10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

آشنایی با 10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023، می‌تواند دامنه انتخاب این محصول را برای شما محدود کند. در بازار محصولات الکترونیکی، انواع تلفن‌های بی سیم با برند‌ پاناسونیک فراوان است. اما اگر به دنبال خرید یک گوشی تلفن بی سیم عالی بوده و از طرفداران محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این تحقیق مختص یاران وب سایت panasonic-iranco.com نگارش شده است.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

درباره با 10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

با توجه به اینکه استفاده از تلفن همراه در بین همه مردم فراگیر است، اما هنوز کاربری از تلفن‌های ثابت در انواع سیم‌دار و بی‌سیم رونق خود را از دست نداده است. از طرفی می‌توان ادعا داشت که از مهمترین راه‌ها برای ارتباط با افراد جامعه، استفاده از همین تلفن ثابت است.

به همین منظور کاربری از یک تلفن با قابلیت و پرکاربرد، می‌تواند بالاترین بازدهی را برای ارتباط با دیگران فراهم آورد. بر این اساس با توجه به اینکه در بازار محصولات الکترونیکی مخصوصا تلفن‌های ثابت برندهای متفاوتی در رقابت هستند، اما هنوز در ایران برند پاناسونیک از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین برند‌ها شناخته می‌شود.

محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic به دلیل کارایی و کیفیت فوق العاده‌ای که دارند، همواره مورد توجه کاربران هستند. با این وجود کمتر ایرانی را می‌توان یافت که نام این برند را نشناسد و یا تجربه استفاده از محصولات پاناسونیک را نداشته باشد.

کمپانی پاناسونیک در زمینه تولید محصولات اداری، مانند برند اچ پی با قدرت در ایران فعالیت می‌کند. از این کمپانی در بازار فروش دستگاه‌های اداری، محصولاتی چون کارتریج و فکس پاناسونیک را شاهد هستیم.

علاوه بر آن، برند پاناسونیک برای ایرانیان در بین محصولات خانگی نیز شناخته شده است. در این بازار محصولاتی چون یخچال فریزر و ریش تراش پاناسونیک از طرفداران بخصوصی برخوردار است.

انواع مختلف تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 مانند دیگر محصولات این کمپانی در سال‌های قبل، به خوبی توانست نیاز‌های کاربران را برطرف نماید. این محصولات طبق معمول از جمله پرفروش‌ترین تلفن‌های بی سیم در بازار شناخته می‌شوند.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

چرا محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک از جمله پرفروش‌ترین‌ها در بازار است ؟

اگر بگوییم در کشور ما حضور فناوری استفاده از تلفن با برند پاناسونیک همراه بوده است، اطلاعات غلطی نگفه‌ایم. کیفیت در محصولات تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 مانند همیشه در سطح بالا قرار دارد. این شاخصه مختص تنها محصولات تلفن‌های بی سیم نیست. توجه به اعلام رضایت و استقبال کاربران در بیش از صد سال حضور محصولات این کمپانی در ایران، می‌تواند سند مورد قبولی برای این ادعا باشد.

کمپانی پاناسونیک بر اساس تهیه و تولید محصولات خلاقانه در کاربری‌های مختلف، از نمونه‌ برند‌های مطرح در دنیا است. تلفن‌های بی سیم این کمپانی با توجه به داشتن کیفیت بی‌نظیر و البته دوام فوق‌العاده، از شهرت جهانی برخوردار است.

تولیدات دستگاه تلفن در انواع مختلف توسط این کمپانی به عنوان یک شرکت درجه یک ژاپنی، از محبوبیت بی‌نظیری برخوردار است. به همین خاطر مشترکین در ایران نسبت به استفاده از انواع تلفن با برند پاناسونیک، همواره از رضایت کافی برخوردارند. استفاده از انواع محصولات تلفن مانند انواع بی سیم، انواع رومیزی، تلفن‌های تحت شبکه و نوع سانترال. همه این محصولات توانسته‌اند به خوبی نیاز کاربران را برطرف نمایند. و این همان اصلی‌ترین دلیل وجود محبوبیت محصولات برند پاناسونیک در ایران است.

طراحی دکمه در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، با متد ارگونومی همراه بوده و از عملکرد بسیار راحت و ملایم و نرمی برخوردار است. مشتریان می‌توانند با پرداخت یک هزینه معقول، استفاده از یک محصول پر قابلیت را در حالت نرمال برای سال‌ها تجربه کنند.

کیفیت ارائه خدمات تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک

محصولات پاناسونیک و از جمله تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023، به دلیل داشتن قطعات بسیار با کیفیت و البته برخورداری از مدرن‌ترین فناوری‌ها در ساخت به ندرت دچار خرابی می‌شوند. اما باید قبول کرد که این خرابی‌ها در محصولات الکترونیکی طبیعی است و از محصولات پاناسونیک مستثنا نیست. مهم‌ترین دلیل خرابی در تلفن بی سیم پاناسونیک را می‌توان خطا‌های کاربر در استفاده از این محصولات معرفی کرد. این مورد رایج‌ترین دلیل بروز خرابی در محصولات پاناسونیک است.

بعلاوه شاید نوسانات برق هم شرایط خرابی در تلفن بی سیم پاناسونیک را فراهم آورد. البته رطوبت در کنار موارد دیگر نیز سلامت سیستم و قطعات تلفن پاناسونیک را تهدید خواهد کرد. در هر حال کمپانی پاناسونیک در ایران از نمایندگی‌های فعالی برخوردار است. به همین خاطر کاربران در تمام شهرها و مناطق ایران می‌توانند به راحتی با نزدیکترین نمایندگی پاناسونیک ارتباط داشته و به آن دسترسی داشته باشند.کلیه خدمات در این نمایندگی‌ها بر اساس نظارت نمایندگی اصلی پاناسونیک انجام می‌شود.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

پرفروش‌ترین نوع گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic

مواردی از جمله داشتن کیفیت مطلوب، فروش بالا، قیمت مناسب و البته رضایت مشتریان، پارامتر‌‌هایی هستند که بر اساس آن‌ها 10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 انتخاب شده است. اما در بین همین 10 انتخاب نیز شاید بتوان ریز بینانه‌تر بود و به سه مورد بر اساس رضایت مشترکین اشاره داشت. این را به عنوان پیشنهادی ویژه برای شما که قصد خرید تلفن بی سیم با برند پاناسونیک دارید بیان می‌کنیم. تا با آگاهی بیشتر به بازار مراجعه کرده و محصولی درخور و مطابق با نیاز خود را خریداری نمایید.

مدل پر قابلیت  KX-TG6811

در ابتدا به شما مدل KX-TG6811 را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول از طرفداران زیادی برخوردار است. حجم ذخیره مخاطبان در این محصول خیره کننده است. داشتن برد بالاتر از 50 متر برای مکالمه داخلی و البته حدود 300 متر برای برد خارجی می‌تواند دامنه مانور گسترده‌ای را برای شما فراهم آورد. این مدل از نور سفید و شاسی NR به هدف حذف صداهای مزاحم برخوردار است. قابلیت داشتن قفل صفحه کیبورد و مد شب نیز در کنار قابلیت‌‌های دیگر این محصول است.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

مدل جذاب KX-TG6821

در پیشنهاد دوم، به شما مدل KX-TG6821 را معرفی می‌کنیم. طراحی در این محصول بسیار جذاب است. شاید همین مورد بتواند برای انتخاب شما بس باشد. اما این فقط برتری برای این محصول نیست. این تلفن بی سیم پاناسونیک بر خلاف به امکانات بالایی که دارد، از قیمت مناسب و پایینی برخوردار است. برای همین استقبال خوبی در بازار از آن شده است. امکانات این محصول دسته‌کمی از پیشنهاد اول ندارد.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

مدل ظریف KX-TG3811BX

و اما مورد سوم. ما به شما خرید محصول KX-TG3811BX را پیشنهاد می‌دهیم. نمونه جذاب و وسوسه انگیزی است. برای همین در مورد سوم به آن اشاره کردیم. ظاهر این محصول بسیار رویایی و ظریف است. می‌توانید این محصول را برای محیط‌های مختلف استفاده کنید. محدودیتی برای شما ندارد. امکانات در این محصول نیز با دو محصول دیگر مشابه است. برای همین از جمله برترین‌ها در بین 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 شناخته شده است.

خصوصیت‌های بارز کلی در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک  Panasonic

کلیه تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 و حتی محصولات قبل آن، علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و امکانات عالی می‌توانند در محیط‌های مختلف کاربری‌های مطلوبی برای کاربران داشته باشند. این را می‌توان از جمله اولین اهداف کمپانی پاناسونیک در زمینه تولید تلفن‌های بی سیم معرفی نمود.

در کنار این موارد، می‌توان به رعایت زبان هر کشور مانند فارسی برای ایرانیان در این محصولات اشاره کرد. داشتن این پارامتر نیز به تنهایی می‌تواند فاصله مشتریان را با این محصولات به حداقل برساند. کاهش این فاصله موجب شده است که مشتریان هم در ایران و هم در کشور‌های دیگر، اولین انتخابشان محصولات پاناسونیک باشد.

در محصولات تلفن و البته تلفن بی سیم پاناسونیک، از قابلیت شماره‌انداز یا همان ID CALLER استفاده شده است. در کنار آن در این محصولات قابلیت شمارنده پیام نیز وجود دارد. بیشتر محصولات تلفن بی سیم از سیستم منشی تلفن دیجیتال هم برخوردارند. داشتن دفترچه مخاطبین با حجم ذخیره بیش از 100 تلفن نیز می‌تواند برای مخاطب کاربردی باشد. به طور کلی امکانت و آنچه برای مشتری کاربردی است در همه محصولات رعایت شده.

از دیگر مواردی که می‌توان در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک به آن اشاره کرد، قابلیت تغییر در دو حالت باسیم و بدون سیم، حالات شب silent، داشتن منو ساده، شاسی‌های خوانا و نرم و محکم، صفحه نمایش واضح و غیره.

اصلی‌‌ترین مزایا در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک Panasonic

در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، رعایت استاندارد‌های بین‌المللی به هدف ارائه مکالمه‌ای با کیفیت برای مشتریان از اصلی‌ترین اهداف این کمپانی بوده و خواهد بود. از طرف دیگر رعایت سازگاری با محیط زیست و داشتن تکنولوژی منحصر به فرد، این محصولات را همواره در بین بهترین محصولات بازار قرار داده است.

این شرایط برای 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 نیز وجود دارد. علاوه بر آن می‌توان به عنوان بیان مزیت‌های دیگر، داشتن ظرفیت بالا و برد مطلوب و کاربردی به هدف جابجایی را نیز به آن اضافه کرد.

نکات مهم قبل از خرید گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic

رعایت مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، می‌تواند در خرید شما تاثیرات مطلوبی داشته باشد. یادتان باشد همه محصولات این برند در کنار 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023، با خصوصیات عالی همراه هستند. اما توجه به این موارد می‌تواند خریدی آگاهانه‌تر را برای شما فراهم آورد.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

داشتن قابلیت مسدود کردن در تماس‌ها برای تلفن بی سیم Panasonic

داشتن مزاحم تلفنی می‌تواند برای هر کاربر آزاد دهنده باشد. شرایط محدود کردن تماس‌ها در برخی از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک وجود دارد.

به همین منظور برای کاربر امکان مسدود کردن تماس‌های مزاحم فراهم است. در این حالت کاربر می‌تواند تلفن‌های مشخصی را به لیست مخصوصی اضافه کند تا در زمان تماس، تلفن شما زنگ نخور. به همین خاطر اگر با این مشکل روبرو هستید، حتما در زمان خرید تلفن بی سیم پاناسونیک به داشتن این قابلیت توجه داشته باشید.

کیفیت فرکانس در تلفن بی‌ سیم Panasonic

قابلیت جابجایی در زمان مکالمه، از جمله مهمترین امکاناتی است که تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 برای کاربر فراهم می‌کند. با این شرایط کاربر می‌تواند شرایط رسیدگی به امور زندگی خود را در زمان مکالمه مدیریت کند. این اتفاق اگر با فرکانس بالا همراه باشد، می‌تواند با کاربری بسیار مطلوبی نیز همراه باشد. در زمان خرید با توجه به نوع جغرافیا و محیط پیرامون زندگی خود و البته نوع استفاده‌ای که از تلفن بی سیم خواهید داشت، به کیفیت برد در این محصول توجه داشته باشید.

کیفیت پایه در تلفن بی سیم Panasonic

یکی از قسمت‌های مهم در تلفن‌های بی سیم، پایه اصلی آن است. به دلیل اینکه این قسمت ثابت است، داشتن قابلیت‌های متفاوت در آن می‌تواند موجبات رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد.

در تلفن‌های بیسیم اگر پابه از قابلیت پاسخگویی به تماس برخوردار باشد، کاربر می‌تواند در زمان نبوده گوشی تلفن تماس را از دست ندهد. در این حالت زمانی که تلفن زنگ بخورد، کاربر می‌تواند به راحتی از طریق پایه تلفن بی سیم پاسخگو باشد. علاوه بر آن برخی از پایه ها از یک گوشی سیم‌دار برخوردارند. این امکان هم می‌تواند برای از دست ندادن تلفن، قابلیت ممتاز باشد.

کیفیت تعداد گوشی‌ها برای تلفن بی سیم Panasonic

برخی از کاربران استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک را در محیط‌های بزرگ تجربه خواهند کرد. به همین خاطر شاید در زمان زنگ خوردن تلفن، پایه اصلی و یا گوشی تلفن پاناسونیک از کاربر دور باشد.

به همین منظور در هنگام تماس امکان دارد تا کاربر بخواهد به تلفن برسد، تماس قطع شده باشد. پس اگر قرار است در محیط‌های بزرگ از تلفن بی سیم پاناسونیک استفاده کنید، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که بیش از یک پایه اصلی دارند و یا بیشتر از یک گوشی دارند.

ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن‌های بی سیم پاناسونیک

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

در ادامه شما با 6 ویژگی که در برخی از 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 وجود دارد آشنا خواهید شد. هرکدام از شاخصه‌ای برخوردارند. در زمان خرید محصول می‌توانید بر اساس نیاز، آن دسته از گوشی‌هایی که از این قابلیت‌ها برخوردار هستند را انتخاب کنید. توجه به این اطلاعات در کنار دیگر اطلاعات گفته شده می‌تواند برای مقایسه و انتخاب بهترین محصول، برای شما بسیار مناسب باشد.

ویژگی  Smart Function :

این ویژگی در برخی از محصولات گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک وجود دارد. بر روی محصول آن را با نماید NR مشاهده خواهید کرد. اگر مشاهده نمایید که این دکمه سریع در حال چشمک زن است، به این معنا است که تماسی با شما گرفته شده و می‌توانید به آن پاسخ دهید. در این شرایط حتی می‌وانید با انتخاب حالت Snooze، پاسخ به این تماس را به زمان دیگری موکول کنید. اما اگر این کلید در حال چشمک زدن به حالت آرام باشد، یعنی تماسی قبلا با شما گرفته شده و شما موفق به جوابگویی آن نبودید.

فناوری Noise Reduction :

این فناوری قادر است صداهای مزاحم را در زمان تماس‌های ورودی و یا خروجی،  برای داشتن یک مکالمه عالی و واضح حذف نماید. اگر گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک از این فناوری برخوردار باشد، شما می‌توانید به راحتی در محیط‌های شلوغ مانند کارخانه و غیره، با خیال راحت به مکالمه خود بپردازید.

کیفیت صدای اسپیکر تکنولوژی DECT  :

با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید به راحتی بدون اینکه بخواهید تون صدای خود را افزایش دهید، صدایی با کیفیت، واضع و بلند را برای مخاطب خود ارسال کنید.

ویژگی  Call Barning :

شاید شما از مزاحم تلفنی برخوردار باشید. با استفاده از محصولات پاناسونیگ که از این قابلیت برخوردارند، می‌توانید به راحتی شماره های مزاحم را محدود کنید. در این شرایط لیستی به شما ارائه خواهد شد که می‌توانید به دلخواه خود، شماره‌هایی را به آن معرفی کرده و در زمان تماس صدایی در تلفن خود نشنوید.

توجه داشته باشید که باید قبلا قابلیت کالر آیدی در خط شما از طرف مخابرات فعال باشد.

صفحه نمایش Monochrome :

این نوع از محصولاتی که با این قابلیت همراه هستند، بر خلاف دیگر انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک از صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت برخوردارند.

دکمه ECO :

این قابلیت می‌واند برای زمان‌هایی که نیاز به مدیریت مصرف انرژی دارید عالی باشد. بر این اساس با انتخاب حالت ECO می توانید مصرف تلفن بی سیم پاناسونیک را مدیریت نمایید و تا حدود زیادی کاهش دهید.

آشنایی با 10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

پس از آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، نوبت به آن رسید که شما با 10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 آشنا شوید. این محصولات هرکدام از شاخصه‌ها و امکانات مشترک و بعضا خاصی برخوردارند.

انتخابات ما بر اساس دریافت فید بک‌ها و گزارشات نظرات و استقبال مشتریان بوده است. با توجه به این اطلاعات، قطعا راحت‌تر و با دیدی آگاهانه‌تر می‌توانید در بازار نسبت به انتخاب بهترین محصول از بین محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک اقدام نمایید.

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

1- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

یکی از 10 انواع تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 است. از ده آهنگ زیبا برخوردار است و بر روی پایه تلفن، دکمه نشانگر به هدف یافتن تلفن بی سیم قرار دارد. دستگاه KX-TG6811  از قابلیت قفل صفحه کلید برخوردار بوده و می‌تواند تعداد زیادی شماره تماس گرفته شده را نشان دهد. می‌توان محصول KX-TG6811 را به عنوان یکی از خوش ساخت‌ترین و زیباترین محصولات پاناسونیک معرفی کرد. نکته حائز اهمیت در این محصول داشتن قیمت مناسب آن است.

این محصول از صفحه نمایش بزرگ به همراه نور مطلوب سفید رنگ برخوردار است. برای همین می‌توانید با بهترین شرایط شماره‌ها را مشاهده کنید. یا KX-TG6811 می‌توانید تا برد 60 متری داخلی و تا 300 متر در محیط‌های خارجی به راحتی مکالمه‌ داشته باشید. با این محصول قادر خواهید بود اطلاعات در حدود 100 مخاطب را ذخیره داشته باشید. یادتان باشد که این محصول از یک عدد گوشی تلفن بی سیم برخوردار است.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG6811:

دکمه Smart Function (NR) : دارد

DECT : دارد

Noise Reduction : دارد

Call Barning : دارد

Monochrome : دارد

دکمه ECO : دارد

Caller ID : دارد

وزن گوشی : 129 گرم

وزن پایه : 98 گرم

فرکانس :  1.9  گیگاهرتز

ابعاد پایه : 107 x 86 x 77

ابعاد گوشی :  48x29x164

شارژدهی مکالمه :  15ساعت

شارژدهی حالت آماده به کار : 170 ساعت

تعداد خطوط : یک عدد

نوع باطری :  AAA

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

2- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX

این محصول از 14 زنگ و 6 صدای ملودی برخوردار است. کاربر می‌تواند به دلخواه خود در موقعیت های متفاوت از آنها استفاده کند. این نوع تلفن بی سیم در رده متوسط محصولات پاناسونیک معرفی می‌شود به همین خاطر کاربران می‌توانند گوشی KX-TG3411 BX را با قیمت مقرون به صرفه‌ای تهیه نمایند. از قابلیت اتصال به دیوار برخوردار است. تماس‌ها را می‌توانید به واسطه این تلفن انتقال دهید.

کاربر می‌تواند تا 10 شماره تماس ورودی را ذخیره کند و در حدود 50 اسم و بعلاوه شماره تلفن را در حافظه این تلفن ذخیره داشته باشد. ظاهر مطلوبی دارد و بسیار کم جا است.

گوشی KX-TG3411 BX از قابلیت Caller ID برخوردار بوده و دارای صفحه نمایش با کیفیت از نوع Alphanumeric Display است. کاربر می‌تواند تا برد 50 متری داخلی و تا برد 300 متری خارجی با این محصول مکالمه داشته باشد. می‌توانید با این محصول تا تعداد بالایی نسبت به ذخیره اطلاعات مخاطبین اقدام نمایید.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG3411 BX :

وزن گوشی : 120 گرم

فرکانس : 2.4 گیگاهرتز

ابعاد پایه : 90 x 100 x 50

ابعاد گوشی : 26 × 49 × 160

تعداد گوشی بی سیم همراه : یک عدد

شارژدهی مکالمه : 10 ساعت

شارژدهی حالت آماده به کار : 144 ساعت

تعداد خطوط : یک عدد

نوع باطری : دو عدد – تکنولوژی  Ni-MH

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

3- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3712

صفحه کلید در این محصول از نور پس زمینه برخوردار است. کاربر می‌تواند این محصول را در زمان قطع برق به واسطه پایه اصلی شارژ نماید. از دو گوشی برخوردار است و برای محیط‌های بزرگ گزینه مناسب است. از جمله مدل‌های ساده تلفن بی سیم پاناسونیک معرفی می‌شود اما از طرفداران زیادی برخوردار است، چرا که امکانات مطلوبی دارد. کاربر می‌تواند در بین 30 ملودی موجود، زنگ مورد نظر را انتخاب کند. قابلیت نصب بر روی دیوار نیز از ویژگی های این محصول است

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG3712 :

Night Mode  :  دارد

Caller ID :  دارد

صفحه نمایش : 1.8 اینچ با اسافاده از فناوری Alphanumeric Display

وزن گوشی : 140 گرم

فرکانس : 2.4 گیگاهرتز

برد داخلی :  50 متر

برد خارجی : 300 متر

ابعاد پایه : 12690x x77x

دفترچه تلفن : 100 شماره

تعداد گوشی بی سیم همراه : 2 عدد

شارژدهی مکالمه : 10 ساعت

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : 2 عدد

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

4- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3711

مدل دیگری از تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023، محصول KX-TG3711 است.در این تلفن بی سیم از تکنولوژی دیجیتالی برای بهبود کیفیت صدا استفاده شده است. کاربر می‌تواند با توجه به حالت شب و نور پس زمینه در صفحه کلید، در محیط‌های تاریک از این محصول استفاده نماید. کاربر می‌تواند صدای سیستم را به سبیقه خود تنظیم کند. قابلیت ذخیره سازی 50 شماره تماس را دارد.

از آنجایی که از جمله تلفن‌های ساده بی سیم پاناسونیک معررفی می‌شود، اما از قابلیت‌های مطلوبی برخوردار است. می‌تواند به واسطه پایه برق به دیوار نصب شود. از اسپیکر قدرتمندی برخوردار بوده و می‌تواند تماس ها را انتقال دهد.  از قابلیت کنفرانس برخوردار است. با این تلفن می‌توان پیامک نیز دریافت و ارسال کرد.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG3711 :

منشی تلفنی : دارد

ضبط مکالمه :  دارد

جک هدفون :  دارد

Caller ID : دارد

صفحه نمایش : 1.8 اینچ و از فناوری Alphanumeric Display برخوردار است

وزن گوشی : 580 گرم

فرکانس : 2.4 گیگاهرتز

برد داخلی :  50 متر

برد خارجی : 300 متر

ابعاد پایه : 128 × 98 × 205

دفترچه تلفن : 100 شماره

تعداد گوشی بی سیم همراه : 1 عدد

شارژدهی مکالمه : 10 ساعت

شارژدهی حالت آماده به کار : 0 ساعت

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : دو باتری نیم قلمی

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

5- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3811BX

با استفاده از این محصول کاربر می‌تواند در بین 10 ملودی متفاوت، بهترین زنگ تماس را برای خود انتخاب کند. سیستم این محصول هوشمند است اما می‌تواند به سلیقه کاربر تنظیم شود. در این تلفن بی سیم قابلیت محدود کردن تماس‌های ورودی وجود دارد. کاربر می‌تواند به وسیله پایه تلفن، به تماس‌های ورودی پاسخ دهد. از ظاهر جذابی برخوردار است و می‌تواند برای کاربر محصول فوق‌العاده باشد. قابلیت اتصال به دیوار در این محصول وجود دارد. کاربر می‌تواند از قابلیت کنفرانس موجود در این محصول جلسات خود را در منزل برگزار کند. صفحه کلید در این محصول از تابش پس زمینه برخوردار است. با این تلفن بی سیم می‌توان پیامک ارسال و دریافت نمود.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG3811BX :

ضبط منشی : دارد

ضبط مکالمه : دارد

منشی تلفنی : دارد

Room Monitoring :  دارد

Caller ID : دارد

صفحه نمایش : از یک صفحه نمایش 1.8 اینچی برخوردار است

فرکانس : 2.4 گیگاهرتز

برد داخلی :  50 متر

برد خارجی : 300 متر

ابعاد پایه : 173 × 163 × 137

دفترچه تلفن : 100 شماره

تعداد گوشی بی سیم همراه : 1 عدد

شارژدهی مکالمه : 10 ساعت

شارژدهی حالت آماده به کار : 144 ساعت

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : دو عدد باتری  AAA با فناوری Ni-MH

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

6- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3821BX

این محصول می‌تواند به عنوان یکی از 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 شناخته شود. چرا که در محیط‌های شلوغ به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شود. با استفاده از تلفن بی سیم KX-TG3821BX کاربر می‌تواند مکالمات را ضبط کند و یا به راحتی از قابلیت کنفرانس آن استفاده نماید. این محصول از اسپیکر با قدرتی برخوردار است و در هنگام شب با توجه به داشتن نور پس زمینه در صفحه کلید، همراه خوبی برای کاربر خواهد بود. نکته حائز اهمیت در این تلفن بی سیم، قابلیت استفاده در زمان قطع برق است.

KX-TG3821BX قابلیت Caller ID را پشتیبانی می‌کند. صفحه کلیدی در حدود 1.8 اینچی دارد و می‌تواند مکالمه تا برد 50 متر در محیط داخل و تا 300 متر در محیط خارج را برای کاربر فراهم آورد. می‌توانید تا حدود 100 تلفن و اطلاعات کاربران را برای خود ذخیره نمایید.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG3821BX :

فرکانس : 2.4  گیگاهرتز

ابعاد پایه : 173×163×137 میلی‌متر

شارژدهی مکالمه : 10 ساعت

شارژدهی حالت آماده به کار : 148 ساعت

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : دو عدد باتری نیم قلمی AAA

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

7- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

این محصول پاناسونیک از بلندگوی دیجیتالی با قابلیتی برخوردار دارد است. کاربر می‌تواند در ساعات مشخص شده، صدای زنگ در این تلفن بی سیم را قطع نماید. اسپیکر در محصول KX-TG3611BX  از صدایی با کیفیت دیجیتالی برخوردار است. صفحه کلید این محصول در شب نورانی خواهد بود. تلفن بی سیم گم شود، کاربر می‌تواند با استفاده از دکمه مخصوص بر روی پای اصلی آن را پیدا کند. این محصول از نمایشگر قابل قبولی برخوردار است.محصول KX-TG3611BX از فناوری Caller ID پشتیبانی می‌کند.

از صفحه نمایش کوچکی برخوردار است اما با قبلیت و کاریردی است. نور در این صفحه نمایش مطلوب بوده و می‌توانید شماره‌ها را واضح تماشا نمایید. با این محصول می‌توانید به راحتی تا 50 متر داخلی و 300 متر درخارج به مکالمه بپردازید. از یک گوشی تلفن بی سیم برخوردار بوده و می‌‌تواند تعداد بالایی شماره در خود ذخیره نماید.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG3611BX :

وزن گوشی : 126 گرم

وزن پایه : 139 گرم

فرکانس : 2.4 گیگاهرتز

ابعاد پایه : 118 × 122 × 59 میلی متر

ابعاد گوشی : 155 × 48 × 32 میلی متر

شارژدهی مکالمه : 5 ساعت

شارژدهی حالت آماده به کار : 11 روز

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : باطری نیم قلمی

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

8- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

با استفاده از این نوع از گوشی‌ بی سیم پاناسونیک می‌توانید از حالت کنفرانس استفاده کنید. این محصول از قیمت ارزان و از قابلیت‌های کمی برخوردار است اما به دلیل کیفیت‌بالایی که دارد، برای آن‌دسته از افرادی که به فکر داشتن یک تلفن ساده اما کار راه انداز هستند مناسب است. KX-TG1611 از دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و با توجه به داشتن صفحه نمایش کوچک 1.25 اینچی، اما شماره‌ها را بزرگ و گویا نمایش می‌دهد.

کاربری از محصول KX-TG1611 برای محیط‌های شلوغ مانند اداره مناسب نیست. اما این محصول باتوجه به قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند وسیله خوبی برای منزل و محیط‌های خلوت باشد. می‌وانید به راحتی تا 50 مخاطب را در این تلفن بی سیم ذخیره کنید.

از این محصول می‌توانید به عنوان یک ساعت هشدار استفاده کنید. آن را در زمان خواسته شده ک.ک کنید و راحت بخوابید. KX-TG1611 شما را سر وقت بیدار خواهد کرد.

اگر زمانی گوشی تلفن بی سیم KX-TG1611 را گم کردید ناراحت نباشید. بر روی پایه کلید LOCATOR را بفشارید تا به راحتی از وضعیت گوشی با خبر شوید. این محصول از قابلیت اتصال به دیوار نیز برخوردار است. پس در محیط های شلوغ نگران محدودیت جا نباشید. از یک گوشی بی سیم همراه برخوردار بوده و می‌نواند تا 15 ساعت برای مکالمه شارژدهی مطلوبی داشته باشد.  به همین خاطر این محصول در بین 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2022 قرار گرفته است.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG1611 :

وزن گوشی : 126 گرم

فرکانس : 1.9  گیگاهرتز

ابعاد گوشی : 49 × 159 × 30 میلی متر

شارژدهی حالت آماده به کار : 170 ساعت

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : دو عدد باتری قابل شارژ AAA

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

9- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2361JXB

با استفاده ار این محصول می‌توانید به راحتی در محیط تاریک با مخاطب خود تماس داشته باشید. این به خاطر داشتن نور پس زمینه در صفحه کلید آن است. KX-TG2361JXB  از دو گوشی برخوردار بوده و از جمله قابلیت‌های کاربردی در این محصول، توانایی مکالمه با پایه اصلی دستگاه است. حتی می‌توانید از طریق پایه تلفن نیز به طور اختصاصی مکالمه و تماس داشته باشید.

در این محصول از فناوری ارتقاء کفیت صدای مکالمه استفاده شده است. پس می‌توانید در شرایط نیاز، از آن برای افزایش کیفیت در مکالمه استفاده کنید.

محصول KX-TG2361JXB از منشی تلفن برخوردار است و قادر خواهید بود مکالمات خود را ضبط کنید. این قابلیت برای هر پیام 2 دقیقه و برای نهایت 16 دقیقه تنظیم شده است. می‌توانید از صدای اپراتور موجود در دستگاه استفاده کنید و یا خود شما به جای منشی تلفن پیام ضبط کنید.

می‌توانید از ان در محیط‌های کم جا نیز استفاده کنید. چرا که شرایط نصب به دیوار در این محصول مهیا است. KX-TG2361JXB تا 50 مخاطب را می‌تواند در حافظه خود ذخیره نماید.

صفحه نمایش در این محصول مطلوب بوده و می‌تواند شماره‌ها را به خوبی نمایش دهد. از طرفی دیگر از قابلیت کنفرانس نیز برخوردار است. با KX-TG2361JXB قادر خواهید بود تماس‌ها را منتقل کنید. بر روی پایه و هر دو گوشی اسپیکر‌های پر قابلیتی تعبیه شده است.برای خرید باتری این گوشی میتوانید به صفحه نمایندگی فروش باتری تلفن پاناسونیک مراجعه کنید.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG2361JXB :

Caller ID : دارد

وزن پایه : 770 گرم

فرکانس : 2.4 گیگاهرتز

برد داخلی :  50 متر

برد خارجی : 300 متر

ابعاد پایه : 200 × 175 × 85 میلی متر

تعداد خطوط : 1 عدد

منبع تغذیه : AC Adaptor ( 220-240 V AC, 50/60 HZ)

10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023
10 گوشی تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023

10- تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

این محصول نیز به عنوان آخرین نوع از تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 معرفی می‌شود. زمانی که برق قطع می‌شود این دستگاه می‌تواند همراه شما باشد. در این شرایط می‌توانید با قراردادن گوشی بر روی پایه اصلی، مکالمات خود را مدیریت کنید.  KX-TG6821 از نور پس زمینه در صفحه کاید برخوردار است. با این حال قادر هستید در حالت شب به راحتی نسبت به برقراری تماس اقدام کنید.

می‌توانید با این گوشی تلفن بی سیم نسبت به سلیقه‌ای که دارید، در بین 40 ملودی موجود بهترین صدای زنگ را در حالت‌های مختلف انتخاب کنید. اگر زمانی گوشی تلفن را گم کردید، می‌توانید با استفاده از قابلیت LOCATOR از وضعیت گوشی تلفن بی سیم با خبر شوید.

قابلیت منحصر به فردی در این دستگاه وجود دارد. بر این اساس می‌توانید صفحه کلید را قفل کنید. و خیالتان بابت بازیگوشی فرزندتان راحت باشد.

می‌توانید به راحتی در محیط‌های شلئغ به مکالمه بپردازید. چرا که KX-TG6821 از فناوری دکمه NR برخوردار است. با این وجود صداهای مزاحم در زمان مکالمه حذف خواهند شد. این دستگاه می‌واند برای زمان‌های خاص شما را مطلع کند. چرا که از تنظیم  Alarm و مد شب برخوردار است.

می‌توانید با این محصول تا حدود 50 شماره را ذخیره کنید. از طرفی می‌توانید تا 6 گوشی مجزا را به پایه KX-TG6821 ست نمایید. از اسپیکر با کیفیتی برخوردار است اما می‌توانید در زمان نیاز، برای مکالمه از هندزفری نیز استفاده کنید.

محصول KX-TG6821 با توجه به این همه قابلیت، از قیمت مناسبی برخوردار است. با طراحی زیبا و البته امکانات زیادی که دارد، از جمله محصولات رده پایین معرفی می‌شود. در دونوع سیاه و سفید بسیار سیک در بازار عرضه می‌شود.

از منشی تلفن برخوردار بوده و می‌‌تواند تا 30 دقیقه پیام‌ها را ضبط نماید. حتی شما می‌توانید صدای خودتان را برای منشی در نظر بگیرید.

مشخصات گوشی تلفن بی سیم مدل  KX-TG6821 :

وزن گوشی : 129 گرم

فرکانس : 1.9 گیگاهرتز

ابعاد پایه : 77 × 86 × 107 میلی متر

شارژدهی مکالمه : 15 ساعت

تعداد گوشی بی سیم همراه : 1 عدد

برد داخلی : 60 متر

برد خارجی : 300 متر

شارژدهی حالت آماده به کار : 170 ساعت

تعداد خطوط : 1 عدد

نوع باطری : 2 عدد  AAA

دکمه Smart Function  (NR) : دارد

دکمه ECO :  دارد

Caller ID : دارد

نتیجه گیری:

استفاده از تلفن بی سیم می‌تواند شما را در زمان مکالمه به یک نقطه محدود نکند. می‌توانید به راحتی هم به مکالمه خود بپردازید و هم امورات زندگی خود را مدیریت کنید. اما اگر این محصول از قابلیت‌‌ها و امتیازات عالی برخوردار باشد، شرایط را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. 10 تلفن بی سیم برتر پاناسونیک در سال 2023 که در این مقاله به آنها اشاره شد، در کنار داشتن دوام و کیفیت بسیار بالا، از امکانات فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها