تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ از جمله فناوری­‌های کاربردی کمپانی معروف و بزرگ پاناسونیک است. استفاده از این محصول پاناسونیک می­‌تواند بسیار برای کاربران کاربردی باشد. وجود امکانات متعدد در تلفن­‌های بی سیم، این محصولات را در بین کاربران از محبوبیت فوق العاده­‌ای برخوردار کرده است. اما وقتی امکان استفاده از قابلیت باتری بک آپ نیز به این محصولات محبوب اضافه شود، شرایط کاربری آن و استقبال کاربران چند برابر خواهد شد. در این مقاله وب سایت Panasonic-iranco.com، قصد داریم به این قابلیت در محصولات مدرن تلفن ثابت بی سیم پاناسونیک بپردازیم. مانند همیشه ما را تا انتهای این مقاله کاربردی همراه باشید.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

آشنایی بیشتر با تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

هر کدام از انواع تلفن‌ بی سیم پاناسونیک در مدل‌های مختلفی به بازار محصولات الکترونیکی تلفن ارائه می‌شوند. هر یک از این محصولات کاربران خاص خود را دارند. استفاده از تلفن‌های بی سیم می‌توانند شرایط کاربری بیشتری را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس کاربر در هنگام مکالمه با مخاطب خود برخلاف استفاده از تلفن‌­های با سیم، محدود به یک محیط خاص نخواهد بود. اما یک موضوع در تمام تلفن‌های بی سیم مشترک است و آن نحوه شارژ باتری در این محصولات است. نوع باتری همان موضوع مهم و کاربردی است که در این مقاله می‌­­خواهیم به آن بپردازیم. یعنی تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ.

تلفن‌های بی سیم از یک پایه اصلی یا همان پایه بیس برخوردار هستند. یعنی زمانی که کاربر به هر یک از انواع نمایندگی‌ معتبر تلفن پاناسونیک یا به فروشگاه‌های فروش تلفن‌های بی سیم Panasonic مراجعه کند، به همراه گوشی یک پایه بیس نیز تحویل خواهد گرفت. این پایه اصلی وظیفه ارسال فرکانس به گوشی تلفن بی ‌سیم پاناسونیک را دارد. از طرف دیگر شرایط شارژ باتری گوشی تلفن بی سیم نیز بر عهده پایه بیس است. بر این اساس اگر پایه اصلی با مشکل مواجه شود رسما استفاده از گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک مختل خواهد شد. حتی دیگر کاربر نمی‌­تواند از نعمت مکالمه با مخاطب و دریافت تماس ورودی نیز برخوردار شود.

امتیاز مهم در تلفن­‌های سیمی پاناسونیک

موضوع دیگری نیز می‌تواند شرایط اختلال در کارکرد گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک را فراهم سازد. تصور کنید شرایط سلامت پایه بیس فراهم است، اما به یکباره با پدیده برق رفتگی مواجه شوید. در این حالت با توجه به عدم خرابی در پایه بیس و باتری در پایه بیس تلفن بی سیم پاناسونیک، اما شرایط استفاده از تلفن به هدف داشتن تماس ورودی یا تماس خروجی برای کاربر مهیا نخواهد بود. با توجه به داشتن قابلیت‌ها و امکانات متفاوت در تلفن بی سیم، استقبال کاربران از این نوع تلفن‌ها نسبت به تلفن‌های سیمی را بیشتر کرده است. این مسئله نحوه تامین نیرو امتیاز برتری را برای تلفن‌های سیمی به دنبال خواهد داشت.

اما بر اساس پیشرفت در تکنولوژی و تغییرات در محصولات پاناسونیک، این امتیاز دیگر منحصر به تلفن‌های سیمی نیست. در قدیم اگر در محیط‌های اداری یا حتی خانه از تلفن بی سیم استفاده می‌کردند، معمولا خانواده‌ها از یک تلفن سیمی نیز برخوردار بودند. بر این اساس در زمان برق رفتگی می‌توانستند از امکان مکالمه به واسطه تلفن برخوردار شوند. اما امروزه با طراحی و ساخت انواع تلفن های بی‌ سیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ، دیگر این شرایط مانند قبل نخواهد بود.

بر این اساس حتی در زمان قطعی برق کاربر می‌تواند به راحتی از تلفن بی سیم پاناسونیک استفاده کند. توفیق این قابلیت به واسطه برخورداری از باتری بک اپ پاناسونیک است. کمپانی پاناسونیک در انواع پایه بیس تلفن‌های بی سیم خودخود، قابلیتی ممتاز را تعبیه کرده است. این قابلیت به کارگیری از باتری‌های بک اپ است که می‌تواند شرایط کاربری مطلوب‌تر و اطمینان بیشتری را، به کاربران ارائه دهد.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

مزایای استفاده از تلفن بی سیم با قابلیت داشتن باتری بک آپ

وقتی از تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ استفاده می‌کنید، می‌توانید در زمان قطعی برق به راحتی از امکانات موجود در این محصولات پاناسونیک نیز برخوردار شوید. از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، برخورداری از سیستم پیغام‌گیر است. قابلیت دیگر استفاده از سیستم هشدار است. دیگر قابلیتی که می‌تواند بسیار کاربردی باشد، شرایط اتصال تلفن همراه به تلفن بی سیم پاناسونیک است. و دیگر قابلیت‌هایی که هر کدام می‌توانند بر اساس استفاده از باتری بک اپ شرایط استفاده را برای کاربران مهیا سازند. به طور کلی بر اساس داشتن قابلیت‌ها و امکانات مدرن در محصولات پاناسونی از جمله تلفن‌های رومیزی مانند بی سیم، محدودیت خاص کاربری برای کاربران و طرفداران این برند بسیار معروف وجود ندارد.

استفاده از قابلیت پیغام­گیر در زمان قطعی برق

شاید شما به دلایل مختلف باید شرایط دسترسی به تلفن بی سیم پاناسونیک را برای خود محدود سازید. یعنی مثلا در محیط کار یا حتی در منزل از تلفن بی سیم استفاده می‌کنید اما، به هر دلیلی مجبور شوید محیط را ترک کنید. شما فرد معروفی هستید یا حتی کاربری هستید که تماس‌های ورودی برایتان اهمیت دارد. به همین منظور در انتخاب و خرید تلفن پاناسونیک، مدل بی سیم از نوع برخورداری از منشی تلفن را انتخاب کرده‌اید. منتظر تماس مهمی هستید اما مجبورید منزل یا محیط کار را ترک کنید. ناغافل پس از خروج از محیط، برق قطع می‌شود. این شرایط اختلال کامل در تلفن بی سیم را به همراه خواهد داشت.

در ادامه مخاطب شما در برابر تماس ورودی به خط شما، با شرایط عدم پاسخگویی مواجه خواهد شد. به همین راحتی بدون اینکه تقصیر از شما باشد، تماس را از دست دادید. این بد شانسی می‌تواند به هدف برخورداری از موقعیت‌های تجاری و غیره، ضررهای جبران ناپذیری را برای شما به دنبال داشته باشد. به همین خاطر اگر از تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ بر روی پایه بیس استفاده کنید، در زمان قطعی برق نیز شرایط استفاده از قابلیت منشی تلفن برای شما فراهم خواهد بود. مخاطبان تماس می‌گیرد و در عین قطع بودن برق، قادر خواهند بود پیام خود را بر روی تلفن و سیستم پیغام گیر تلفن بی سیم سیو کند. با برخورداری از باتری بک آپ در پایه بیس و استفاده از سیستم منشی تلفن، به جرات می‌­توان گفت که هیچ تلفنی بی پاسخ نمی‌­ماند.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

استفاده از قابلیت هشدار در زمان قطعی برق

قابلیت دیگری که در انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک وجود دارد آلارم یا همان هشدار است. دلیل استفاده کاربران از سیستم هشدار می‌تواند بسیار متنوع باشد. اما نکته مهم اهمیت اطمینان کاربر به این سیستم بسیار کاربردی است. شاید برخی است کاربران به نیت آگاهی از زمان اذان نماز صبح، از سیستم هشدار در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک استفاده کنند. یا حتی قرار مهمی دارند مانند حضور در فرودگاه و ساعت پرواز، این موضوع نیز می‌تواند دلیل استفاده از سیستم هشدار در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک باشد.

به همین خاطر با این شرایط را به سیستم تلفن بی سیم معرفی می‌کنند و با اطمینان به استراحت می‌روند. اما در ادامه برق قطع می‌شود و توان باتری کاهش می‌یابد. در این شرایط هیچ موقع سیستم هشدار در تلفن بی سیم کاربر را هوشیار نخواهد کرد. از قرار ملاقات یا پرواز کاربر جا خواهد ماند. اما اگر از تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک اپ در پایه اصلی برخوردار شوید، می‌توانید به راحتی به استراحت بپردازید و خیالتان بابت فعالیت سیستم هشدار در تلفن بی‌ سیم پاناسونیک، راحت باشد.

استفاده از قابلیت اتصال تلفن همراه در زمان قطعی برق

قابلیت بسیار کاربردی دیگری که در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک برای کاربران وجود دارد،استفاده از فناوری link 2 cell است. برای اینکه با نحوه استفاده از این قابلیت بیشتر آشنا شوید، شما را به مطالعه مقاله‌ای که در پایین به آن اشاره کرده‌ایم دعوت می‌کنیم.

با استفاده از این قابلیت کاربر می‌تواند به راحتی تلفن موبایل خود را به گوشی تلفن بی ‌سیم پاناسونیک، لینک کرده یا متصل کند. استفاده از قابلیت link 2 cell می‌تواند شرایط فوق العاده‌ای را برای کاربر به دنبال داشته باشد. تلفن‌های همراه معمولا از شرایط آنتن دهی ناپایداری برخوردارند. به همین خاطر در برخی از مواقع مجبور هستید به واسطه داشتن یک مکالمه با کیفیت، مدام محیط خود را تغییر دهید. حتی در برخی از شرایط تغییر محیط نیز کارساز نخواهد بود. تلفن مهمی دارید و می‌خواهید سر زمان این تلفن با مخاطب برقرار شود. یا حتی منتظر تماس مهمی هستید. اما از بد روزگار آنتن دهی در محیط شما با اختلالات شدید مواجه است. یا باید قید تماس را بزنید و یا به فکر استفاده از قابلیت‌های تلفن بی ‌سیم پاناسونیک باشید. قطعا راه دوم کاربردی‌تر و راهگشاتر است.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

کاربری از قابلیت  link 2 cell در تلفن­های بی سیم پاناسونیک

به همین خاطر با استفاده از قابلیت link 2 cell می‌توانید موبایل خود را به تلفن بی ‌سیم پاناسونیک متصل کنید. در ادامه تماس ورودی یا خروجی شما با موفقیت دریافت و ارسال خواهد شد. اما اگر با قطع بودن برق مواجه شوید چه کاری از شما ساخته است ؟

اینجاست که ما شرایط برخورداری از تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ را پیشنهاد می‌دهیم. با استفاده از این قابلیت که در پایه بیس وجود خواهد داشت، هیچ مانعی نمی‌تواند دریافت و ارسال تماس با مخاطب را برای شما محدود سازد. تلفن همراه خود را با اطمینان به گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک متصل کنید و به راحتی با مخاطب خود مکالمه داشته باشید.

انواع تلفن­‌های پاناسونیک که از قابلیت باتری بک آپ برخوردارند

متوجه شدید که در زمان قطعی برق، می‌­توانید از یک راهکار مطمئن به هدف استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک استفاده کنید. بر این اساس راه حل مطمئن برخورداری از تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ، به کاربران معرفی شد. راه حلی که به موضوع حمایت و ارائه خدمات بیشتر به کاربران از طرف نمایندگی پاناسونیک اشاره دارد. کمپانی پاناسونیک بر اساس دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران در سرتاسر جهان، شرایط ارائه بهترین خدمات را در هر زمان از طراحی و تولید محصولات جدید لحاظ خواهد کرد. این اتفاق به واسطه داشتن یک کارگروه کاربلد، متخصص و بسیار پیشرفته انجام می‌شود. به همین خاطر نظرات، سلیقه‌ها و خواسته‌های کاربران به واسطه نوع استقبال از محصولات پاناسونیک در انواع مختلف، جمع آوری می‌شوند.

البته همین جمع‌­آوری اطلاعات و دیتاهای مشتریان از ساختار و پروسه پیچیده و مشخصی برخوردار است. در ادامه پس از جمع­آوری دیتاهای، مهندسین و پژوهشگران بر روی اطلاعات دریافتی از کاربران تحلیل خواهند کرد. ماه‌حصل تحلیل بر روی اطلاعات و نظرات دریافتی از کاربران، ارائه راهکارها و امکانات متفاوت در نوع طراحی و تولید انواع محصولات پاناسونیک خواهد بود. برخورداری و استفاده از باتری‌های بک آپ در پایه اصلی تلفن‌های بی سیم پاناسونیک، از جمله نتایج به دست آمده بر اساس همین تحلیل بر روی اطلاعات و خواسته‌های کاربران است. به همین خاطر تهیه یک پایه بیس کامل می­تواند مشکل را برطرف کرده و راه حلی مناسب برای کاربران باشد.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

مناسب­‌ترین انتخاب مدل پایه بیس برای کاربران

در بین انواع محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، پایه­‌های اصلی در انواع مختلف به کاربران ارائه می‌­شوند. هر یک از این پایه‌­ها می‌­توانند شرایط منحصر­ به فردی داشته باشند. هر کدام از این محصولات از قابلیت­‌ها و امکانات متعددی برخوردارند. برخی به همراه صفحه کلید، برخی از اسپیکر و میکروفون و برخی با ظاهر و شرایط متفاوت همراه هستند. اما پایه بیسی می­‌تواند بهترین باشد که در زمان برق رفتگی، باز هم بتواند به کاربران خدمات مطلوب دریافت تماس ورودی و انجام تماس خروجی را ارائه دهد.

در این خصوص وقتی مشتری به بازار محصولات الکترونیکی یا تلفن به هدف خرید تلفن بی‌ سیم پاناسونیک مراجعه کند، بهترین انتخاب محصولی است که از پایه اصلی کامل برخوردار باشد. پایه اصلی کامل یعنی دارای اسپیکر باشد. از میکروفون برخوردار باشد. پایه اصلی باید از صفحه کلید و صفحه نمایش برخوردار بوده و شرایط دریافت و یا ارسال تماس خروجی را برای کاربر شامل شود. پایه اصلی به طور کل باید از شرایط یک تلفن کامل برخوردار باشد. تا در زمان عدم دسترسی به گوشی تلفن بی سیم بتواند جوابگویی به تماس‌های دریافتی را پشتیبانی کند. به همین خاطر در ادامه مقاله شما با انواع تلفن‌های بی‌ سیم پاناسونیک که از قابلیت پایه اصلی کاربردی برخوردار هستند آشنا می‌شوید. این نمونه‌ها بهترین خدمات را به کاربران در زمان قطعی برق ارائه خواهند داد.

راه حل کاربردی دیگر در زمان قطع بودن برق

به این موضوع نیز توجه داشته باشید. برخی از محصولات تلفن بی‌ سیم پاناسونیک از بیش از یک گوشی تلفن بی سیم برخوردار هستند. بر این اساس زمانی که کاربر از تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ برخوردار باشد، می‌تواند شرایط انتقال نیرو به پایه اصلی را از طریق گوشی انجام دهد. در این مدل تلفن‌ها برخورداری از باتری بک آپ در گوشی تلفن بی سیم است. به همین خاطر در زمان قطع بودن برق، کاربر یکی از گوشی‌های دارای باتری بک آپ را بر روی پایه اصلی قرار می‌دهد. در ادامه زمانی که پایه اصلی فعال شود شرایط ارسال فرکانس و کاربری از گوشی دوم برای کاربر فراهم خواهد بود. این نیز می‌تواند یکی از راهکارهای جالب و کاربردی در زمان قطع بودن برق باشد.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

بهترین راه برای خرید باتری بک آپ تلفن های بی سیم پاناسونیک

تا اینجای مقاله مشخص شد که برای برخورداری از تماس خروجی و دریافت تماس ورودی در زمان قطع بودن برق، باید از تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ استفاده کنید. یعنی سیستم تلفن بی سیم شما از باتری بک اپ برخوردار باشد. اما نکته مهم در این جا نحوه انتخاب و دسترسی به باتری بک آپ است. این باتری‌­ها را از کجا باید تهیه کرد ؟ چه مشخصاتی در این باتری­‌ها وجود دارد ؟

منظور از باتری بک اپ باتری است که از قابلیت شارژ شدن برخوردار باشد. یعنی کاربر بتواند آن را شارژ کند. این موضوع به این معنا است که شرایط تامین نیرو آن مستلزم پایه بیس نباشد. در شرایطی که به همراه پایه بیس گوشی بی سیم نیز  از باتری بک آپ برخوردار باشد، شما در حال مکالمه اگر برق قطع شود اختلالی را حس نخواهید کرد. البته این شرایط باید هم برای گوشی و هم برای پایه بیس فراهم باشد. چرا که اگر فقط گوشی تلفن بی سیم، از باتری بک آپ برخوردار بوده و پایه بیس از باتری بک آپ برخوردار نباشد، سودی ندارد. به این دلیل که در زمان قطعی برق شرایط ارسال سیگنال به گوشی از طریق پایه بیس فراهم نخواهد شد.

موضوع مهمتر نحوه انتخاب و خرید بهترین باتری بک آپ برای تلفن‌های بی سیم است. شرایط انتخاب پایه بیس به مراتب آسان‌تر از این کار است. در بازار باتری‌های قابل شارژ در برند ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند. هر کدام از شرایط مختلفی برخوردارند. اما باید مدلی را تهیه کنید که با تلفن‌های بی سیم پاناسونیک هماهنگ و مناسب باشد. حتی باتری‌های تقلبی نیز در بازار وجود دارند. در این خصوص می‌توان به باتری‌های قابل شارژ با مارک پاناسونیک اشاره کرد.

درباره مدل باتری­‌های بک آپ قابل حمل

در بازار باتری‌های قابل شارژ متنوعی به کاربران ارائه می‌شوند. از جمله فاکتورهای مشترک بین اکثر مدل‌های باتری‌های قابل شارژ، قابل حمل بودن آنها است. میزان طول عمر در باتری‌های معمولی که در تلفن بی سیم قراردارند، می‌تواند در حدود سه تا سه و نیم سال باشد. این مدت بر اساس نوع برند و کیفیت در این نوع باتری‌ها، می‌تواند کمتر یا حتی بیشتر نیز باشد. ممکن است که مدت زمان زیادی از این نوع باتری‌ها، منظور باتری‌های معمولی توسط کاربر دز گوشی و پایه بیس استفاده شود. به همین منظور متریال‌های شیمیایی که در این باتری‌ها وجود دارند، کم خواهند شد و در نهایت به اتمام خواهند رسید.

به همین خاطر امکان دارد در بین مکالمه شما با مخاطب خود، گوشی تلفن بی سیم به یکباره خاموش شود. یا حتی پایه بیس خاموش شود و نتواند فرکانس را به گوشی انتقال دهد. در هر دو حالت مکالمه شما قطع می­شود. شرایط شارژ این باتری‌ها خاص است. کاربران باید فقط در زمان احتیاج آنها را بر روی پایه بیس قرار دهند. اگر باترهای معمولی که در گوشی‌های تلفن بی‌ سیم پاناسونیک استفاده می‌شوند، مدام در حالت جریان برق یعنی مدام بر روی پایه بیس قرار داشته باشند، شرایط طول عمر آنها به شدت کاهش پیدا می­کند. به همین خاطر برای اینکه بتوانید از یک مکالمه طولانی و بدون اختلال برخوردار شوید، بهترین راهکار استفاده از باتری‌های بک آپ و قابل حمل است.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

کدام برند­ها برای باتری گوشی تلفن بی­ سیم پانایونیک مناسب هستند ؟

کمپانی پاناسونیک مانند شرکت ایسوس بسیار معروف و خوشنام است. محصولات پاناسونیک با توجه به استفاده از قطعات بسیار با کیفیت طراحی و ساخته می‌شوند. به همین خاطر کاربران در سطح جهان عادت کرده‌اند که بهترین کارایی را از محصولات پاناسونیک دریافت کنند. اما استفاده از هر یک از محصولات پاناسونیک اعم از لوازم خانگی مانند یخچال فریزر پاناسونیک، یا حتی لوازم اداری مانند پرینتر پاناسونیک و البته، انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، مستلزم برخورداری از لوازم جانبی است. این لوازم جانبی شرایط سلامت و کاربری در لوازم در محصولات پاناسونیک را فراهم می‌آورند. از جمله این لوازم می‌توان به باتری اشاره کرد. این اتفاق برای گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک نیست برقرار است. پس اگر شما نسبت به انتخاب نوع باتری وسواس داشته باشید، شرایط بهترین کاربری از تلفن بی‌ سیم پاناسونیک را برای خود انتخاب کرده‌اید.

برندهای مختلفی در بازار نسبت به ساخت باتری‌های معمولی یا قابل شارژ فعالیت دارند. مارک­‌هایی از قبیل Panasonic، Siemens، Motorola، Philips، Toshiba، Sony و Toshiba. هر کدام از این برندها پرآوازه و خوشنام هستند. باتری‌های تولیدی با این برندها می‌توانند برای محصولات تلفن بی سیم امکانات خوبی را فراهم آورند. اما جنس محصولات پاناسونیک خاصیت خاصی دارد. این باتری‌ها با مدل‌های تلفن بی‌ سیم دیگر شاید ۱۰۰ با OEM این نوع محصولات سازگار باشند. اما اگر می‌خواهید باتری تهیه کنید که حتما خیالتان بابت نوع ارائه خدمات و تامین نیرو در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک راحت باشد، باتری با برنده پاناسونیک را انتخاب کنید. در زمینه انتخاب بهترین باتری برای تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ نیز، انتخاب باتری با برند پاناسونیک ایده‌­آل­‌ترین انتخاب خواهد بود.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

چه نوع باتری‌­هایی برای تلفن بی سیم مورد استفاده قرار گرفته می­‌شود ؟

در قدیم به هدف کاربری از تلفن‌های بی سیم و داشتن نیرو در این محصولات برای ارائه خدمات به کاربران، از باتری‌های نوع NiCd نیکل کادمیوم استفاده می‌شد. این نوع از باتری‌ها از شرایط نگهداشت نیرو در کیفیت محدودی برخوردار هستند. یعنی نمی‌توان به کاربری طولانی مدت و با کیفیت این باتری‌ها خوشبین بود. در ادامه باتری‌های نوع دیگری برای استفاده از تلفن‌های بی سیم به بازار معرفی شد. این نوع باتری‌ها در مدل NiMh نیکل متال هیدرید استفاده می‌شدند. کاربری از این نوع باتری‌ها نسبت به مدل قبل از شرایط بهتری برخوردار بود اما، باز هم نتوانست به طور کامل خواسته کاربران، به هدف استفاده مطلوب‌تر از انواع محصولات دیجیتالی یا حتی تلفن‌های بی سیم را برآورده سازد.

امروزه با توجه به پیشرفت در تکنولوژی و علم، باتری‌های نسل جدید و پیشرفته‌تری به بازار معرفی شدند. این باتری‌ها در مدل LiOn لیتیوم یونی، با داشتن کیفیت بسیار مطلوب برای تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک انتخاب می‌شوند. انتخاب این نوع از باتری‌ها بهترین انتخاب است اما، باز هم می‌توان از نوع باتری‌های متال هیدرید به هدف استفاده از تلفن بی‌ سیم پاناسونیک استفاده کرد. ولی جدای از معرفی این دو نوع باتری، بهترین انتخاب برای استفاده مداوم و بی‌دغمسه از تلفن‌های بی سیم، کاربری از تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ است. امروزه کمپانی پاناسونیک نسبت به تولید و ارائه باتری­‌های مناسب برای تلفن بی سم خود، از مدل لیتیوم یونی استفاده می‌­کند.

معرفی بهترین نوع باتری بک اپ برای تلفن بی سیم پاناسونیک

پس از معرفی انواع باتری‌ها که می‌تواند استفاده از آنها برای تلفن‌های بی سیم پاناسویک مناسب باشند، حالا نوبت به معرفی بهترین نوع باتری بک آپ مناسب این نوع از محصولات پاناسونیک است. پس از معرفی و رونمایی از انواع تلفن­های بی سیم ساخت کمپانی معروف و بزرگ پاناسونیک، باتری­‌های مختلفی استفاده و معرفی ­شدند. اما اینکه کدام نوع می­توانند شرایط دغدغه و اختلال و قطعی مکالمه کاربر با مخاطب خود را به حداقل برسانند، مهم­ترین موضوع است. این نوع باتری­ها باید از قدرت کافی برخوردار باشند. باید بتوانند با داشتن دوام و مقاومت مطلوب، بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهند.

حتی نکته مهم این است که این باتری­ها بتوانند در حالت‌­های سخت، بهترین نوع و با اطمینان‌­ترین شرایط را برای کاربران فراهم کنند. در بین باتری­‌هایی که معرفی کردیم، نوع باتری نیکل کادمیوم از همه بهتر و کارایی آن ممتازتر خواهد بود. این نوع باتری همه مشخصات را دارا بوده و می­‌تواند به هدف استفاده از باتری بک آپ، بهترین گزینه برای کاربران و طرفداران تلفن­‌های بی سیم پاناسونیک باشد. باتری­‌های نیکل کادمیوم ساخت کمپانی پاناسونیک، از عملکرد شایسته­‌ای برخوردارند. این باتری‌­ها حتی پس از چند روز بی استفاده بودن نیز می­‌توانند، به راحتی شارژ شوند و برای کاربران کارایی داشته باشند. یعنی بر خلاف باتری‌­های دیگر، عدم استفاده از این نوع باتری، موجبات خرابی در آن را شامل نمی­‌شود. باتری­‌های نیکل کادمیوم از ماندگاری و مقاومت بالایی نیز برخوردارند. همه این مزیت‌ها دلیلی بر انتخاب و معرفی این نوع از باتری‌­ها برای کاربری از تلفن­‌های بی سیم پاناسونیک است.

شرایط قابل حمل بودن و نوع چگالی در باتری­‌های نیکل کادمیوم

در جایی از مقاله به قابل حمل بودن باتری­های بک آپ اشاره کردیم. همان باتری­ایی که به تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ مربوط است. نوع باتری­‌های نیکل کادمیوم به راحتی می‌­توانند قابل حمل باشند. این موضوع در کنار داشتن فاکتور­های دیگر، می­‌تواند بسیار مزیت مناسبی برای این نوع از باتری‌­ها لحاظ شود. قابل حمل بودن این باتری­‌ها یعنی می‌­توانند در دماهای پایین نیز مقاومت خود را حفظ کنند. نکته دیگر که از اهمیت خاظی برخوردار است، نوع چگالی انرژی باتری­‌های نیکل کادمیوم است. چگالی در این نوع از باتری‌­ها در تناسب با نوع باتری­‌های شیمیایی دیگر، نسبتا کم است. حتما برای تلفن­‌های بی سیم پاناسونیک، استفاده این نوع از باتری­‌ها را برگزینید. این نوع از باتری‌ها از شارژ ثابت برخوردارند. حتی کاربران می‌توانند در دوره‌های ۳ یا یک ماهه، نسبت به افزایش عمر در این باتری‌ها نیز اقدامات خوبی داشته باشند.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

درباره باتری­‌های مناسب برای تلفن‌­های بی سیم سانترال با برند پاناسونیک

در شرکت‌ها، ادارات یا محیط‌های کسب و کار، امروزه استفاده از تلفن‌های رومیزی بی سیم سانترال پاناسونیک از جمله اولویت‌ها محسوب می‌شود. دلیل این انتخاب واضح است. تلفن‌های رومیزی بی سیم یا حتی سیمی سانترال پاناسونیک، می‌توانند بهترین شرایط ارتباطی داخلی یا خارجی مخاطب و مشتری با قسمت‌های مختلف سازمان را فراهم آورند. نکته حائز اهمیت شرایط کاربری از این محصولات پاناسونیک است. بهترین حالت استفاده از تلفن‌های سانترال بی سیم، شرایطی است که محدود به تامین برق شهری نباشد. به طور کلی وقتی یک محیط کاری مانند شرکت یا سازمان، از طریق تلفن‌های سانترال قرار است به مشتریان و مخاطبین خود سرویس ارائه دهد، باید تمام جوانب را در نظر بگیرد.

وقتی یک محیط کاری قرار است با استفاده از تلفن‌های سانترال به مشتریان خود خدمات ارائه دهد، یعنی شرایط زمانی را برای مشتریان منعطف انتخاب کرده است. یعنی مشتریان می‌توانند در هر زمان با خط سانترال شرکت تماس گرفته و نسبت به دریافت خدمات گوناگون اقدام نمایند. اما آیا این خدمت در زمان قطعی برق نیز می‌تواند جوابگوی نیاز مشتریان باشد ؟ جواب این سوال بسیار مهم است. اگر شرکتی به فکر ارائه خدمات یکپارچه و با کیفیت به مشتریان باشد، حتما به این نکته توجه خواهد کرد. در این خصوص بحث استفاده از تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ برای مدل‌های سانترال مطرح می‌شود. مشتری توقع دارد هر زمان که به شرکت تماس می‌گیرد بتواند شرایط دریافت خدمات را برای خود فراهم آورد. اما اگر زمانی تماس بگیرد و با عدم پاسخگویی مواجه شود، این اتفاق برای مشتری بسیار نگران کننده و مشکل ساز خواهد بود.

باتری بک آپ و مهم­ترین دلیل عدم ارائه خدمات تلفن سانترال پاناسونیک

از مهمترین دلایل به هدف عدم جوابگویی تلفن سانترال، موضوع برق رفتگی است. به همین خاطر شرکت‌ها و سازمان‌ها و مدیران می‌توانند از باتری‌های بک آپ برای مدل‌های تلفن سانترال بی سیم پاناسونیک استفاده کنند. در این شرایط حتی با وجود مواجهه با پدیده برق رفتگی نیز، دستگاه‌های تلفن بی‌ سیم سانترال پاناسونیک جوابگوی مشتریان خواهند بود.

باتری‌های بک اپ می‌توانند به عنوان یک پشتیبان مطلوب به دستگاه‌های تلفن بی سیم یا بی سیم سانترال خدمات ارائه دهند. وقتی در تلفن‌های بی سیم معمولی یا بی سیم سانترال شرایط ارائه نیرو از طریق پریز برق قطع می‌شود، نوبت به ارائه خدمات از طریق باتری‌های بک آپ است. این باتری‌ها به صورت خودکار فعال می‌شوند و می‌توانند شرایط تامین نیروی برق در این نوع تلفن‌ها را فراهم آورند. باتری‌های بک آپ سانترال به صورت خارجی به دستگاه سانترال متصل هستند. شرایط نصب و استفاده از آنها در دو حالت امکان‌پذیر است.

حالت­های استفاده از باتری بک اپ در تلفن­‌های بی سیم سانترال

  • حالت اول باتری به دستگاه سانترال متصل است و سیستم در حال دریافت انرژی برق است. در اینجا شرایط تامین نیرو از طریق پریز برق برای دستگاه سانترال برقرار است. اما باتری بک آپ به صورت اتومات در حال شارژ شدن است.
  • حالت دوم به وقتی اختصاص دارد که باتری بک آپ به سانترال متصل است و ناگهان برق شهری قطع می‌شود. در این حالت عملیات سوئیچ انجام می‌شود و بلافاصله تامین نیروی برق، به واسطه باتری بک آپ سانترال را پشتیبانی خواهد کرد.
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

استفاده از باتری بک آپ در سیستم سانترال، به تعداد مخاطبین و تماس‌ها بستگی دارد. در حالت بهتر اگر شرایط تماس‌های دریافتی زیاد باشند، باتری بکاپ سانترال می‌تواند در حالت مناسب تا ۱۰۰ دقیقه دستگاه سانترال را پشتیبانی کند. البته در حالت تماس‌های کمتر و استندبایی نیز، شرایط پشتیبانی تا ۳ ساعت هم امکان‌پذیر است. اگر شما مدیر یک محیط کسب و کار یا شرکت هستید. اگر قصد دارید در زمینه ارائه خدمات مشتریان از طریق تلفن‌های بی سیم سانترال استفاده ‌کنید. به هدف دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از باتری بک آپ می‌توانید با نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک در ارتباط باشید. در این نمایندگی‌های معتبر کارشناسان بهترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها در زمینه خرید باتری‌های بک آپ را به مشتریان ارائه خواهند داد.

استفاده از باتری بک اپ در تلفن­‌های سانترال 824

در ادامه معرفی نحوه کاربری از تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ و تلفن‌های سانترال، خالی از لطف نیست که موضوع کاربرب از این نوع باتری در تلفن‌های سانترال ۸۲۴ که به عنوان تلفن‌های سنترال کم ظرفیت مهرفی می‌شود را نیز با هم بررسی کنیم. این مدل تلفن‌های سانترال در بین موردهای کسب و کار از طرفداران قابل توجهی برخوردار است. این مدل تلفن سانترال می‌تواند تا ۲۴ عدد خط داخلی و تا ۸ خط خارجی را پشتیبانی کند. به همین خاطر باید از شرایط تامین نیروی قابل اعتمادتری برخوردار باشد. کمپانی پاناسونیک در این نوع تلفن‌های سنترال از دو باتری استفاده کرده است. این باتری‌ها با شاخص ۱۲ ولت و ۷ آمپر در شرایط سری به یکدیگر متصل هستند. در تلفن سانترال پاناسونیک مدل ۸۲۴ شرایط برخورداری از باتری بک آپ مناسب به فرد بوده و از یک تعریف مشخص برخوردار است. کاربران باید از طریق کابل این باتری را به دستگاه سانترا ۸۲۴ وصل کنند. در ادامه مقاله شما با نحوه اتصال باتری بک آپ تلفن سانترال پاناسونیک آشنا می‌شوید.

نحوه اتصال باتری بک آپ به تلفن سانترال ۸۲۴ پاناسونیک

همانطور که متوجه شدید باید این باتری به صورت کابلی به این نوع از تلفن سانترال پاناسونیک متصل شود. در خصوص اجرای این فرایند حتماً به تصویر زیر توجه کنید. با توجه به تصویر خواهید دید که هر دو باتری از نوع ۱۲ ولتی هستند. اگر بیشتر به ظاهر و بدنه این دو باتری نگاه کنید دو قطر مثبت منفی آن را خواهید دید. باید اتصال آنها به هم در حالت سری باشد.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

وقتی باتری‌ها به صورت سری به یکدیگر وصل شوند، طبق تصویر بالا باید آنها را به کابل A227 وصل کنید. این کابل از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار بوده و مخصوص اتصال باتری بکاپ به دستگاه تلفن سانترال ۸۲۴ است.  پس از اجرای این فرایند لازم است کانکتور کابل را به ورودی باتری که بر روی سانترال KX-TES824 قرار دارد وصل کنید. نکته بسیار مهم در اجرای این فرایند خاموش کردن دستگاه سانترال ۸۲۴ است.

وقتی این فرایند به درستی انجام شود شرایط اتصال موفقیت آمیز باتری بکاپ به دستگاه سانترال محقق خواهد شد. در ادامه وقتی دستگاه را به پریز برق متصل کرده و روشن کنید، شرایط شارژ باتری آغاز می‌شود. به همین منظور وقتی با پدیده برق رفتگی مواجه شوید، قدرت باتری‌های بکاپ وارد مدار می شوند. سپس سیستم به صورت اتوماتیک سوئیچ می‌شود و تامین برق دستگاه سانترال ۸۲۴ نیز از طریق باتری‌های بکاپ انجام خواهد شد. به همین خاطر زمانی که کاربر یا مشتری با سیستم سانترال و تلفن‌های شما ارتباط بگیرد، می‌تواند به راحتی مانند شرایط عادی از خدمات شما استفاده کند.

نحوه اتصال باتری بک آپ به تلفن سانترال NS500 پاناسونیک

شرایط استفاده از تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ در نوع تلفن‌های سانترال مدل پاناسونیک نیز با ادبیات و راهکار مخصوصی همراه است. به اصطلاح به این نوع از تلفن‌های سانترال مدل NS گفته می‌شود. برخلاف مدل قبل یعنی سانترال ۸۲۴، این نوع تلفن‌های سانترال از نوع سانترال پر ظرفیت پاناسونیک نامیده می‌شوند. شرایط استفاده از این نوع سانترال پاناسونیک نیز در ادارات و سازمان‌ها و محیط‌های کسب و کار متداول است. تلفن‌های سانترال مختلفی توسط کمپانی پاناسونیک در انواع مختلف در سری NS طراحی و تولید می‌شوند. اما این مدل سانترال از طرفداران و محبوبیت بیشتری برخوردار است. به همین خاطر ما به هدف تشریح و معرفی نحوه اتصال باتری بک آپ به تلفن سانترال پر ظرفیت، این مدل را انتخاب کرده‌ایم.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

دستگاه مد نظر دارای ۳ عدد باتری است. این باتری‌ها ۱۲ ولت بوده و مانند شرایط قبل به حالت سری به یکدیگر متصل هستند. خوب به تصویر بالا توجه کنید. نحوه اتصال باتری بکاپ به سانترال NS500 باید دقیقا به حالت مشخص در تصویر بالا باشد. در ابتدای کار لازم است به صورت سری باتری‌ها را در کنار هم قرار دهید. در ادامه شرایط اتصال به کابل A228 فراهم خواهد بود. توجه داشته باشید که ویژگی این کابل با کابل سیستم سانترال کم ظرفیت فرق دارد. این کابل به هدف اتصال باتری بکاپ به دستگاه سانترال NS500 کاربری دارد. پس از اتصال به کابل باید نسبت به جداسازی درپوش پلاستیکی اقدام کنید. درپوش را مانند تصویر بالا جدا کنید و در ادامه اتصال کانکتور به رابطه باتری را انجام دهید. توجه داشته باشید حتما دستگاه سانترال KX-NS500 قبل از هر اقدامی به طور کامل خاموش باشد.

نکته مهم

نکته حائز اهمیت دیگری که باید حتما به آن توجه داشته باشید، انتخاب کابل مناسب است. در اینجا ما اجرای فرایند را بر اساس انتخاب کابل A228 پیشنهاد کرده‌ایم. این کابل توانسته شرایط مطلوبی را به هدف اجرای فرایند به دنبال داشته باشد. مطلوب بودن کابل در زمان نصب یا تعویض باتری در دستگاه سانترال NS500 بسیار مهم است.

نصب و راه‌اندازی سیستم سانترال به واسطه باتری بک آپ از شرایط منحصر به فردی برخوردار است. کاربران در محیط‌های اداری و کسب و کار، می‌توانند بر اساس مطالعه این مقاله، شرایط استفاده از باتری بکاپ در سیستم سانترال پاناسونیک خود را انجام دهند. اما هرگاه به مشکلی برخورد کردید می‌توانید شرایط را از طریق مراجعه به نمایندگی‌های معتبر تلفن سانترال پاناسونیک رفع کنید.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

نمونه باتری بک آپ مناسب برای تلفن­‌های سانترال پاناسونیک

در بازار محصولات الکترونیکی باتری‌های بکاپ توسط برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند. اما همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، بهترین نوع باتری بک آپ برای سیستم‌های تلفن رومیزی، بی سیم یا سانترال پاناسونیک، فقط باتری‌های بکاپ ساخت خود کمپانی پاناسونیک است.

خصوصیت باتری بک آپ 8 به 24 پاناسونیک

این نوع باتری‌ قابلیت روشن نگه داشتن دستگاه سانترال در حالت استندبای تا ۱۸ ساعت را تضمین می‌کند. حتی اگر دستگاه سانترال شما در مدت قطع بودن برق مدام فعال باشد، با استفاده از این نوع باتری‌ بک آپ پاناسونیک، می‌تواند به طور کامل تا ۲ ساعت به کاربران خدمات ارائه دهد. این باتری‌ را می‌توانید به راحتی بر روی دستگاه‌های سانترال پاناسونیک HTS و ۸۲۴ نصب کنید. شرایط این محصول به این صورت است که از دو عدد باتری ۱۲ ولتی برخوردار است. علاوه بر آن به همراه این مدل باتری،‌ کابل مخصوص نیز به کاربر و خریدار ارائه می‌شود. قیمت این محصول یعنی باتری بک آپ سانترال ۸۲۴ پاناسونیک در بازار ۶۵۰ هزار تومان است.

معرفی بهترین نوع باتری‌­های بک آپ برای تلفن‌های سانترال پاناسونیک

به طور کلی باتری‌های شارژی ساخت کمپانی پاناسونیک از دوام و عمر بالایی برخورد دارند. این محصولات کاربردی در بین کاربران از محبوبیت خاصی نیز برخوردار هستند. با توجه به خصوصیت‌های ممتاز در این محصولات، کاربران می‌توانند خدمات و استفاده‌های بیشتری از تلفن‌های رومیزی، تلفن‌های بی سیم و یا حتی تلفن‌های سانترال پاناسونیک داشته باشند. این نوع باتری‌ها که به باتری‌های بک آپ معروف هستند، از قابلیت شارژ مجدد برخورد دارند. آنها در انواع تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ استفاده می‌شوند. کاربران می‌توانند از این نوع باتری‌ها تا حدودا دو سال به راحتی استفاده کنند. با توجه به داشتن کیفیت و خصوصیت و البته نوع کاربری، قیمت این نوع باتری‌ها نسبت به باتری‌های دیگر پاناسونیک بیشتر است.

به این دلیل که کاربر می‌تواند بارها از این باتری‌ها استفاده کرده و شرایط شارژ مجدد در انواع محصولات پاناسونیک را فراهم آورد. نکته حائز اهمیت استفاده از این نوع باتری‌ها است. به همین منظور شرایط برخورداری از باتری‌های شارژی پاناسونیک محدود به تلفن‌های بی سیم، رومیزی و سانترال نمی‌شود. کاربران می‌توانند در دیگر محصولات پاناسونیک نیز از این باتری‌ها استفاده کنند. شاخص دیگری که در این باتری‌ها وجود دارد، اقتصادی بودن و مقرون به صرفه بودن است. وقتی کاربر نسبت به تامین برق در محصولات مختلف پاناسونیک مانند تلفن بی سیم از این باتری‌ها استفاده کند، می‌تواند شرایط کاهش هزینه‌های جانبی را برای خود فراهم آورد.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

کیفیت محصولات کمپانی بزرگ پاناسونیک

محصولات پاناسونیک در انواع مختلف، با توجه به استفاده از قطعات با کیفیت و در کارخانجات کاملا مکانیزه طراحی و تولید می‌شوند. به همین خاطر شرایط دوام و ماندگاری در این محصولات بسیار زیاد است. با این حال کاربران نسبت به کاربری از محصولات پاناسونیک توقع دارند سال‌های سال شرایط مطلوبی را تجربه کنند. اما نکته حائز اهمیت موضوع تامین نیرو در این محصولات است. قطعا اگر نیرو برق در این محصولات تامین نشود، شرایط استفاده از آن با اختلال روبرو خواهد شد.

برخی از محصولات پاناسونیک جدای از قابلیت اتصال به برق، از شرایط پشتیبانی از باتری نیز برخورد دارند. در این نوع محصولات پاناسونیک کاربر می‌تواند در کنار تامین برق از باتری‌های مختلف استفاده کند. این محصولات می‌تواند یکی از انواع تلفن‌های رومیزی، بی سیم یا سانترال پاناسونیک باشد. وقتی قرار باشد تامین نیرو به واسطه برق صورت پذیرد، شرایط قطع برق و عدم کاربری می‌تواند با استفاده از باتری‌های مختلف جبران شود. اما باتری‌ها در دو حالت شارژی و غیر شارژی توسط کمپانی پاناسونیک طراحی و تولید می‌شوند. اگر نوع باتری انتخابی غیر شارژی و معمولی باشد، هیچ اعتقادی به زمان قطع ارائه خدمات در دستگاه نیست. اما اگر کاربر از باتری‌های بک آپ استفاده کند می‌تواند تا مدت مشخصی نسبت به دریافت خدمات از دستگاه و محصول پاناسونیک مطمئن باشد.

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی­‌های معتبر پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک به هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به کاربران خود در سرتاسر جهان، از نمایندگی‌های بی‌شماری برخوردار است. نمایندگی‌ها معتبر می‌توانند خدمات مختلفی را به کاربران ارائه دهند. ارائه سرویس‌های تعمیراتی، خدماتی مانند ارائه خدمات پس از فروش و البته ارائه خدمات بهترین خرید محصولات پاناسونیک. فراوانی تاسیس نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک در اکثر کشورها و بیشتر شهرهای دنیا، شرایط پشتیبانی و ارائه سرویس‌های خدماتی به کاربران را آسان‌تر کرده است. به طوری که کاربران در زمان مشاهده و بروز هرگونه خطا و مشکل می‌توانند در کمترین زمان، به نزدیک‌ترین نمایندگی معتبر پاناسونیک مراجعه داشته باشند. این شرایط برای محصولات تلفن بی سیم، تلفن‌های رومیزی و سانترال پاناسونیک نیز فراهم است. امکان دارد شما از جمله کاربران تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ باشید. اگر در زمان کاربری از این محصولات با مشکل روبرو شدید، حتما باید شرایط رفع خرابی را از طریق نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک دنبال کنید.

تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ
تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ

درباره نحوه ارائه خدمات تعمیراتی توسط نمایندگی‌­های معتبر پاناسونیک

نکته مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد نوع انتخاب مراکز تعمیرات تلفن پاناسونیک است. در کنار نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک هستند مراکز متفرقه که نسبت به تعمیر محصولات پاناسونیک اقدام می‌کنند. اگر کاربران شرایط رفع مشکل در محصولات پاناسونیک مانند تلفن رومیزی تلفن بی سیم یا سانترال را از طریق نمایندگی‌های متفرقه دنبال نمایند، در بهترین حالت مشکل به صورت مقطعی حل می‌شود. این شرایط به دلیل پیچیدگی و پیشرفته بودن سیستم سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری در کلیه محصولات پاناسونیک است. محصولات پاناسونیک در یک چرخه بسیار مدرن و پیچیده تولید خواهند شد. این اتفاق با توجه به کاربری از دستگاه‌های پیشرفته و خاص صورت می‌پذیرد. استفاده از این دستگاه‌ها مستلزم گذراندن دوره‌های ص توسط تکنسین‌های نمایندگی‌ پاناسونیک خواهد بود. به همین منظور شرایط رفع مشکلات و تعمیر عیب در محصولات پاناسونیک فقط با استفاده از این ابزارها ممکن است.

از طرف دیگر دسترسی به این ابزارها نیز تنها در نمایندگی‌ مجاز پاناسونیک امکان‌پذیر خواهد بود. مراکز تعمیراتی و تعمیرکاران متفرقه بین دستگاه‌ها دسترسی ندارند و حتی توان استفاده از این دستگاه‌ها را نیز نخواهند داشت. پس در زمان رفع مشکلات فقط می‌توانند مشکل را مقطعی رفع کنند. نکته حائز اهمیت این است که رفع مشکلات توسط تعمیرکاران غیر مجاز شرایط خرابی در قسمت‌های دیگر محصول را نیز فراهم می‌آورد. این موضوع به راحتی کاهش طول عمر در محصولات پاناسونیک را به وجود خواهد آورد. پس اگر شرایط تعمیر محصولات پاناسونیک توسط تکنسین‌های قابل و حرفه‌ای نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک انجام شود، جدای از تعمیر اساسی، افزایش طول عمر محصور را نیز به دنبال دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله شما با مدل تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک دارای باتری بک آپ آشنا شدید. شرایط استفاده از این تلفن‌ها و ارائه خدمات به کاربران شرح داده شد. مزایا و معایب مواجهه با پدیده برق رفتگی در زمان استفاده از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک نیز مطرح شد. متوجه شدید که اگر از باتری‌های بک آپ استفاده کنید، می‌توانید محدود به برقراری جریان برق نباشید. در این مقاله شما با انواع باتری نیز آشنا شدید. متوجه شدید که برخورداری از باتری­های نسل جدید پاناسونیک فقط برای محصولات پاناسونیک می­تواند بهترین باشد. شرایط استفاده از باتری بک آپ در تلفن‌های سانترال نیز در دو حالت کم ظرفیت و پر ظرفیت به شما کاربران محترم معرفی شد.

استفاده از این نوع باتری‌ها می‌توانند به هدف دریافت بهترین خدمات به کاربران ممتازترین انتخاب باشند. در بخش دیگر نحوه کاربری از باتری­های بک آپ در سیستم­های سانترال نیز بیان شد. به طور کلی اگر کاربران این مقاله را مطالعه کنند می‌توانند به راحتی، بهرین استفاده از باتری‌های بک آپ در محصولات پاناسونیک مانند تلفن‌های بیسیم رومیزی یا سانترال را تجربه کنند.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها