تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

ویژگی های محصول

تعداد گوشی های بی سیم: یک عدد

فرکانس :۱٫۹ گیگاهرتز

برد: ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
نوع باتری: ۲ عدد AAA
شارژدهی مکالمه: ۱۵ ساعت
شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار: ۱۷۰ ساعت
قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه: ندارد
امکان برقراری تماس از طریق پایه: ندارد

قیمت:

3,500,000 تومان

ناموجود

توضیحات

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
تلفن پاناسونیک KX-TG 6821 در قیمت های پایین تر از گوشی های بی سیم متوسط ​​می باشد که از گوشی های ارزان قیمت پاناسونیک میباشد. از یک دستگاه پاسخگویی دیجیتال یکپارچه با شمارنده پیام، و طراحی نسبتا شیک و سیاه و سفید بهره می برد. این تلفن بی سیم پاناسونیک قابلیت اضافه شدن تا شش گوشی را دارد و همچنین بدون دستگاه مادر این امکان را داراست. تلفن های بی سیم پاناسونیک به طور معمول ارزش خوبی برای پول ارائه می دهند، بنابراین ما علاقمند به پیدا کردن این بودیم که آیا ۶۸۲۱ به انتظارات ما نزدیک بود یا خیر.

طراحی وساخت

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
تلفن پاناسونیک KX-TG6821 دارای حالت عالی و احساساتی برای تلفن با بودجه متوسط است که به سبک بسیار معاصر با نقره و سیاه و سفید آن اشاره دارد. این دکمه ها کاملا در برابر گوشی قرار دارند که تنها یک میلیمتر یا دو ضخامت دارند، اما به خوبی لمس می شوند و دلپذیر هستند. در حالی که صفحه نمایش سیاه و سفید کاربر پسند و خوب و آسان برای خواندن به نظر می رسد . تنها نکته ای که در طراحی این گوشی وجود دارد این است که به دلیل شکل منحنی در پایین، به طور مستقل به صورت عمودی نیست، که می تواند در هنگام مشغول بودن و نیاز به صحبت با دست آزادمفید باشد. پایه بسیار خیره کننده و منحصر به فرد از پیام شمارنده دارد، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه بسیاری از پست های صوتی در انتظار شما است. این مدل فشرده تر از مدل های قبلی از پاناسونیک است، بنابراین فضای کمتری را می گیرد، اما امکانات را برای نصب روی دیوار از دست داده است .

کاربری آسان و راحت

 

کار کردن با تلفن پاناسونیک KX-TG6821  بسیارساده است برای تنظیم بدون هیچ زحمتی میتوانید این کار را انجام دهید حتی اگر شما به خصوص به فن آوری های هوشمندانه آشنا نباشید. من بزرگترین طرفدار کتابچه راهنمای کاربر پاناسونیک نیستم، زیرا در چشمها خیلی ساده نیست و متن برای هرکسی که دارای دید کمتر از ۲۰ تا ۲۰ است، بسیار کوچک است. با این حال، این دستورالعمل های واقعا نسبتا مفید هستند و می توانید به عنوان  مرجع از آن استفاده کنید، اگر شما نیاز به بررسی نحوه استفاده از ویژگی های خاص را دارید.
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تنظیمات ساده برای استفاده

رابط منو در گوشی به خوبی تنظیم شده است، شامل هر دو آیکون و متن برای توضیح چگونگی پیدا کردن آنچه شما دنبال آن هستید. صفحه نمایش روشن بسیار واضح است و امکان تنظیم میزان کنتراست وجود دارد که باعث می شود شماره های شماره گیری و یا جزئیات تماس گیرندگان ورودی و همچنین استفاده عمومی به راحتی مشاهده شود.

کیفیت صدا

کیفیت صدا تلفن بی سیم پاناسونیک همواره خوب است و ۶۸۲۱ این سنت را با اضافه شدن ویژگی کاهش دهنده نویز ادامه می دهد. که ظاهرا ۷۵ درصد از سر و صدای پس زمینه را در پایان خود قطع می کند، با این وجود، هنگام آزمایش، ما متوجه نشدیم که هرگونه تغییر قابل ملاحظه ای در زمان انجام آن وجود دارد. خوشبختانه کیفیت صدای (بدون توجه به کاهش نویز) برای گوشی ۶۸۲۱ در سطح ابتدایی بسیار خوب است و وضوح و حجم بلندگو مناسب است.

برد گوشی و طول عمر باطری

در آزمایشات ما، محدوده KX-TG6821 در منزل منصفانه بود، و ما را به حداکثر حدود ۴۰ متر قبل از اینکه کیفیت تماس شروع به خراب شدن کرد. با این حال، آن کمی عجیب و غریب بود که ما را قادر به دریافت بیشتر از آن در موارد خاص، اما نه به طور مداوم. دامنه در فضای باز مناسب بود و قادر به تحویل بیش از ۲۰۰ متر بود.
عمر باتری بسیار عالی بود، حتی بدون تعویض حالت Eco (که صرفه جویی در انرژی، اما محدوده و گاهی کیفیت صدا را کاهش می دهد)، بنابراین می تواند برای تماس های طولانی و روزها بدون بازگشت به شارژر آن کارایی داشته باشد.

امکانات

 

پاناسونیک ۶۸۲۱ با تعدادی از ویژگی های از جمله حالت شب، که می تواند برای هر گوشی شخصی تنظیم شود، فراهم می کند و به شما اجازه می دهد تا زمان حالت شب را برای زمان خاصی از روز یا شب، خاموش کنید. ایده آل برای غذا خوردن، زمان خواب و هر بار دیگر که شما نمی خواهید با تلفن ثابت خود صحبت نکنید.
تلفن پاناسونیک KX-TG6821 یک تلفن خوب است که ویژگی های بیشتری را نسبت به پولی که شما به قیمت تلفن های مشابه ارائه می دهید داراست. بعید است که شما را دچار مشکل کند و شما را نامید کند .
تلفن پاناسونیک KX-TG6821 قابلیت ذخیره تا ۵۰ شماره تماس و همچنین مسدود کردن  تماسهای ورودی را به شما ارائه میدهد. این ویژگی محدود کردن تماس شما را قادر می سازد تا PIN را از تماس شماره های خاص یا پیشوند (به عنوان مثال ۰۸، ۰۷) محافظت کند. و یک حافظه دفترچه تلفن برای ۱۲۰ نام و عدد وجود دارد که به صورت خودکار با دیگر گوشی ها به اشتراک گذاشته می شود (شما می توانید تا شش گوشی که به پایه ثبت شده اند را داشته باشید و ۶۸۲۱ برای سفارش به عنوان یک مجموعه دوقلو، سه گانه یا چهارگوشی را دارا میباشد .

و در آخر

تلفن پاناسونیک KX-TG6821 یک تلفن خوب است که ویژگی های بیشتری را نسبت به پولی که شما به نسبت قیمت تلفن های مشابه ارائه می دهید داراست. بعید است که شما را دچار مشکل کند و شما را نامید کند .

مشخصات فنی تلفن پاناسونیک KX-TG6821

مشخصات فیزیکی

ابعاد پایه :۷۷ × ۸۶ × ۱۰۷ میلی‌متر

وزن :۱۲۹ گرم

قابلیت اتصال به دیوار :ندارد

مشخصات فنی

تعداد خطوط :۱ عدد

دفترچه تلفن: دارد

توضیحات دفترچه تلفن :قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره
نمایشگر : دارد
توضیحات نمایشگر :دارای نور سفید
منشی تلفنی :دارد
حافظه منشی: ۳۰ دقیقه
قابلیت ضبط منشی: دارد
قابلیت کنفرانس: ندارد
قابلیت انتقال تماس: ندارد
اسپیکر: دارد
نور پس زمینه صفحه کلید: دارد
ارسال و دریافت پیامک: ندارد
Caller ID: دارد
دسترسی سریع به شماره: دارد

مشخصات بی سیم

تعداد گوشی های بی سیم: یک عدد

فرکانس :۱٫۹ گیگاهرتز

برد: ۶۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی
نوع باتری: ۲ عدد AAA
شارژدهی مکالمه: ۱۵ ساعت
شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار: ۱۷۰ ساعت
قابلیت مکالمه گوشی با پایه دستگاه: ندارد
امکان برقراری تماس از طریق پایه: ندارد

اتصالات

جک هدفون: ندارد

سایر مشخصات

امکانات و قابلیت ها

قابلیت استفاده در مواقع قطع برق (در صورت گذاشتن تلفن بی سیم بر روی پایه)
دارای ۴۰ آهنگ مختلف برای گوشی
دارای دکمه نشانگر بر روی پایه دستگاه به منظور پیدا نمودن تلفن بی سیم
دارای قابلیت قفل صفحه کلید
دارای دکمه NR به منظور کاهش صدای بیرونی در مکالمه
دارای مد شب به منظور زنگ نخوردن تلفن در ساعات تعیین شده
قابلیت نشان دادن تا ۵۰ شماره تماس گرفته شده
قابلیت تنظیم Alarm
قابلیت اتصال تا شش گوشی
قابلیت برقراری مکالمات به صورت هندزفری با استفاده از اسپیکر.

توضیحات تکمیلی

منشی تلفنی

دارد

رنگ

نقره ای

قابلیت کنفرانس

ندارد

نوع

بی سیم

نمایشگر

دارد

تعداد گوشی های بیسیم

یک عدد

اسپیکر

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها