فکس پاناسونیک مدل KX-FP218

ویژگی های محصول
  • دارای فناوری کاربنی
  • دارای ADF 10 برگ
  • دارای حافظه فکس ۲۸ برگ
  • دارای دفترچه تلفن ۵۰ برگ
  • دارای سرعت مودم ۱۴٫۴ کیلوبیت بر ثانیه
  • دارای شماره‌گیر خودکار
  • دارای قابلیت ارسال با تأخیر

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218 از نمونه دستگاه‌های کوچک با تکنولوژی بالایی است که در چند سال اخیر به شدت مورد استفاده قرار گرفته است. پاناسونیک در تولید نمونه دستگاه‌های فکس کوچک و پرکاربرد بسیار مشهور است. ۲۱۸ تنها مدل کوچک و سبک آن نیست. دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP206 آن نمونه مشابه بوده که از نظر ظاهر و کمی متفاوت است. باید گفت که این برند توانسته در تولید انواع دستگاه‌های فکس و کپی و در حالت کلی دستگاه‌های اداری به خوبی فعالیت کند و ریشه طولانی در ایران دارد.

فکس پاناسونیک مدل KX-FP218
فکس پاناسونیک مدل KX-FP218

مهم‌ترین و در حقیقت اولین عاملی که افراد در هنگام خرید دستگاه فکس پاناسونیک در نظر می‌گیرند، ویژگی‌های آن است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های فنی دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218 خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های فنی دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218

فکس مدل KX-FP218
فکس مدل KX-FP218

ظاهر کوچک و زیبا

اندازه این دستگاه کوچک بوده و به خوبی در دست جای می‌گیرد. همچنین فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. از طرفی ظاهر زیبا و جمع‌وجوری دارد. همه چیز به ویژه دکمه‌ها به خوبی در ردیف‌های مناسب قرار گرفته و اندازه آن‌ها به حدی بوده که کاربر مشکلی در فشار دادن آن‌ها نخواهد داد. باید گفت که در این مدل دکمه‌ها نسبت به دیگر مدل مشخص‌تر شده‌اند و از این رو کار با آن‌ها راحت‌تر است. مسئله بعدی آرگونامیک طراحی خاصی است که در این دستگاه می‌توان مشاهده کرد. در همان اول، طرح خاص این دستگاه شما را به خود جذب می‌کند.

حافظه فکس

یکی از معیارهای مهم افراد در هنگام خرید، حافظه فکس است. البته برای بعضی این اولین معیار است. شلوغی شرکت یا ادارات باعث می‌شود که کارمندان فراموش کنند که باید کاغذ در دستگاه قرار دهند. این مسئله باعث می‌شود تا آن‌ها فکس‌های زیادی را از دست بدهند. البته این مسئله در دستگاه‌های جدید دیگر چالش نیست. برای اینکه آن‌ها دارای تکنولوژی حافظه فکس هستند. حافظه فکس دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218 28 برگ است؛ یعنی اینکه تا ۲۸ فکس دستگاه می‌تواند در خود ذخیره کرده و سپس با قرار دادن کاغذ آن‌ها را به ترتیب چاپ کند.

ADF

قابلیت تغذیه خودکار اهمیت زیادی دارد. این دستگاه می‌تواند تا ۱۰ برگ را به صورت همزمان و البته پشت سر هم بدون دخالت فرد به شماره مورد نظر فکس کند. این قابلیت برای آن‌هایی مناسب است که قصد دارند تا اسناد با تعداد برگ‌های زیادی را به نقطه دیگری ارسال کنند. به این صورت احتمال گم شدن آن‌ها در مقصد بسیار کم است. البته باید گفت که این تکنولوژی در تمامی دستگاه‌های جدید وجود دارد و پاناسونیک در تلاش است تا بتوانید ADF در نمونه‌های آخری خود به روزتر کند.

کالر آیدی

یکی از ویژگی‌های این دستگاه فکس داشتن قابلیت کالر آیدی است. صفحه نمایش موجود روی این دستگاه با اندازه مناسب بوده و کاربر هیچ مشکلی در خواندن شماره‌های روی آن نخواهد داشت. کالر آیدی آن باعث می‌شود تا هر تماس، شماره فرد تماس گیرنده روی آن نمایش داده شود و از این رو در صورتی که اگر شماره مزاحم یا ناشناس بود، نسبت به رد فکس اقدام کنید.

قابلیت ارسال با تأخیر

یکی از ویژگی‌های این دستگاه قابلیت ارسال با تأخیر است. در واقع می‌توان این را یک ویژگی منحصر به فرد به حساب آورد که کمتر در مدل‌های دیگر مشاهده می‌شود. پاناسونیک سعی می‌کند تا گاهی با قرار دادن بعضی ویژگی‌های خاص بتواند آن‌ها را نسبت به بقیه متمایز کرده تا فروششان را افزایش دهد. این قابلیت در دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218 باعث می‌شود تا شما بتوانید فکس‌ها را سر ساعت معینی ارسال کنید. این ویژگی دو مزیت دارد. اول از همه دیگر ارسال فکس را فراموش نخواهید کرد. به ویژه اینکه اگر در شرکت یا اداره شما شلوغ باشد و از این رو احتمال فراموشی بعضی کارها بسیار زیاد است. دوم اینکه فکس باید خارج از ساعت اداری ارسال شود. از آنجا که در این ساعت کسی نیست و حتماً هم باید شماره شرکت باشد، برای همین این قابلیت مناسب چنین افرادی خواهد بود.

سرعت مودم بالا

در بالا هم نوشتیم که پاناسونیک بعضی ویژگی‌ها در تعدادی از مدل‌های خود بیشتر از بقیه می‌کند. سرعت مودم هم یکی از همین نمونه‌ها است. سرعت مودم این دستگاه برابر با ۱۴٫۴ کیلوبیت بر ثانیه است. این نسبت به مدل‌های دیگر بسیار بالاتر بوده و از این رو می‌تواند برای شرکت یا اداراتی که قصد ارسال سریع فکس دارند، گزینه بسیار عالی به حساب بیاید.

دفترچه تلفن

دفترچه تلفن این دستگاه قابلیت ذخیره ۵۰ شماره را دارد. البته شاید در نگاه اول خیلی امکان بالایی به حساب نیاید؛ اما باید گفت که برای یک دستگاه فکس، ۵۰ شماره ذخیره کردن عدد بسیار مناسبی است. شما خیلی راحت می‌توانید شماره‌های پراستفاده را ذخیره کرده و با رفتن روی آن‌ها با استفاده از دکمه‌های پیمایش و برداشتن گوشی، فکس خود را ارسال کنید.

تکنولوژی کاربنی

تکنولوژی این دستگاه کاربنی است. این فناوری قدیمی به حساب آمده و نمونه‌های جدیدتر از فناوری حرارتی استفاده می‌کنند. البته باید گفت که کاربنی به معنای فناوری نبوده و تمامی دستگاه‌های پاناسونیک خوب گذشته از این تکنولوژی استفاده کرده‌اند. به هر حال این مسئله‌ای است که شما باید در هنگام خرید آن را در نظر بگیرید.

مشخصات کلی دستگاه

فکس پاناسونیک KX-FP218
فکس پاناسونیک KX-FP218
  • دارای فناوری کاربنی
  • دارای ADF 10 برگ
  • دارای حافظه فکس ۲۸ برگ
  • دارای دفترچه تلفن ۵۰ برگ
  • دارای سرعت مودم ۱۴٫۴ کیلوبیت بر ثانیه
  • دارای شماره‌گیر خودکار
  • دارای قابلیت ارسال با تأخیر

خرید دستگاه

برای خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218 فقط کافی است که با نمایندگی پاناسونیک بگیرید. کارشناسان فروش باتجربه با توجه به نیاز و بودجه به شما بهترین نمونه را پیشنهاد می‌کنند. در صورتی که این مدل مناسب شما بود، آنگاه خرید آن توصیه می‌شود. تمامی محصولات فروخته شده در نمایندگی همراه با گارانتی اصلی بوده و هیچکدام بدون قطعات غیراورجینال به فروش نمی‌رود. در صورت نیاز به فکس با سرعت ارسال بالا و در زمان غیر از ساعت کاری، ما خرید این نوع مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

توضیحات تکمیلی

ADF

ندارد

منشی تلفنی

دارد

رنگ

سفید

کالر آیدی

دارد

کاربری

۲ کاره (فکس، کپی)

قابلیت کپی

دارد

نوع

کاربنی

نمایشگر

دارد

تکنولوژی چاپ

کاربنی

اسپیکر

دارد

گوشی تلفن

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها