خرید تلفن سانترال

خرید تلفن سانترال

نقد و بررسی خرید تلفن سانترال

این روزها کمتر کسی است که از تلفن بی سیم در منزل خود استفاده نکند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر افراد برای تلفن ثابت خود از تلفن بیسیم و سانترال استفاده می‌کنند. این تلفن‌ها همانطور که از نام آنان پیداست دارای ویژگی سانترال هستند. در این مقاله قصد داریم تا ویژگی های خرید تلفن سانترال را به شما بگوییم و بعد از خواندن این مقاله شما بتوانید در خرید تلفن سانترال کوشا باشید و از آن لذت ببرید. در ادامه همراه همیشگی ما باشید.

خرید تلفن سانترال
خرید تلفن سانترال

پیش از تولید سیستم سانترال، دستگاهی برای کنترل خطوط تلفن تولید شد که به صورت دستی توسط نیروی انسانی هدایت و کنترل می‌شد. این دستگاه به منظور استفاده در ساختمان‌های مسکونی و اداری در نزدیک‌ترین فاصله به واحد مورد نظر نصب می‌شد اما با گذر زمان و افزایش جمعیت استفاده از خطوط تلفن نیز در بین مردم با شدت بیش‌تری نسبت به قبل رواج یافت.

پس از آن برای حل مشکل کنترل خطوط تلفن سیستم‌های سانترال روانه بازار شد، که این سیستم همانند یک مرکز مخابراتی کوچک در سازمان‌های اداری و ساختمان‌های مسکونی عمل می‌کند . این دستگاه‌ها معمولا در هنگام خرید به چند شبکه داخلی و شهری متصل‌اند ،که مشتریان می‌توانند با ارتقای سیستم توسط کارت‌های مخصوص چندین خطوط دیگر را به خطوط تحت کنترل آن اضافه نمایند.

 

بهترین برند تلفن سانترال

خرید تلفن سانترال
خرید تلفن سانترال

قبل از خرید تلفن سانترال بهتراست با بهترین برند آن آشنا شوید. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در زمینه طراحی و ساخت تلفن و دستگاه سانترال فعالیت می‌کنند، اما شرکت‌های معدودی هستند حرف اول را در این زمینه می‌زنند که در این بین پاناسونیک به عنوان یکی از پرفروش ترین و معروف‌ ترین برند ها شناخته می‌شود. بنابراین این کمپانی ژاپنی تمامی دستگاه‌های خود را مطابق تکنولوژی روز و همچنین با قابلیت‌های بسیار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. که باید گفت علاوه بر کیفیت ساخت بسیار بالا، امکانات و قابلیت‌های کاربردی، از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار است.

 

 

نکات مهم در خرید تلفن سانترال

خرید تلفن سانترال
خرید تلفن سانترال

اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده که برای خرید تلفن سانترال چه ویژگی هایی در نظر بگیریم و در صدد هستید تا بهترین تلفن سانترال را خریداری کنید، باید بگوییم که عوامل و فاکتورهای مختلفی وجود دارند که توجه به آن‌ها می‌تواند به انتخاب مناسب‌ترین و بهترین تلفن بی سیم منجر شود. برای خرید بهترین گوشی تلفن سانترال نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید از آن‌ها آگاه باشید. در ادامه برایتان خواهیم گفت:

بلاک کننده تماس:

در این خصوص باید گفت، اگر از مزاحم‌های تلفنی و یا از تماس‌های پشت سر هم شرکت‌های تبلیغاتی خسته شده‌اید، هنگام خرید تلفن سانترال باید دقت کنید که دستگاه مورد نظرتان حتما به قابلیت بلاک کننده تماس مجهز باشد. مدل‌های مجهز به این ویژگی این اجازه را می‌دهند که شماره‌های تعیین شده توسط شما بلاک شوند. بعلاوه، شما می‌توانید با خرید تلفن های پاناسونیک تماس‌ها را بر اساس نوع آن‌ها بلاک کنید.

 

پیغام گیر:

درواقع باید صریح و واضح گفت که ، امروزه اکثر تلفن های بی سیم خانگی دارای پیغام گیر هستند؛ هرچند نمونه‌های بدون پیغام‌گیر نیز با قیمتی ارزانتر موجودند. اما هنگام خرید تلفن سانترال پاناسونیک باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید تمام تنظیمات پیغام گیر بر روی بیس تلفن باشد یا دسترسی به آن تنها از طریق گوشی بی سیم امکان‌پذیر شود. استفاده از بیس تلفن برای دسترسی و چک کردن پیغام‌ها آسان‌تر است، اما باعث می‌شود که تلفن شما اندازه بزرگ‌تری به خود بگیرد.

 

دامنه تحت پوشش:

نکته مهم دیگری که در خرید تلفن سانترال باید به آن توجه کنید میزان برد تلفن است. شرکت‌های سازنده ادعا می‌کنند که تلفن های بی سیم ساخته شده دامنه وسیعی را تحت پوشش قرار می‌دهند که معمولا تا 50 متر در فضای بسته و تا 300 متر در فضای آزاد است؛ هرچند این دامنه در عمل به علت وجود موانع مختلف و به خصوص دیوارهای ضخیم، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

 

شارژر خوب و قوی:

نگهداری شارژ تلفن سانترال پاناسونیک هنگام مکالمه تا 10 ساعت است و فضای ذخیره مخاطب آن برای 50 مخاطب کافی خواهد بود. بنابراین  اگر به دنبال دستگاهی کوچک، ساده و جمع و جور از این برند هستید، تلفن سانترال پاناسونیک انتخابی مناسب و مقرون به صرفه ‌برای شما است. این برند تلفن یکی از سبک‌ترین تلفن ها است که در طراحی آن تنها به ارائه امکانات پایه بسنده شده است.

 

کیفیت صدا:

یکی دیگر از قابلیت های ‎بی نظیر در تلفن های ‎سانترال برند پاناسونیک بهبود کیفیت صداست. به طوری که صدا در این گوشی با وضوح و کیفیت بهتری دریافت و ارسال می‎شود.همچنین باید خاطر نشان کرد که به دلیل اینکه در بیسیم های ‎موجود در بازار با روشن شدن بلندگو، بیسیم قادر به ارسال صدای باکیفیت نیست، پاناسونیک به این موضوع هم فکر کرده است.صدایی که از بلندگوی محصولات پاناسونیک دریافت می‎شود، شفاف و بلند است. در عین حال با روشن شدن بلندگو، صدا باکیفیت رضایت بخشی ارسال می‎شود.

 

دارای بلندگو های دیجیتالی:

حال باید گفت ، در برخی از تلفن های ‎بیسیم پاناسونیک از بلندگوهای دیجیتالی ( Loud Speaker ) استفاده می‎شود. یکی از ویژگی های ‎این فناوری قابلیت برقراری تماس بدون در دست گرفتن گوشی است. این تلفن ها ‎برای شرکت ها و مکان های ‎اداری مناسب هستند. به طوری که کارمندان در زمان کارکردن و بدون اینکه گوشی را در دست بگیرند می‎توانند با تلفن صحبت کنند. همچنین این قابلیت بیسیم های ‎پاناسونیک برای زمان هایی که کاربر قادر به برداشتن تلفن نیست، کار را راحت تر کرده است.

 

دارای تکنولوژی دکت:

در این قسمت باید گفت که، پاناسونیک برای گوشی های بیسیم خود از تکنولوژی DECT هم استفاده کرده است. در این تکنولوژی کاربر قادر است یک یا چند تلفن را به مرکز تلفن خود متصل کند. در این صورت چندین تلفن قادر خواهد بود با مرکز تلفن ارتباط برقرار کند. تکنولوژی دکت از یک لینک رادیویی برای ارتباطات صوتی امن بین هندست‎ها ‎و Base Station استفاده می‏‎کند. به همین دلیل کیفیت انتقال صدا در آن از Wireless LAN بهتر می‏‎شود.

 

جمع بندی

در این مطلب به فاکتورهای مختلف مربوط به خرید تلفن سانترال پرداختیم.در واقع باید اینطور گفت که، تلفن سانترال پاناسونیک معیارهای جهانی در تولید تلفن،  این شرکت را جزء اولین و بزرگترین فروشندگان تلفن بی سیم و تلفن سانترال در جهان کرده است .همچنین تلفن های سانترال پاناسونیک با ظاهری زیبا، طراحی مدرن و جذاب توانسته نیاز عموم مشتریان خود را برطرف سازد. بنابراین شما برای خرید تلفن سانترال میتوانید به صفحه خرید ما بروید و یک خرید لذت بخش و عالی داشته باشید.

 

 

 

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها