قابلیت کنفرانس در تلفن چیست؟

قابلیت کنفرانس در تلفن چیست؟

قابلیت کنفرانس در تلفن چیست؟ این یک سوال کاربردی است که برای بخش مشخصی از کاربران وجود داشته و به دنبال جواب آن خواهند بود. آپشن اجرای کنفرانس، قابلیت دیگری است که کمپانی پاناسونیک برای محصولات تلفن رومیزی خود فراهم کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند استفاده بیشتر و کاربردی‌تری از انواع محصولات تلفن رومیزی پاناسونیک داشته باشند. در این مقاله به شرح و نحوه استفاده و البته معرفی انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، که از قابلیت کنفرانس برخوردارند اشاره می شود. شما کاربران وب سایت panasonic-iranco.com مانند همیشه ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. شاید شما نیز از جمله کاربرانی باشید که جواب این سوال برایتان اهمیت دارد.

درباره قابلیت کنفرانس در تلفن‌ محصولات کمپانی پاناسونیک

قابلیت کنفرانس در تلفن، از جمله راهکارهای مطمئن به هدف تبادل اطلاعات و گفتار به صورت بی‌درنگ و فعال است. با این کار افراد مختلف می‌توانند در جغرافی‌های متفاوت با یکدیگر در تماس بوده و توسط تلفن شبکه کنفرانس، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این نوع از محصولات کمپانی پاناسونیک، نوع خاصی از تلفن است. به این دلیل که می‌تواند به هدف رفع نیاز و پاسخگوی افراد مختلف که در کنفرانس حضور دارند، وسیله بسیار کاربردی باشد. از طرف دیگر در برخی از شرایط می‌توان این محصول منحصر به فرد را به عنوان گوشی کنفرانس صوتی نیز معرفی کرد.

تلفن‌های پاناسونیک که از قابلیت کنفرانس برخوردار هستند قادر خواهند بود، به عنوان یک تلفن شبکه معمولی در خدمت کاربران باشند. از نظر ساختار، این محصولات از چندین میکروفون برخوردارند. از طرف دیگر در این محصولات از ال سی دی یا نمایشگرهای کریستال مایع استفاده می­شود. این ال سی دی می‌تواند به هدف اجرای کنفرانس‌های بهتر و تماس‌های کاربردی‌تر برای مدیران و کاربران، شرایط فوق العاده­ای را فراهم آورد.

تلفن‌ کنفرانس محصولات کمپانی پاناسونیک

به تلفن‌هایی که از قابلیت کنفرانس برخوردارند، تلفن‌های کنفرانس آی‌پی نیز خطاب می‌شود. این دستگاه‌ها می‌توانند برای ایجاد ارتباط بین فروشندگان و شرکای تجاری در قالب تیم‌های مختلف، بسیار کاربردی باشند. کاربرانی که در این نوع محیط‌ها حض.ر داشته و فعالیت دارند، می‌توانند با استفاده از قابلیت کنفرانس در تلفن، هر زمان که خواستند در بحث شرکت کرده و ارائه نظر داشته باشند.

تلفن‌هایی که از قابلیت کنفرانس برخوردار هستند، توسط مهندسان کمپانی معتبر پاناسونیک برای بهینه سازیه کیفیت صداها و کنفرانس‌ها در محیط‌های کوچک، طراحی و ساخته می‌شوند. از نظر کیفیت، محصولات تلفن‌های دارای قابلیت کنفرانس پاناسونیک، از شرایط ایده‌آل و بسیار مطلوبی برخوردارند. برخورداری از صدای واضح، ارائه تصاویری با کیفیت  و پردازش صوتی مدرن، از جمله ویژگی‌های این تلفن‌ها معرفی می‌شود.

ویژگی اصلی تلفن‌های دارای قابلیت کنفرانس پاناسونیک

در مقایسه تلفن‌های معمولی ویپ، تلفن‌های دارای قابلیت کنفرانس از سرویس‌ها و ویژگی‌های جامعتری برخوردارند. اگر بخواهیم از نظر عملکرد درباره تلفن‌های کنفرانس آی‌پی صحبت کنیم، این محصولات از سه ویژگی مهم و کلیدی برخوردار خواهند بود.

داشتن میکروفون ۳۶۰ درجه

نکته قابل توجه و بسیار کاربردی، داشتن میکروفون ۳۶۰ درجه در این محصولات است. این میکروفون می‌تواند به بهترین نحو ممکن صدای گروه را به اعضای شرکت کننده در کنفرانس انتقال دهد.

داشتن مکالمات یکپارچه

از طرف دیگر با استفاده از محصولات با قابلیت کنفرانس در تلفن پاناسونیک، می‌توانید اجرای مکالمات یکپارچه را تجربه کنید. یکپارچگی در ارائه صدا برای جلسات کنفرانسی موضوع مهمی است. قرار است در این جلسات نکات مهمی گفته شود قرار است تصمیمات کاربردی اتخاذ شود. به همین خاطر یکپارچه‌ای در صدای اعضای شرکت کننده کیفیت این جلسات را به مراتب ارتقا خواهد داد.

داشتن صدای واضح و با کیفیت

دیگر ویژگی در این محصولات وجود صدای واضح و گویاست. در کنار داشتن یکپارچگی صدا، کیفیت و وضوح صدا نیز اهمیت فوق العاده‌ای دارد. بر این اساس اگر جلسات بدون داشتن کیفیت در صدا برگزار شوند یکپارچگی در صدا، معنای کاربردی نخواهد داشت. اما زمانی که جلسه با وضوح و کیفیت بالای صدا برخوردار باشد این اتفاق کیفیت جلسه و خروجی دریافتی را افزایش می‌دهد. به طور کلی از مهم‌ترین فاکتورهای یک جلسه سمینار و کنفرانس انتقال با کیفیت صدا و دریافت بی‌نقص و بدون افت کیفیت در صدای افراد حاضر در کنفرانس است.

طبیعتا در برگزاری یک کنفرانس به صورت تلفنی، وجود وضوح صدا، داشتن مکالمه یکپارچه و استفاده از ابزارهای کاربردی و پیشرفته، می‌تواند شرایط اجرای کنفرانس با کیفیت را برای اعضای شرکت کننده در آن فراهم آورد. از طرف دیگر شرایط کاهش زمان جلسه و داشتن کاربردی‌ترین خروجی، دیگر ویژگی استفاده از این محصولات است.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

ساختار و شرایط فیزیکی تلفن‌های کنفرانس پاناسونیک

محصولات با قابلیت کنفرانس در تلفن پاناسونیک، می‌توانند از همه جهات صداهای مختلف را دریافت کنند. شاید تصور کنید وجود این ویژگی شرایط همهمه و صداهای درهم را به دنبال داشته باشد. مخصوصا زمانی که بیش از یک نفر در حال گفتگو باشند. اما آنچه که در خروجی به عنوان محصول در زمان استفاده از تلفن‌های کنفرانس پاناسونیک مشاهده می‌کنید، چیز دیگری است. به دلیل اینکه استفاده از بلندگوهای کاربردی و پیشرفته در این محصولات، وجود ایجاد همهمه و نویز را به حداقل خواهند رساند. این ابزارها صداها را تفکیک کرده و به بهترین حالت به اعضای فعال در کنفرانس ارائه خواهند داد. با استفاده از این ابزار صداها مخلوط نخواهند شد.

محصولات پاناسونیک که از قابلیت کنفرانس در تلفن برخوردارند، دارای یک صفحه کلید کاربردی هستند. این صفحه کلید می‌تواند به هدف شماره گیری کاربران استفاده شود. از طرف دیگر از یک ال‌سی‌دی کاملا واضح برخوردار هستند. با استفاده از این ال سی دی، کاربران می‌توانند وضعیت و شرایط تماس و جلسه را مشاهده کنند. از طریق این صفحه نمایش، کاربران می‌توانند شرایط حضور یا عدم حضور اعضای دیگر و نحوه شرکت در کنفرانس را رصد و مدیریت  کنند.

این محصولات مانند آی پی فون‌ها به کاربران اجازه می‌دهند که به طور مستقیم، از طریق خطوط اینترنت به شبکه متصل شده و بتوانند در جلسه حاضر شوند. به همین خاطر امروزه محصولات تلفن کنفرانس پاناسونیک را از جمله انقلاب‌های صنعتی ارتباط معرفی می‌کنند. در دنیا، تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است. این پیشرفت در حوزه ارتباط نسبت به حوزه‌های دیگر، از سرعت بیشتری برخوردار است. اختراع و تولید محصولات تلفن کنفرانس پاناسونیک، یکی دیگر از دستاوردها و پیشرفت‌ها معرفی خواهد شد.

کمپانی پاناسونیک و تولید تلفن­ها با قابلیت کنفرانس

کمپانی پاناسونیک را همه می‌شناسند. یعنی در کل دنیا کاربری وجود ندارد که نام Panasonic را نشنیده باشد. شرکت پاناسونیک در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و اداری فعالیت دارد. از مهمترین محصولاتی که با برند پاناسونیک می‌توانید در بازار مشاهده کنید، انواع تلفن‌های رومیزی است. در وب سایت panasonic-iranco.com شما مقالات متعددی در زمینه محصولات تلفن پاناسونیک مشاهده کرده‌اید. اما این مقاله با مقالات دیگر متفاوت‌تر است. چرا که به نوع جدیدی از محصولات با نام محصولات با قابلیت کنفرانس در تلفن اختصاص دارد.

از طرف دیگر کمپانی پاناسونیک در زمینه تولید دستگاه‌ها و لوازم خانگی نیز فعالیت دارد. مانند یخچال فریزر پاناسونیک، ظرفشویی پاناسونیک و غیره. کمپانی پاناسونیک محصولات خود را با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت تولید می‌کند. این شرکت بزرگ و بسیار معروف، بر اساس خواسته مشتریان و نوع نیازی که آنها دارند انواع محصولات خود را طراحی خواهد کرد.

کمپانی پاناسونیک از یک تیم تحقیقاتی بسیار هوشمند برخوردار است. مهندسان و پژوهشگران فعال در این تیم، نسبت به نظر و نوع سلیقه کاربران در سرتاسر دنیا تحقیق خواهند کرد. این افراد با استفاده از ابزارهای متنوع، دیتاها و اطلاعات مشتریان را دریافت خواهند کرد. در ادامه این اطلاعات آنالیز و تحلیل شده و بهترین خروجی و کاربردی‌ترین دانش‌ها از این اطلاعات استخراج می شود. دانش به دست آمده، مسیر تولید محصولات جدید برای کمپانی پاناسونیک را مشخص می‌کند. به همین خاطر است که امروزه شاهد آن هستیم، محصولات پاناسونیک در برابر کاربران در سرتاسر جهان، از استقبال ویژه و پرشوری برخوردارند. شاید بتوان کمپانی پاناسونیک را در زمینه محبوبیت و داشتن معروفیت در جهان، هم ردیف با برنده اپل معرفی کرد.

درباره نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک و نوع خدمات ارائه شده به کاربران

همانطور که می‌دانید کمپانی پاناسونیک در دنیا از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر کاربران بسیار زیادی در کل جهان از محصولات مختلف پاناسونیک، اعم از اداری الکترونیکی و خانگی استفاده می‌کنند. کمپانی پاناسونیک در جواب به اعتماد و استقبال کاربران، نمایندگی‌های متنوع و فعالی را در کشورها و شهرهای جهان تاسیس کرده است. این نمایندگی‌های معتبر، خدمات متفاوتی به کاربران ارائه می‌دهند.

از جمله این خدمات، ارائه مشاوره‌های کاربردی به هدف انتخاب بهترین محصول است. از طرف دیگر ارائه خدمات پس از فروش نیز وجود دارد. خدمات پس از فروش، یکی از مهم­ترین خدماتی است که توسط کارشناسان و تکنسین‌های نمایندگی‌های فعال پاناسونیک به کاربران ارائه می‌شود. اما مهم‌ترین خدمات که می‌تواند برای کاربران از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، ارائه انواع سرویس‌های تعمیراتی در نمایندگی‌های معتبر تعمیرات محصولات پاناسونیک است. نکته حائز اهمیت این است که محصولات کمپانی پاناسونیک، با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت و سیستم‌های بسیار پیشرفته طراحی و تولید می­شوند. به همین خاطر از ماندگاری و دوام بسیار بالایی برخورد دارند.

به همین منظور وجود خرابی در این محصولات مانند محصولات با قابلیت کنفرانس در تلفن، به دلیل عدم کیفیت در محصول نخواهد بود. این محصولات می‌توانند سال‌ها برای کاربران خدمات ارائه دهند. ولی در حال حاضر شاهد آن هستیم که کاربران زیادی به دلیل خرابی در محصولات پاناسونیک، به نمایندگی‌ پاناسونیک معتبر مراجعه می‌کنند. در این خصوص می‌توان دلیل اصلی خرابی در محصولات پاناسونیک را، عدم رعایت نکات ایمنی و استاندارد در نحوه استفاده از این محصولات توسط کاربران معرفی کرد. اگر کاربران در استفاده از انواع محصولات پاناسونیک نکات ایمنی را رعایت کنند، می‌توانند سال‌ها از این محصولات استفاده کرده و بهترین خاطره‌ها را برای خود بسازد.

چه ویژگی­هایی برای تلفن کنفرانس پاناسونیک وجود دارد ؟

پس از آشنایی با ویژگی‌های اصلی و قابلیت کنفرانس در تلفن، حالا زمان آن است که با دیگر ویژگی‌های این فناوری آشنا شود. فناوری تلفن کنفرانس امکان دارد از گزینه‌های متعددی برخوردار باشد. مانند لغو اکو یا تماس کنفرانسی. تلفن‌های کنفرانس می‌توانند از ویژگی‌های تلفن معمولی نیز برخوردار باشند. یعنی می‌توانند در حالت یک تلفن معمولی به کاربران خدمات ارائه دهند. در محیط‌هایی که به استفاده از تلفن کنفرانس نیاز است، کاربران می‌توانند به جای داشتن تلفن‌های معمولی، از تلفن‌های کنفرانس نیز استفاده کنند. با این دستگاه‌ها می‌توانید تماس خروجی داشته باشید یا به تماس‌های ورودی جواب دهید. می‌توانید با تلفن کنفرانس پاناسونیک قادر خواهید بود که، صدای تلفن را قطع کرده آن را کنترل کرده و حتی از سیستم فلاش استفاده کنید.

کاربری از تلفن کنفرانس معمولا در محیط‌های شرکتی یا تجاری مورد استقبال قرار گرفته می‌شود. در این محیط­ها می‌توانید از گوشی تلفن کنفرانس به هدف داشتن ارتباط‌های کنفرانسی با دیگر همکاران استفاده کنید. از نظر ظاهری، ویژگی منحصر به فردی در تلفن کنفرانس‌های پاناسونیک وجود دارد. به عنوان مثال یک گوشی کنفرانس از ظاهر مختلفی برخوردار بوده و امکان دارد، به صورت صاف بر روی زمین قرار بگیرد. از طرف دیگر تلفن‌های کنفرانس پاناسونیک از میکروفون و بلندگوهای متعددی برخوردارند. بر این اساس کاربران زیادی می‌توانند همزمان با تلفن صحبت کرده و به راحتی صدای مخاطبی که در طرف دیگر خط وجود دارد را بشنوند.

این‌ها ویژگی‌های دیگری بود که می‌توان برای این فناوری بیان کرد. البته تکنولوژی‌های محصولات پاناسونیک روز به روز در حال پیشرفت است. شما می‌توانید در دوره­های دیگر، منتظر رونمایی از پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های دیگر در زمینه تلفن کنفرانس پاناسونیک باشید. همه این اتفاق‌ها بر اساس جلب رضایت مشتریان و با توجه به نیاز مشتریان از طرف مهندسین کمپانی پاناسونیک طراحی و تولید می‌شود.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

برخورداری از ویژگی تماس ویدئویی در تلفن کنفرانس پاناسونیک

به طور کلی استفاده از تلفن کنفرانس برای اجرای تماس‌های بین المللی، ملی و محلی کاربری دارد. در این حالت کاربران می‌توانند با یکدیگر به صورت واضح ارتباط داشته باشند. اما ویژگی‌های این فناوری فقط به همین مقدار خلاصه نمی‌شوند. به همین خاطر است که امروزه استفاده از قابلیت کنفرانس در تلفن، برای مدیران کسب و کار، صاحبان کسب و کار و دیگر فعالان، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. محصولات تلفن کنفرانس پاناسونیک از انواع مختلفی برخوردارند. هر کدام از خصوصیت‌ها، ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده و می‌توانند برای کاربران، خدمات متفاوتی را ارائه دهند.

برخی از انواع محصولات تلفن کنفرانس پاناسونیک از ویژگی تماس‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کنند. در این حالت طبیعتا ارتباط بین افراد در جغرافیاهای متفاوت، می‌تواند بسیار واضح‌تر و راحت‌تر انجام شود. در این حالت کاربران قادر خواهند بود تنها با انتخاب یک کلیک و یک دکمه، شرایط ارتباط با فرد مقابل و مخاطب خود را به صورت یک جلسه ویدیو کنفرانسی تبدیل کنند. از طرف دیگر کاربرانی که در یک کنفرانس به واسطه تلفن‌های پاناسونیک شرکت می‌کنند می‌توانند، به راحتی دیتاهای مختلف را به یکدیگر ارسال نمایند.

کمپانی پاناسونیک در زمینه تولید انواع تلفن‌های کنفرانس فعالیت دارد. هر کدام از این محصولات قابلیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند. این محصولات می‌توانند از نظر راه‌اندازی شرایط متفاوتی داشته باشند. کمپانی پاناسونیک سعی کرده است در رابطه با استفاده و راه‌اندازی این محصولات توسط کاربران، شرایط آسان و کاربردی را لحاظ کند. بر این اساس کاربران می‌توانند در عرض چند دقیقه، این محصولات را برای خود در محیط­های مختلف کاری و خصوصی راه‌اندازی کنند. محصولات تلفن کنفرانس پاناسونیک، از کابل‌های اتصال ویژه‌ای برخوردارند. وجود این کابل‌ها می‌تواند شرایط را برای کاربری و نصب آسان‌تر کند.

چه قابلیت­هایی در تلفن کنفرانس به کاربران ارائه می­شود ؟

به زبان ساده قابلیت کنفرانس در تلفن یعنی مکالمه چند نفر به صورت همزمان به واسطه تلفن. این روزها محیط‌های کسب و کار یا شرکت‌ها، به دلیل فرار رقابتی شدن محیط بازار از مراکز و شعبه‌های متعددی برخوردارند. مدیریت و هماهنگی بین شعبه‌ها نکته بسیار مهمی در زمینه کسب موفقیت‌ها برای شرکت‌ها معرفی می‌شوند. به همین خاطر لازم است در شرایط لزوم، ارتباطات کنفرانسی از شعبه مرکزی به واسطه فناوری‌های مختلف با شعبه‌های دیگر اجرا شود.

در این حالت مدیران و مدیریت کل، از حال و روز و کیفیت عملکرد مراکز زیر شاخه باخبر می شود. در ادامه ابلاغ دستورات به هدف اجرای برنامه‌های استراتژیک از طریق تلفن کنفرانس به مسئولین شعبات مختلف، قابل انجام است. قابلیت بسیار منحصر به فرد در تلفن کنفرانس، عدم محدود ببودن به جغرافیای خاص است. اما ممکن است شرکتی از یک ساختمان مرتفع برخوردار باشد. در این حالت نیز مدیریت می‌­تواند با مشاورین و مدیران مختلف، جلسه‌ی مشترک داشته باشد. به واسطه استفاده از این فناوری تلفن کنفرانس پاناسونیک، مدیران نیز می‌توانند با کارمندان و مسئولین دیگر در همان ساختمان کنفرانس برقرار کنند. در این حالت دیگر نیاز نیست افراد در یک محیط مشترک قرار داشته باشند. آنها می‌توانند از محل حضور خود با مدیریت، به بهترین نحو ممکن جلسه‌ای را برقرار کنند.

گرافیک صوتی شکل دیگری از تلفن کنفرانس پاناسونیک

استفاده از قابلیت کنفرانس در تلفن می‌تواند پیچیده‌تر از این هم باشد. در این حالت جدای از تبادل صدا، تصویر و دیتاهای بصری را نیز می‌توان به راحتی انتقال داد. در این حالت می‌توانید مخاطب را ببینید. و می‌توانید با استفاده از ترفندهای بادی لنگویج، منظور خود را به مخاطب به بهترین نحو ممکن انتقال دهید. حتی می توانید سند های مختلفی را با استفاده از ابزارهای خاص به محخاطب ارسال کنید. قابلیت تلفن کنفرانس پاناسونیک به معنی اتصال تلفنی در بستر شبکه بین مخاطبین مختلف خواهد بود. این اتفاق می‌تواند در یک محیط یا در یک منطقه یا در یک شهر و یا در جغرافیاهی‌های متفاوت انجام شود. به طور کلی استفاده از تلفن کنفرانس پاناسونیک به جغرافیای خاصی محدود نمی‌شود.

محصولات پاناسونیک تلفن کنفرانس از انواع مختلفی برخوردارند. ساده‌ترین نوع از این محصولات به داشتن یک بلندگو و یک میکروفون به هدف اجرای کنفرانس صوتی محدود می‌شوند. با استفاده از این ابزار همه کاربران می‌توانند به راحتی به صورت تجمعی با یکدیگر ارتباط داشته باشند. استفاده از قابلیت تلفن کنفرانس، از گزینه‌های متفاوتی برخوردار است. وجود حالت مشترک در همه انواع تلفن کنفرانس استفاده از تجهیزات مخابراتی است. با استفاده از این شرایط، کاربران می‌توانند در محیط‌های مختلف با یکدیگر ارتباط مشترک داشته باشند. با یکدیگر صحبت کنند. به صورت گروهی در بحث شرکت کرده و به راحتی صدای یکدیگر را متوجه شوند. دقیقا مانند زمانی که دور یک میز هستند.

اما گرافیک صوتی در این محصولات شکل دیگری از کنفرانس را به وجود می‌آورد. شرکت کنندگان و کاربران حاضر در کنفرانس می‌توانند علاوه بر صدا، اسناد ویدئو و دیتاهای بصری را نیز با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در این حالت ابزارهای مختلف نیز می‌توانند به کمک کاربران بیایند. مانند استفاده از اسکنر.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

استفاده از تلفن کنفرانس پاناسونیک راهی برای صرفه جویی

وقتی از قابلیت تلفن کنفرانس صحبت می‌کنیم، منظور ما مکالمه بیش از دو نفر به صورت همزمان با یکدیگر است. این اتفاق به صورت یک مکالمه گروهی و فقط در یک تماس آن هم به صورت مشترک امکان‌پذیر خواهد بود. استفاده از قابلیت کنفرانس در تلفن می‌تواند یک راهکار بسیار کاربردی در زمینه صرفه‌جویی در زمان، توان و هزینه‌های جانبی باشد. قابلیت استفاده از کنفرانس در تلفن سال‌ها است که برای کاربران از طرف سیستم مخابراتی ارائه می‌شود. اما وقتی از محصولات پاناسونیک به هدف اجرای این فناوری استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویژگی‌ها و خدمات بیشتری برخوردار شوید.

انتخاب محصولات پاناسونیک نیز می‌تواند به دلیل داشتن امکانات متفاوت در اجرای کنفرانس، صرفه‌جوهای متفاوتی برای کاربران به دنبال داشته باشد. به طور مثال در یک سازمان که از وسعت ساختمان زیاد برخوردار است، استفاده از محصولات پاناسونیک به هدف اجرای کنفرانس تلفنی می ­تواند صرفه‌جویی‌های متفاوتی را ایجاد کند. از مهمترین فاکتورهایی که می‌تواند در این زمینه بسیار کاربردی باشد، ارسال و دریافت انواع سندهای بصری، صوتی و برنامه‌های گزارشاتی است. در این خصوص مسئولین و حتی کارمندان می‌توانند به راحتی نمودارها گزارشات و اسناد مختلف را، در فرمت‌های متفاوت با دیگران و البته مدیرعامل به اشتراک بگذارند.

نکته حائز اهمیتی این است که در اجرای یک فرایند کنفرانس تلفنی، طرفین باید از تلفن‌هایی که به قابلیت کنفرانس مجهز هستند استفاده کنند. در این خصوص می‌توان به تلفن‌های رومیزی پاناسونیک اشاره داشت. آن دسته از محصولاتی که هم از نوع بی سیم یا با سیم، یا تلفن‌های مخصوص کنفرانس یا حتی تلفن‌های سانترال هستند. همه این موارد می‌توانند برای اجرای کنفرانس کاربردی باشند. در ادامه شما با انواع محصولات پاناسونیک که در پروژه­های کنفرانس تلفنی کارایی دارند آشنا خواهید شد.

قابلیت کنفرانس در تلفن در تماس های خانگی

فناوری و علم همواره با توجه به پیشرفت‌هایی که دارند، می‌توانند ابزارهای مختلفی را به هدف اجرای کارها به کاربران خانگی معرفی کنند. امروز شاهد آن هستیم که کاربران می‌توانند به راحتی از طریق اینترنت و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، با یکدیگر تماس‌های صوتی تصویری داشته باشند. مانند استفاده از پلتفرم‌های شبکه مجازی مانند تلگرام یا واتساپ. بر این اساس شاید استفاده از پلتفورم­های مختلف، در زمینه کاربری از راهکارهای نوستالژیک قدیمی ‌باشد.

اما برخورداری از حالت تلفن کنفرانس با استفاده از محصولات پاناسونیک، هنوز هم استفاده می‌شود و از ارزش بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و قابلیت کنفرانس در تلفن، عدم نیاز به اینترنت است. با این وجود کاربران خانگی می‌توانند به راحتی، با هم در ارتباط بوده و از یک تماس تلفنی تصویری مطلوب برخوردار شوند. استفاده از این ویژگی، پرداخت هزینه‌های متفاوتی را برای کاربران خانگی صرفه‌جویی خواهد کرد.

کاربرد کنفرانس تلفنی چیست؟

همه می‌دانیم که تلفن کنفرانس از کاربرد­های ویژه‌ای برخوردار است. این فناوری می‌تواند بسیار بیشتر از تثور ما کاربردی باشد. استفاده و کاربری ارزشمند از این فناوری، محدود به محیط‌های کاری و کسب و کار نمی‌شود. حتی کاربران خانگی نیز می‌توانند از این فناوری استفاده کنند. بر این اساس با وجود استفاده از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، هیچگاه کاربری از تلفن ثابت بی ارزش نخواهند شد. این ابزارها به هدف ویژگی‌هایی که دارد مانند اجرای کنفرانس، هیچ گاه فراموش نمی­شوند. استفاده از تلفن کنفرانس به واسطه محصولات پاناسونیک می‌تواند فاصله بین افراد را کوتاه کند.

با انواع تلفن های کنفرانسی پاناسونیک آشنا شوید

محصولات تلفن کنفرانس پاناسونیک به دو گروه کلی تقسیم می‌شوند. تلفن‌های سخت‌افزاری آی پی و ویدیو کنفرانس‌های آی پی.

1- تلفن های سخت افزاری IP :

تلفن‌های سخت‌افزاری آی پی از بدنه تخت برخورد دارند. این محصولات که از میکروفون داخلی و بلندگوهای قوی برخوردارند، در حالت سه پایه طراحی و تولید می‌شوند. با استفاده از ن‌های سخت‌افزاری آی پی پاناسونیک می‌توانید به راحتی در زمینه اشتراک گذاشتن تماس با مخاطبان دیگر، محیط کنفرانسی مطلوبی را ایجاد کنید.

2- ویدئو کنفرانس های IP :

اما نوع دیگر از تلفن کنفرانس‌های پاناسونیک ویدیو کنفرانس‌های آی پی هستند. این محصولات از ویژگی‌های خاصی برخوردارند. محصولات ویدیو کنفرانس آی پی پاناسونیک با دوربین‌های ویدیویی ترکیب شده‌اند. ساختار این محصولات به این صورت است که، این دوربین‌ها به واسطه کابل‌های اینترنت به پورت PoE متصل می‌شوند. بر این اساس به کاربران این دسترسی را خواهند داد تا بتوانند به صورت چهره به چهره و فیس تو فیس با هم در ارتباط باشند. این محصولات از قابلیت‌های دیگری نیز برخوردارند. شاید کاربر بخواهد در زمان اجرای کنفرانس، دوربین‌های دیگر را مورد استفاده قرار دهد. بر این اساس این محصولات قابلیت اتصال به دوربین‌های دیگر را دارند. کارا می‌تواند به راحتی از طریق رابط کاربری مدیریت دوربین‌های متصل شده را در دست بگیرد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

با تعدادی از محبوب­ترین تلفن‌­های کنفرانسی پاناسونیک آشنا شوید

برای اینکه بخواهید در یک جلسه کنفرانس از طریق تلفن شرکت کنید، باید از تلفن‌های مجهز به این ویژگی برخوردار باشید. کمپانی پاناسونیک طراحی و تولید این تلفن‌ها را در سه دسته مشخص تقسیم بندی کرده است. تلفن‌های سانترال، تلفن‌های خانگی و تلفن‌های تحت شبکه.

انواع تلفن های خانگی پاناسونیک مناسب برای اجرای کنفرانس تلفنی

در ادامه شما با سه مدل از تلفن‌های پاناسونیک از نوع خانگی، که می‌توانند شرایط اجرای کنفرانس تلفنی را داشته باشند آشنا خواهید شد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن پاناسونیک  KX-TGF320

این مدل از تلفن های خانگی کنفرانس پاناسونیک در کنار داشتن قابلیت اجرای کنفرانس، از ۴۰ دقیقه منشی تلفن نیز برخوردار است. حتی می‌تواند تا ۱۷ ساعت شارژ دهی مکالمه داشته باشد. این تلفن از فناوری روم مانیتورینگ نیز برخوردار است. کاربران می‌توانند گوشی این تلفن را تا ۶ عدد ارتقا دهند. از بلندگوهای دوبلکس و صدای دیجیتال برخوردار است. این محصول پاناسونیک از تکنولوژی Dect 6.0 و Eco برخوردار بوده و حتی در شرایط عدم وجود برق نیز، کاربران می‌توانند از این تلفن استفاده کنند. تمام شرایط گفته شده می‌تواند یک کنفرانس ایده‌آل را برای کاربران به همراه داشته باشد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن پاناسونیک  KX-TGF322

مدل دیگر تلفن های خانگی پاناسونیک که برای اجرای جلسات کنفرانس استفاده می‌شود، مدل KX-TGF322 نام دارد. این مدل از یک گوشی سیمی و دو گوشی بی سیم برخوردار است. تا ۴۰ دقیقه منشی تلفن داشته بعد قابلیت مسدود کردن تماس‌ها نیز برخوردار خواهد بود. داشتن فناوری روم مانیتورینگ و استفاده از این محصول در زمان قطعی برق نیز، ویژگی حائز اهمیت است که می‌توان برای این مدل معرفی کرد. مدیران و صاحبان کسب کار می‌توانند به راحتی با استفاده از این مدل تلفن پاناسونیک جلسات کنفرانس خود را مدیریت کنند.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن پاناسونیک  KX-TG9581

مدل سوم از انواع تلفن‌های پاناسونیک که از قابلیت کنفرانس برخوردارند را، به معرفی مدل اختصاص می‌دهیم. این مدل تلفن نیست از جمله تلفن‌های خانگی پاناسونیک معرفی می‌شود. از یک گوشی سیمی و یک گوشی بی سیم برخوردار است. نکته حائز اهمیت در این محصول برخورداری از قابلیت پشتیبانی دو خط تلفن است. جالب‌تر از آن باید گفت که حتی می‌توانید برای هر خط جداگانه منشی تلفن معرفی کنید.

در زمان قطعی برق نیز استفاده از این تلفن محدودیتی برای کاربران فراهم نخواهد کرد. از ۱۵ ساعت شارژدهی مکالمه برخوردار است. حتی داشتن تکنولوژی link to Cell نیز برای ارتباط بلوتوثی در این تلفن نکته بسیار کاربردی. کمپانی پاناسونیک در کنار داشتن قابلیت Eco و Dect 6.0 قابلیت دیگری را نیز در این تلفن ایجاد کرده است. این قابلیت می‌تواند شرایط استفاده از نرم‌ افزار Outlook توسط کامپیوتر شخصی را برای کاربر فراهم آورد. داشتن قابلیت مسدود کردن تماس‌های ورودی، داشتن خروجی جک هدست نیز از قابلیت‌های دیگر این تلفن به هدف استفاده در کنفرانس معرفی می‌شود.

انواع تلفن های سانترال پاناسونیک مناسب برای اجرای کنفرانس تلفنی

بیشتر شرکت‌ها و محیط‌های کسب و کار از تلفن‌های سانترال پاناسونیک استفاده می‌کنند. این محیط‌ها به دلیل داشتن مشتریان و تماس­های زیاد، از خطوط تلفنی متعدد استفاده خواهند کرد. به همین خاطر کاربری از تلفن‌های سانترال به هدف داشتن تماس‌های داخلی، در این محیط‌های کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اگر قرار باشد در کنار داشتن تلفن‌های سانترال به هدف اجرای کنفرانس‌های تلفنی، از تلفن‌های مجهز به سیستم کنفرانس استفاده کرد، این اتفاق می‌تواند هرج و مرج را به دنبال داشته باشد.

بر این اساس کمپانی پاناسونیک نسبت به تولید محصولات با قابلیت کنفرانس در تلفن سانترال اقدام نموده است. به همین منظور شرکت‌ها و محیط‌های کسب و کار دیگر نیاز نیست تلفن‌های مخصوص با قابلیت کنفرانس تهیه کنند. این افراد می‌توانند همان تلفن‌های سانترال را در زمان نیاز به هدف شرکت در کنفرانس‌های تلفنی، مورد استفاده قرار دهند. این راه کار می تواند به عنوان یکی از بهترین روش های صرفه جویی معرفی شود. در ادامه شما با سه نمونه تلفن سانترال پاناسونیک مجهز به قابلیت تماس کنفرانسی آشنا خواهید شد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن سانترال پاناسونیک  KX-T7730

انواع مدل‌های تلفن سانترال پاناسونیک نیز می‌توانند به هدف اجرای کنفرانس برای کاربران مورد استفاده قرار گرفته شوند. یکی از این مدل‌ها را به مدل KX-T7730 اختصاص می‌دهیم. در دو رنگ سیاه و سفید می‌توانید این مدل را از بازار خریداری کنید از پایه ثابت و یک بلندگوی دیجیتال برخوردار است. داشتن جک اتصال هدفون، دفترچه تلفن اختصاصی نور صفحه نمایش و نور در صفحه کلید، می‌تواند از قابلیت‌های این مدل تلفن پاناسونیک باشد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن سانترال پاناسونیک  KX-DT346

مدل بعدی از انواع تلفن‌های سنترال به هدف اجرای کنفرانس تلفنی را به مدل KX-DT346 اختصاص می‌دهیم. این مدل تلفن پاناسونیک از صفحه نمایش ۶ سطری که نور پس زمینه دارد برخوردار است. کاورا می‌توانند با استفاده از ۲۴ کلید که در این تلفن تعبیه شده است به مخاطبین خود دسترسی سریعی داشته باشند. این اتفاق به هدف اجرای کنفرانس می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از طرف دیگر در این مدل تلفن سانترال پاناسونیک قابلیت نصب هدست سیمی و بلوتوثی نیز وجود دارد. کاربر می‌تواند آن را بر روی دیوار نصب کند.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن سانترال پاناسونیک  KX-T7630

این مدل از انواع تلفن‌های سانتراله پاناسونیک که می‌توانند برای اجرای جلسات کنفرانس مطلوب باشند، یک صفحه نمایش نورانی سه سطری دارد. داشتن این قابلیت می‌تواند به هدف مدیریت و اجرای جلسات کنفرانسی بسیار کاربردی باشد. مثل مدل قبلی این تلفن نیز از ۲۴ کلید با قابلیت برنامه‌ریزی برخوردار است. بلندگوی استفاده شده در این مدل تلفن از قابلیت وضوح صدا و در نوع full duplex خواهد بود. برخورداری  از فناوری do not disturb،ماژول بلوتوث کلید جستجوی سریع و موارد کاربردی دیگر برخوردار است.

انواع تلفن های تحت شبکه پاناسونیک مناسب برای اجرای کنفرانس تلفنی

مدل سوم از محصولات تلفن‌های با قابلیت کنفرانس پاناسونیک، تلفن‌های تحت شبکه معرفی می‌شوند. این محصولات از قابلیت‌های زیادی برخوردارند. در کنار داشتن قابلیت کنفرانس در تلفن، می‌توانند شرایط کاربردی دیگری را برای کاربران فراهم آورند. وقتی در محیط کسب و کار یا اداری تلفن‌های تحت شبکه مجهز به سیستم Voip نصب شوند،کاربرا می‌توانند در کنار برخورداری از تماس صوتی تصویری از امکان استفاده از تماس تلفنی نیز برخوردار شوند. در ادامه شما با یکی از مدل‌های تلفن تحت شبکه پاناسونیک مجهز به سیستم تلفن کنفرانس، آشنا خواهید شد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

تلفن تحت شبکه پاناسونیک  KX-HDV130

مدل‌های متعددی از نوع تلفن‌های تحت شبکه پاناسونیک می‌توانند به هدف اجرای کنفرانس مورد استفاده قرار گیرند. ما در اینجا به معرفی یکی از این مدل‌ها که کاربرد فراوانی دارد بسنده خواهیم کرد. این مدل KX-HDV130 پاناسونیک است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کند. دارای صفحه نمایش ۲٫۳ اینچی بوده که از نور پس زمینه برخوردار است.

حتی کاربران می‌توانند از قابلیت نصب هدست با سیم نیز برخوردار باشند. وقتی با استفاده از این تلفن می‌خواهید در کنفرانس‌ها شرکت کنید، خیالتان نسبت به داشتن صدای با کیفیت و وضوح بالا راحت باشد. چرا که در این مدل تلفن تحت شبکه پاناسونیک صدای با کیفیت HD پشتیبانی می‌شود. می‌توانید آنان را بر روی دیوار نصب کنید و خیالتان بابت هرج و مرج محیط راحت باشد. از دو کلید حافظه به هدف دسترسی سریع‌تر به اطلاعات برخوردار است. حتی از فناوری POE نیز در این تلفن پشتیبانی می‌شود.

چگونه با کنفرانس در تلفن تماس بگیریم؟

در این خصوص می­توان به دو راه کار اشاره داشت. هر کدام از شرایط منحصر به فردی برخوردارند. به راه کار ها توجه کنید. هر یک که برای شما راحت­تر بود و شرایط ان برای شما میسر بود را انتخاب کنید.

روش اول برقراری کنفرانس در تلفن پاناسونیک

در روش اول به هدف دسترسی به قابلیت کنفرانس در تلفن، اول کار لازم است که یک تماس معمولی با یکی از مخاطبین بقرار شود. تصور کنید قرار است کنفرانسی بین چهار نفر صورت پذیرد. در این حالت به یکی از مخاطبین تماس گرفته و پس از شماره گیری و آغاز مکالمه، او را پشت خط نگه­دارید. با این کار تکلیف مخاطب اول روشن شد.

سپس باید شرایط برقراری تماس با مخاطب دوم را فراهم کنید. برای این کار، پس از پشت خط ماندن مخاطب اول، از روی صفحه کلید تلفن پاناسونیک کلید فلش Flash را بفشارید. این کار را تا زمان شنیدن صدای تایید انجام دهید. یعنی پس از شنیدن صدای تایید کلید فلش را رها کنید. در برخی از مدل­های تلفن، شاید کلید فلش وجود نداشته باشد. در این حالت نگران نباشید. می­توانید از اهرم قطع مکالمه استفاده کنید. آن را فشار داده و پس از شنیدن صدای تایید رها کنید.

برای اتصال نفر سوم و چهارم نیز همین روند را طی کنید. شماره فرد مدنظر را شماره­گیری کرده و پس از اغاز مکالمه، کلید فلش یا اهرم قطع تماس را تا زمان شنیدن صدای تایید بفشارید. این زمان معمولا 3 ثانیه بیشتر نیست.

در صورتی که مخاطب شما از خط خارجی برخوردار باشد

توجه داشه باشید که اگر مخاطبین از خط خارجی برخوردارند، باید قبل از شماره­گیری کلید 9 را بفشارید. در ادامه پس از برداشتن گوشی و آغاز مکالمه، دکمه فلش ییا اهرم قطع تماس را فشار دهید. پس از ان که صدای تایید را شنیدید، باید بلافاصله شماره 3 را از صفحه کی بورد تلفن پاناسونیک بفشارید.

روش دوم برقراری کنفرانس در تلفن پاناسونیک

اما راه حل دومی نیز برای این کار وجود دارد. شاید در اجرای راه کار اول به نتیجه درستی نرسیده باشید. برای این کار در صورت اجرای کنفرانس تلفنی بین چهار نفر، مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا شماره مخاطب اول را گرفته و با او مکالمه کنید.

پس از آن او را پشت خط نگه داشته و شرایط ار تباط با مخاطب دوم فراهم کنید.

در ادامه لازم است که از صفحه کلید تلفن پاناسونیک، کلید Menu را بفشارید.

بعد از آن باید در بین گزینه­های موجود، گزینه  Conference را انتخاب کنبد. این کار را می­توانید با استفاده از کلید­های جهت نما انجام دهید. به این صورت که وقتی که گزینه Conference سلکت شد، کلید Menu را فشار دهید.

در این حالت شرایط برای انتخاب و اتصال به مخاطب دوم فراهم است. پس شماره نفر دوم را شماره­گیری کنید. سپس با او مکالمه­ای کوتاه داشته باشید.

برای همه مخاطبین و شرکت­‌کنندگان در کنفرانس، همین روند را انجام دهید. دکمه­‌ای به نام  Voicemail بر روی تلفن کنفرانس پاناسونیک وجود دارد. ان را بفشارید. با این کار کنفرانس برای شما و افرادی که معرفی کرده­اید آغاز خواهد شد.

نحوه مکالمه کنفرانسی با استفاده از تلفن­های سانترال پاناسونیک

شاید شما در اداره بخواهید شرایط آغاز یک کنفرانس تلفنی را فراهم کنید. اما در اداره شما تلفن­‌های پاناسونیک از نوع سانترال استفاده می­شود. برای این منظور راه کار دیگری را باید اجرا کنید.

در ابتدا لازم است که بر روی دکمه کنفرانس  CONF بفشارید. البته به جای آن نیز می­توانید بر روی قلاب قطع تماس بفشارید. پس قلاب را یک بار قطع و وصل کنید.

در مرحله بعدی، می­‌توانید شماره مخاطب اول را گرفته و با او مکالمه‌­ای کوتاه داشته باشید. اما شاید شماره مخاطب اول شما داخلی نبوده و شهری باشد. در این حالت باید قبل از شماره گیری شماره او، شماره 9 را فشار دهید.

همین روند را ادامه دهید و با مخاطبین بعدی ارتباط بگیرید.

در آخر، باید دکمه کنفرانس CONF را از بین شاسی­های موجود در صفحه کلید تلفن کنفرانس پاناسونیک بفشارید. یا حتی می­توانید از اهرم قطع تماس استفاده کنید. اگر از اهرم استفاده می­کنید، پس از فشردن اهرم فشار دادن کلید 3 را فراموش نکنید.

حالا پس از اینکه صدای بوق و تایید شرایط کنفرانس را شنیدید، شرایط برای اغاز کنفرانس فراهم خواهد شد.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

شاید بخواهید یک نفر از مخاطبین را کنفرانس خارج کنید

برای این کار شرایط پیچیده­ای وجود ندارد. فقط کافی است که در هنگام مکالمه و اجرای کنفرانس راه کار زیر را اجرا کنید.

ابتدا دکمه کنفرانس CONF را بفشارید. حتی می­وانید به جای فشردن دکمه CONF، دکمه INTERCOM را از روی صفحه کلید تلفن پاناسونیک بفشارید.

پس از آن باید مکالمه کنید.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

شاید بخواهید مکالمه با یک نفر از مخاطبین را محدود کنید

در حالت کنفرانس دو نفره، برای این کار باید گوشی را بر روی جایگاه مخصوص قرار دهید. یا حتی می­توانید از دکمه  Recall استفاده کنید. آن را فشار داده و پس از ان صحبت کنید.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

در حالت کنفرانس سه نفره، باید ابتدا گوشی را در جای مخصصوص بگذارید. با این کار دو نفر دیگر می­وانند به ادامه مکالمه خود بپردازند.

قابلیت کنفرانس در تلفن
قابلیت کنفرانس در تلفن

نتیجه گیری

در این مقاله شما با مفهوم فناوری قابلیت کنفرانس در تلفن آشنا شدید. از طرف دیگر ما بایدها و نباید­های استفاده از این سیستم را نیز معرفی کردیم. شما متوجه شدید که به چه دلایلی کاربری از سیستم کنفرانس تلفنی، می­تواند برای شرکت­ها و مراکز کسب و کار مهم باشد. امروزه با توجه به پیشرفت در فناوری‌ها، ارتباط با دیگران در حالت تصویری می‌تواند بسیار کاربردی باشد. مخصوصا در بین شرکت‌ها و محیط‌های کسب و کار. در این مقاله متوجه شدید که اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های متعددی برای این عمل به کاربران و بازار معرفی شده‌اند. اما اگر به دنبال استفاده از ابزاری کاربردی‌تر و صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی هستید، کاربری از تلفن کنفرانس پاناسونیک می‌تواند بهترین گزینه باشد.

در این مقاله شما با انواع تلفن‌های پاناسونیک در نوع خانگی، سانترال و تحت شبکه، که می‌توانند شرایط اجرای کنفرانس تلفنی را فراهم کنند نیز آشنا شدید. به طور کلی شرایط اجرای کنفرانس در حالت تلفن، برای همه کاربران فراهم است. اجرای  این فناوری، محدوده به جغرافیای خاصی نیست. همه می‌توانند به راحتی با مخاطبین در نقاط مختلف ارتباط برقرار کنند. اما شاید استفاده از سیستم تلفن‌های پاناسونیک به دلایل مختلف با مشکلات متعدد روبرو شود. مشکلاتی مانند عدم اجرای صحیح در فراینده اجرای کنفرانس. دلیل این اختلال می‌تواند سیستمی یا حتی سخت‌ افزاری باشد. به همین منظور کاربران می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی‌های تعمیر تلفن پاناسونیک، شرایط رفع مشکل را از طریق ارائه خدمات تعمیراتی کارشناسان و تکنسین‌های نمایندگی‌ پاناسونیک دنبال نمایند.

سوالات متداول

چه امکاناتی به هدف اجرای کنفرانس تلفنی مورد نیاز است ؟

برای اینکه بتوانید شما به عنوان یک مدیر کسب کار یا حتی کاربر ساده از خدمات تلفن کنفرانس پاناسونیک استفاده کنید، باید داشتن دو پارامتر زیر را برای این کار در نظر بگیرید. اول تهیه یکی از مدل‌های تلفن پاناسونیک که از قابلیت کنفرانس برخوردارند. این مدل‌ها می‌توانند از جمله تلفن‌های تحت شبکه، سانترال یا خانگی باشند. دوم اینکه باید سیستم کنفرانس برای خط شما از طرف سرویس مخابراتی فعال باشد.

آیا می‌شود به واسطه دو دستگاه تلفن یک جلسه کنفرانس را فراهم آورد ؟

جواب این سوال مثبت است. کاربرا می‌توانند با استفاده از کلید اسپیکر تعبیه شده در تلفن‌های پاناسونیک، افراد دیگر را نیز در این کنفرانس شریک کنند. یعنی با استفاده از این ترفند لازم نیست حتماً هر یکی از افراد شرکت کننده دارای تلفن مخصوص باشند. نکته حائز اهمیتی این است که باید از نوع تلفن‌های پاناسونیک استفاده کنیم که قابلیت صدای شفاف با وضوح کامل HD  را پشتیبانی می‌کنند.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها