بهترین مایکروویوها برای پخت غذا

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا محصولاتی هستند که بتوانند علاوه بر افزایش سرعت در پخت و پز، در انرژی نیز صرفه جویی کنند. به همین خاطر مشاهده می‌کنیم که امروزه از جمله کاربردی‌ترین و فراگیرترین لوازم آشپزخانه مایکروویوها هستند. در این مقاله برای شما کاربران وب سایت panasonic-iranco.com در کنار معرفی چهار مدل از بهترین مایکروویو‌های پاناسونیک، به مهم‌ترین شاخصه‌های موجود در این محصولات نیز اشاره خواهیم کرد. مطالعه این مقاله می‌تواند بسیار مفید باشد. آن را از دست ندهید.

درباره بهترین مایکروویوها برای پخت غذا با برند Panasonic

مایکروویو وسیله جمع و جور و بسیار کاربردی است. مدل‌های مختلفی از این نوع محصولات با برند Panasonic در بازار محصولات خانگی وجود عرضه می‌شوند. هرکدام این محصولات از شاخصه‌های منحصر به فردی برخوردارند. بر این اساس قدرت انتخاب برای مشتریان فراهم است.

همانطور که می‌دانید کمپانی پاناسونیک در ایران مانند برند سونی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. این برند معروف و پر طرفدار در زمینه تولید محصولات اداری و خانگی فعالیت دارد. همه نوع تولیدات برند پاناسونیک با استفاده از قطعات بسیار با کیفیتی ساخته می‌شوند. به همین خاطر از دوام و مقاوت بالایی برخوردارند. محصولاتی از قبیل ظرفشویی پاناسونیک و یا مایکروفر پاناسونیک.

شاخصه بصری در مایکروویو‌های پاناسونیک

مایکروویو‌های پاناسونیک عرضه شده در بازار لوازم خانگی، در رنگ‌های متنوع و با ظاهری مختلف و البته شیک به مشتریان ارائه می‌شوند. هر کدام به دلیل داشتن خصوصیات بصری عالی، می‌توانند به راحتی در دیزاین‌های مختلف در آشپزخانه‌ها استفاده شوند. این دستگاه‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و بسیار کاربردی، می‌توانند در فرآیندهای پخت و پز خدمات بزرگی را به خانم خانه دار ارائه دهند.

کاربری از مایکروویو پاناسونیک در مدل‌های مختلف علاوه بر افزایش سرعت در پخت غذا، می‌تواند زمان را نیز برای شما خریداری کند. در این دستگاه‌ها برنامه‌های غذایی متنوعی وجود دارد. هر کدام می‌توانند فرایند‌های پخت و پز را برای شما آسان کنند.

از این رو به راحتی می‌توانید کیک درست کنید، مواد خوراکی را یخ زدایی کنید، گرم کنید، گریل کنید و کلی فرایند‌های پخت و پز دیگر را با بهترین کیفیت انجام دهید. ارزش استفاده از این دستگاه‌ها را فقط آشپزهای ماهر و خانم خانه‌دار می‌دانند. به همین خاطر به هدف معرفی بهترین مایکروویو‌ها برای پخت غذا، در ادامه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات موجود در مایکروویو‌های پاناسونیک را جمع‌آوری کرده و در این مقاله معرفی کرده‌ایم. با توجه به این نکات می‌توانید به راحتی در بین محصولات موجود در بازار، بهترین انتخاب را داشته باشید.

فاکتور‌های مهم برای تشخیص بهترین مایکروویوها برای پخت غذا

بهترین مایکروویوهایی که هم سریع و هم راحت غذا را حاضر می‌کنند از شاخصه‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. اما همواره برای مصرف‌کنندگان این سوال مطرح است که یک مایکروویو خوب و کار درست چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

به دلیل اینکه در بازار لوازم خانگی انواع این محصولات با برند‌های مختلف عرضه می‌شوند، راهی جز توجه به فاکتور‌های مهم و کاربردی برای مقایسه و انتخاب بهترین محصول وجود ندارد. پارامتر‌ایی که هرکدام می‌توانند باری را از روی دوش خانم خانه دار بردارند.

خوشبختانه همه این مولفه‌ها در انواع بهترین مایکروویوها برای پخت غذا با برند پاناسونیک استفاده شده است. به همین خاطر است که  محصولات این برند نسبت به برند‌های رقیب پرفروش‌تر و پر طرفدار است. به همین منظور مشتریان می‌توانند با یک بررسی دقیق به ویژگی‌های هرکدام از مایکروویو‌های پاناسونیک، بهترین محصول بر اساس سلیقه و نیاز خود را خریداری کنند.

کیفیت برنامه پخت در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا از برنامه‌های متنوعی برخوردارند. هر کدام از این برنامه‌ها می‌توانند به صورت اتوماتیک، بهترین زمان و بهترین دما را برای پخت و پز مواد خوراکی اعمال کنند. بر این اساس داشتن این ویژگی یکی از مهمترین فاکتورها در ماکروویو محسوب می‌شود. به طور کلی برنامه‌های تعریف شده در این دستگاه‌ها در انواع پخت سبزیجات و گوشت، پخت ماهی و پخت کیک و مرغ تقسیم‌بندی می‌شوند. در کنار برنامه‌های گفته شده انواع درجات برای یخ زدایی و یا گرم کردن مواد غذایی نیز وجود دارد.

کیفیت گریل در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا مدل‌هایی هستند که بتوانند به تنهایی تمام فرایند‌های پخت و پز را انجام دهند. به طوری که کاربر فقط در مواقع خاص نیاز به استفاده از اجاق گاز داشته باشد. یکی از مواردی که می‌تواند بسیار کاربردی و جالب باشد، فرایند برشته کردن یا طلایی شدن غذا است. این کار به اصطلاح گریل  Grill کردن غذا نام دارد.

این ویژگی به طور کلی توسط اجاق گاز انجام می‌شود اما انواع مایکروویو پاناسونیک می‌تواند به بهترین نحو و با بهترین کیفیت، غذای شما را گریل کنند. استفاده از این ویژگی برای غذاهایی مانند پیتزا، گوشت، مرغ و غیره بسیار وسوسه انگیز است.

کیفیت ظرفیت و اندازه در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا باید از ظرفیت مناسب بر اساس سلیقه و نوع کاربری که دارید برخوردار باشد. ظرفیت‌های استاندارد در مایکروویو‌ها در واحد لیتر از ۲۰ لیتر شروع شده و تا بیشتر از ۳۸ لیتر در بازار عرضه می‌شوند. انتخاب این حجم به سلیقه شما بستگی دارد. اما به طور استاندارد برای خانواده های ۲ تا ۴ نفره ظرفیت حدود ۲۵ لیتر مناسب است. به همین خاطر حتما با توجه به نوع کاربری که از این دستگاه دارید، ظرفیت را انتخاب کنید. رعایت این نکته می‌تواند در بسیاری موارد دیگر نیز برای شما به صرفه باشد.

کیفیت کانوکشن در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا آن مدل‌هایی هستند که بتوانند در زمان کمتر نسبت به پخت یکنواخت‌تر انواع غذا، در خدمت خانم خانه دار باشند. داشتن این ویژگی به نام کانوکشن Convection  معروف است. این قابلیت به طور کلی در مایکروویو‌های مدرن استفاده می‌شود.

بر این اساس گرمای تولید شده توسط فن‌های پشت دستگاه، به طور یکنواخت به محفظه داخلی ارسال می‌شوند. در ادامه، شرایط بهترین پخت در حالت یکنواخت برای مواد خوراکی فراهم خواهد شد. این قابلیت به هدف تهیه و پخت مرغ و کیک می‌تواند بسیار کاربردی باشد. با استفاده از قابلیت کانوکشن خیالتان از مغزپخت شدن غذا راحت لست. پس یادتان باشد که در زمان خرید مایکروویو پاناسونیک، به داشتن این قابلیت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

کیفیت توان مصرفی در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا از توان و قدرت مناسب‌تری برخوردارند. وجود این فاکتور در انواع دستگاه‌های مایکروویو متفاوت است. بر این اساس هر چه مایکروویو شما از قدرت و توان بیشتری برخوردار باشد، فرایند پخت و پز غذا با کیفیت‌تر و در زمان کمتری انجام خواهد شد.

کیفیت قابلیت تنظیم زمان در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا محصولاتی هستند که بتوانند عصای دست خانم خانه دار باشند. این محصولات باید بتوانند دغدغه‌ها را کم کنند. یکی از مواردی که برای خانم‌های خانه دار اهمیت دارد، استفاده از زمان است. بهترین مایکروویو‌ها دستگاه‌هایی هستند که بتوانند از قابلیت تنظیم زمان برخوردار باشند. این ویژگی می‌تواند هم به صورت دستی بوده و هم به ضورت خودکار تنظیم شود.

بر این اساس می‌توانید نسبت به انتخاب برنامه‌‌ای خاص، خیالتان بابت زمان شروع و پایان به هدف تهیه بهترین غذا راحت باشد. در این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم زمان با نام‌های Time یا Clock معرفی می‌شود.

کیفیت یخ‌زدایی در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا از ویژگی یخ زدایی برخوردارند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بدون اینکه ماده خوراکی را گرم کنید، آن را برای تهیه غذا آماده سازید. در این حالت لازم است زمان مشخصی را برای این کار به دستگاه معرفی کنید. پس از آن حرارت را مشخص کنید و فرمان آغاز فرآیند را به دستگاه اعلام نمایید.

حتی می‌توانید این فرآیند را با توجه به برنامه‌هایی که در این دستگاه‌ها از پیش تعیین شده است انتخاب کنید. در ادامه وقتی نیمی از ماده خوراکی یخ زدایی ‌شود، دستگاه شما را با صدای بوق مطلع خواهد کرد. در این حالت باید ماده غذایی نیمه منجمد را جابجا کنید. این کار به دلیل یخ زدایی باقی ماده خوراکی است.

کیفیت قفل کودک در مایکروویو پاناسونیک

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا دستگاه‌هایی هستند که بتوانند در برابر کنجکاوی کودکان مصون باشند. به همین خاطر ویژگی جالب و البته کاربردی که در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود، قفل کودک است. در این حالت خانم خانه دار ماده خوراکی را آماده کرده و درون محفظه مایکروویو قرار می‌دهد. در ادامه برنامه مورد نظر را انتخاب کرده و درب دستگاه را می‌بندد. پس از انتخاب برنامه قفل کودک با خیال راحت می‌تواند کارهای منزل را انجام دهد. به همین منطور دیگر ناراحت بازی گوشی فرزند خود و احتمال بروز انواع خطر نخواهد بود.

معرفی انواع بهترین مایکروویو‌های پاناسونیک

تا اینجای مقاله با انواع فاکتورهای مهم برای تشخیص بهترین مایکروویو آشنا شدید. در انتهای مقاله شما با چهار مدل از مایکروویو‌های پاناسونیک که می‌توانند بهترین شرایط را برای مصرف کنندگان به دنبال داشته باشند، آشنا خواهید شد.

بهترین مایکروویوها برای پخت غذا

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM33HW

اولین نمونه از مایکروویو‌های پاناسونیک را به مدل NN-SM33HW اختصاص می‌دهیم. این محصول از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. اما این ویژگی نمی‌تواند کاربردی بودن و عالی بودن این محصول را خدشه دار کند.

ما این محصول را از جمله بهترین مایکروویوها برای پخت غذا انتخاب کرده‌ایم. چرا که از یک صفحه نمایش مطلوبی برخوردار است. این محصول می‌تواند جوابگوی یک خانواده دو تا سه نفره باشد. داشتن انواع برنامه‌های پخت و پز در این محصول بسیار کاربردی است. از آنجایی که از قابلیت گریل برخوردار نیست اما، این دستگاه از برنامه یخ زدایی برخوردار است. علاوه بر این تنظیم زمان در برنامه‌های پخت و پز نیز بر عهده شماست.

مایکروویو پاناسونیک مدل  NN-GD692S

نمونه دوم از بهترین مایکروویوها برای پخت غذا را به مدل NN-GD692S پاناسونیک اختصاص می‌دهیم. با استفاده از این دستگاه می‌توانید بیشتر غذاها را تهیه کنید. از محفظه ۳۱ لیتری برخوردار است و می‌تواند برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب باشد.

داشتن ۱۹ برنامه مختلف به هدف اجرای انواع فرایندهای پخت و پز در این دستگاه، ویژگی منحصر به فردی است. از برنامه گریل برخوردار است و می‌تواند شرایط پخت ترکیبی، استفاده همزمان از المنت‌های گرمایشی و ساطع شدن اشعه را در مواد خوراکی اعمال نماید. از قفل کودک در این دستگاه استفاده شده  و از یک نمایشگر با قابلیتی برخوردار است. داشتن فناوری اینورتر در کنار داشتن سینی با قطر ۳۴۰ میلی متری می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

در این دستگاه از حافظه ذخیره دستور پخت استفاده شده است. به همین خاطر برای اجرای فرآیندهای بعدی، نیازی نیست دوباره دستور پخت را به دستگاه معرفی کنید. از ۸ منوی خودکار برخوردار است و می‌تواند تا ۱۰ سطح قدرت را برای شما اعمال نماید.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

نمونه سوم از بهترین مایکروویوها برای پخت غذا را به مدل NN-ST34 پاناسونیک اختصاص می‌دهیم. از توانی معادل با ۸۰۰ وات برخوردار است. می‌توان آن را به‌عنوان یکی از با قابلیت‌ترین مدل‌ها معرفی کرد. این دستگاه با داشتن گنجایش ۲۵ لیتری می‌تواند برای یک خانواده کم جمعیت بسیار مناسب باشد.

از برنامه  Quick30 و قابلیت یخ زدایی برخوردار است. می‌تواند با نه برنامه شرایط پخت و پز را برای خانم خانه دار فراهم سازد. سینی استفاده شده در این دستگاه از قطر ۲۸۸ میلیمتری برخوردار است. نکته جالب و جذاب در این مدل استفاده از نمایشگر لمسی است.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-CD997S

محصول آخر از بهترین مایکروویوها برای پخت غذا را به مدل NN-CD997S پاناسونیک اختصاص می‌دهیم. از گنجایشی بیشتر از ۴۲ لیتر برخوردار است. به همین خاطر می‌تواند برای مهمانی‌های پرجمعیت بسیار کاربردی باشد.

قدرت این دستگاه در حدود ۱۰۰۰ وات است و می‌تواند با توان ۱۲۵۰ وات، غذای شما را گریل کند. از قابلیت کانوکشن برخوردار است. این قابلیت را با توان ۱۸۰۰ وات به شما ارائه خواهد داد. با داشتن ۲۰ برنامه منحصر به فرد پخت و پز، برخورداری از قابلیت یخ زدایی و البته وجود ویژگی پخت ترکیبی، شرایط بسیار کاربردی را برای مصرف‌کنندگان به دنبال خواهد داشت. سینی تعبیه شده در این دستگاه از جنس سرامیک است. این سینی با داشتن قطر ۳۸ سانتی متری فضای مناسبی را برای قراردادن ظروف بزرگ فراهم می‌سازد. از قابلیت اینورتر برخوردار است و می‌تواند فرآیند پخت یکنواخت را برای مواد غذایی شما ایجاد نماید.

نتیجه گیری

با بهترین مایکروویوها برای پخت غذا و البته با مهم‌ترین فاکتورهای کاربردی در این محصولات آشنا شدید. حالا می‌توانید به راحتی به بازار لوازم خانگی برای خرید این نوع از محصولات پاناسونیک مراجعه کرده و بهترین محصول را برای خود تهیه نمایید. اما پیشنهاد ما حضور در نمایندگی محصولات خانگی پاناسونیک است. چرا که در این فروشگاه‌ها بهترین محصولات با بهترین قیمت و در عالی‌ترین شرایط به شما ارائه خواهد شد.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها