تعمیر تلفن بیسیم

تلفن بیسیم پاناسونیک:

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های اداری و خانگی به شمار می‌آیند که به سبب ویژگی‌های خود، طرف‌داران زیادی دارند. به همین علت کاربران زیادی را نسبت به تلفن‌های رومیزی به خود اختصاص دادند. یکی از شرکت‌های موفق و پیشرو در زمینه ساخت و تولید تلفن‌های بیسیم، شرکت پاناسونیک می‌باشد. این شرکت تا به امروز با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، موفقیت‌های زیادی را در زمینه فروش کسب کرده است. این تلفن‌ها با توجه به کیفیت بالای ساخت خود، عمری طولانی داشته و در اکثر مواقع به طور دائمی از کار نمی‌افتند. اما تلفن‌ بیسیم هم مانند همه کالا‌های الکترونیکی ممکن است دچار خرابی‌های جزئی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در صورتی که نیاز به تعمیر تلفن بیسیم خود دارید، باید آن را به نمایندگی پاناسونیک تحویل داده تا با تعمیرات جزئی و یا تعویض قطعات و لوازم جانبی فابریک پاناسونیک تعمیر شوند. در نهایت مثل روز اول در اختیار شما قرار بگیرند و بتوانید بدون نیاز به خرید تلفن جدید، با آن‌ها مثل قبل کار کنید.

چرا مراجعه به نمایندگی؟

در صورت به‌روز هرگونه مشکل جزئی و کلی در تلفن بیسیم، نمایندگی می‌تواند تلفن شما را به بهترین شکل تعمیر کند. نمایندگی پاناسونیک دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که در صورت اطلاع، قطعاً به آن‌ها اعتماد کرده و تعمیر تلفن بیسیم خود را به آنجا می‌سپارید.

تکنیسین‌های مجرب:

نمایندگی پاناسونیک برای تعمیر تلفن بیسیم، دارای تیمی از تکنیسین‌های باتجربه و متخصص می‌باشد که می‌توانند انواع تعمیرات تلفن‌های مختلف را تضمین کنند. آن‌ها ابتدا به‌صورت تخصصی عیب‌یابی‌های مربوطه را انجام می‌دهند. بعد از مشخص شدن مشکلات، شروع به تعمیر و تعویض قطعات جانبی تلفن با قطعات اصل پاناسونیک می‌کنند. بعد از چند روز کاری، تلفن بیسیم شما را مثل روز اول به شما تحویل می‌دهند. از این رو می‌توانید به تکنیسین‌های نمایندگی اعتماد کنید و تعمیر تلفن خود را به آن‌ها بسپارید.

قطعات اورجینال:

همان‌طور که ذکر شد، شرکت پاناسونیک همیشه قطعات اورجینال را در اختیار نمایندگی‌های خود قرار می‌دهد. پس در صورت به‌روز خرابی و مراجعه کاربران برای تعمیر، تلفن‌های خراب با قطعات اورجینال تعمیر و تعویض می‌شوند. بر این اساس احتمال به‌روز خرابی دوباره بسیار کاهش پیدا می‌کند. همچنین کاربران با اعتماد به این موضوع، می‌توانند از بابت تعمیرات این نمایندگی مطمئن باشند و هیچ نگرانی از بابت فیک بودن قطعات بکار رفته در تلفن بیسیم خود نباشند.

هزینه‌های به‌صرفه:

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی پاناسونیک نسبت به متخصصان فرعی، قیمت مناسب و به‌صرفه آن‌ها است. این نمایندگی با وجود کارشناسان مجرب و قطعات اورجینال خود، پایین‌ترین قیمت را بابت تعمیرات و تعویض قطعات جانبی تلفن‌ها از کاربران دریافت می‌کند و به همین علت، تعمیر تلفن بیسیم شما از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه خواهد بود. با وجود این نمایندگی، مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف بابت تعمیرات تلفن خود نخواهید بود.

خرابی‌های تلفن بیسیم:

تلفن‌های بیسیم با وجود کیفیت بالا در ساختار و عملکرد خود، گاهاً دچار خرابی‌های جزئی می‌شوند. در این شرایط می‌توان با مراجعه به نمایندگی مربوطه، اقدام به تعمیر آن‌ها نمود. در ادامه به برسی رایج‌ترین مشکلات و خرابی‌های تلفن‌های بیسیم می‌پردازیم.

آب خوردگی:

یکی از مشکلات جدی و دردسر ساز در تلفن‌های بیسیم، آب خوردگی می‌باشد. در این شرایط، با ورود حتی چند قطره آب به درون تلفن، تلفن عموماً از کار می‌افتد و نمی‌توان آن را تعمیر کرد. در این شرایط باید تلفن توسط یک فرد متخصص ارزیابی شود و عیب‌یابی‌های تخصصی روی آن صورت گیرد. در نتیجه در صورت سوختن قطعات داخلی، این قطعات تعویض شوند و تلفن به حالت اول خود برگردد.

خرابی مدار:

مدار تلفن بیسیم، تشکیل‌دهنده ساختار کلی تلفن می‌باشد که به واسطه آن تلفن به طور دقیق کار خواهد کرد. مدار شامل انواع قطعات و عوامل عملکردی تلفن بیسیم ازجمله خازن، مقاومت، آی سی و… می‌باشد و در صورت بروز خرابی‌هایی ناشی از آب خوردگی، برق خوردگی، ضربه و… به تلفن آسیب جدی وارد شده و در عملکرد آن مشکلات اساسی به وجود می‌آید. در این حالت برای تعمیر تلفن بیسیم، باید تلفن باز شده و برد آن مورد برسی‌های تخصصی قرار گیرد و بخش‌های آسیب‌دیده آن تعمیر و تعویض شود تا بتواند عملکرد کامل و دقیقی را برای تلفن به همراه داشته باشد.

برق خوردگی:

یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای تلفن‌های بیسیم و رومیزی رخ دهد، برق خوردگی است. پریز‌های تلفن و برق در کنار هم قرار دارند. پس ممکن است به اشتباه دوشاخه تلفن را به پریز برق وصل کنید. در این شرایط تلفن بیسیم شما دچار برق خوردگی می‌شود و به احتمال زیاد می‌سوزد. همچنین ممکن است باتری تلفن بیسیم شما نیز آسیبی جدی ببیند و نیاز به تعویض داشته باشد. جای هیچ نگرانی نیست؛ چون نمایندگی تعمیرات پاناسونیک می‌تواند تلفن شما را به طور کامل تعمیر کند. برای تعمیر تلفن بیسیم، تکنیسین‌های مربوطه انواع عیب‌یابی‌های تخصصی را بر روی تلفن انجام می‌دهند و تشخیص می‌دهند که کدام قطعات نیاز به تعویض و تعمیر داشته و در نتیجه اقدام به تعویض قطعات و یا تعمیرات کلی تلفن می‌کنند.

خرابی صفحه کلید:

یکی از مشکلات آزار‌دهنده تلفن‌های بیسیم، می‌تواند مربوط به مشکلات صفحه کلید باشد. احتمالاً با مشکل سفتی و عدم کارکردن دکمه‌های تلفن روبرو شده‌اید. این مشکلات به مرور زمان‌ بر اثر عوامل مختلف در تلفن بیسیم رخ می‌دهند. برای حل این موضوع باید صفحه کلید تعویض شود تا این مشکلات حل شوند. ل تعویض صفحه کلید تلفن باید در نمایندگی انجام شود تا از بروز دوباره و زود هنگام این مشکلات جلوگیری شود.

خرابی LCD:

یکی دیگر از رایج‌ترین خرابی‌های تلفن بیسیم مربوط به LCD می‌باشد. ال‌سی‌دی تلفن بیسیم در برابر ضربه بسیار حساس می‌باشد و آسیب‌پذیر می‌باشند. گاهی بر اثر این عوامل، خود LCD دچار شکستگی و اختلال عملکرد می‌شود. در شرایطی ممکن است فلت که یک رابط بین برد و LCD می‌باشد دچار مشکل شود. در صورت به‌روز خرابی، برای تعمیر تلفن بیسیم، باید به نمایندگی مراجعه کرده و تلفن خود را به تکنیسین‌های متخصص در این زمینه تحویل دهید. تلفن شما مورد برسی و تعمیر قرار گرفته یا در صورت نیاز تعویض، LCD تلفن بیسیم شما تعویض شود.

نتیجه‌گیری:

در صورتی که تلفن بیسیم شما با مشکلاتی روبرو شده، می‌توانید از خدمات تعمیراتی نمایندگی بهره‌مند شوید.

نمایندگی پاناسونیک همیشه فعل و آماده کار است. شما می‌توانید در ساعات کاری با نمایندگی تماس حاصل فرمایید. مشکلات خود را مطرح کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. نمایندگی بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد. همچنین هزینه تعمیرات در نمایندگی بسیار مناسب می‌باشد.