تعمیر تلفن رومیزی

تعمیر تلفن رومیزی

تلفن‌های رومیزی پاناسونیک یکی از پرکاربردترین تلفن‌های موجود در بازار می‌باشند. این تلفن‌ها به علت دوام و عمر بسیار بالای خود، معمولاً در ادارات، شرکت‌ها و حتی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. تلفن‌های رومیزی پاناسونیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین تلفن‌های رومیزی از لحاظ طراحی و ساختار نیز در سطح بالایی قرار دارند. خرابی و به‌روز مشکل در این تلفن‌ها بسیار نادر و کم است. به طوری که می‌توان گفت درصد پایینی از کاربران برای تعمیر تلفن‌های رومیزی خود به نمایندگی مراجعه می‌کنند. این تلفن‌ها عمری بسیار طولانی دارند و می‌توان برای بلند مدت از آن‌ها استفاده کرد به طوری که هیچ و مشکل و خرابی برای آن‌ها اتفاق نیفتد. ولی با این حال گاهی به دلیل عدم توجه کافی و یا ضربات وارده شدید، تلفن رومیزی نیز نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در این صورت می‌بایست به نمایندگی پاناسونیک مراجعه کرده و تعمیر تلفن رومیزی خود را به متخصصان بخش مربوطه بسپارید تا در اسرع وقت تعمیر و به شما باز گردانده شود.

در ادامه به برسی ویژگی‌های نمایندگی پاناسونیک می‌پردازیم.

چرا باید برای تعمیر تلفن به نمایندگی مراجعه کرد؟

شاید برای شما سؤال باشد که در این شرایط چرا حتماً باید به نمایندگی پاناسونیک مراجعه کرد؟ این سؤال پاسخ‌های واضحی دارد که در ادامه به برسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

قطعات اورجینال:

قطعاً مهم‌ترین عاملی که سبب می‌شود شما برای تعمیر تلفن رومیزی خود به نمایندگی مراجعه کنید، استفاده از قطعات اصل و اورجینال در تعمیرات می‌باشد. نمایندگی پاناسونیک به طور رسمی و مستقیم قطعات و لوازم جانبی تلفن‌های خود را از شرکت اصلی پاناسونیک دریافت می‌کند. بر این اساس تکنیسین‌ها در جهت تعمیرات تخصصی از آن‌ها استفاده می‌کند. این ویژگی سبب می‌شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده به نمایندگی اعتماد کرده و تلفن رومیزی خود را به صورت سالم تحویل بگیرید.

تکنیسین‌های مجرب:

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی، وجود متخصصان مجرب و با سابقه در این مجموعه است. تکنیسین‌هایی که در مجموعه حضور دارند دارای تجارب کافی در زمینه تلفن‌های مختلف پاناسونیک می‌باشند. پس شما می‌توانید هیچ نگرانی از بابت خرابی دوباره تلفن رومیزی خود پس از چند روز نداشته باشید. آن‌ها ابتدا به‌صورت تخصصی عیب‌یابی‌های مربوطه را انجام می‌دهند. بعد از مشخص شدن مشکلات، شروع به تعمیر و تعویض قطعات جانبی تلفن با بهترین دستگاه‌ها و قطعات اورجینال پاناسونیک می‌کنند. در نهایت بعد از چند روز کاری، تلفن رومیزی شما را مثل روز اول به شما تحویل می‌دهند.

هزینه‌های پایین:

یکی از بزرگ‌ترین حسن‌های نمایندگی پاناسونیک، به‌صرفه بودن هزینه‌های تعمیرات و تعویض قطعات جانبی می‌باشد. همان‌طور که ذکر شد، قطعات اورجینال و اصل با قیمت شرکتی پاناسونیک در اختیار نمایندگی‌ها گذاشته می‌شوند. به همین علت با وجود تکنیسین‌های مجرب در این نمایندگی، هزینه‌های تعمیرات و تعویض قطعات بسیار پایین‌تر از سایر مراکز می‌باشد. از این رو می‌توانید تعمیر تلفن رومیزی خود توسط نمایندگی را یک گزینه به صرفه و اقتصادی به حساب بیاورید.

با وجود نمایندگی، دیگر دغدغه‌ای از بابت کیفیت، قطعات و هزینه‌ها وجود نخواهد داشت.

انواع خرابی تلفن‌های رومیزی:

همان‌طور که گفته شد، تلفن‌های رومیزی به ندرت خراب می‌شوند و معمولاً نیاز به تعمیرات اساسی پیدا نمی‌کنند. در ادامه می‌خواهیم به برخی مشکلات و خرابی‌های رایج که می‌توانند در تلفن‌های رومیزی نیز به وجود بیایند بپردازیم.

خرابی‌های مربوط به برد:

برد، اصلی‌ترین بخش یک تلفن می‌باشد که باعث عملکرد صحیح آن می‌شود. برد‌ها متشکل از اجزایی مثل خازن، ای سی، مقاومت و… هستند. این اجزا ممکن است به سبب آسیب‌هایی ناشی از ضربات، آب خوردگی و… با مشکل مواجه شوند. در این صورت شما باید به نمایندگی مراجعه کرده و دستگاه خود را در اختیار تکنیسین‌های مجرب بگذارید. تکنسین‌ها عیب‌یابی‌های تخصصی را انجام داده و پس از مطالعه نتایج بررسی، به تعمیر تلفن رومیزی و تعویض قطعات برد می‌پردازند. پس از چند روز کاری تلفن شما آماده تحویل می‌باشد و می‌توانید آن را از نمایندگی تحویل بگیرید.

آب خوردگی:

همان‌طور که در بالا ذکر شد، آب خوردگی یکی از عوامل ایجاد مشکل برای تلفن‌های رومیزی می‌باشد. آب می‌تواند قطعات بورد و گاهاً خود برد را به طور کامل تخریب کند و سبب سوختن تلفن رومیزی شود. در این شرایط تلفن باید توسط یک فرد متخصص ارزیابی شود و عیب‌یابی‌های تخصصی روی آن صورت گیرد تا در صورت سوختن قطعات داخلی، این قطعات تعویض شوند و تلفن به حالت اول خود بازگردد. اگرچه ممکن است با نفوذ آب به درون تلفن، امکان تعمیر آن فراهم نباشد، ولی با این وجود متخصصان نمایندگی تمام تلاش خود را برای تعمیر تلفن رومیزی شما به کار می‌گیرند.

مشکلات LCD:

این نوع مشکلات بسیار رایج می‌باشند و گاهاً می‌توانند باعث ایجاد اختلال کلی در عملکرد تلفن رومیزی شما شوند. LCD تلفن رومیزی هم مانند تلفن بی‌سیم حساس می‌باشد. به همین دلیل با وارد شدن ضربه آسیبی جدی برای تلفن رومیزی ایجاد می‌شود. گاهی بر اثر این عوامل، خود LCD دچار شکستگی و اختلال عملکرد و یا در شرایطی فلت که یک رابط بین برد و LCD می‌باشد دچار مشکل می‌شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در صورت به‌روز خرابی‌های ذکر شده، برای تعمیر تلفن رومیزی، باید به نمایندگی مراجعه کرده و تلفن خود را به تکنیسین‌های متخصص در این زمینه بسپارید تا مورد برسی و تعمیر قرار گرفته یا در صورت نیاز تعویض، LCD تلفن شما تعویض شود. اگر نیاز به تعویض باشد، متخصصان نمایندگی با استفاده از قطعات و صفحه نمایشگر اصلی پاناسونیک، اقدام به تعویض می‌کنند.

برق خوردگی:

یکی از مشکلاتی که می‌تواند بر اثر حواس‌پرتی افراد برای تلفن رومیزی رخ دهد، برق خوردگی می‌باشد. وقتی شما به‌اشتباه دوشاخه تلفن را به‌جای پریز تلفن به پریز برق وصل کنید این اتفاق رخ می‌دهد. تلفن‌های رومیزی نمی‌توانند برقی بیش از حد مشخص شده‌ای را از خود عبور دهند. پس جریان برق شهری باعث سوختن تلفن رومیزی می‌شود. برای تعمیر تلفن رومیزی، تکنیسین‌ها، انواع عیب‌یابی‌های تخصصی را بر روی تلفن انجام می‌دهند و تشخیص می‌دهند که کدام قطعات نیاز به تعویض و تعمیر داشته و در نتیجه اقدام به تعویض قطعات و یا تعمیرات کلی تلفن می‌کنند. معمولاً در این شرایط، برد تلفن باید تعویض بشود. با توجه به این موضوع، تکنیسین‌ها از برد‌های اورجینال پاناسونیک استفاده می‌کنند.

نتیجه‌گیری:

در صورت خرابی تلفن رومیزی شما، نمایندگی می‌تواند شما را از خرید تلفن جدید معاف کند. نمایندگی پاناسونیک تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا با مناسب‌ترین هزینه، تلفن رومیزی شما را با بهترین دستگاه‌ها و قطعات اورجینال تعمیر کند. با وجود نمایندگی، دیگر نگرانی از بابت هزینه‌های گزاف و همچنین کیفیت تعمیرات نخواهید داشت.