فکس پاناسونیک مدل FP-701CX

ویژگی های محصول
  • تکنولوژی چاپ کاربنی
  • حافظه فکس ۲۸
  • گوشی تلفن :دارد
  • سرعت مودم: ۱۴٫۴ Kbps
  • شماره گیر خودکار:  دارد
  • سایز کاغذ: A4
  • ظرفیت سینی کاغذ: ۵۰ برگ
  • ADF: ندارد
  • ظرفیت تغذیه اتوماتیک ADF :  ده برگ

قیمت:

12,000,000 تومان

ناموجود

توضیحات

فکس پاناسونیک مدل FP-701CX

فکس پاناسونیک مدل FP-701CX

بررسی اجمالی

Telefax یکی از اولین ابزارهای مخابراتی مدرن است و هنوز هم در بازار برای استفاده از ابزارهای ارسال و دریافت اطلاعات مناسب است. پاناسونیک KX-FP701 فاکس ماشین یکی از این ماشین های نام تجاری قابل اعتماد است که به جهان طیف گسترده ای از لوازم خانگی و خدمات دفتر داده است. شما می توانید کلیه کارهای فکس، کپی، را با این دستگاه انجام دهید.

دستگاه فکس KX-FP701 پاناسونیک دارای یک گوشی و کپی در یک دستگاه واحد می باشد. کلید ناوبر کاربر را قادر می سازد تا سطح صدا و رینگر را کنترل کند و دستگاه یک حافظه سند ۲۸ صفحه ای دارد و هنگامی که شما باید چندین صفحه را به چند مکان پخش کنید، مفید است. این نرخ انتقال داده ۹٫۶ کیلوبیت بر ثانیه است و یک صفحه را در ۱۲ ثانیه ارسال می کند. شما می توانید رزولوشن را به استاندارد، خوب، فوق العاده عالی و عکس را با توجه به نیازهای شما در این دستگاه تنظیم کنید.

کپی سریعتر

دستگاه فکس KX-FP701 پاناسونیک دارای ویژگی های کپی منحصر به فرد است که به شما امکان افزایش (۲۰۰/۱۵۰٪) یا کاهش (۹۲/۸۶/۷۲٪) و مرتب کردن (مرتب سازی) و چاپ به ۵۰ نسخه را با سهولت می دهد. ویژگی سریع اسکن می تواند مفید باشد و تقریبا بلافاصله اقدامات اسکن و انتقال اطلاعات را از حافظه به گیرنده انجام می دهد. دستگاه فکس مفید می تواند مواد اسکن شده را به تقریبا ۲۰ مکان ارسال کند که شما می توانید به طور پیوسته به دستگاه وارد کنید.

کاربری آسان

استفاده دستگاه فکس KX-FP701 پاناسونیک آسان است  و دارای صفحه نمایش ۲ خط LCD برای نشان دادن پیشرفت دستگاه در زمان عمل است. این حالت عملیات، محتویات حافظه ساعت، لیست شماره های شماره گیری، گزارش تحویل و غیره را نشان می دهد.

ماشین با کیفیت خوب

دستگاه فاکس با ضمانت دارای زمان پاسخ مناسب است و در حین انتقال خطاها را بررسی می کند. اگر با هر فرصتی، دستگاه خطایی را شناسایی می کند و سپس کاربر را در مورد خطا متاثر می کند و مواد را برای کیفیت بهتر ارسال می کند.

گارانتی

دستگاه فکس KX-FP701 پاناسونیک با گارانتی ۱۲ ماهه در دسترس قرار می گیرد و نام تجاری از رضایت مشتری با این ویژگی سرویس برخوردار است.  دستورالعمل را به دقت بخوانید تا کار ماشین را درک کنید و فراموش نکنید که کارت گارانتی را برای استفاده از این ویژگی سرویس همراه داشته باشید.

ویژگی های دیگر

دیگر ویژگی های این همه در یک دستگاه فکس شامل عملکرد رای گیری، دریافت فکس دوستانه، انتقال خط فرمت، صندوق پستی اتوماتیک ۱۰ صفحه ای، سینی کاغذی ۵۰ برگ، ۱-۶ شماره گیر تک لمسی، دفترچه تلفن ۱۰۰ ایستگاه، کنترل حجم صدا الکترونیکی ، تلفن بی صدا و جک تلفن خارجی. این ابعاد ابعادی به ابعاد ۳۵۵ x 272 x 185 میلی متر و تنها ۳٫۵ کیلوگرم وزن دارد.

هم اکنون خریداری کنید

پاناسونیک KX-FP701 یک دستگاه فکس ارتباطی بسیار عالی است که با ویژگی های عالی مناسب برای محل شلوغ با فشار کاری می آید. این دستگاه قوی برای یک فضای شلوغ و پر تنش طراحی شده و از همه کارها در یک دفتر که نیاز به اسکن، کپی یا انتقال دارد، مراقبت می کند. این دستگاه در قیمت بسیار مناسب است؛ سفارش خود را در حال حاضر قرار دهید و این دستگاه فاکس چند کاره شما را از حتما راضی خواهد کرد.

مشخصات فنیPanasonic FP-701CX FAX

مشخصات فنی

تکنولوژی چاپ کاربنی

حافظه فکس ۲۸

گوشی تلفن :دارد

سرعت مودم: ۱۴٫۴ Kbps
شماره گیر خودکار:  دارد
سایز کاغذ: A4
ظرفیت سینی کاغذ: ۵۰ برگ
ADF: دارد
ظرفیت تغذیه اتوماتیک ADF :  ده برگ
سایر مشخصات
تعداد حافظه دفتر تلفن: ۱۰۰، قابلیت اسکن سریع، قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده، دارای بلندگوی دیجیتال

 

 

توضیحات تکمیلی

ADF

ندارد

منشی تلفنی

ندارد

رنگ

سفید

کالر آیدی

دارد

کاربری

۲ کاره (فکس، کپی)

قابلیت کپی

دارد

نمایشگر

دارد

تکنولوژی چاپ

کاربنی

اسپیکر

دارد

گوشی تلفن

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها