تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک یکی از تخصصی ترین و حرفه ایی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با تکیه بر تجربه و دانش فنی کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. اگرچه عیب یابی و رفع ایرادات این دستگاه در بیشتر موارد نیاز به تخصص دارد، اما اگر اطلاعاتی در خصوص نحوه تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک داشته باشید، اقدامات مفیدتری در این زمینه انجام خواهید داد. برای شناخت بیشتر همراه همیشگی ما باشید.

 

نقد و بررسی تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک
تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

در واقع باید گفت، تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک یکی از اصلی‌ترین تخصص‌های واحد تعمیرات شرکت ما محسوب می‌شود. همچنین تکنسین‌های فنی و مجرب ما با داشتن چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و عیب‌یابی انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک، هرگونه خرابی و اختلال این دستگاه‌ها را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌نمایند. بنابراین باید خاطر نشان کرد که، تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد.

 

تعرفه تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

در این خصوص باید گفت، در تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک و اقداماتی که برای این منظور انجام می‌شود و از همه مهم تر، تعرفه های آن، بستگی به شدت، نوع خرابی دستگاه، معایب پیچیده آن و خیلی از مشکلات دارد. اما زمانی که آسیب دیدگی و معایب قطعات قابل ترمیم باشد، معمولا لزومی ندارد که شما مبلغ زیادی صرف کنید. مگر آن که چند قطعه هم زمان نیاز به تعمیر داشته باشند.

ضمنا باید بدانید که، در مواردی که قطعه مورد نظر قابل ترمیم  و تعمیر نباشد و راهی جز تعویض آن وجود نداشته باشد، باید قیمت قطعه جدید را هم به هزینه تعمیرات تلفن پاناسونیک اضافه کنید. بنابراین اولویت همکاران ما در نمایندگی panasonic، ترمیم قطعات و اجزای آسیب دیده است. اما در صورت نیاز به جایگزینی قطعات، به شما اطمینان خواهیم داد که تنها از نمونه های اورجینال در گوشی تلفن شما استفاده شود.

 

 

دلایل خرابی و عیب یابی تلفن بیسیم پاناسونیک

تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک
تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع تلفن‌های پاناسونیک، سبب شده تا هیچ مشکل یا خرابی این دستگاه‌ها، از دید مهندسین مجرب و متخصصین ما پنهان نماند.در ادامه دلایل خرابی و عیب یابی تلفن پاناسونیک را برایتان خواهم گفت:

آب خوردگی تلفن:

یکی از اتفاقاتی که ممکن است منجر به خرابی تلفن‌ها شود، ورود آب به برد اصلی است. در این مورد میزان خسارت وارد شده به تلفن، بسته به میزان آب نفوذ کرده بر روی برد اصلی و همچنین رسیدن آن به قطعات حیاتی و حساس دستگاه است. تلفن‌های بیسیم آب خورده حتما باید توسط یک فرد متخصص باز شده و ارزیابی شوند. لذا بسته به اینکه آب به چه قطعاتی از تلفن آسیب دیده است؛ ممکن است نیاز به تعویض یکی یا چند قطعه داخلی باشد.

برق خوردگی:

برق خوردگی تلفن ممکن است بر اثر حواس پرتی یا عدم دید کافی یا هر دلیل دیگری، تلفن را اشتباها به پریز برق وصل نمایید؛ در این صورت تلفن پاناسونیک دچار برق خوردگی شده و می‌سوزد و باطری تلفن بیسیم پاناسونیک نیز در این حالت آسیب می بیند. برای رفع این مشکل، دستگاه تلفن باید توسط کارشناس متخصص در این حوزه باز شده و قطعات داخلی آن ارزیابی شوند. هر کدام از قطعات که از کار افتاده باشند؛ با قطعه جدید جایگزین می‌گردند و در نهایت، تلفن دوباره آماده‌ استفاده می‌شود.

تعویض صفحه کلید:

تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک
تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک

صفحه کلید تلفن‌های بیسیم، معمولا آسیب‌پذیرترین قسمت آن محسوب می‌شود. حتما شما نیز تجربه کار کردن با تلفن‌هایی با کلیدهای سفت را داشته‌اید. در این مواقع، شماره گیری سخت شده و کلیدها به سختی عمل کرده. اما منظور از تعویض صفحه کلید، باز کردن دستگاه تلفن و قرار دادن یک طلق ویژه بر روی برد آن است. طلق گفته شده بسته به مدل دستگاه تلفن، متفاوت می‌باشد و حتما باید اصل و باکیفیت باشد تا بعد از مدت کوتاهی، دوباره دچار خرابی نشود.

 

 

 

آسیب دیدن مدار:

مدار یا همان برد تلفن بیسیم، شامل کلیه قطعات لازم برای کار کردن دستگاه است. آی سی، مقاومت، خازن، CPU و … از جمله قطعه‌های موجود بر روی مدار تلفن بیسیم هستند. در حالت خرابی، دستگاه تلفن ثابت باید باز شده و توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد. مدار یا همان برد اصلی تلفن بیسیم، شامل کلیه قطعات لازم برای کار کردن دستگاه است. آی سی، مقاومت، خازن، CPU و … از جمله قطعه‌های موجود بر روی مدار تلفن بیسیم هستند. بنابراین در زمان تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک مدار آسیب دیده قابل تعمیر است.

 

خرابی ال سی دی گوشی تلفن:

ال سی دی یا صفحه نمایش تلفن همراه ، یکی دیگر از بخش‌های حساس تلفن بیسیم است . ال سی دی در اثر ضربه و یا به دلیل زمین خوردگی و یا فشار وارده دچار شکستگی می‌شود. ضمنا امکان آن است که بر اثر ضربه وارد شده ، ال سی دی صدمه ندیده  باشد و فقط فلت آن دچار خرابی شده باشد. اما زمانی که صفحه نمایش یک تلفن بیسیم پاناسونیک دچار خرابی، شکستگی و یا اختلال می‌شود؛ باید به وسیله کارشناسان متخصص  و متبحر در این حوزه مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. بسته به اینکه کدام قطعه بر اثر ضرب خوردگی، آسیب دیده باشد؛ ممکن است نیاز به تعویض ال سی دی، فلت یا هر دوی آن‌ها باشد.

 

چرا تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک با ما ؟

شرکت ما نزدیک به چند دهه است که به عنوان یک مرکز مجاز برای تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک مشغول فعالیت است و تعمیر انواع محصولات مخابراتی پاناسونیک را بر عهده دارد . همچنین باید گفت، ما استفاده از قطعات کاملا اورجینال در طول دوره تعمیرات را داریم. بنابراین این کار منجر به اعتماد بیش از پیش همراهان ما، به خدمات واحد تعمیرات شرکت ما شده است. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر، تلفن بیسیم آسیب دیده خود را به واحد تعمیرات شرکت ما واگذار نمایید.

 

 

 

جمع بندی

اما در پایان مقاله  باید گفت، تلفن بیسیم پاناسونیک یک دستگاه بسیار حساس است؛ پس باید تمامی تعمیرات گوشی تلفن پاناسونیک در نهایت دقت و با تخصص کامل زیر نظر متخصصین و کارشناسان این حوزه انجام شود. بنابراین باید گفت که کوچکترین اشتباه در زمینه تعمیر این تلفن‌ها، می‌تواند منجر به بروز خسارت‌های سنگین‌ یا حتی بلا استفاده شدن آن‌ها شود. به همین دلیل است که باید به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر تلفن پاناسونیک باشید. اما در شرکت ما، کلیه تلفن‌های تعمیر شده را گارانتی می‌کنیم تا خیال شما عزیزان، از بابت کیفیت تعمیرات انجام شده کاملا راحت باشد.

 

 

 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها