فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

ویژگی های محصول
  • تکنولوژی چاپ:حرارتی
  • قابلیت کپی:دارد
  • گوشی تلفن:دارد

قیمت:

برای دریافت قیمت تماس گرفته شود

توضیحات

فکس پاناسونیک مدل KX-FT503
فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

در هنگام خرید یک دستگاه فکس به دنبال چه چیزی هستید؟ کیفیت؟ طراحی؟ ساختار عالی؟ قیمت مناسب؟ مسلماً همه این‌ها برای خریداران خیلی مهم است. به هر حال از عواملی هستند که هر کسی در هنگام خرید دستگاه فکس در نظر می‌گیرند. دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 از نمونه مدل‌هایی است که می‌توان گفت همه موارد خوب یک دستگاه فکس را دارد. مواردی که هر کسی به دنبال آن است.

پاناسونیک در تولید انواع دستگاه‌های اداری از جمله فکس بسیار معروف است. این نوع دستگاه مدل‌های مختلفی دارد. مدل‌هایی که هر کدام بنا بر ویژگی خاصشان، کاربردی متمایزی دارند. دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 با ویژگی‌های متمایز خود توانسته طرفداران به خصوصی را به سمت خود بکشاند.

ویژگی‌های دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

فکس پاناسونیک مدل KX-FT503
فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

طراحی زیبا و عالی

یکی از مزیت‌های تمامی دستگاه‌های فکس پاناسونیک، داشتن طراحی زیبا و چشمگیر است. کیفیت عالی که در ساخت قطعات به کار رفته باعث شده تا هر دستگاه طول عمر بالایی داشته باشید. طراحی دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 با توجه به رنگ تیره آن بسیار زیبا بوده و با توجه به دکمه‌های بزرگی که با آرگونامی خاصی که قرار گرفته، باعث شده تا شماره گیری آن بسیار راحت باشد. دیگر دکمه‌های آن از جمله پیمایش در سمت راست دستگاه است که می‌توان با آن در منو دستگاه به راحتی جابه‌جا شد. این دکمه بزرگ بوده و کاربران هیچ مشکلی در استفاده از آن نخواهند داشت.

تکنولوژی چاپ جدید

تکنولوژی چاپ این دستگاه، جدید و از نوع حرارتی است. دستگاه‌های فکس قدیمی از نوع کاربنی بوده که سعی شده تا در نمونه‌های جدید از نوع حرارتی استفاده شود. به کار بردن این فناوری در دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 باعث شده تا کیفیت اسناد اسکن شده بسیار بالاتر بوده و با توجه به اینکه یک نمونه ساده است؛ اما از نظر کیفیت و دیگر موارد مشکلی ندارد.

چند جانبه بودن

این دستگاه فکس پاناسونیک مانند بقیه دستگاه‌های فکس دارای گوشی تلفن است. پاناسونیک در تمامی مدل‌های خود سعی کرده تا از طراحی آرگونونیک خاصی استفاده کند. این طراحی باعث شده تا گوشی به خوبی در دست جای گرفته و کاربر هیچ مشکلی در مشکل یا احساس خستگی در استفاده دستگاه نداشته باشد. همچنین جنس به کار رفته در ساخت بسیار باکیفیت بوده و از این رو به راحتی نه آسیب می‌بیند و نه خراب می‌شود. البته باید گفت که تمامی دستگاه‌های فکس که قطعات مصرفی دارند، باید هرچند وقت یک بار مورد بازبینی و سرویس قرار بگیرند. این سرویس باعث می‌شود تا از خرابی گسترده در ادامه جلوگیری شود.

سرعت بالا در ارسال

تمامی دستگاه‌های فکس از مودم برای ارسال و دریافت انواع اسناد استفاده می‌کنند. سرعت مودم این دستگاه برابر با ۹٫۶ کیلوبیت بر ثانیه است. این سرعت هم اندازه سرعت تمامی دستگاه‌های پیشرفته است و از این رو باید گفت که از نظر قدرت ارسال چیزی کمتر از بقیه ندارد.

اندازه کاغذ

اندازه کاغذی که می‌توان برای دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 مورد استفاده قرار دارد، A4 است. البته در تمامی دستگاه‌های فکس باید از این اندازه استفاده کرد. به هر حال این یک استاندارد از پیش تعریف شده است؛ اما باید گفت که با توجه به نوع تکنولوژی، هیچ‌گونه کاهش کیفیتی در این دستگاه اتفاق نخواهد افتاد.

تکنولوژی ADF

این فناوری جدیدی است که در دستگاه‌های فکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اینکه تکنولوژی شما می‌توانید چندین کاغذ را به صورت همزمان در سینی قرار داده و آن را ارسال کنید. در حقیقت دیگر نیازی نیست که کاغذها را تک تک جدا کرده و ارسال کنید. البته هر دستگاهی دارای ظرفیت مخصوصی در ADF یا ظرفیت تغذیه اتوماتیک است. ظرفیت ADF برای دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 10 برگ بوده که باید گفت عدد کمی نیست. برای اینکه خیلی کم پیش می‌آید تا شرکتی قصد ارسال کاغذهای بیشتر از این مقدار را داشته باشد.

کالر آیدی

کالر آیدی این دستگاه قابلیت نمایش شماره‌های تماس گیرنده را دارد. به این صورت شما می‌توانید با بررسی شما، درخواست فرد مقابل را برای دریافت قبول یا رد کنید. فناوری کالر آیدی در پاناسونیک بسیار خاص بوده و سعی کرده تا بتواند امکانات ویژه‌تری از جمله شماره گیری خودکار و غیره را هم در آن قرار دهد.

قابلیت ارسال به ۲۰ شماره

یکی از ویژگی عالی برای چنین دستگاه ساده‌ای، داشتن قابلیت ارسال فکس به ۲۰ شماره به صورت همزمان است. به این صورت شما می‌توانید از طریق فهرست شماره مخاطبان یا غیره، ۲۰ شماره تعریف کرده و بعد از تائید، سند خود را به صورت خودکار ارسال کنید. در واقع با این فناوری که بیشتر در نمونه‌های جدید دستگاه فکس پاناسونیک به کار می‌رود، دیگر نیازی به قرار دادن تک تک کاغذها نیست. تکنولوژی خیلی ساده و جدید که کار و سرعت عملیات را چندین برابر کرده است.

این نوع دستگاه را چه افرادی باید خریداری کنند؟

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 یک دستگاه بسیار ساده است. دستگاهی که امکانات آنچنان بالایی شاید در نگاه اول نداشته باشد؛ اما پاناسونیک سعی کرده تا همین موارد کم را با بیشتر و بهترین امکانات در آن به کار بگیرد. خرید این دستگاه بیشتر برای منازل یا شرکت‌ها و فروشگاه‌های ساده که فقط قصد ارسال سند دارند، توصیه می‌شود. البته که فکس فقط برای این نوع مورد است؛ اما با توجه به فکس‌های جدیدی که به بازار آمده، این نوع دستگاه‌ها با چنین قابلیت‌هایی بسیار ساده به نظر می‌رسند. اگر فروشگاهی یا مکانی دارید که باید هر از چندگاهی فکسی را به شرکت یا شخص دیگری ارسال کنید، ما به شما خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 پیشنهاد می‌کنیم.

خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

فکس پاناسونیک مدل KX-FT503
فکس پاناسونیک مدل KX-FT503

برای خرید دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 فقط کافی است که با شرکت نمایندگی پاناسونیک بگیرید. کارشناسان خبره ما بر اساس نیاز شما سعی می‌کنند تا بهترین دستگاه را به شما پیشنهاد بدهند. در صورتی که خرید این دستگاه متناسب با نیاز شما بود، از این رو تهیه آن توصیه می‌شود. برای هرگونه مشاوره فقط از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. همچنین در صورتی که قصد تعمیر دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT503 داشتید، فقط کافی است که با نمایندگی تعمیر فکس پاناسونیک تماس بگیرید. تعمیر تمامی دستگاه‌های فکس با به روزترین تکنولوژی و به روزترین قطعات توسط کارشناسان خبره و آموزش دیده انجام می‌شود.

 

توضیحات تکمیلی

ADF

ندارد

منشی تلفنی

دارد

رنگ

مشکی

کالر آیدی

دارد

قابلیت کپی

دارد

نمایشگر

دارد

تکنولوژی چاپ

حرارتی

اسپیکر

دارد

گوشی تلفن

دارد

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها