باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105

ویژگی های محصول
  • نوع باتری: Ni-MH
  • ولتاژ: 2.4 ولت
  • ظرفیت باتری: 830 میلی‌آمپر‌ساعت
  • تلفن های سازگار:  KX-TG2411 و  TG2420و TG2422و TG2424و TG2431 و TG2432
  • دارای ضمانت و گارانتی

قیمت:

280,000 تومان

توضیحات

معرفی اجمالی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105

باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105 قابل شارژ بوده و جهت استفاده در مدل های مختلفی از تلفن های بی سیم پاناسونیک مناسب می باشد. این باتری با استفاده از خشاب خاصی و با کنار هم قرار دادن ۲ باتری ۴٫۵ آمپری که از جنس نیکل متال هیدرید و ظرفیتی برابر با ۸۳۰ میلی آمپر دارند بدست می آید. ولتاژ این باتری ۴٫۲ ولت بوده و به طور متوسط قابلیت و امکان ۱۰۰۰ بار شارژ و دشارژ شدن را دارد.

معرفی اجمالی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105

از موارد استفاده باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105 می توان به استفاده در تلفن های بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2411 و  TG2420و TG2422و TG2424و TG2431 و TG2432 اشاره کرد. در حالت کلی باتری های از جنس نیکل متال هیدرید از نوع باتری های قابلی شارژی هستند که الکترود مثبت آن ها از جنس نیکل اکسی هیدروکسید بوده پ و الکترود منفی از جنس آلیاژ جذب کننده هیدروژن می باشد.

کیفیت و دوام باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105

میانگین ​​عمر مفید   دوام باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105 می توان تقریبا ۱ تا ۲ سال در نظر گرفت و در گاهی مواقع ممکن است قابلیت شارژ و کاکرد بیشتر از یک سال را نداشته باشد. شایان ذکر است که باتری های تلفن بی سیم پاناسونیک نظیر باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105 حتی در صورت کارکرد اندک نیز پس از ۱ الی ۲ سال به تعویض نیاز خواهند داشت. باتری یک تلفن بی سیم به طور متوسط می تواند پاسخگوی ۳ تا ۴ ساعت مکالمه باشد.

باتری های قابل شارژ هر بار که بیش از اندازه شارژ شوند، اندکی از ظرفیت ذخیره سازی شارژ خود را از دست می دهند. دقت داشته باشید که یک باتری قابل شارژ حکهتی اگر به طور کامل نیز دشارژ یا به اصطلاح تخلیه شده باشد، نهایتا در عرض شش ساعت یا حتی کمتر، به طور کامل شارژ می شود، بنابراین گذاشتن تلفن بی سیم روی پایه شارژ به طور پیوسته باعث آسیب رسانی و کوتاهتر شدن عمر باتری HHR-P105 می شود.

نقد و بررسی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105

در دنیای امروز با گسترش و پیشرفت چشمگیر تلفنهای بی سیم، بیش از پیش نیاز به باتری های قابل اطمینان و اورجینال برای این تلفن ها حائز اهمیت می شود. توصیه ما به شما به کارگیری باتریهای فوق العاده با کیفیت برند پاناسونیک همچون باتری HHR-P105 با ضمانت یک ساله است.

شرکت ژاپنی پاناسونیک به عنوان برندی معتبر و مشهور در بازارهای روز دنیا در عرصه تولید تلفن های بیسیم و باتری این تلفن ها با کیفیتی فوق العاده و درجه یک شناخته می شود و باتریهای تولید شده توسط این کمپانی با پیشرفت های فوق العاده در سال های اخیر به کیفیتی مثال زدنی در زمینه تولید باتری تلفن بیسیم دست یافته اند . دقت داشته باشید که بهتر است این باتری ها را ۲۴ ساعت در شارژ اولیه قرار دهید و  در این تایم با تلفن بی سیم خود کار نکنید. در ادامه مواردی از کاربردها و اصول استفاده از این باتری ها به خصوص باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105 را خدمت شما کاربران گرامی بیان میکنیم.

نقد و بررسی باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105

انواع باتری قابل استفاده در تلفن های بی سیم پاناسونیک

باتری تلفن بی سیم در چندین مدل مختلف در بازار موجود است. این باتری ها عموما  در دو نوع آمپر بالا و پایین به ترتیب با جنس های نیکل متال هیدرید و نیکل کادمیوم تولید می شوند. باتری هایی که از جنس نیکل کادمیوم هستند عموما ظرفیت کمتری در داشته و در واقع باتری های تولید شده از این جنس در دسته باتری های کم ظرفیت قرار می گیرند. نوع دیگر نیز که باتری تولید شده از نیکل متال هیدرید می بلشد به علت حضور فلز متال هیدرید ظرفیت آمپری بالاتری داشته و در باتری های با آمپر بالا به کار برده می شود.

در هر تلفن بی سیم پاناسونیک از نوعی باتری خاص منحصر به آن تلفن استفاده می شود که با استفاده از مجموعه کدهایی تنظیم و مرتب شده اند. توجه داشته باشید که هر کد تعریفی قابلیت استفاده برای چند مورد از گوشی های تلفن بی سیم را دارد. بیشترین استفاده از باتری های تلفن بی سیم در سطح اول جهانی از برند های زیمنس و پاناسونیک و اچ پی نظیر باتری HHR-P105 و …است که از نمونه برند های معتبر و به نام در بازار باتری تلفن بی سیم محسوب می شوند.

انواع باتری قابل استفاده در تلفن های بی سیم پاناسونیک
انواع باتری قابل استفاده در تلفن های بی سیم پاناسونیک

تفاوت باتری تلفن بی سیم قابل شارژ و معمولی

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از باتریهای معمولی در آن دسته از تلفن های بی سیم که با باتری قابل شارژ کار میکنند، استفاده نکنید، زیرا احتمال اینکه آسیب جدی برای تلفن بی سیم تان به همراه داشته باشد بسیار بالاست. اما حالت عکس این مسئله قابل انجام است به این مفهوم که می توانید در تمامی دستگاه هایی که به شکل عمده از باتری های قلیایی استفاده می کنند از باتری های قابل شارژ با ظرفیت آمپری بالا استفاده نمایید.

طرز صحیح استفاده از باتری

مورد دیگری که برای بسیاری از کاربران تلفن های بی سیم پاناسونیک جای سوال دارد این است که آیا نگه داشتن تلفن بی سیم پاناسونیک بر روی شارژر ضروری است یا خیر. در جواب باید بگوییم که پس از کامل شدن شارژ تلفن بی سیم پاناسونیک ، تلفن شما می تواند بدون هیچ تأثیرپذیری منفی بر روی شارژر گذاشته شود. مزیتی هم که این کار دارد  این است که با قرار دادن تلفن در جایگاه خود، جای آن امن تر و بهتر خواهد بود.

اما توجه نمایید که تنها از باتری های قابل شارژ از جنس نیکل هیدرید استفاده کنید و به هیچ عنوان از سایر باتری های قلیایی یا باتری های نوع دیگر استفاده نکنید به این دلیل که باتری هایی از این قبیل ممکن است آسیب جدی به تلفن بی سیم پاناسونیک شما وارد کند. باتری تلفن بی سیم پاناسونیک مدل HHR-P105 نیز از تمام آنچه گفته شد مستثنی نبوده و با کارکرد درست و به جا می تواند دو سال و گاها بیشتر نیز کار کرده و رضایت کاربر خود را جلب نماید.

توضیحات تکمیلی

نوع

شارژی

فابریک

میباشد

گارانتی

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها