گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX

ویژگی های محصول
  • عداد خطوط:1
  • دفترچه تلفن:دارد
  • نمایشگر:دارد
  • منشی تلفنی:ندارد
  • قابلیت کنفرانس:ندارد
  • اسپیکر:ندارد

قیمت:

730,000 تومان

ناموجود

توضیحات

گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX

گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX یکی از ساده‌ترین نمونه گوشی‌های سیم‌دار این برند معروف است که توانسته محبوبیت بالایی به دست بیاورد. باید گفت خیلی کم پیش آمده که کمتر کسی در خصوص کیفیت این مدل گوشی تلفن شکایت داشته باشد. یکی از نقاط مثبت شرکت پاناسونیک این است که برای تمامی مدل‌های گوشی خود چه ساده و چه حرفه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات استفاده کرده است.

نکته‌ای که باید در خصوص خرید گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX در نظر گرفت، این است که بسیاری از امکانات شاید در این مدل پیدا نشود؛ اما کیفیت قطعات در حدی بسیار بالا است که اعداد روی دکمه‌ها تا متوسط بعد از ده سال هم پاک نخواهند شد.

گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX
گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX

در ادامه تعدادی از ویژگی‌های این مدل گوشی را مورد بررسی فنی قرار می‌دهیم.

ویژگی و قابلیت‌های گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX

ظاهر و اندازه

اندازه این گوشی ۹۵*۱۹۶*۱۹۰ میلی‌متر و وزن آن ۶۶۵ گرم است؛ یک اندازه متوسط با وزن مناسب که به راحتی هم می‌تواند روی هر میزی جا بگیرد و هم اینکه با دست قابل حمل است، بدون اینکه احساس خستگی کنید. برای دارندگان گوشی با سیم این مسئله یعنی اشغال نکردن فضای زیاد خیلی مهم است. نکته بعدی اینکه گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX  که یک نوع تلفن رومیزی پاناسونیک است، به راحتی می‌تواند روی دیوار نصب شود. این برای دفترها یا کارگاه‌های شلوغ که فضای کمی روی میز خود دارند، گزینه بسیار مناسبی برای خرید است.

از نظر ظاهر باید گفت که همه در ساده‌ترین حالت ممکن خود قرار دارد. دکمه‌های آن بسیار بزرگ بوده و این مسئله شماره‌گیری آن را راحت‌تر کرده است. همچنین گوشی آن هم اندازه بزرگی داشته و به راحتی در دست جای می‌گیرد. دکمه‌های منو و تنظیمات در سمت راست هم به خوبی جای گرفته و هیچ مشکلی در به کارگیری آن‌ها وجود دارد. برای یک تلفن با سیم بزرگ بودن اندازه دکمه‌ها خیلی مهم است که در این مدل رعایت شده است.

دفترچه تلفن

نکته خیلی جالب در تلفن‌های پاناسونیک این است که در تمامی دستگاه حتی ساده‌ترین هم دفترچه تلفن قرار داده است. باید گفت که شما در همه مدل‌ها می‌توانید تعدادی شماره به عنوان مخاطب ذخیره کرده و آن‌ها را شماره‌گیری کنید. حافظه ذخیره سازی این مدل ۵۰ شماره است که باید گفت عدد بسیاری مناسبی برای افراد به وجود می‌آورد. خیلی کم پیش می‌آید که کسی بخواهد تا ۵۰ شماره هم در تلفن ذخیره کند. در موبایل بیشتر افراد هم ۵۰ شماره وجود ندارد.

صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX اندازه مناسبی داشته و تمامی اعداد و حروف در دو خط و با اندازه فونت مناسب نمایش داده می‌شوند. به این صورت کاربران مشکلی در دیدن صفحه و بررسی شماره‌ها ندارند. نکته جالب توجه اینکه صفحه نمایش آن نسبت به خیلی از مدل‌های حرفه‌ای در مکان مناسب و زاویه دید عالی قرار گرفته که خود این کیفیت آن را دوچندان کرده است.

کالرآیدی

یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک در تمامی مدل‌های گوشی پاناسونیک، کالرآیدی است. در واقع نمی‌توان گوشی از این برند پیدا کرد که چنین قابلیتی نداشته باشد. کالرآیدی آن به راحتی می‌تواند تمامی شماره را نشان دهد و حتی اگر شما شماره‌ای را ذخیره کرده باشید، آن را با نام نمایش خواهد داد.

قابلیت قفل صفحه کلید

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX قابلیت قفل صفحه کلید است. خیلی تعجب آمیز خواهد بود که یک مدل ساده دارای چنین قابلیتی باشد؛ اما وجود دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا شما جلوی بازی کودکان با تلفن را بگیرید. همچنین اگر در محلی هستید که هر کسی از تلفن شما استفاده می‌کند، می‌توانید با قفل مانع از استفاده شخصی دیگران شوید. باید گفت که این مدل بیشتر در مغازه‌ها استفاده می‌شود و همین مسئله برای صاحبان مغازه به یک چالش تبدیل شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های این گوشی دیتا پورت است.

قابلیت‌هایی که در این مدل وجود ندارد

گوشی پاناسونیک مدل KX-TS560MX
گوشی پاناسونیک مدل KX-TS560MX

ویژگی‌های تلفن مدل KX-TS560MX فقط به همین چند موارد بالا محدود می‌شد. در واقع باید گفت که این مدل خیلی ساده است و بیشتر مناسب همان برقراری تلفن است. بسیاری از قابلیت‌های موجود در دیگر مدل‌های پاناسونیک در این تلفن وجود دارد. این ویژگی‌ها شامل:

  • نداشتن منشی تلفنی
  • نداشتن قابلیت ضبط منشی
  • نداشتن قابلیت کنفرانس
  • نداشتن قابلیت انتقال تماس
  • نداشتن اسپیکر
  • نداشتن نور پس زمینه صفحه کلید
  • نداشتن قابلیت ارسال و دریافت پیامک
  • نداشتن قابلیت دسترسی سریع به شماره
  • نداشتن جک هدفون

چرا این تلفن را خریداری کنیم؟

وقتی قابلیت نداشته این تلفن را می‌بینیم، از خود می‌پرسیم که چرا باید تلفن پاناسونیک مدل KX-TS560MX خریداری کنیم. باید گفت که همه چیز در ویژگی و امکانات خلاصه نمی‌شود. کیفیت و هدف مسئله مهمی است. در واقع شما باید مدلی خریداری کنید که کیفیت شرط اول ساخت باشد که این مسئله در همه مدل‌های پاناسونیک رعایت شده است. با خرید این مدل، با اینکه امکانات ساده‌ای نصیبتان می‌شود؛ اما کیفیت بالا در برابر ضربه باعث شده تا شاهد استفاده از آن کارگاه‌ها و مکان‌هایی شبیه به آن باشیم.

خرید گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX

مهم‌ترین سؤال این است که خرید گوشی مدل KX-TS560MX برای چه گروهی توصیه می‌شود. خرید این مدل برای افرادی پیشنهاد می‌شود که اول از همه قصد به کار بردن امکانات حرفه‌ای ندارند. این مدل مناسب استفاده در مغازه‌ها یا شرکت‌هایی است که افراد زیادی در آنجا رفت ‌وآمد‌ می‌کنند و امکان ضربه به آن زیاد است. همچنین این مدل در برابر گردوخاک مقاومت بالایی داشته و از این رو می‌تواند برای کارگاه‌ها هم استفاده شود. بعد اینکه برای دفترهایی که قصد تلفن کردن دارند، بسیار مناسب است. همچنین می‌تواند به عنوان هدیه برای پدربزرگ یا مادربزرگتان هم استفاده شود.

برای خرید گوشی با سیم پاناسونیک مدل KX-TS560MX فقط کافی است با نمایندگی تلفن پاناسونیک تماس بگیرید. کارشناسان باتجربه ما با بر اساس نیاز شما بهترین مدل را پیشنهاد می‌کنند. برای دریافت اطلاعات تماس به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سفید, مشکی

کالر آیدی

دارد

نوع

با سیم

نمایشگر

دارد

اسپیکر

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها