باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501

ویژگی های محصول
  • نوع باتری: باتری تلفن
  • ولتاژ: 3.6 ولت
  • ظرفیت باتری: 850 میلی‌آمپر‌ساعت
  • دستگاه های سازگار :  PP۵۰۱A, P-P۵۰۱PA, PP۵۰۱PA, P-P۵۰۴, PP۵۰۴, P-P۵۰۸, PP۵۰۸, P-P۵۰۸A, PP۵۰۸A, P-P۵۱۰, PP۵۱۰, P-P۵۱۰A, PP۵۱۰A, PQP۶۰AAF۳G۲, PQP۶۰AAF۳G۲, PQP۸۵AA۳A, Type ۱, Type۱, BATT-۳AAB, BATT۳AAB, HHR-P۵۰۵, HHRP۵۰۵, HHR-P۵۰۵A, HHRP۵۰۵A, HHR-P۵۰۵A/۱B, HHRP۵۰۵A/۱B, HHR-P۵۰۵PA, HHRP۵۰۵PA, KX-۹۷۶۶XB, KX۹۷۶۶XB, KX-A۳۶, KXA۳۶, KX-FPC۱۶۵, KXFPC۱۶۵, KX-FPC۱۶۶, KXFPC۱۶۶, KX-T۲۱۰۵, KXT۲۱۰۵, KX-T۲۱۰B, KXT۲۱۰B, KX-T۳۸۱۵, KXT۳۸۱۵, KX-T۳۸۲۵, KXT۳۸۲۵, KX-T۳۸۳۱, KXT۳۸۳۱, KX-T۳۸۳۵, KXT۳۸۳۵, KX-T۳۸۴۲, KXT۳۸۴۲, KX-T۳۸۴۵, KXT۳۸۴۵, KX-T۳۸۸۰, KXT۳۸۸۰, KX-T۳۸۸۰R, KXT۳۸۸۰R, KX-T۳۹۰۰, KXT۳۹۰۰, KX-T۳۹۰۰R, KXT۳۹۰۰R, KX-T۸۰۰
  • دارای یکسال ضمانت و گارانتی

قیمت:

300,000 تومان

توضیحات

موارد استفاده باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501

این باتری از جنس نیکل کادمیوم بوده و از سری نمودن باتری هایی با ظرفیت های ۶۰۰ و ۹۰۰میلی آمپری بدست می آید. با سری سازی فوق، ولتاژ باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501 به ۶٫۳ ولت می رسد و به طور متوسط قابلیت و امکان ۱۰۰۰ بار شارژ و دشارژ شدن را دارد. از موارد استفاده باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501 می توان به T9000, T9008, T9250,TC905, TC906, TC911, TC926, TC936, TC955, TC956, TC976, TC1405 TC 1406, TC1450, TC1455.TC1461, TC1500, TC1800, TC1801, TC1805, TC1811 ,TC1815, TC1825، TC1855, TC1865.KX-T1408 , T3815, T3816, T3818, T3825, T3842, T3845, T3880, T3900, اشاره کرد.

موارد استفاده باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501
موارد استفاده باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501

مدت زمان گارانتی باتری مدل HHR-P501

با افزایش چشمگیر استفاده از تلفنهای بی سیم در سال های اخیر، نیاز روز افزون به باتری های گارانتی دار و مرغوب و باکیفیت بیشتر از قبل احساس می شود. توصیه ما استفاده از باتریهای بسیار کاربردی و با کیفیت برند پاناسونیک همچون  باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501 با گارانتی یک ساله است.

کمپانی ژاپنی پاناسونیک به عنوان نامی آشنا و برندی معتبر در بازارهای روز جهانی کشورهای اروپا و آمریکا در عرصه تولید تلفن های بی سیم و باتری های باکیفیت و درجه یک این تلفن ها فعالیت می کند. باتریهای این برند با پیشرفتی شگرف در چند دهه اخیر به اوج کیفیت و مرغوبیت در زمینه تولید باتری تلفن های بی سیم دست یافته اند. حتما پس از خرید این باتری را ۲۴ ساعت در شارژ اولیه قرار دهید و بهتر است که در این تایم شارژ اولیه از تلفن بی سیم خود استفاده نفرمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم مواردی از کاربردها و ویژگی های  باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501 را بررسی نماییم پس با ما همراه باشید.

تفاوت های عمده باتری مدل HHR-P501 اورجینال و فیک

متاسفانه به علت بحران های اقتصادی موجود، نمونه های بسیاری از باتری های بی کیفیت یا به اصطلاح تقلبی و فیک به بازار عرضه می شوند. از این رو یکی از مهم ترین چالش هایی که کاربران تلفن های بی سیم با آن روبرو هستند تعویض باتری تلفن بی سیم پاناسونیکشان است. در ادامه به چند مورد از عوامل اصلی تشخیص باتری اورجینال از فیک و روش نگه داری اصولی از این باتری ها می پردازیم.

عموما کالاهای فیک و تقلبی، بسته بندی و ظاهر  تقریبا بی کیفیت و متفاوتی با نمونه  های اصل و اورجینال دارند. در مورد باتری تلفن های بی سیم  قابل شارژ نظیر باتری مدل HHR-P501 چند ویژگی ظاهری می توانند به آسانی در انتخاب درست باتری مرغوب و اصل به شما کمک کنند. اول اینکه دقت داشته باشید که وزن باتری های غیر اصل تقریبا ۵ الی ۱۰ گرم کمتر از باتری های اورجینال پاناسونیک می باشد. بنابراین با گذاشتن دو باتری در دو دست و با یک مقایسه ساده می توان تفاوت فاحش در وزن آن ها را فهمید. باتری های غیر اورجینال به علت اینکه از مواد اولیه کمتری تولید می شوند، سبک تر می باشند.

همینطورباتری های اصل شرکت پاناسونیک بسته بندی با کیفیت و محکم تر نسبت به باتری های تقلبی دارند.  همچنین شایان ذکر است که جنس برچسبی که در باتری های بنجل استفاده می شود کاغذی و بی کیفیت است. لبه های برچسبی را که اطلاعات باتری بر روی آن حک شده است را با دقت بررسی کنید، در صورتی که برچسب صاف و بدون هیچ شکاف و برآمدگی بوده و کاملا صاف و یکدست باشد نمایانگر کیفیت و مرغوبیت بالا و در حقیقت اصل بودن باتری تلفن پاناسونیک است.

قیمت باتری مدل HHR-P501

باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501 یا مدل های دیگری از این باتری ها در صورت اصل نبودن قیمت پایین تری در مقایسه با باتری اورجینال خواهند داشت، البته قابل ذکر است که صرفا بالا بودن قیمت دلیل و نشانی بر کیفیت بالا و اصل بودن باتری نیست، امکان دارد برخی از فروشندگان جنس تقلبی را با قیمت گزافی به فروش رسانند، لذا با دقت و بررسی بیشتر روش های ذکر شده در بالا  می توانید به آسانی از این موضوع اطلاع یابید. قیمت باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501 در حال حاضر در بازار تقریبا ۶۰ هزار تومان می باشد.

قیمت باتری باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501
قیمت باتری باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P501

توصیه می کنیم هرگز از باتریهای معمولی قلمی که همگی با آن ها آشنا هستیم در تلفن های بی سیم پاناسونیک که کارکردشان با باتری های قابل شارژ محقق می شود، استفاده نکنید، زیرا ممکن است آسیب و خسارت های جدی برای تلفن بی سیم  پانوسنیک به همراه داشته باشد.

باتری های پرکاربرد در تلفن های بی سیم پاناسونیک

امروزه باتری های تلفن بی سیم پانسونیک در مدل های مختلف در بازار یافت می شوند. این باتری ها عمدتا  در دو نوع نیکل م تال هیدرید با میزان آمپر بالا و نیکل کا دمیوم با میزان آمپر پایین تولید و عرضه می شوند. آن  دسته از باتری هایی که از جنس نیکل کادمیوم می باشند عمدتا ظرفیت پایین تری داشته و در اصل باتری های از این جنس در گروه باتری های کم ظرفیت جای می گیرند. اما نوع دیگر که گفتیم باتری های تولید شده از جنس نیکل متال هیدرید هستند به دلیل وجود فلز متال هیدرید دارای ظرفیت آمپری بالایی بوده  و در باتری های با آمپر بالا کارربرد دارند.

هر تلفن بی سیم پاناسونیک با استفاده از باتری مخصوص به خود کار می کند و هریک از این باتری ها توسط مجموعه ای از کدها تنظیم و مرتب شده اند. دقت داشته باشید که همانطور که در پاراگراف اول اشاره کردیم هر کد تعریفی می تواند برای چند مورد از گوشی های تلفن بی سیم پاناسونیک کارایی داشته باشد. عمده استفاده از باتری های تلفن بی سیم در سطح نخست دنیا به خصوص در کشورهای اروپایی و آمریکایی از برند های زیمنس و لنوو وعمدتا برند پاناسونیک بوده و باتری هایی نظیر باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105  از جمله پرفروش ترین باتری های این برند در بازار باتری تلفن بی سیم پاناسونیک به شمار می آیند.

باتری های پرکاربرد در تلفن های بی سیم پاناسونیک
باتری های پرکاربرد در تلفن های بی سیم پاناسونیک

توضیحات تکمیلی

نوع

شارژی

فابریک

میباشد

گارانتی

دارد

اشتراک در
اطلاع از
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها