تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

 

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک
تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک به چه صورت انجام میشود و می خواهیم بگوییم سانترال تلفن چیست؟ درواقع باید گفت، به دستگاه یا سروری که ارتباط بین همکاران را برقرار می سازد و باعث بهبود روند کاری شرکت می شود، سانترال یا مرکز تلفن گفته می شود. بنابراین باید گفت اگر سیستم سانترال منزل یا محل کار شما با مشکل مواجه شده و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد باید با بیشترین دقت و کیفیت، مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار بگیرند. به همین دلیل است که تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک در واحد تعمیرات شرکت ما، توسط تکنسین‌های فنی، متخصص و باتجربه تعمیر می‌شوند.

 

کاربرد دستگاه سانترال چیست؟

حال به کاربرد دستگاه سانترال می رسیم. سانترال در واقع مدیریت شبکه های داخلی یک شرکت و یا سازمان را بر عهده دارد. نصب سانترال در واقع سبب کنترل تماس های ورودی و خروجی می شود و بستری برای برقراری تماس بین افراد شرکت می باشد تا سرعت کار از این طریق بالاتر برود. بنابراین می توان گفت که مهمترین کاربرد این دستگاه در فضای اداری، اشتراک گذاری خطوط داخلی شرکت بدون دخالت نیروی انسانی است.

 

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک در چه مواقعی ضروری است؟

اما اکنون در این باره میگوییم که ، سانترال بخش های مختلفی دارد که آسیب دیدگی، نصب نادرست یا خرابی هریک از آنها روند کلی سیستم را مختل می کند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران سانترال عملا با آن مواجه می شوند، نویز آن است. با این حال ممکن است گوشی تلفن یا دیگر تجهیزات سخت افزاری ایراد داشته باشند. در این موارد شما باید سریعا پیگیر تعمیر تلفن سانترال خود باشید. بنابراین در چنین در مواقعی ما در کنارتان هستم تا با استفاده همکارانمان در بخش فنی و دریافت پشتیبانی تلفن شما را تعمیر کنیم.

 

 

معرفی انواع سیستم سانترال

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک
تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

در این قسمت مقاله باید گفت، سیستم سانترال در مدل های مختلفی عرضه می شود. انتخاب هر یک از مدل ها بسته به هزینه ای که کاربر برای راه اندازی چنین سیستمی در نظر گرفته است، متفاوت است. ضمنا توجه داشته باشید که باید به حجم کاری شرکت مربوطه نوع ظرفیت سانترال را تعیین و انتخاب کنید. هر کدام از سیستم های سانترال ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند و برای موقعیتی خاص مناسب هستند. در حالت کلی سیستم های سانترال برای ایجاد ارتباط های داخلی در شرکت های کوچک و بزرگ با هدف صرفه جویی در هزینه مکالمات استفاده می شوند. اما حتما باید در نظر داشته باشید که در صورت خرابی سانترال، به فکر تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک در معتبرترین مرکز باشید.

 

دلایل خرابی تلفن سانترال پاناسونیک

تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک
تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک

اگر دستگاه و تلفن سانترال پاناسونیک از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند، باید دلیل خرابی آن را بیابید. بنابراین اختلال‌های زیر می‌توانند عملکرد این دستگاه‌ها را تحت تاثیر قرار دهند که باید برای تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک اقدام کنید:

از کار افتادن کارت کالر آیدی:

یکی از دلایل خرابی تلفن سانترال از کار افتادن کارت کالر آیدی است. کارت کالر آیدی یکی دیگر از کارت‌های داخلی دستگاه سانترال بوده که امکان نمایش شماره‌های مخاطبین را بر روی تلفن سانترال فراهم می‌کند. به ندرت شاهد از کار افتادن کارت کالر آیدی در یک دستگاه سانترال خواهیم بود؛ اما در صورت بروز این مشکل، کارشناسان فنی ما به بررسی آن پرداخته و دستگاه را باز کرده و به عیب یابی و تعمیر کارت کالر آیدی می‌پردازند.

 

اختلالات صدا:

یکی دیگر از مشکلات در رابطه با هر دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک، اختلال در انتقال صدا است. این ایراد می‌تواند در یکی از بخش‌های میکروفون، سیم پنلی و یا کپسول گوشی اتفاق بیوفتد. در صورتی که صدای تلفن سانترال شما کیفیت خود را از دست داده یا دچار اختلال شده است، بهترین راه‌حل مراجعه به واحد تعمیرات و تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک است.

خرابی کارت خط شهری:

کارت خط شهری برای ورود خطوط شهری به داخل دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاهی وقت‌ها و به دلیل نوسانات مخابرات، ممکن است این کارت از کار افتاده و دچار اختلال گردد. اما این مشکل به راحتی قابل رفع بوده و منجر به بروز خسارات سنگین نیست. بنابراین لزومی است که در صورت بروز این اختلال باید به فکر تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک باشید. و در ادامه با واحد تعمیرات شرکت پاناسونیک تماس بگیرید.

 

آب خوردگی تلفن سانترال:

اما یکی دیگر از دلایل خرابی سانترال تلفن ، آبخوردگی آن است. در واقع باید گفت ؛ ورود حتی یک قطره آب به داخل برد اصلی یک تلفن سانترال، می‌تواند منجر به سوختن برخی از قطعات روی مدار شده است.متخصصین ما بعد از باز کردن دستگاه تلفن و عیب‌یابی قسمت ها آسیب دیده،محصولات اصل و اورجینال پاناسونیک جایگزین خواهند شد. اما بهتر است بدانید، بلافاصله پس از آن‌که متوجه ورود آب به داخل دستگاه شدید، آن را خاموش کرده و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و سریعا برای تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک اقدام کنید.

 

ضرب خوردگی دستگاه سانترال:

ممکن است به هر دلیلی تلفن سانترال پاناسونیک، مورد یک ضربه فیزیکی یا جسم سخت و سفت واقع شود. در این شرایط بسته به شدت ضربه، ممکن است قطعاتی از برد اصلی دستگاه با آسیب مواجه شوند. بنابراین در این مواقع نیز بهتر است تلفن را خاموش کرده وبه فکر تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک خود باشید. بنابراین با واحد تعمیرات شرکت ما تماس بگیرید.

 

خرابی Power  تلفن:

اما باید گفت مورد بعدی که رایج‌ترین مشکل در ارتباط با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک رخ می‌دهد؛ مربوط به پاور آن است. این اشکال معمولا با گذشت زمان و استفاده مداوم و یا نوسانات شدید برق رخ می‌دهد. در شرکت ما برای رفع این مشکل، دستگاه سانترال و کلیه قطعات پاور توسط متخصصین این مجموعه بررسی می‌شوند. پس از آنالیز و بررسی کامل دستگاه، قطعات سوخته و از کار افتاده، با قطعات اصل و باکیفیت پاناسونیک جایگزین شده و دستگاه سانترال، آماده استفاده مجدد می‌شود.

جمع بندی

در پایان این مقاله باید گفت، تعمیرات سانترال توسط جمعی از متخصصین و تکنسین های این حوزه انجام می شود. اجرای انواع کدهای دستوری در تلفن های سانترال، بررسی مشکلات ریز و درشت سیستم سانترال، بررسی صدای نویز در تلفن سانترال و بسیاری مشکلات دیگر در حوزه کاری متخصصان مجموعه ما قرار دارد. در مرکز فنی ما از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن برای عیب یابی، ترمیم و تعمیر سانترال استفاده می شود.و مشتری می تواند مطمئن باشد که خدماتی بی عیب و اصیل دریافت خواهد کرد. تعمیرکاران و تکنسین های ما این اطمینان را به کاربران خود می دهند که مرکز ما جز مراکز نمونه و محدود است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر تلفن سانترال پاناسونیک را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها