای دارایی های مشتریان منجر به سلب اعتماد آنها می گردد. این نمایندگی با داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای خود را متعهد به اجرای حرفه ای خدمات به مشتریان می داند. نکته قابل توجه این است که محصولات تعمیر شده دارای گارانتی و ضمانت تعمیر بوده و طبق مقررات نمایندگی تا مدت زمان معینی مشمول گارانتی می شوند. همچنین قطعات تعویضی دستگاه مشمول ضمانت تعویض قطعه خواهد بود. با مراجعه به شعبه پاناسونیک واقع در خیابان جمالزاده دستگاه خود را صحیح و سالم و با هزینه مناسب و در مدت زمان کم تحویل بگیرید.

ایران پاناسونیک نمایندگی رسمی برند پاناسونیک در ایران
ایران پاناسونیک نمایندگی رسمی برند پاناسونیک در ایران

خدمات تخصصی در نمایندگی

شعبه جمالزاده شمالی در خیابان آزادی، خیابان جمالزاده شمالی قرار گرفته است. ساکنین مناطق اطراف و بخش های مرکزی شهر می توانند بصورت خود را به نمایندگی رسانده و از خدمات تخصصی آن بهره مند شوند. در محدوده مرکزی شهر تعداد زیادی شرکت، سازمان و ارگانهای مختلف قرار دارد. اگر در سازمان خود از انواع محصولات پاناسونیک استفاده می کنید و نیاز به انجام تعمیرات و یا تعویض قطعات دارید، می توانید به سهولت به شعبه جمالزاده شمالی رجوع کنید.

ایران پاناسونیک دارای وب سایتی است که در آن لیست شعب و نمایندگی های مربوطه درج شده است. جهت اطلاع از آدرس، ساعت کار و شماره تلفن های نمایندگی جمالزاده شمالی و سایر شعب به وب سایت مراجعه کنید. نکته قابل توجه این است که نمایندگی جمالزاده شمالی علاوه بر برند پاناسونیک، به سایر برندهای معتبری همچون سونی، لنوو، اچ پی و ایسوس خدمات تخصصی عرضه می کند. لذا در صورت داشتن دستگاه با برندهای دیگر نیز می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی پاناسونیک جمالزاده شمالی برخوردار شوید. 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها