کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

استفاده از راه­کار کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک، می­‌تواند راهکاری فوق­‌العاده کاربردی باشد. همانند تلفن­‌های موبایل، تلفن‌­های ثابت و رومیزی نیز از شر تماس‌­های آزاردهنده در امان نیستند. از طرف دیگر شاید سیستم تلفن Panasonic به خودی خود نتواند شرایط مسدود کردن شماره‌­ها و تماس­‌های مزاحم را محدود کند. بر این اساس قصد داریم این مقاله کاربردی و آموزشی را به ذکر این ترفند اختصاص بدهیم. با ما مثل همیشه همراه باشید. شک ندارم که مطالعه این مقاله می­تواند برای همه کاربران وب سایت Panasonic-iranco.com و تلفن‌­های ثابت پاناسونیک، کاربردی باشد.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

فهرست مطلب

درباره اهمیت استفاده از کد مسدودکردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

این روز­ها استقبال کاربری از تلفن ثابت نسبت به قبل سیر نزولی داشته است. شاید بتوان گفت دلیل این امر وجود فناوری تلفن سیار یا همان موبایل است. موبایل­ها می­توانند دسترسی­ها و امکانات بیشتری را به کاربران اختصاص دهند. اما الحق و الانصاف، اصالت و ارزش کاربری از تلفن­های ثابت هیچ گاه از بین نخواهد رفت. حتی با حضور و فراگیر شدن کاربری از تلفن همراه. همه ما در خاطرات استفاده از تلفن ثابت می­توانیم به تجربه­های مختلفی اشاره کنیم.

مانند مواجهه با تماس­های اشتباه از طرف مخاطبان. اما همیشه این تماس­های اشتباه دلیل بر اشتباه سهوی نیست. گاهی ممکن است پشت خط یک فرد به نیت مزاحمت اقدام به تماس با خط شما داشته است. در این میان اولین راه­کار می­تواند کاربری از فناوری کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک باشد.  وجود این قابیت از جمله راه­کارهای مزیت­های استفاده از تلفن­های ثابت است. چرا که مزاحمت تلفنی در بیشتر مواقع غیر قابل تحمل خواهد بود.

تلفن ثابت یکی از ابزار­های خصوصی کاربران

تلفن ثابت به یکی از خصوصی­ترین ابزارها محسوب می­شود. شاید شما نسبت به معرفی شماره خط خود به دیگران کمال دقت را داشته­ باشید. در این خصوص هر تماس ورودی متعلق به یکی از عزیزان و افراد شناس خواهد بود. شاید در شرایطی منتظر یک تماس ورودی بسیار مهم هستید. در این لحظه با تماس ورودی مواجه می­شوید و سراسیمه، به سمت تلفن می­روید. اما با یک تماس آزار­دهنده مواجه می­شوید.

یا حتی شاید شرایط پاسخ­گویی به تلفن برای شما مهیا نباشد. تماس ورودی دارید و فکر می­‌کنید این تماس از طرف عزیزانتان است. مجبور می­‌شوید به هدف پاسخ­گویی فعالیت خود را مختل کنید. به سمت تلفن می­روید، اما متاسفانه متوجه می‌شوید که این تماس ورودی از طرف یک فرد مزاحم است‌. در اینجا قطعا کلافه می‌شوید. این اتفاق از طرف این شماره می­‌تواند بار­ها رخ دهد. اینجا است که با خود می­گویید چه راه­کاری می‌­تواند چاره این مشکل باشد ؟

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

بهترین راه­کار به هدف رفع مواجهه با تماس‌­های مزاحم

در خصوص مسدود کردن تلفن­های مزاحم، با توجه به مجهز شدن خطوط تلفن با فناوری کالر آیدی، راه­کار­ای مختلفی پیش روی کاربران خواهد بود. کاربران می­توانند بر اساس داشتن موقعیت و ابزار­­های مختلف، هر کدام از این راه­کار­ها را به هدف مقابله با این معضل استفاده کنند. کاربران می­توانند به هدف جریمه و تنبیه فرد مزاحم، از طریق شماره تلفن وی، شرایط را از مراجع قانونی پیگیر شوند. اما واقعا با توجه به دشواری و شلوغی محیط زندگی شخصی هر یک از هموطنان، اجرای این متد کار سخت و وقت­گیری خواهد بود.

به همین خاطر یکی از بهترین و کاربردی­ترین راه­ها، می­تواند استفاده از ابزار بلاک کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک و شماره تماس فرد مزاحم باشد. استفاده از این راهکار می‌تواند هم به صورت نرم‌ افزاری انجام شود و هم با استفاده از، کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت آن را اجرا کرد. یا حتی می‌توانید به هدف مسدود کردن شماره‌های تلفن مزاحم، از دستگاه‌های جانبی استفاده کنید. این دستگاه‌ها در بازار فروش محصولات الکترونیکی تلفن در دسترس کاربران هستند.

استفاده از محصولات پاناسونیک به هدف داشتن زندگی بهتر

کمپانی Panasonic را می‌توان به عنوان یکی از پرچمداران محصولات الکترونیکی تلفن و یا محصولات خانگی معرفی کرد. این کمپانی مانند کمپانی اپل در جهان از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است. در دنیا کاربران بی‌شماری از محصولات با برند پاناسونیک استفاده می‌کنند. به طوری که می‌توان به جرات گفت در تمام کشورهای جهان کمپانی پاناسونیک است مشتریان و کاربران وفادار برخوردار است. این استقبال پرشور از انواع محصولات پاناسونیک، دلیل مشخص و قانع کننده‌ای دارد. شرکت پاناسونیک به واسطه برخورداری از یک کارگروه بسیار هوشمند و پیشرفته، مدام شرایط کاربری و سلیقه کاربران خود را رصد می‌کند. بر این اساس شرایط طراحی و تولید محصولات خود را به واسطه اطلاعات دریافت شده است کاربران اختصاص می‌دهد. در خروجی، محصولات تولید شده توسط نمایندگی پاناسونیک مورد رضایت اقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این دلیل مهم‌ترین شاخصه استقبال از این محصولات خواهد بود.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک در زمینه محصولات خانگی در بین برندهای مختلف از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است. در بازار محصولات خانگی می‌توانید انواع ماشین لباسشویی، ظرفشویی و دیگر محصولات خانگی پاناسونیک را مشاهده کنید. از طرف دیگر نیز در بین محصولات الکترونیکی نیز انواع پرینتر، دستگاه فکس و غیره همه از جمله محصولات پاناسونیک هستند. بین محصولات الکترونیکی و تلفن نیز همانطوری که مشخص است کمپانی پاناسونیک با دست پر همیشه این بازار را با ارائه انواع تلفن‌های رومیزی، پشتیبانی می‌کند. بر این اساس می‌توان گفت اگر به دنبال استفاده از محصولات با کیفیت و پیشرفته هستید انتخاب کمپانی پاناسونیک بهترین گزینه است.

کیفیت محصولات تلفن رومیزی با برند پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک نسبت به تهیه محصولات خود، بهترین گزینه‌ها و فاکتورها را لحاظ می‌کند. در این خصوص می‌توان به انتخاب قطعات الکترونیکی، سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری محصولات تلفن رومیزی اشاره کرد. این کمپانی از بهترین قطعات ت به تهیه انواع تلفن‌های رومیزی استفاده می‌کند. در ادامه سخت ‌افزاری در تلفن‌های رومیزی را با توجه به کاربری از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین متدها طراحی و تولید خواهد کرد. از جمله فناوری‌هایی که در سیستم نرم ‌افزاری تلفن‌های ثابت پاناسونیک وجود دارد برخورداری است سیستم کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک است. استفاده از این قابلیت می‌تواند برای کاربران بسیار مسرت بخش باشد. در ادامه مقاله شما با نحوه کاربری از این سیستم آشنا خواهید شد.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

خصوصیت کاربری از فناوری مسدود کردن شماره تلفن مخاطبین مزاحم

امروزه کاربری از فناوری کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک در بین کاربران رواج پیدا کرده است. چرا که درصد مشاهده تلفن‌های آزاردهنده یا همان مزاحمت‌های تلفنی، نسبت به قبل با افزایش چشمگیری مواجه است. بر این اساس کاربران می‌توانند با استفاده از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک به راحتی شماره کاربر مزاحم را بلوک کرده و شرایط تکرار تماس را از بین ببرند. این قابلیت یک لیست مخصوص را به کاربران اختصاص می‌دهد. شماره‌های ناشناس یا مزاحم در این لیست به صورت دایرکتوری قرار خواهند گرفت. بر این اساس سیستم تلفن ثابت پاناسونیک اگر بار دیگر تماس ورودی بر اساس این شماره داشته باشد، دیگر برقراری آن تماس را برای کاربر تکرار نخواهد کرد. بر این اساس کاربر مزاحم در هنگام برقراری تماس با مخاطب همیشه، با بوق ممتد مواجه می‌شود.

آنچه که مهم است موضوع هماهنگی این سیستم با محصولات تلفن‌های رومیزی پاناسونیک است. چرا که امکان دارد تلفن شما بر اساس مدل، از این قابلیت پشتیبانی نکند. شاید این تلفن از جمله محصولات قدیمی پاناسونیک باشد. در این حالت نیست شرایط به هدف اجرای این سیستم برای کاربران مهیا خواهد بود. چرا که اگر تلفن از قابلیت ود کردن شماره برخوردار نباشد، می‌توانید از راه‌های دیگر نسبت به استفاده از این فناوری استفاده کنید. در این خصوص ما به شما کاربری از کد مسدود کردن شماره تلفن پاناسونیک را پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه مقاله شما با نحوه استفاده از این کد در حالت‌های و مدل‌های مختلف آشنا می‌شوید.

آموزش نحوه کاربری از کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت در محصولات پاناسونیک

نوبت به قسمت آموزشی مقاله رسید. با توجه به نکات گفته شده قادر خواهید بود شرایط استفاده از کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک را فرا بگیرید. با این کار دیگر خیالتان نسبت به دریافت تماس‌های ورودی از طرف افراد مزاحم راحت می‌شود. البته حتما باید به هدف عدم مشاهده این نوع مزاحمت‌ها، شرایط معرفی شماره تلفن خصوصیه خود را مدیریت کنید. یادتان باشد شماره تلفن ثابت یکی از اطلاعات شخصی محسوب می‌شود. قبل از هر اقدامی بهتر است نسبت به داشتن این قابلیت در مدل تلفنی رومیزی پاناسونیک شرایط را بررسی کنید. شاید تلفن شما به طور نرم‌افزاری از این قابلیت برخوردار باشد. به دفترچه تلفن خود مراجعه کرده و از این قابلیت مطلع شوید. حتی می‌توانید از طریق تماس با نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک نسبت به این موضوع اطلاعات لازم را کسب کنید.

در مرحله ابتدایی تنظیمات تلفن ثابت پاناسونیک را بررسی کنید.

این کار می‌تواند در ابتدا شرایط را برای کاربران مساعد کند. وقتی متوجه شدید تلفن پاناسونیک شما از قابلیت مسدود کردن شماره تلفن برخوردار است، نسبت به اجرای مراحل زیر اقدام نمایید.

گام اول :

از طریق صفحه کلید تلفن ثابت یا بی سیم پاناسونیک، بر روی دکمه منو menu بفشارید.

گام دوم :

با استفاده از کلیدهای جهت نما، به دنبال زیرمنو Call block یا همان لیست سیاه باشید.

گام سوم :

گزینه Call block را انتخاب Select کرده و به محیط آن وارد شوید.

گام چهارم :

اگر تا به این لحظه از این قابلیت استفاده نکرده باشید، با یک محیط و لیست خالی مواجه خواهید شد. به همین منظور برای اضافه کردن تلفن مزاحم باید گزینه Add یا همان اظافه کردن را انتخاب کنید.

گام پنجم :

پس از انتخاب گزینه Add، شما می‌توانید شماره مورد نظر را به سیستم معرفی کنید. در ادامه شماره و شماره‌های مورد نظر انتخاب شده، به هدف اعمال محدودیت باید در سیستم ذخیره شوند. پس لازم است گزینه Save را انتخاب کنید.

گام آخر :

به هدف اجرای فرایند و اتمام تنظیمات بر روی کلید OFF بفشارید. با اجرای این حرکت می‌توانید به راحتی شرایط مسدود کردن شماره تلفن در محصولات پاناسونیک را اجرا کنید.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

راهکار مسدودیت موقت برای تماس­‌های ورودی

در برخی از شرایط امکان دارد استفاده از راهکار مسدود کردن شماره تلفن و یا حتی استفاده از کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک، به هدف محدودیت یک کاربر یا کاربرهای مزاحم نباشد. امکان دارد شما به هر دلیلی نخواهید تماس‌های ورودی داشته باشید. شاید از مسافرت برگشته و می‌خواهید مدتی را در سکوت بگذرانید. و یا حتی دلایل دیگر. به هر حالت تلفن‌های پاناسونیک این قابلیت را دارند که بتوانید به طور موقت تماس‌های ورودی خود را محدود یا همان مسدود کنید. بر این اساس راهکار استفاده از آپشن do not disturb برای کاربران وجود خواهد داشت.

با استفاده از این آپشن تماس‌های ورودی موقتا مسدود می‌شود. توجه داشته باشید که همه تلفن‌های پاناسونیک از این قابلیت برخوردار نیستند. پس در زمان خرید حتماً علاقمندی خود به داشتن این قابلیت را با فروشنده در میان بگذارید. از او بخواهید که نمونه تلفنی با این قابلیت در بین محصولات پاناسونیک را به شما معرفی کند. این قابلیت از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است. علاوه بر مسدود کردن تلفن‌ها می‌توانید شرایط برقراری تماس برای تلفن‌ها و خط‌های منتخب را آزاد بگذارید. برای اینکه این سیستم غیر فعال شود راه سختی را در پیش نخواهید داشت. پس از فعال کردن آن می‌توانید به همان حالت سیستم را غیرفعال کنید.

استفاده از سیستم مسدود کردن شماره تلفن در محصولات پاناسونیک

تصور کنید شما از سیستم مسدود کردن شماره تلفن در محصولات پاناسونیک استفاده کرده‌اید. روزی یکی از دوستان خود را ملاقات می‌کنید. دوست خود را شاکی می‌بینید از او دلیل شکایت را می‌پرسید. متوجه می‌شوید که او نسبت به عدم توانایی تماس با شما و مواجهه با بوق اشغال معترض است.‌ شاید ابتدا تصور کنید تلفن شما دچار مشکل شده است. اما در ادامه متوجه می‌شوید که تلفن مشکلی ندارد و اشکال کار به سیستم مسدود کردن شماره تلفن مربوط خواهد بود. بر این اساس به لیست سیاه در تلفن پاناسونیک مراجعه می‌کنید.

در بین تلفن‌های اضافه شده ناخودآگاه شماره تلفن دوست خود را می‌بینید. متعجب می‌شوید، چرا که هیچ موقع دلیلی برای مسدود کردن شماره دوست خود نداشته‌اید. در اینجا باید به شما گفت امکان دارد اضافه شدن شماره دوست شما در لیست تلفن‌های مسدود شده به صورت تصادفی باشد.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

راه کار حذف شماره مسدودی در لیست سیاه

پس می‌توانید شرایط را اصلاح کنید. این کار را با استفاده از راهکار زیر انجام دهید.

در تلفن پاناسونیک بر روی کلید menu فشار دهید. در مرحله بعد با استفاده از کلیدهای جهت نما به دنبال گزینه call block باشید. گزینه call block را انتخاب کنید و با استفاده از کلید جهت نمای پایین، در لیست سیاه شماره مد نظر را پیدا کنید. پس از آن شرایط حذف شماره تلفن از لیست فراهم است. شماره را انتخاب کنید و در ادامه گزینه Erase  را انتخاب کنید. در مرحله بعدی به هدف اعمال تنظیمات، باید نسبت به انتخاب گزینه Yes اقدام کنید.با اجرای این کار شماره را از لیست حذف می­شود. در این حالت دیگر دوست شما در زمان داشتن تماس ورودی، با بوق اشغال یا همان رد تماس مواجه نخواهد شد.

استفاده از سیستم کدی برای اعمال راه کار مسدود کردن شماره مزاحم

با راهکار نرم ‌افزاری به هدف مسدود کردن شماره تلفن در محصولات پاناسونیک آشنا شدید. استفاده از این ترفند در تلفن‌هایی امکان‌پذیر است که این قابلیت را پشتیبانی کنند. اما شاید مدل تلفن پاناسونیک شما قدیمی ‌باشد یا نتواند از این قابلیت پشتیبانی کند. ولی متاسفانه شما با تلفن‌های مزاحم مواجه هستید. در این حالت باید به هدف مسدود کردن شماره‌های مزاحم چه کرد ؟ نمایندگی پاناسونیک به این سوال شما پاسخ می‌دهد.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

شما می‌توانید از راهکار دیگری استفاده کنید. این راهکار همان استفاده است کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک است. بر این اساس مراحل زیر را اجرا کنید.

مانند مراحل قبل با استفاده از کلید منو به محیط تنظیمات در تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک وارد شوید. پس از ورود به محیط منو، باید از طریق صفحه کلید بر روی کلید مربع # بفشارید. در ادامه از بین ارقام رقم ۲۷۱ را وارد کنید. در این حالت شما با لیست سیاه یا همان مواجه می‌شوید. پس از مشاهده لیست می‌توانید شماره تلفن را با استفاده از کلید Add به لیست اضافه. در ادامه عملیات انجام شده را ذخیره کنید. شرایط مانند مراحل نرم‌افزاری بود با این تفاوت که از کد مربع ۲۷۱ استفاده کردید.

راه دوم به هدف مسدود کردن شماره مزاحم

برای انتخاب فناوری مسدود کردن شماره تلفن در محصولات پاناسونیک، راه دومی نیز وجود دارد. در این حالت به منوی تنظیمات در تلفن وارد شوید. پس از آن بعد از فشار دادن کلید مربع #، این بار عدد ۲۴۰ را به سیستم تلفن معرفی کنید. در این حالت با لیست میسکال یا همان لیست تماس‌هایی گرفته شده مواجه خواهید شد. پس از آن با استفاده از کلیدهای جهت نما، تلفن فرد مزاحم را انتخاب کنید. با این کار تلفن مد نظر به لیست سیاه افزوده خواهد شد.

ارائه خدمات متنوع به مشتریان در نمایندگی‌­های تلفن پاناسونیک

شاید بتونم به جرات گفت یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که پاناسونیک در راستای فعالیت‌های خود قرار می‌دهد. جلب رضایت مشتریان است. محصولات پاناسونیک از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردارند. پس به طور عادی مشتریان و کاربران نسبت به استفاده از محصولات پاناسونیک رضایت کامل را خواهند داشت. اما به دلایل مختلف محصولات پاناسونیک می‌تواند با مشکلات متعدد مواجه شود. از آنجایی که تلفن‌های رومیزی و دیگر محصولات پاناسونیک با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت در کارخانجات مکانیزه طراحی و تولید می‌شوند، شرایط بروز خطا و خرابی در این محصولات به طور بالقوه وجود ندارد.

با این حال شاید کاربری مشکلی در محصولات پاناسونیک را گزارش دهد. در این صورت به احتمال قوی یا محصول از قدمت بالا برخوردار بوده و یا کاربر نسبت به استفاده استاندارد از محصول تلفن ثابت پاناسونیک کوتاهی کرده است. ولی آنچه که مشخص است این است که محصول پاناسونیک با مشکل روبرو شده است و کاربر نمی‌تواند نسبت به استفاده از آن لذت ببرد. به همین منظور کمپانی پاناسونیک در کلیه کشورهای دنیا و در تمام شهرها از نمایندگی‌های معتبر برخوردار است. با این حال کاربرا می‌توانند در زمان مواجهه با هرگونه مشکل به نزدیک‌ترین نمایندگی معتبر تلفن پاناسونیک مراجعه کنند.

در ادامه کارشناسان و تکنسین‌های پاناسونیک دستگاه را عیب یابی کرده و پس از مشخص شدن مشکل شرایط تعمیر را آغاز خواهند کرد. البته در برخی از شرایط مشکل تلفن به هدف استفاده از کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک، نیاز به تعویض قطعه نخواهد داشت. در این حالت حتماً قطعه معیوب از سیستم سخت‌افزاری جدا شده و آن با قطعه اورجینال جایگزین می‌شود.

کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک

دیگر خدماتی که در نمایندگی‌­های پاناسونیک به مشتریان ارائه خواهد شد

علاوه بر اعمال سرویس‌های مختلف تعمیرات در نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک، کاربران و مشتریان می‌توانند از دیگر خدمات ارائه شده در این نمایندگی‌ها نیز استفاده کنند. کارشناسان فعال در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک می‌توانند به هدف ارائه مشاوره‌های مختلف کاربران را نسبت به انتخاب بهترین محصول راهنمایی کنند. از طرف دیگر خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی‌ تلفن پاناسونیک به مشتریان ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند نسبت به استفاده از محصولات تلفنی پاناسونیک از حمایت کامل نمایندگی‌های معتبر برخوردار شوند.

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع استفاده از کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت پاناسونیک پرداخته شد. با استفاده از این فناوری بران می‌توانند از شر تلفن‌های مزاحم خلاص شوند. جدای از استفاده از این ترفند، راه دیگری نیز برای این کار معرفی شد. بر این اساس در برخی از تلفن‌های پاناسونیک، اپشنی به هدف مسدود کردن شماره‌های تلفن مزاحم وجود دارد. کاربرا می‌توانند از این راهکار سیستمی نیز استفاده کنند. اما به هر حال شاید استفاده از هر دو راهکار با خروجی ناموفق همراه باشد. در این خصوص کاربرا می‌توانند شرایط را با مراجعه به نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک دنبال کنند.

وجود مشکلات نرم‌ذافزاری یا سخت‌ افزاری در انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک موضوع طبیعی است. اما نحوه رفع آن و انتخاب بهترین راهکار مسئله مهمی است. به همین منظور کاربران باید به هدف انتخاب بهترین راه شرایط تعمیر و رفع مشکل در تلفن‌های ثابت پاناسونیک را از طریق نمایندگی‌های مجاز دنبال نمایند. خاطرنشان می‌کنم که محصولات پاناسونیک مانند تلفن‌های رومیزی از سیستم پیشرفته و بسیار مدرنی برخوردار است. به همین خاطر شرایط اعمال سرویس‌های تعمیراتی، فقط با استفاده از قطعات، ابزارها و راهکارهای خاص و پیچیده امکان‌پذیر خواهد بود. این ابزارها تنها در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک وجود دارد.

در ادامه فقط تکنسین‌های کار بلد در نمایندگی‌ پاناسونیک می‌توانند از این دستگاه‌ها و ابزارها استفاده کنند. به همین منظور اگر کاربر تلفن ثابت پاناسونیک یا دیگر محصولات پاناسونیک را به هدف تعمیر به دست تعمیرکاران غیر مجاز بسپارد، به دلیل عدم داشتن ابزارهای پیچیده و خاص، دستگاه شما به طور کامل تعمیر نخواهد شد. استفاده از این راهکار می‌تواند شرایط کاهش طول عمر در محصولات پاناسونیک را نیز به دنبال داشته باشد.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

2.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها