نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

برای تعمیر تخصصی هریک از مدل های محصولات پاناسونیک از جمله ؛ تلویزیون، کولر گازی، تلفن، لپ تاپ، موبایل، ماشین های اداری، دوربین و … کافی است با نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران تماس بگیرید. پرسنل بخش های تعمیرات این مجموعه، تکنسین های دوره دیده ای هستند که سالها در زمینه تعمیر محصولات برند Panasonic فعالیت کرده اند. همکاران ما برای عیب یابی و ترمیم وسیله مورد نظر شما از پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کنند تا کیفیت تعمیرات متناسب با آخرین استانداردهای روز دنیا باشد.

 

خدمات نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران
نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل و تلاش در مسیر تحقق اهداف مشتری مداری در کنار بهره مندی از آرشیو کامل قطعات یدکی اورجینال، از جمله ویژگی های نمایندگی پاناسونیک به شمار می روند. در ادامه به معرفی خدمات نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران میپردازیم:

لازم به ذکر است در ابتدا گفت؛  خدمات نمایندگی پاناسونیک در سطح گسترده در تهران، کرج و شهرستان ها انجام می گردد. بنابراین خدمات نمایندگی رسمی پاناسونیک عبارتند از فروش محصولات برند پر طرفدار پاناسونیک به صورت مجاز، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های پاناسونیک، عیب یابی و تعمیر انواع تلویزیون، تعمیرات مانیتور، تعمیر گوشی های تلفن بی سیم و رومیزی، بررسی و ترمیم انواع لپ تاپ، تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت، نصب، تعمیر و شارژ گاز کولر گازی، تعمیر انواع ویدئو پروژکتور، تعمیرات گسترده ماشین های اداری و نصب و راه اندازی و تعمیر تلفن های سانترال پاناسونیک.

 

 

 

خدمات نمایندگی پاناسونیک در شهرستان ها

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران
نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

خدمات و سرویس های نمایندگی پاناسونیک تنها به ساکنین تهران و کرج، اختصاص نیافته است. این مجموعه‌ی بزرگ ، امکان این را فراهم ساخته تا کاربران سایر شهرستان های کشور، بتوانند از این خدمات، بهره ی لازم و کافی را ببرند. این خدمات کلیه ی سرویس های فروش و پشتیبانی را در بر میگیرد و به تمام محصولات تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک، اختصاص یافته است.

کارشناسان و متخصصان نمایندگی پاناسونیک ، آماده اند تا هرگونه سرویس پشتیبانی را به ساکنین سایر شهرستان ها ارائه دهند. همچنین کارشناسان خبره ما،  میتوانند با ارسال دستگاه معیوب، از طریق دستورالعمل های قرار گرفته در سایت، در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه خود، بهره مند گردند و پس از اتمام مراحل تعمیر، دستگاه بازیابی شده را درب منزل خود، دریافت نمایند.

 

چرا باید به دنبال نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران باشیم ؟

درواقع باید گفت، نمایندگی پاناسونیک در ایران در طی سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات، به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد. همچنین صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در ایران در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

ضمنا باید گفت مجموعه ما،  یک نام آشنا و قابل اتکا در این زمینه است. خرید محصولات با کیفیت اصلی و اورجینال، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که قصد خرید یک محصول الکترونیکی و از قضا گران قیمت را داشته باشند.

همچنین ؛ با توجه به محبوبیت بالای برند پاناسونیک در میان خریداران و اشتیاق به خرید کالاهای این شرکت، اجناس بسیار زیادی به نام پاناسونیک و البته تقلبی و غیر اصل در بازار یافت می‌شوند. اینجاست که اهمیت یک نمایندگی معتبر، بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. بنابراین باید برای خرید یک محصول به دنبال نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران و شهرستان باشیم.

 

 

آدرس و شماره تلفن نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران
نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

شرکت ما به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در تهران ارائه دهنده انواع خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک از قبیل تلفن رومیزی ، تلفن بیسیم ، فکس و تلفن های سانترال است. همچنین؛ تمامی مشاورین بخش فروش شرکت، جزو مجرب‌ترین نیروها هستند و با توجه به دوره‌هایی که در آن‌ها شرکت کرده‌اند، به تمامی محصولات آشنایی کامل دارند و می‌توانند بر حسب نیاز شما، متناسب‌ترین مدل را معرفی کنند.

بنابراین شما هم وطنان عزیز، برای دسترسی به مجموعه ما به عنوان نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران می‌توانید همه روزه به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:

تهران ، سهروردی شمالی، خ خرمشهر، جنب بانک رفاه، پلاک ۸۱ ، طبقه ۱ ، واحد ۲

همچنین شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را همه روزه، از طریق تماس با شماره تماس( ۸۸۵۰۳۰۳۳-021) از مشاورین و کارشناسان مجموعه ما بپرسید. ما همواره با رویی گشاده و با نهایت دقت و وظیفه‌شناسی پاسخگوی شما همراهان گرامی نمایندگی پاناسونیک هستیم.

 

اطمینان به نمایندگی های پاناسونیک

بهترین راه برای حصول اطمینان از اینکه محصولی که خریداری می‌نمایید؛ با کیفیت اصل بوده و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است؛ خرید از نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران می‌باشد. و باید گفت که ؛ کلیه نمایندگی‌های مجاز پاناسونیک در زمینه محصولات مخابراتی، باید زیر نظر اتحادیه مخابراتی فعالیت نموده و کلیه اجناس عرضه شده توسط آن‌ها، اورجینال، یونیک و با کیفیت اصلی شرکت پاناسونیک باشند.

علاوه بر تضمین اصل بودن کالا، آنچه که یک نمایندگی را از سایر مراکز خرید متمایز می‌نماید؛ ارائه گارانتی معتبر برای کلیه محصولات فروخته شده است. اطمینان داشته باشید که عیب یابی و  تعمیرات تحت نظر افراد متخصص و ماهر انجام می گیرد و تکنسین های ما موظف هستند بعد از اتمام کار به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل دهند تا اگر همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، خدماتی برای شما در نظر گرفته شود.

 

 

جمع بندی

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران در زمینه انواع محصولات الکترونیکی، فعالیت داشته و دارای مقبولیت است. اما یکی از درخشان‌ترین زمینه‌های کاری این نمایندگی، تولید انواع محصولات مخابراتی از قبیل دستگاه سانترال، فکس، انواع تلفن‌های اداری و خانگی و انواع ویدیو پروژکتور و دوربین‌های مدار بسته است.

و در پایان باید گفت؛ مدیریت نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته است و مهندسان خود را ملزم به اجرای اصول مشتری ‌مداری نموده است. و ضمنا این نکته را هم باید خاطر نشان کرد که در مورد هزینه ها نیز به شما تعهد می دهیم براساس قیمت تصویب شده اتحادیه عمل نموده و فاکتور را به شما تحویل دهید.

 

 

 

 

 

 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها