تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

ویژگی های محصول
  • تعداد گوشی های بی سیم:یک عدد
  • تعداد خطوط:1
  • دفترچه تلفن:دارد
  • فرکانس:1.9
  • نمایشگر:دارد
  • منشی تلفنی:ندارد
  • قابلیت کنفرانس:دارد
  • اسپیکر:ندارد

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 جزو ساده‌ترین گوشی‌های بی سیم این برند محبوب به حساب می‌آید. در واقع یکی از مزیت‌های  برند پاناسونیک این است که برای هر دسته افراد یک گوشی بی سیم ساخته است.  از گوشی‌های بی سیم ساده گرفته که قابلیت مکالمه را دارند تا نمونه‌های پیشرفته دارای کیبرد اختصاصی روی پایه که دارای امکانات بسیار پیشرفته هستند. این مدل گوشی پاناسونیک بی سیم را یعنی مدل   KX-TG1611 باید جزو ساده‌ترین نمونه‌ها به حساب آورد.

در این تلفن از امکانات بالایی دیگر نمونه‌ها چیزی زیادی قابل مشاهده نیست. در واقع می توان گفت اگر فقط قصد مکالمه دارید، این بهترین نمونه برای شما در خرید است. البته باید گفت امکانات بسیار ساده‌ای در این تلفن وجود دارد؛  اما به دلیل کیفیت بالای مواد در ساخت،  جزوه مقاوم‌ترین تلفن های بی سیم به حساب می‌آید.

 ویژگی‌های تلفن پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

مشخصات تلفن:

ابعاد پایه آن ۳۰*۱۵۹*۴۹  میلی‌متر است که وزنی معادل ۱۲۹ گرم دارد. این نشان می‌دهد که این گوشی بسیار سبک و کوچک بوده و فرد در حمل آن خسته نخواهد شد.

صفحه نمایش بسیار کوچکی دارد؛  اما همین صفحه نمایش می‌تواند تا ۱۲ شماره را به صورت خوانا و بزرگ نشان دهد.  باید گفت کاربران در خواندن شماره‌ها مشکلی نخواهند داشت.

قابلیت نصب بر دیوار:

این تلفن برخلاف کارکرد ساده، قابلیت نصب روی دیوار را داشته که این باعث محافظت آن در برابر ضربه پا خواهد شد.

دفترچه تلفن گوشی قابلیت ذخیره ۵۰ شماره را دارد.  این عدد نصف  بیشتر تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک است. البته باید گفت در چنین گوشی نمی‌توان قابلیت هارد بیشتر از این را انتظار داشت.

نمایشگر گوشی آن نور پس زمینه‌ای نداشته؛ اما همانطور که در بالا نوشتیم هیچ مشکلی در خواندن شماره‌ها وجود ندارد.

در این گوشی تلفن امکان مشاهده ۵۰ شماره ورودی و ۱۰ شماره تماس گرفته شده آخری وجود دارد. علاوه بر این امکان تماس گیری مجدد آخرین شماره فقط با یک دکمه قرار داده شده است.

باطری تلفن:

باطری‌های این دستگاه از خود اصل پاناسونیک بوده که در هفت ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. این ۷ ساعت شارژ باعث می‌شود  گوشی حداکثر تا ۱۵ ساعت به صورت مکالمه تلفنی استفاده شود.

با آنکه این گوشی ساده است؛ اما قابلیت کنفرانس دارد. علاوه بر این دارای قابلیت‌های کالر آیدی و دسترسی سریع به شماره است.

فرکانس این گوشی ۱٫۹  گیگاهرتز بوده که هیچ‌گونه نویزی از طرف دیگر دستگاه‌ها را دریافت نمی‌کند.

برد داخلی ۵۰ متر و برد خارجی آن ۳۰۰ متر است. البته این به شرطی است که هیچ‌گونه مانع جدی مانند دیوارهای بتنی و غیره بر سر راه آن‌ها نباشد.

امکانات دیگری که در این گوشی قرار گرفته و آن قابلیت آلارم است.

راهنمای تغییر زبان:

البته در هنگام خرید ابتدایی ممکن است زبان گوشی انگلیسی نباشد (با توجه به نظرات دریافت شده زبان گوشی لهستان است).  برای تغییر زبان باید دکمه ok را فشار داده و با  فشار دکمه پایین زبان انگلیسی را نیز پیدا کنید.

باید گفت این تلفن امکانات بیشتر از موارد را بالا ندارد. با توجه به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، همان قابلیت‌ها را دریافت خواهید کرد. این قابلیت‌ها موارد کمی نبوده و سعی شده تا بهترین کیفیت برای آن‌ها در نظر گرفته شود. اگر به بررسی نظرات مشتریان  تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 بپردازید،  هیچ‌گونه نارضایتی دریافت نخواهید کرد. ممکن است مربوط به صدای و کیفیت مورد ‌باشد که خاص بوده و برای همه وجود ندارد (نصب گوشی و استفاده درست از آن برای کارکرد بهینه اهمیت زیادی دارد).

کاربرد تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 یکی از ساده‌ترین گوشی‌های بی سیم برند پاناسونیک است.  اگر به دنبال یک تلفن بسیار ساده هستید که قابلیت‌های ابتدایی را داشته باشد، این مدل را به شما پیشنهاد می‌شود. در واقع این مدل فقط برای آن‌هایی پیشنهاد توصیه می‌شود که قصد صحبت با طرف مقابل را دارند.  در بالا هم نوشتیم که این تلفن امکانات ویژه‌ای ندارد. پایه آن بسیار ساده بوده و فقط برای شارژ کردن خود دستگاه تلفن استفاده می‌شود. حتی بعضی امکانات آن‌ها نیز کمتر از تلفن های دیگر است. برای مثال حافظه این دستگاه قابلیت ذخیره ۵۰ شما را بیشتری ندارد که این برخلاف بقیه حافظه بسیار بالا برای ذخیره صد شماره است.

به هر حال این تلفن برای آن‌هایی که هزینه بالایی نداشته یا قصد هزینه کردن را ندارد، توصیه می‌شود. البته اگر استفاده خاصی هم ندارید، می‌توانید این مدل را خریداری کنید. کار کرد این گوشی در منازل مسکونی، دفترها، کارخانه‌ها و غیره است. همچنین کادوی بسیار خوبی برای پدربزرگ و مادربزرگ آن‌که نیاز به امکانات بالایی ندارند خواهد بود.

البته افرادی دیگری که تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 را خریداری می‌کنند،  آن‌هایی هستند که به دنبال چندین گوشی تلفن در منزل خود خواهند بود. برای مثال شما می‌توانید از یک گوشی حرفه‌ای برای مکالمه اصلی استفاده کرده و این مورد را برای دیگر خطوط خود در اتاق خواب به کار ببرید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید تلفن بی سیم پاناسونیک قابلیت اتصال به یک خط را دارند.

 این مدل تلفن دارای ویژگی‌های زیر نیست:

  • قابلیت منشی و ضبط تلفنی را ندارد.  فقط شما می‌توانید متوجه تماس‌های از دست رفته شوید.
  • قابلیت انتقال تماس را ندارد. البته باید گفت بیشتر گوشی پاناسونیک جز موارد حرفه‌ای این قابلیت را ندارند.
  • اسپیکر ندارد؛ یعنی نمی‌توانید آن را روی میز قرار داده و صحبت کنید.
  • نور پس زمینه صفحه کلید ندارد. این مسئله استفاده از آن را در تاریکی شب کمی سخت می‌کند.
  • قابلیت ارسال و دریافت پیامک را ندارد. البته این قابلیت اختصاصی بوده که فقط در گوشه بسیار حرفه‌ای به کار گرفته می‌شود.
  • قابلیت مکالمه و برقراری تماس از روی پایه‌ها وجود ندارد. پایه آن بسیار ساده بوده  و فقط برای شارژر ای استفاده می‌شود.

سفارش تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

برای سفارش خرید یا تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک در مدل های مختلف فقط کافی است با شرکت تماس بگیرید. با تماس شما کارشناسان ما به طور کامل موارد لازم و راهنمایی‌ها را انجام می‌دهند. به هر حال بهتر است که از قبل نیاز خود را تعیین کرده تا بتوانید بهترین مدل گوشی را انتخاب و خریداری کنید.  اگر فقط قصد مکالمه دارید،  این مدل گوشی را به شما برای خرید پیشنهاد خواهیم کرد.  مسئله دیگر تعمیر آسان است. هرچه گوشی ساده‌تر، ابزار آن هم در بازار بیشتر پیدا می‌شود. از این رو در هنگام عیب، هیچ مشکلی در تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

توضیحات تکمیلی

منشی تلفنی

ندارد

رنگ

سفید, قرمز, مشکی

کالر آیدی

دارد

نوع

بی سیم

نمایشگر

دارد

تعداد گوشی های بیسیم

یک عدد

اسپیکر

ندارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها