تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک عرضه کننده خدمات پس از فروش انواع محصولات پاناسونیک در ایران محسوب می شود. برند پاناسونیک یکی از برندهای قدیمی و قدرتمند دنیا است که یکی از رهبران بازار بشمار می آید. پاناسونیک سبد محصولات متنوعی داشته که انواع لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، دیجیتال، آرایشی و سایر کالاهای الکترونیک را شامل می شود. برند پاناسونیک به همراه سونی سالهاست که در بازار ایران حضور داشته و مشتریان زیادی دارند. اگر چه کیفیت محصولات پاناسونیک عالی است ولیکن نیاز به تعمیرات برخی محصولات به مرور زمان اجتناب ناپذیر است.

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک با فضای مناسب و طبق استانداردهای بین المللی راه اندازی شده است. انواع محصولات پاناسونیک در مرکز پذیرش شده و خدمات تعمیرات تخصصی بر روی آنها صورت می پذیرد. نمایندگی مرکزی پاناسونیک دارای تیم های تخصصی در گروه های مختلف محصول است. تکنسین ها و کارشناسان مرکز تمامی دوره های تخصصی و آموزشی پاناسونیک را پشت سر گذاشته و تجربه حرفه ای دارند. با راه اندازی تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک دیگر نیازی به مراجعه به مراکز غیر مجاز و متفرقه نیست. شما می توانید دستگاه خود را به مرکز تحویل نموده و در اسرع وقت آنرا صحیح و سالم تحویل بگیرید.

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک
تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

تعمیر انواع محصولات در تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک مرکز رسمی پاناسونیک در ایران است. این مرکز ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی بر روی انواع محصولات را بر عهده دارد. ویژگی بارز نمایندگی مرکزی پاناسونیک تشخیص عیوب و تعمیرات مدل های مختلف پاناسونیک توسط تعمیرکاران مجرب و رفع عیوب در اسرع وقت است. تشخیص عیب فوری و صحیح یکی از مهمترین کارهای تکنسین های تعمیرات است. در اغلب موارد افراد در تعمیرگاه های متفرقه بدلیل عدم آگاهی کامل از تکنولوژی و سیستم های الکترونیکی پاناسونیک قادر به تشخیص عیب واقعی نیستند.

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک دوره های تخصصی مختص محصولات مختلف را برای کارکنان خود برگزار نموده و کلیه تکنیک های فنی را به آنها آموزش داده است. در اینصورت افراد در کمترین زمان ممکن قادر به تشخیص عیب دستگاه خواهند بود. در تعمیرگاه های متفرقه عدم تشخیص عیوب منجربه اتلاف وقت و صرف هزینه های غیر ضروری و بالا برای مشتریان می شود. در نهایت نیز نتیجه کار مطلوب نخواهد بود. تیم خدمات پس از فروش نمایندگی مرکزی پاناسونیک بهترین و کم هزینه ترین راه حل را برای مشتریان در نظر می گیرند.

از طرفی تمام موارد قبل از اجرا بخصوص در مواردی که بحث هزینه در میان است با مشتری مطرح می شود. هدف و اولویت تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک رضایتمندی مشتریان و عرضه خدمات تخصصی و حرفه ای است. کلیه دستگاه های تعمیر شده پس از تحویل به مشتری دارای گارانتی و ضمانت کارکرد طبق موازین شرکت هستند.

تعمیر انواع محصولات پاناسونیک در ایران پاناسونیک
تعمیر انواع محصولات پاناسونیک در ایران پاناسونیک

عرضه قطعات اصلی در تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

یکی از مشخصه های ویژه تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک تامین و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت پاناسونیک در تعمیر محصولات است. یکی از بزرگترین مشکلات موجود در حال حاضر، عدم وجود قطعات شرکتی با کیفیت است. تعمیرگاه های متفرقه به دلیل عدم دسترسی به قطعات اورجینال بطور آگاهانه و یا ناآگاهانه اقدام به استفاده از قطعات بی کیفیت و تقلبی می نمایند. این کار صدمات جدی به دستگاه وارد کرده و بر عملکرد قسمتهای دیگر تاثیر منفی می گذارد. پرداخت هزینه نامعقول، احتمال بازگشت عیوب با درصد خرابی بیشتر و اتلاف وقت مشتریان موجب سلب اعتماد آنها می شود.

متعهد به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک خود را متعهد به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان دانسته و گارانتی تعمیرات برای محصولات خود در نظر می گیرد. اگر نیازمند استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی مرکزی پاناسونیک هستید، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به وب سایت نمایندگی پاناسونیک مراجعه نموده و نسبت به بررسی لیست خدمات قابل عرضه، تعرفه ها و ساعات کار تعمیرگاه اقدام کنید. کارشناسان مرکز همه روزه جوابگوی مشتریان خواهند بود. تعمیرات انواع محصولات پاناسونیک در اسرع وقت با کمترین هزینه و با گارانتی توسط تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک تضمین می شود.     

نمایندگی مرکزی پاناسونیک در ایران
نمایندگی مرکزی پاناسونیک در ایران

نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران

ایران پاناسونیک مرکز رسمی عرضه خدمات برند پاناسونیک در ایران است. دفتر مرکزی نمایندگی در شهر تهران قرار دارد. برای اطلاع از موقعیت مکانی، آدرس و ساعات کار مرکز به وب سایت ایران پاناسونیک مراجعه کنید.نمایندگی پاناسونیک در راستای کاهش مشکلات مشتریان و افزایش میزان رضایتمندی آنها اقدام به راه اندازی تعمیرگاه لوازم برند پاناسونیک نموده است. تمامی انواع محصولات برند پاناسونیک در این مرکز پذیرش می شوند.

تعمیرات انواع محصولات پاناسونیک

مرکز دارای بخش های مختلفی است که در هر قسمت تعمیرات تخصصی بر روی محصولات صورت می پذیرد. انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی، لوازم دیجیتال، لوارم صوتی و تصویری در این مرکز تعمیر می شود. قیمت های اعلام شده طبق فاکتور رسمی به مشتریان اعلام می گردد. همچنین در جهت رضایت مشتریان قبل از اجرای تعویض و یا تعمیرات هزینه بر با مشتری تماس گرفته می شود.این مرکز تعمیرات پاناسونیک در تمامی روزهای هفته پاسخگوی مشتریان است.

خدمات تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک در ایران
خدمات تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک در ایران

معرفی خدمات تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک

تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک انواع خدمات تعمیرات محصولات پاناسونیک را عرضه می کند. این مرکز با داشتن تیم های تخصصی و فنی در گروه های مختلف محصولات پاناسونیک اقدام به تعمیرات آنها می کند. نمایندگی مرکزی پاناسونیک در تهران دارای شعبه بوده و تمام نقاط استان تهران را پوشش می دهد. اگر ساکن دیگر شهرهای ایران بجز تهران هستید می توانید به دیگر مراکز رسمی پاناسونیک مراجعه کنید. جهت اطلاع از لیست شعب و نمایندگی های پاناسونیک و دیگر برندهای مطرح وب سایت نمایندگی پاناسونیک را بازدید کنید. ایران پاناسونیک علاوه بر برند پاناسونیک، نمایندگی سایر برندهای مطرح و معتبر جهان مانند سونی، لنوو، اچ پی و ایسوس را نیز دارد.

نمایندگی پاناسونیک در مرکز شهر تهران

بنابراین چنانچه جزو مصرف کنندگان برندهای فوق هستید می توانید با مراجعه به تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید. مرکز رسمی پاناسونیک در ایران با اخذ نمایندگی پاناسونیک و سایر برندهای معتبر گامی در راستای رضایتمندی مشتریان در تهران و سایر شهرهای ایران برداشته است. کلیه خدمات پس از فروش عرضه شده در تعمیرگاه طبق استانداردهای روز دنیا و با کیفیت اصلی عرضه می شود. نمایندگی پاناسونیک در مرکز شهر تهران دارای دسترسی عالی بوده و امکان دستیابی به آن برای تمام ساکنین شهر تهران به آسانی میسر است. برای اطلاع از نقشه و نحوه دسترسی به تعمیرگاه از وب سایت نمایندگی پاناسونیک بازدید کنید. 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما
4 سال قبل

سلام . من ساکن مشهد هستم . مایکروفر مدل NN-GS595A روشن میشه اما کار نمیکنه !! چطور می تونید کمکم کنید ؟ ممنون