کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

آشنایی با کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، پیشنهادی است کاربردی برای کاربران و طرفداران برند محبوب Panasonic. استفاده و اعمال این کدها و تنظیمات در انواع محصولات تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، کاربری از این محصولات را آسان‌تر و سریع‌تر خواهد کرد. این کدها و این دستورات خدمات ویژه‌ای است که توسط شرکت پاناسونیک برای کاربران انتخاب می‌شوند. این مقاله را اختصاصا به معرفی انواع راهکارهای سریع به واسطه اعمال کد در محصولات تلفن‌های ثابت پاناسونیک اختصاص داده‌ایم. مانند همیشه با سلسله مقالات آموزشی وب سایت panasonic-iranco.com همراه ما باشید. به احتمال قریب به یقین آشنایی بیشتر نسبت به کاربری از این کد‌ها و تنظیمات، کاربران را نسبت به این محصولات علاقه‌مندتر خواهد کرد.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

درباره کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک  Panasonic

قرار است درباره کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک در خدمت شما کاربران باشیم. اما بیایید کمی به ذکر ویژگی‌های منصر به فرد در این کمپانی بپردازیم. اینکه چرا در بازار محصولات اداری، خانگی و الکترونیکی، از همه رقبا جلوتر و پیشتاز است. کمپانی Panasonic در زمینه تولید انواع محصولات، از کاربران بسیار زیادی در سطح جهان برخوردار است. دامنه تولید و طراحی محصولات پاناسونیک بسیار گسترده است. شما می‌توانید در خصوص انواع محصولات اداری مانند فکس پاناسونیک، انواع محصولات خانگی مانند مایکروفر پاناسونیک و انواع تلفن‌های رومیزی یا سانترال پاناسونیک، کاربر این برند معروف و پرچم‌دار باشید. اینکه به کدام محصول علاقه‌مند هستید و می‌خواهید از اعضای کدام خانواده کاربران پاناسونیک باشید، به خودتان مربوط است.

آنچه که مسلم است وجود کیفیت بسیار بالا در انواع محصولات کمپانی پاناسونیک است. به همین خاطر فرقی نمی‌کند که کاربر کدام محصولی از پاناسونیک هستید. در هر حال قطعا از اینکه کاربر محصولات پاناسونیک هستید راضی و خشنود خواهید بود. دلیل این امر به خاطر وجود کیفیت فوق العاده در تمام محصولات کمپانی پاناسونیک است. شاید از جمله کاربران لوازم خانگی باشید یا در محیط کسب و کار خود از محصولات اداری پاناسونیک استفاده می‌کنید. یا حتی کاربر سانترال پاناسونیک یا تلفن بی سیم یا با سیم پاناسونیک هستید. به هر حال با من هم عقیده خواهید بود که پاناسونیک مانند برند اچ پی، بی‌نظیر و بسیار محبوب است.

چرا کمپانی پاناسونیک محبوب و معتبر است ؟

دلایل متفاوتی می‌توان برای این همه محبوبیت و معروفیت پاناسونیک مثال زد. اما اگر بخواهیم واقع بین بوده و نکته مهم‌تر را اشاره کنیم، باید به نحوه برخورد مدیران و مهندسین شرکت پاناسونیک نسبت به اهمیت جلب رضایت مشتریان بپردازیم. مدیران این کمپانی بزرگ می‌دانند که به واسطه استقبال و اعتماد مخاطبان خود، بزرگ و نامدار هستند.

توجه به نوع حمایت و انتخاب کاربران

دلیل اصلی موفقیت پاناسونیک اهمیتی است که برای سلیقه، انتخاب و کاربری مخاطبان و کاربران خود قائل است. به همین خاطر تمام سعی مهندسین و مدیران کمپانی پاناسونیک، ارتقا در قابلیت‌های محصولات، کاهش در هزینه‌ها و راحتی کاربر به هدف کاربری از محصولات است. واقعا کاربران از انواع محصولات پاناسونیک چه توقعی دارند. آنها کیفیت، هزینه مناسب و آسانی در کاربری از محصولات را می‌خواهند. که خوشبختانه همه این فاکتورها در محصولات پاناسونیک وجود دارد.

کمپانی پاناسونیک بر اساس دریافت نظرات و اطلاعات کاربران می‌تواند نسبت به تحقق این فاکتورها اقدام کند. به همین خاطر از کارگروه مشخصی برخوردار بوده و اطلاعات دریافتی کاربران در سرتاسر جهان را تحلیل می‌کند. این تحلیل شرایط استخراج دانش به هدف طراحی و تولید محصولات جدید و نوع بهترین ارائه به مشتریان را، فراهم می‌آورد. آیا این همه توجه به مشتری و این همه حمایت از انتخاب و سلیقه مشتری، به عنوان یک امتیاز رقابتی در کنار دیگر رقبا محسوب نمی‌شود ؟

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

توجه به نوع پشتیبانی از کاربران

از طرف دیگر شرایط پشتیبانی کمپانی پاناسونیک از کاربران مطرح است. شاید بتوان این مورد را نیز از جمله موارد مهم به هدف جذب کاربران و کسب بالاترین جایگاه‌ها در بازار نامید. کمپانی پاناسونیک در تمام کشورها و شهرهای جهان از نمایندگی‌های فعال برخوردار است. شاید برخی از برندهای رقیب فقط در پایتخت کشورها نمایندگی داشته باشند. اما کمپانی پاناسونیک در تمام شهرهای جهان، نمایندگی‌های معتبر و فعال دارد. این نمایندگی‌ها به واسطه فعالیت کارشناسان و تکنسین‌های ماهر و حرفه‌ای، قادر خواهند بود حرفه‌ای‌ترین خدمات و امکانات را برای کاربران فراهم آورند.

از جمله مواردی که می‌تواند شرایط استفاده از محصولات تلفن رومیزی پاناسونیک را برای کاربران راحت کند، استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک است. در این خصوص این مقاله تهیه می‌شود. که شما مخاطبین را، با این قابلیت‌ها و امکانات در محصولات تلفن ثابت بی‌ سیم یا با سیم پاناسونیک آشنا سازد. از طرف دیگر می‌توانید نسبت به دریافت این اطلاعات کاربردی با نزدیک‌ترین نمایندگی پاناسونیک نیز ارتباط برقرار کنید. حتما کارشناسان بهترین راه کار‌ها و کاربردی‌ترین پیشنهاد‌ها را برای شما در نظر خواهند گرفت.

اهمیت استفاده از کدها و تنظیمات انواع تلفن با برند Panasonic

به طور کلی محصولات تلفن پاناسونیک کاربری آسان و کاربردی دارند. این مهم همان هدف مهندسین و مدیران است که نسبت به اجرای آن استرس دارند. به دلیل اینکه جلب رضایت و راحتی استفاده از محصولات توسط کاربران برای این افراد اهمیت دارد. در این خصوص می‌توان به راهکارهای مختلفی اشاره کرد. برای تلفن‌های ثابت بی‌سیم یا باسیم پاناسونیک، امروزه کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک در انواع مختلف معرفی می‌شود. هر کدام از این کدها و تنظیمات می‌توانند شرایط ویژه و راحت‌تری را به هدف استفاده از محصولات پاناسونیک برای کاربران به دنبال داشته باشند.

تلفن‌های ثابت پاناسونیک به دو حالت بی سیم یا باسیم تقسیم می‌شوند. وقتی کاربر به هدف خرید این نوع از محصولات پاناسونیک به بازار مراجعه می‌کند، در بین خرید نوع تلفن سیمی یا بی سیم قدرت انتخاب دارد. اما نکته مهم مرحله بعد از خرید است. امکان دارد  کاربر یکی از انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک را خریداری کرده است. به همین منظور باید در ابتدا شرایط آماده سازی تلفن بی سیم پاناسونیک را، به منظور انتخاب تنظیمات و اعمال کدهای مشخص فراهم آورد. البته استفاده از کدها برای تلفن‌های سیمی نیز ممکن است. اما کمی اجرای این شرایط برای تلفن‌های بی سیم از تنوع بیشتری برخوردار است. شاید دلیل این موضوع پرتابل بودن بر اساس داشتن گوشی سیار در این نوع تلفن‌های پاناسونیک است.

اولین گام به هدف اعمال کدها و تنظیمات در تلفن پاناسونیک

کاربر تلفن بی سیم پاناسونیک را خریداری کرده و درمنزل یا محل کار قصد فعال کردن آن را دارد. در این خصوص مراحل مختلفی را باید طی کند.  این مراحل به اجرای تنظیمات و اعمال کدهای مختلف مربوط خواهد بود. به این موضوع توجه کنید که اگر تلفن شما از نوع تلفن‌های سیمی است به هدف آغاز به کار، نیاز به طی مراحل زیر نخواهد بود.

  • در ابتدا پس از باز کردن جعبه پایه بیس را در محل مناسبی قرار دهید. محل مناسب یعنی در نزدیکی پریز برق و به دور از دستگاه‌های تولید امواج مغناطیسی. این دستگاه‌ها می‌توانند مایکروویو، مودم وای فای و غیره باشند. امواج ساطع از این دستگاه‌ها می‌توانند در ارسال و دریافت امواج تلفن بی‌سیم پاناسونیک اختلال به وجود آورند.
  • پس از اجرای مرحله اول باید نسبت به تامین نیرو باتری در گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک اقدام کنید. توجه کنید باتری تلفن‌های بی سیم جدید پاناسونیک با ساختار و سیستم باتری تلفن‌های قدیمی متفاوت است. به همین منظور فقط باید در زمان نیاز به شارژباتری‌های گوشی را در شرایط اتصال به برق قرار دهید. یکی از مواردی که کاربران را دچار مشکل شارژ و باتری می‌کند، عدم توجه به همین موضوع است. به همین خاطر پس از بازگشایی محصول، پایه اصلی را به برق متصل کرده و به هیچ عنوان تا اتمام شارژ در گوشی تلفن بی‌ سیم آن را بر روی پایه بیس قرار ندهید.
  • در مرحله سوم شما باید شرایط آشنایی یا به اصطلاح ست کردن گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک، با پایه بیس را انجام دهید. این مرحله اولین اقدام به واسطه کاربری است کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک است.
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

آشنایی و نحوه کاربری از کد ریست تلفن بیسیم پاناسونیک

استفاده از کد ریست تلفن بیسیم پاناسونیک، می‌تواند به هدف رفع مشکلات متعدد در این محصول کمپانی پاناسونیک بسیار کاربردی باشد. مشکلاتی که توسط این کد قابل رفع است، محدودیتی در نرم‌ افزاری بودن یا سخت‌ افزاری بودن ندارد. به طور کلی کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، به هدف بهتر و راحت‌تر استفاده کردن کاربران از تلفن‌های بی سیم یا با سیم پاناسونیک معرفی می‌شوند.  قبل از مشکلاتی مواردی که توسط کد ریست در تلفن‌های پاناسونیک قابل رفع هستند، به نحوه عملکرد این کد اشاره خواهیم کرد. .

به هدف استفاده از این کد باید از طریق صفحه کلید گوشی یا پایه اصلی تلفن‌های پاناسونیک، عددهای 0 و 5 و 8 و 2 را با هم فشار دهید. پس از آن چند لحظه این کلید‌ها را در حالت فشرده نگه دارید. در این حالت با صدای بوق مواجه خواهید می‌شوید. شنیدن این صدا به معنی اجرای صحیح این کار خواهد بود. یعنی تنظیمات تلفن پاناسونیک به حالت اولیه تبدیل شد. استفاده از این کد اصولی‌ترین حالت به هدف ریست شدن تنظیمات کلی در تلفن‌های پاناسونیک است. اما راه‌های دیگری نیز وجود دارد که بتواند، به صورت جزئی آخرین تنظیمات یا به هم ریختگی در تنظیمات را رفع کند. 

در این خصوص می‌توانید از ترفند جدا کردن باتری استفاده کنید. زمانی که باتری از گوشی تلفن بی سیم جدا شود، شرایط ریست شدن جزئی و تغییر به حالت اولیه آخرین تنظیمات انجام شدنی است. البته یادتان باشد باتری را 15 دقیقه پس از جداسازی، دوباره در جای خود قرار دهید. در ادامه با مهمترین دلایل و مشکلات که می‌تواند، به واسطه استفاده از کد در تلفن بی سیم رفع شود آشنا خواهید شد.

رفع چه مشکلاتی با استفاده از کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک قابل رفع هستند ؟

به هدف استفاده از کد ریست در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک، دلایل متفاوتی را می‌توان معرفی کرد. شاید تلفن بی سیم شما تماس ورودی دارد اما صدای زنگ آن را نمی‌شنوید. اتمال دارد در زمان مکالمه صدای مخاطب شنیده نمی‌شود. و یا حتی در دریافت و ارسال امواج و کیفیت مکالمات و دیگر موارد تلفن با مشکل روبرو است. تمام این مشکلات می‌تواند با اجرای کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک رفع شود.

شاید دلیل استفاده از کد ریست عدم شنیدن صدای زنگ تلفن باشد

این مشکل واقعا دردسرساز است. مخاطب با شما تماس می‌گیرد و شما تماس‌های ورودی دارید اما متوجه آنها نمی‌شوید. مهمترین امکان به هدف باخبر شدن شما از تماس ورودی، شنیدن صدای زنگ در تلفن هست. اما وقتی صدای تلفن قطع باشد قطعا شما از داشتن تماس ورودی مطلع نخواهید شد. اگر می‌خواهید سریع به جواب برسید، از ترفند استفاده از کد ریست استفاده کنید. در غیر این صورت باید ابتدا تنظیمات تلفن را بررسی کنید. امکان دارد به طور اتفاقی درجه صدای تلفن صفر بوده یا اصلا آن قطع باشد. از طرف دیگر شاید در حالت خصوصی privacy  mode تنظیم باشد. برای رفع مشکل می‌توانید پس از عدم وجود عیب در تنظیمات، سلامت آن را در پریز تلفن دیگری چک کنید. اگر در پریز دیگر مشکل برطرف شد، شاید کابل در پریز قبلی قطع بوده باشد. اگر در پریز دیگر نیز همان مشکل بود،  شاید اسپیکر سخت‌افزار خراب باشد.

شاید دلیل استفاده از کد ریست مشکل در دریافت و ارسال صدا است

مشکل دیگر در رابطه با کاربری از تلفن بی‌ سیم پاناسونیک ،عدم شنیدن یا ارسال با کیفیت صدا یا وجود خش خش در صدا است. ممکن است مدام با قطع و وصل شدن صدا مواجه باشید. به طور حتم این مشکل آزاردهنده و غیر قابل تحمل است. در زمان مواجهه با این مشکل ابتدا از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک به هدف ریست کردن استفاده کنید. اگر مشکل رفع نشد کیفیت خطوط و کابل تلفن را بررسی کنید. امکان دارد بر اساس بلایا یا خطرات محیطی با مشکل روبرو  باشد‌. از طرف دیگر می‌توانید شرایط شارژ و کیفیت شارژ در تلفن را بررسی کنید. اگر این موارد رو به راه بود حتما موضوع را از مخابرات نیز پیگیری کنید.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

در خصوص بررسی تنظیمات تلفن، شاید شرایط تنظیمات صدا با برگشت صدا مواجه است. یعنی به صورت اکو تنظیم باشد. آنرا به حالت نرمال برگردانید. از طرف دیگر داشتن خش خش می‌تواند به موضوع وجود امواج مزاحم در محیط خانه مربوط شود. جایگاه پایه بیس را از مودم وای فای یا مایکروویو دورتر انتخاب کنید. عدم وجود کیفیت در آداپتور به هدف شارژ در تلفن بی‌ سیم پاناسونیک نیز می‌تواند به این موضوع مربوط شود. اگر همه موارد مساعد بود به احتمال قوی بر اساس آسیب‌های مختلف یا نفوذ آب و گرد و خاک، برده اصلی صدمه دیده است. به همین منظور باید به نمایندگی‌های مجاز تلفن پاناسونیک مراجعه کنید تا شرایط تعمیر را برای شما فراهم آورند.

شاید دلیل استفاده از کد ریست مشاهده پیغام line in use باشد

امکان دارد به هدف داشتن یک تماس خروجی، گوشی تلفن بی سیم را بردارید و در صفحه نمایشگر با پیغام line in use مواجه شوید. این پیام نشان می‌دهد که ارتباط بین گوشی و پایه اصلی قطع است. در این حالت اگر پایه اصلی از شرایط داشتن اسپیکر و صفحه کلید برخوردار باشد، می‌توانید مشکل برخورداری از تماس خروجی یا حتی دریافت تماس ورودی را موقتا رفع کنید. در غیر این صورت گوشی تلفن بی سیم بلا استفاده خواهد بود. باید به فکر اشاره باشید. ارتباط آن با پای بیس قطع است.

به هدف رفع مشکل می‌توانید از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک برای ریست شدن تنظیمات استفاده کنید. این کار اتمالا مشکل را رفع کند. در این صورت باید در ادامه دوباره گوشی با پایه بیس معرفی شود. برای این کار ابتدا دوشاخه تلفن را از پریز بیرون بیاورید. در ادامه به هدف استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، بر روی دکمه منو Menu فشار دهید و به محیط تنظیمات تلفن وارد شوید. با استفاده از کلید جهت نما بر روی گزینه Initiel setting رفته و آن را برگزینید. حالا به محیط جدید وارد می‌شوید. در اینجا گزینه registration انتخاب کرده و در ادامه دکمه locator موجود بر روی پایه بیس را به مدت ۵ ثانیه فشار دهید. پس از اجرای مراحل قبلی دکمه ok را بفشارید. در این حالت اگر صدای بوق کوتاهی شنیدید یعنی فرایند را درست انجام دادید.

شاید دلیل استفاده از کد ریست مشکل در دریافتی امواج و سیگنال گوشی باشد

گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک به واسطه دریافت سیگنال از پایه بیس قابل استفاده است. اگر سیگنال به درستی اسب‌های بیس ساطع نشود،قطعا استفاده از گوشی تلفن نیز با اختلال روبرو خواهد شد. رفع این مشکل می‌تواند سخت یا آسان باشد. در بهترین شرایط می‌توانید به هدف رفع مشکل، با استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک آن را ریست کنید. یا حتی کار آسان‌تر کشیدن پریز برق و نصب مجدد آن است. اگر مشکل رفع نشود، احتمالاً لی در سخت‌افزار به وجود آمده که حتما باید تلفن را سریع به نمایندگی تعمیرات تلفن بی‌سیم پاناسونیکی ارائه دهید.

شاید دلیل استفاده از کد ریست مشکل در دریافت صفحه نمایشگرتصویر باشد

صفحه نمایشگر در تلفن‌های بیسیم و حتی پایه اصلی، اطلاعات کاربردی را به کاربران نشان می‌دهند. عدم کارکرد درست یا سلامت در این قطعه فرایندهای کاربری را با اختلالات مهم مواجه خواهد ساخت. در این حالت احتمال رفع مشکل با استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک وجود دارد. از این ترفند استفاده کنید. ولی در مواقعی شاید مشکل اساسی‌تر از این حرفا باشد. صفحه نمایشگر شماره مخاطب، زمان مکالمه، لیست تلفن‌های قبلی و موارد متعدد دیگر را به کاربر نمایش می‌دهد.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

به همین خاطر قطعه مهم و تاثیرگذاری است. خراب بودن آن شاید به دلیل ضرب دیدگی یا حتی نفوذ گرد خاک و رطوبت باشد. اگر با استفاده از کد ریست مشکل حل نشد، حتماً باید آن را به نمایندگی‌های معتبر تعمیرات تلفن پاناسونیک بسپارید. در این حالت تکنسین‌های کار بلد نسبت به عیب یابی و تعمیر صفحه نمایشگر خواهند پرداخت. البته اگر قابل تعمیر نباشد جای نگرانی نیست. در نمایندگی‌های معتبر تعویض قطعه با نمونه اورجینال امکان‌پذیر است.

آشنایی و نحوه کاربری از تنظیمات اولیه تلفن بیسیم پاناسونیک به صورت کد

نحوه انجام تنظیمات اولیه تلفن بیسیم پاناسونیک به صورت کد و آشنایی با این ترفند، بسیار مهم است. تلفن‌های بیسیم پاناسونیک محصولاتی بسیار کاربردی و در عین حال پیشرفته و مدرن هستند. شرکت پاناسونیک به طور کل محصولات خود را بر اساس اعمال شرایط کاربری آسان، طراحی و تولید می‌کند. به همین منظور کاربران خیلی راحت با این دستگاه‌ها ارتباط خواهند گرفت. نحوه استفاده از انواع محصولات پاناسونیک مانند تلفن بی سیم راحت است. این راحتی با توجه به راهنمایی‌های موجود در محصول برای کاربران موثر خواهد شد. یکی از راه‌های مهم اجرای تنظیمات اولیه در تلفن بی‌سیم پاناسونیک است. طبیعتا این کار بر اساس اعمال کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک انجام پذیر خواهد بود. در ادامه مقاله شما با ۱۵ قابلیت که به واسطه اعمال تنظیمات و معرفی کد در تلفن پاناسونیک آن‌ها را اجرا کنید، معرفی می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که اعمال تمام این تنظیمات و استفاده از این کدها، می‌تواند توسط کاربر انجام شود. یعنی در زمان بروز این نوع از خطاهای، در بهترین حالت نیازی به مراجعه نمایندگی‌ها و مراکز تعمیراتی معتبر نخواهد بود.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – تنظیمات تاریخ و زمان

کاربران می‌توانند خیلی راحت تاریخ و زمان را در تلفن به میل خود تنظیم کنند. برای این کار به راه کار زیر به هدف استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک توجه کنید. در ابتدای کار باید به محیط تنظیمات مراجعه کنید. پس بر روی دکمه منو Menu فشار دهید. حالا از طریق صفحه کلید، شاسی مربع #  را فشار دهید. بلافاصله عدد ۱۰۱ را شماره گیری کنید. حالا کاربر می‌تواند شرایط تنظیم زمان و تاریخ را به حالت دستی manual تغییر دهد. توجه داشته باشید استفاده از این کد اعمال این تنظیمات محدودیتی برای تلفن‌های بی سیم یا با سیم ندارد.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – تغییر زبان  Language

شرایط تغییر زبان Language در تلفن بی‌سیم پاناسونیک نیز برای کاربران فراهم است. به طور پیش فرض منو در این محصولات با زبان بین‌المللی انگلیسی خواهد بود. کمپانی پاناسونیک به هدف سهولت در استفاده برای کاربران شرایط تغییر به زبان مادری را نیز فراهم نموده است. هدف پاناسونیک جلب رضایت بیشتر کاربران است. به همین منظور دوباره به محیط تنظیمات منو مراجعه کنید و پس از اینکه کلید مربع # را فشار دادید این بار کد ۱۱۰ را وارد کنید. البته شاید با کد ۱۱۲ نیز این کار انجام شدنی باشد. پس از آن در بین گزینه‌های موجود زبان مورد علاقه را انتخاب کنید و دکمه اوکی را بفشارید. اگر تلفن با سیم شما از صفحه نمایشگر برخوردار است، شرایط استفاده از این تنظیمات را برای این مدل تلفن می‌توانید اعمال کنید.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  شماره‌‌‌‌‌گیری سریع Speed Dial

در راستای استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، استفاده از قابلیت شماره‌گیری سریع می‌تواند برای کاربران فراهم باشد. برای اعمال این تنظیمات و استفاده از این قابلیت، به محیط تنظیمات مراجعه شود. این کار با فشار دادن کلید منو Menu و بلافاصله انتخاب کلید مربع # و در ادامه معرفی کد ۲۶۱ باید انجام شود. پس از آن شما با محیط جدیدی روبرو می‌شوید که اینجا باید گزینه Add را برگزینید. بعد از انتخاب این گزینه تلفن پاناسونیک آماده است تا شماره‌های منتخب شما به دستگاه معرفی شود. حالا باید با دقت شماره‌ها را معرفی کنید و در نهایت به هدف ذخیره دکمه را بفشارید.

با این کار به ازای هر شماره تلفن عددی به آن شماره اختصاص می‌یابد. پس از اعمال این تنظیمات هر بار عدد منتخب را از طریق صفحه کلید بفشارید شماره مخاطب به دستگاه معرفی و شرایط اجرای تماس با او انجام خواهد شد. تنظیمات شماره‌گیری سریع برای تلفن‌های باسیم و بی‌سیم پاناسونیک انجام شدنی خواهد بود.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  صدای کلید

برای بعضی از کاربران داشتن صدا در صفحه کلید مهم است. اما شاید در برخی از شرایط نخواهند صفحه کلید صدادار باشد. برای این کار می‌توانید با اعمال کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، صدای کلید‌های صفحه کلید را تنظیم کنید. پس از ورود به محیط تنظیمات و فشردن کلید مربع # این بار عدد ۱۶۵ را معرفی نمایید. با این کار شرایط صدادار بودن یا بی‌صدا بودن صفحه کلید تلفن پاناسونیک سوئیچ خواهد شد. اگر صدادار باشد بی‌صدا و اگر بی‌صدا باشد صدادار می‌شود. اعمال این تنظیمات محدودیتی برای تلفن‌های بیسیم یا با سیم پاناسونیک ندارد.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – تنظیم Alarm  

یکی دیگر از قابلیت‌های تلفن‌های پاناسونیک داشتن امکان هشدار یا است. می‌توانید به اهداف مختلف مانند ساعت به تلفن دستور دهید که شما را در ساعت خاص با خبر کند. به طور مثال می‌توانید برای بیدار شدن نماز صبح، تنظیمات Alarm را انجام دهید. پس به محیط منو مراجعه کرده بعد از انتخاب دکمه مربع # کد ۷۲۰ را معرفی کنید. در ادامه زمان دلخواه را مشخص کنید و فرایند را ثبت نمایید.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  تنظیم عداد زنگ قبل از پیغام گیر

برخی از تلفن‌های بی سیم یا با سیم پاناسونیک از قابلیت منشی تلفن برخوردار هستند. این سیستم بسیار کاربردی خواهد بود. شاید مواقعی شما امکان دارد به تلفن دسترسی نداشته باشید. وقتی که در اداره یا منزل تماس‌های مهمی خواهید داشت. یا حتی در منزل یا محیط کار حاضر نیستید یا اگر هم هستید می‌خواهید به استراحت بپردازید. برای اینکه تماس‌های ورودی به منشی تلفن وصل شوند صدای زنگ می‌تواند شما را آزار دهد. به همین منظور می‌توانید تعداد زنگ قبل از اتصال تماس ورودی به منشی تلفن را تنظیم کنید. برای این کار پس از حضور به محیط تنظیمات menu و انتخاب رشته مربع # این بار کد ۲۱۱ را وارد کنید. در ادامه تعداد زنگ‌ها را مشخص و فرایند را ذخیره کنید

در برخی از شرایط نیز ممکن است اصلا نخواهید زنگ تلفن به واسطه داشتن تماس‌های ورودی با صدا  باشد. به استراحت پرداخته‌اید یا حتی دارید بر روی یک پروژه مهم تمرکز می‌کنید. به اصطلاح به این کار می‌گویند سایلنت کردن. همان کاری که برای تلفن‌های موبایل انجام می‌دهید. در اینجا پس از مراجعه به محیط تنظیمات و فشردن کلید مربع # ، این بار عدد ۱۶۰ را معرفی کنید. به محیط جدیدی وارد می‌شوید که با استفاده از کلیدهای جهت نما قادر خواهید بود شدت صدای زنگ تلفن را تعیین کنید.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  تنظیم فعالیت  Caller ID

امروزه به واسطه ارائه قابلیت کالر آیدی، تمام تلفن‌های دارای صفحه نمایشگر از این امکان برخوردار هستند. اما احتمال دارد به طور پیش فرض قابلیت Caller ID در تلفن‌های پاناسونیک فعال نباشد. به همین منظور کاربر باید نسبت به فعال بودن این امکان تلفن را تنظیم کند. به محیط منو menu رفته و بعد از انتخاب کلید مربع  # عدد ۱۶۲ را وارد کنید. در ادامه به واسطه کلیدهای جهت نما این قابلیت را فعال یا غیر فعال کنید.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – تنظیم کیفیت صفحه نمایش 

تلفن‌های بی سیم یا باسیم پاناسونیک که از صفحه نمایشگر برخوردار هستند اعمال این کد و تنظیمات برای آنها مهم و کاربردی خواهد بود. می‌توانید با استفاده از قابلیت کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک وضوح تصویر را بیشتر کنید. به محیط تنظیمات مراجعه کرده و پس از فشار دادن کلید مربع  #  این بار شماره ۱۴۵ را شماره گیری کنید.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  مسدود کردن شماره های مزاحم

از دیگر قابلیت‌هایی که هم در تلفن‌های بیسیم و هم در تلفن‌های سیمی پاناسونیک وجود دارد،استفاده از امکان مسدود کردن شماره‌های مزاحم است. موضوع مهمی که می‌تواند برای خیلی از کاربران اهمیت بالایی داشته باشد. البته توجه داشته باشید که حتما تلفن پاناسونیک شما از این قابلیت پشتیبانی کند. بر این اساس لیست سیاهی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. به واسطه این لیست کاربر می‌تواند شماره‌های منتخب را معرفی کند. هر زمان این شماره‌ها با خط تلفن کاربر تماس داشته باشند، دستگاه خودکار تماس ورودی را لغو خواهد کرد. به این هدف باید بر روی شاسی منو menu فشار داده و بلافاصله کلید مربع  #  را بفشارید. در مرحله بعد با انتخاب اعداد ۲۱۷ و ورود آن از طریق صفحه کلید به محیط مذکور وارد می‌شوید. حالا لیستی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که می‌تواند یکی یکی شماره تلفن‌های منتخب را وارد کند.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  فعال‌سازی پست صوتی

برخورداری از قابلیت پست صوتی دیگر امکانی است که پاناسونیک برای کاربران در برخی از تلفن‌های خود انتخاب کرده است. برای اینکه از این قابلیت برخوردار شوید پس از بررسی مدل تلفن و پشتیبانی از آن به محیط منو وارد شوید. در ادامه با وارد کردن کلید مربع # و کد ۳۳۱ قادر خواهید بود این قابلیت را فعال و از آن استفاده کنید.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – حذف پیغام صوتی مخاطب در پیغامگیر

بعضی از مدل تلفن‌های پاناسونیک از قابلیت پیغام‌گیر برخوردار هستند. کاربر زمانی که این قابلیت فعال باشد پس از تعداد زنگ مشخص به این سیستم متصل می‌شود. در این حال پیامی برای کاربر پخش خواهد شد. در ادامه و در انتهای آن پیام، شرایط اعمال پیام صوتی برای کاربر فراهم فراهم می‌شود. به طور پیش فرض این پیام از طریق کارخانه پاناسونیک معرفی می‌شود. ولی شاید کاربر بخواهد پیام خود را جایگزین آن کند. برای این کار پس از مراجعه به منو menu و انتخاب کلید مربع #  باید نسبت به معرفی عدد ۳۰۲ اقدام کنید. پس از آن شرایط برای انتخاب پیام پیش فرض یا عدم انتخاب آن فراهم خواهد بود. اگر این قابلیت را غیرفعال کنید حالا شرایط جایگزینی پیام خود به جای پیام پیش فرض میسر است.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – تنظیم قابلیت Link2Cell  در تلفن بی سیم پاناسونیک

برخورداری از این امکان بسیار کاربردی است. شاید به دلایلی در محیط جغرافیایی اداره یا منزل، آنتن دهی تلفن موبایل با اختلال روبرو باشد. از طرف دیگر شاید شارژ در تلفن همراه کم بوده و زمان برای اعمال شارژ مجدد نیست. از جمله کارهای خطرناک اتصال شارژر به گوشی و مکالمه به آن است. با توجه به تمام شرایط مشخص می‌توانید تماس‌های ورودی به تلفن همراه خود را به تلفن بیسیم پاناسونیک منتقل کنید. توجه داشته باشید که استفاده از قابلیت Link2Cell فقط برای تلفن‌های بی سیم امکان‌پذیر است. به همین منظور ابتدا باید امکان بلوتوث در تلفن همراه را فعال کنید.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

در ادامه کلید منو menu را فشار دهید و بلافاصله کلید مربع # را بفشارید. پس از اجرای این دو مرحله شماره ۶۲۴۱ را از طریق صفحه کلید وارد کنید. در مرحله بعد از طریق جستجوگر بلوتوث در موبایل، گزینه نام تلفن بی سیم پاناسونیک را انتخاب کنید. با این کار شرایط اتصال بلوتوثی موبایل به تلفن بی سیم  به واسطه اجرای کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک انجام شد. در آخر به جهت اعمال فرایند آن را ثبت کنید. در خصوص این قابلیت می‌توانید از کد ۶۳۲ نیز استفاده کنید. این حرکت شرایط برعکس اتصال تلفن بیسیم پاناسونیک به موبایل را فراهم می‌آورد. با اجرای این کار توسط تلفن موبایل می‌توانید در هر کجای که هستید پیام‌های صوتی پیغام گیر در تلفن بیسیم را مدیریت و شنود کنید.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  –  فعال کردن قابلیت  Intercom

برخورداری از قابلیت یکی دیگر از امکاناتی است که کمپانی پاناسونیک برای کاربران لحاظ نموده است. کاربران می‌توانند پس از حضور در محیط تنظیمات menu و فشار دادن کلید مربع #، عدد ۲۷۴ را انتخاب کنند تا برای تلفن بیسیم این قابلیت فعال شود.

کدها و تنظیمات تلفن Panasonic  – تنظیم رجیستری گوشی تلفن‌های بی سیم سانترال

از جمله محصولات پرکاربرد و بسیار مهم پاناسونیک تلفن‌های سانترال پاناسونیک نام دارد. به طور کلی این محصولات بیشتر در محیط‌های کسب و کار سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده می‌شوند. شرایط برخورداری از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک برای این نوع از محصولات نیز فراهم است. اعمال این تنظیمات معرفی این کد می‌تواند شرایط انتقال تماس‌ها تلفن سانترال به تلفن‌های دیگر را فراهم کند. به همین خاطر زمانی که کاربر با خط سانترال تماس بگیرد شرایط تماس کاربر بی پاسخ نخواهد ماند. به اصطلاح به این کار دایورت کردن تماس‌های سانترال می‌گویند. استفاده از این قابلیت در سانترال‌های کم ظرفیت و پر ظرفیت مشترک است. با این کار می‌توانید تماس‌های ورودی به خط سانترال محیط کسب و کار خود را به خط موبایل یا خط شهری انتقال دهید. به هدف آشنایی بیشتر با این قابلیت می‌توانید مقاله زیر را مشاهده و مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه مقاله – (نحوه ست کردن گوشی بیسیم پاناسونیک )

آشنایی و نحوه کاربری از کد دایورت تلفن سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت

تلفن‌های سانترال کمپانی پاناسونیک از جمله پرطرفدارترین محصولات الکترونیکی برای محیط‌های کسب و کار و سازمان‌ها معرفی می‌شود. با استفاده از این محصولات اجرای فرایندهای اداری و البته ارتباط با مشتریان در شرایط بسیار کاربردی‌تر انجام پذیر خواهد بود. کارمندان و مدیران می‌توانند به واسطه استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک در انواع مدل سانترال، کاربری راحت‌تری از این محصولات داشته باشند. در ادامه شما با انواع دستورات و کدها به هدف استفاده از انواع سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پر ظرفیت آشنا خواهید شد.

نکات مهم به هدف اجرای تنظیمات دایورت در تلفن سانترال پاناسونیک

در ادامه با نحوه اجرای تنظیمات به واسطه کد برای انتقال تماس در تلفن سانترال آشنا می‌شوید. اما ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که حتما در زمان تعیین شماره داخلی همکار، نسبت به انتخاب شورت کد اقدام نمایید. با این کار شرایط دسترسی به خط شهری فراهم می‌گردد. در زمان اجرا ستونی در جلوی دستور نوع دایورت وجود دارد که باید این فرایند در آن قسمت انجام شود.

نکته دیگر برای اینکه بتوانید از یک داخلی به هدف انتقال تماس برخوردار شوید، باید قبلا نسبت به فعال بودن خدمات دایورت در آن خط شهری مطمئن باشید. به هدف اطمینان قبل از اقدام به هر کاری به تب 1-2 مراجعه کنید. در این تب شرایط فعال کردن قابلیت دایورت فراهم است.

تنظیمات تلفن‌های سانترال پاناسونیک به هدف استفاده از خدمات دایورت تماس‌ها

در ابتدا باید شرایط را با مخابرات هماهنگ کنید. پس از کسب اجازه مراحل زیر را در دستگاه سانترال خود به واسطه معرفی کد اجرا کنید.

در دستگاه تلفن سانترال ابتدا کلید ستاره ( * ) را فشار دهید. در مرحله بعد عدد ۳۰ را وارد کنید و بعد کلید مربع # را بفشارید. مرحله بعد کد ستاره را به همراه عدد ۲۱ وارد کنید. در ادامه دوباره کد ستاره و حالا شماره داخلیه مقصد را معرفی کنید. در آخر با فشردن کلید مربع فراینده را ثبت کنید. اگر بخواهید فرایند لغو شود، ابتدا کد مربع ( # ) بعلاوه عدد ۲۱ و بعلاوه کد مربع را فشار دهید.

استفاده از سیستم دایورت در سانترال‌های پر ظرفیت سری kx-tme-/test/ta

به هدف استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، ابتدا گوشی تلفن سانترال پر ظرفیت را بردارید. حالا کد ستاره ( * ) را به علاوه عدد ۷۱ را شماره گیری کنید. اگر انتقال تماس برای تماس شهری است پس از شماره‌گیری عدد ۷۱ شماره ۱ را وارد کنید. اما اگر می‌خواهید شرایط دایورت برای تماس‌های شهری و داخلی لحاظ شود، به جای عدد ۱ عدد صفر را وارد کنید. انتخاب عدد ۲ به جای دو عدد قبل تمام تماس‌ها را دایورت خواهد کرد. در انتهای کار با فشار دادن کلید مربع ( # )و شنیدن صدای بوق فرایند ثبت و قابل اجرا است.

استفاده از کد به هدف غیر فعال سازی دایورت در تلفن‌های سانترال پر ظرفیت

گوشی تلفن را بردارید و نسبت به وارد کردن عدد ۷۱۰۰ اقدام کنید. پس از آن بلافاصله کلید ستاره ( * ) را شماره گیری کرده و بعد با فشار دادن کلید مربع( # ) فرایند را ثبت کنید.

فعال سازی دایورت در تلفن‌های سانترال کم ظرفیت NS500 از طریق نرم افزار

ابتدا تشخیص دهید شرایط تنظیمات تلفن سانترال کم ظرفیت در کدام یک از حالت‌های TDA و TDE است. نرم‌افزار اجرا کنید و به 1-1-4 محیط وارد شوید. در اینجا اطلاعات مربوط به همه داخلی‌ها مشخص است. به ستون when called party does not answer مراجعه کنید. در این قسمت تایم‌های مختلف به هدف هر شماره داخلی مشخص است. می‌توانید مقصد را در این محیط برای هر کدام از شماره‌ها تغییر دهید.

فعال سازی دایورت در تلفن‌های سانترال به حالت کد

کد دایورت تماس‌های ورودی داخلی و شهری :

ابتدایی کلید ستاره ( * ) و پس از آن عدد ۷۱۰ را شماره‌گیری کنید.

کد دایورت فقط تماس‌های شهری

ابتدا کلید ستاره ( * ) و بلافاصله عدد ۷۱۱ را شماره‌گیری کنید.

کد دایورت فقط تماس‌های داخلی

ابتدا کلید ستاره ( * ) و شماره ۷۱۲ را شماره‌گیری کنید.

کد به هدف تعیین زمان تماس

پس از شماره‌گیری کد ستاره ( * ) عدد ۷۱۳ را وارد کنید.

کد در زمان اشغال بودن خط

پس از انتخاب کلید مربع ( # )، شماره داخلی را معرفی کنید. در ادامه ابتدا عدد ۳ و پس از آن عدد ۷۱۰ را بفشارید. در آخر کلید ستاره ( * ) را فشار دهید.

کد در زمان عدم پاسخگویی

ابتدا کلید مربع ( # )به علاوه شماره داخلی و به علاوه عدد ۴ و در نهایت عدد ۷۱۰ را بفشارید. در آخر با فشردن کلید ستاره ( * ) فرایند را ثبت کنید.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

دایورت کردن سانترال کم ظرفیت TES824 پاناسونیک به صورت کد عدم پاسخگویی

در راستای استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، کد دایورت تلفن سانترال پاناسونیک را معرفی می‌کنیم. برخورداری از این روش برای محیط‌های اداری بسیار کاربردی است. استفاده از آن می‌تواند برای مدیران و کارمندان بسیار مناسب باشد. مدل تلفن سانترالی که قرار است این راهکار بر روی آن اجرا سود، مدل تلفن سانترال TES824 خواهد بود. انجام این کار با خود تلفن سانترال و یا استفاده از نرم ‌افزار امکان‌پذیر است. اما ما در این قسمت از مقاله روش فعال سازی قابلیت دایورت در سانترال کم ظرفیت و پر ظرفیت به صورت کد را معرفی خواهیم کرد. شرایطی امکان دارد شما بخواهید از پشت میز کار خود به محیط دیگری مراجعه کنید.

با این کار شرایط پاسخگویی به تماس‌های ورودی برای شما امکان‌پذیر نخواهد بود. اما طبیعتا در محیط‌های اداری از دست رفتن تماس‌های ورودی چالش برانگیز است. به همین خاطر می‌توانید کلیه تماس‌های ورودی خود را به تلفن سانترال همکار خود انتقال دهید. تا به جای شما او تماس‌های ورودی را پاسخگو باشد. به همین منظور مراحل زیر را اجرا کنید.

در ابتدا کلید مربع # را از طریق صفحه کلید فشار دهید. پس از آن نسبت به معرفی شماره داخلی همکار خود به هدف انتقال همه تماس‌ها اقدام کنید. پس از معرفی شماره داخلی مدنظر، عدد ۱ را وارد کرده و سریعا نسبت به فشردن کلید FWD اقدام نمایید. اگر تلفن صندل شما آنالوگ است به جای این کلید پس از ورود عدد ۱ عدد ۷۱ را از طریق صفحه کلید وارد کنید.

دایورت در انواع سانترال کم ظرفیت TES824 پاناسونیک به صورت کد اشغال بودن

از آنجایی که تماس‌های مخاطبان در محیط‌های اداری بسیار اهمیت دارد، در برخی از شرایط شاید کارمند یا مدیریت در حال گفتگو با مخاطب خود باشد. طبیعتا در این حالت تماس ورودی با بوق اشغال مواجه خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های فعال‌سازی کدی دایورت در تلفن‌های سانترال، شرایط انتقال تماس در زمان اشغال بودن خط سانتران است. با استفاده از این راهکار مخاطب با بوق اشغال مواجه نمی‌شود. به هدف برخورداری از این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید.

مانند راهکار قبلی در ابتدا کلید مربع # را بفشارید. حالا شماره داخلی همکار خود را معرفی کنید. در مرحله بعد لازم است که عدد ۲ و بلافاصله کلید FWD را انتخاب کنید. در صورت آنالوگ بودن مدل تلفن سانترال شما، به جای کلید FWD از عدد ۷۱ استفاده کنید.

دایورت در سانترال کم ظرفیت TES824 پاناسونیک به صورت نرم افزاری همه تماس‌ها

استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، کاربری از تلفن‌های کم ظرفیت سانترال مدل پاناسونیک، به حالت سیستمی نیز امکان‌پذیر است. به همین هدف مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا پس از اجرای نرم‌افزار، به محیط سربرگ 2-2 مراجعه کنید. پس از آن بر روی تب FWD/DND کلیک نمایید. حالا در این محیط با حالت‌های مختلف سانترال مواجه خواهید شد. سپس باید صفحه منوی آبشاری Type را پیدا کرده و آن را باز کنید. اگر می‌خواهید در این مدل سانترال همه تماس‌ها دایورت شود، گزینه FWD ALL را برگزینید. در ادامه کار باید نسبت به معرفی شماره داخلی همکار خود اقدام نمایید.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

دایورت در سانترال کم ظرفیت TES824 پاناسونیک به صورت نرم افزاری عدم پاسخگویی

به دنبال مراحل قبلی، شرایط را با بر اساس این تغییرات دنبال کنید. برای برخورداری از این قابلیت، بعد از کلیک بر روی سربرگ FWD/DND و در منو آبشاری تب Type گزینه FWD Busy N/A را انتخاب کنید.

تنظیمات هات لاین و فوروارد تماس مدل تلفن سانترال  TES824

از دیکر مواردی که در کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک راه کار مهم و کاربردی است، اجرای تنظیمات به هدف زمانبندی است. به داخل نرم‌افزار دقت کنید باید به قسمت 6-1 Start Time مراجعه نمایید. این سربرگ به تنظیمات تایمر مربوط است. در اینجا می‌توانید زمانبندی را بر اساس سلیقه خود تغییر دهید. اجرای این کار در دو شرایط امکان‌پذیر است. جلسه اول call forwarding و hat line شرایط دوم.

تنظیمات hot line

اگر هدف شما تنظیمات در قسمت hot line است، وقتی گوشی تلفن سانترال را بردارید تمام شماره‌هایی که معرفی کرده‌اید، شماره‌گیری می‌شوند. در اجرای این دستور محدودیتی بین شماره‌های شهری شماره‌های موبایل و غیره وجود ندارد. توجه داشته باشید که این قابلیت تنها برای تلفن‌های آنالوگ قابل استفاده است. اجرای این دستور بر روی تلفن‌های سانترال ۷۷۳۰ کارایی نخواهد داشت.

به هدف برخورداری از این قابلیت ابتدا از قسمت صفحه کلید تلفن سانترال دکمه SP-PHONE را فشار دهید. پس از آن نسبت به وارد کردن عدد ۷۴ اقدام کنید. حالا عدد دو را فشار دهید. حالا زمان معرفی پیش کد تلفن سانترال است. این عدد بین صفر تا ۹ معرفی می‌شود. مانند پیش کد ۷۴۲۹. با وارد کردن پیش کد آن را بر روی صفحه نمایش خواهید دید. در مرحله بعد می‌توانید شماره تلفن اختصاصی به سیستم هات لاین را وارد کنید. پس از آن دکمه مربع # را فشار دهید. حالا به محض برداشتن گوشی تلفن شماره انتخابی، شماره‌گیری می‌شود. برای اینکه این قابلیت را غیر فعال کنید عدد ۷۴ را معرفی کرده و پس از آن عدد صفر را وارد کنید.

تنظیمات call Forwarding

در قسمت call Forwarding می‌توانید شرایط قال تماس‌های ورودی به دیگر داخلی‌ها را فراهم آورید. اگر انتقال تماس را برای بیشتر از دو خط مشخص کرده باشید، در حالت عدم پاسخگویی و در حالتی که خط اول نیز اشغال باشد به خط دوم تماس منتقل می‌شود.

برنامه‌ریزی برگشت تماس دایورتی و زمان اعلام تماس در HOLD

اجرای این راه کار به سربرگ 6-1 مربوط است. وقتی بر روی این سربرگ کلیک کنید، به محیط Recall Time وارد می‌شوید. در این محیط شرایط تنظیمات HOLD در دایورت تماس انجام شدنی خواهد بود.

توجه داشته باشید وقتی نسبت به کددهی به واسطه نرم‌ افزار اقدام می‌کنید، حتما به شرایط تماس بر روی سیستم Hold دقت کنید. شرایط نمایش تماس موضوع مهمی است که می‌توانید آن را در ثانیه مورد نظر فراهم آورید. البته این ثانیه به صورت پیش فرض در رقم ۳۰ ثانیه تنظیم می‌شود.  این کار در محیط call Hold قابل انجام است. کد تنظیمات این فرایند ۲۰۰ است. در صورتی امکان دارد تماسی که به داخلی مورد نظر دایورت کرده‌اید با عدم پاسخ روبرو شود. می‌توانید شرایط تکرار دایورت و هشدار را نیز فراهم آورید. این کار در محیط call transfer انجام شدن است. کد این عملکرد نیز ۲۰۱ است. مراحل مشخص با استفاده از سیستم برنامه‌ریزی با کد ۷۷۳۰ در زمان اتصال به جک ۰۱ انجام می‌شود.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

دایورت در سانترال پر ظرفیت TDA و  TDE پاناسونیک

در خصوص کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک قبلا در رابطه با اجرای سیستم دایورت در سانترال پر ظرفیت صحبت کردیم. برای سانترال پر ظرفیت آنالوگ بودن یا دیجیتال بودن فرقی ندارد. در هر دو مدل شرایط کددهی قابل اجرا است. اما اگر بخواهید تنظیمات دایورت را برای سانترال پر ظرفیت از طریق سیستم اجرا کنید به مراحل زیر توجه نمایید.

نرم‌افزار را اجرا کرده و به قسمت 2-1-4 وارد شوید. اینجا شرایط تنظیم خطوط شهری و داخلی فراهم است. در مرحله بعد به قسمت extensions number مراجعه کنید. اینجا می‌توانید شماره داخلی که باید تماس‌های ورودی به آن شماره دایورت شود را تعیین کنید.

انواع خدمات در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک

محصولات پاناسونیک از جمله تلفن‌های ثابت و رومیزی، از قابلیت‌ها و کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین خاطر کاربران در سرتاسر جهان نسبت به انتخاب محصولات پاناسونیک تردیدی نخواهند داشت. در این مقاله به ذکر ترفند‌ها و معرفی کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک پرداختیم. اما بهتر است کمی با شرایط ارائه خدمات در نمایندگی پاناسونیک نیز آشنا شوید.

کمپانی پاناسونیک این محصولات را در تنوع زیاد برای کاربران طراحی و تولید می‌کند. به همین دلیل دامنه انتخاب برای طرفداران و کاربران پاناسونیک بسیار زیاد است. از طرف دیگر کمپانی پاناسونیک در جواب اعتماد و استقبال کاربران از محصولات خود، در تمام شهرها و کشورهای جهان نمایندگی‌های فعال دارد. در این نمایندگی‌ها تکنسین‌ها و کارشناسان زبده و بسیار حرفه‌ای فعالیت خواهند داشت. مشتریان می‌توانند بهترین خدمات در بالاترین کیفیت را از نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک دریافت کنند.

ارائه خدمات تعمیراتی در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک

از جمله خدماتی که در این نمایندگی‌ها به کاربران ارائه می‌شود، خدمات تعمیراتی در انواع مختلف است. به دلایل مختلف تلفن‌های رومیزی بی سیم یا با سیم پاناسونیک می‌توانند با خرابی و مشکلات متعدد روبرو شوند. البته این خرابی به ساختار و سیستم نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری در تلفن‌های بی سیم یا باسیم مربوط نخواهد بود. تلفن‌های رومیزی و اصولا تمام محصولات پاناسونیک از دوام و ماندگاری بالا برخوردارند. تنها دلیل خرابی و وجود مشکل در محصولات پاناسونیک، عدم رعایت استفاده استاندارد از جانب کاربران است. زمانی که به هر دلیل دستگاه تلفن با خرابی مواجه شوند، کاربران می‌توانند آن را به نزدیک‌ترین نمایندگی پاناسونیک ببرند. در این مراکز  بهترین خدمات و سرویس‌های تعمیراتی را دریافت خواهند کرد.

تکنسین‌های کار بلد در مرحله اول دستگاه را عیب یابی خواهند کرد. در مرحله بعد شرایط عیب در قطعه معیوب بررسی می‌شود. اگر قابل تعمیر باشد آن را با استفاده از ابزارهای مدرن و خاص تعمیر خواهند کرد. در صورت نداشتن قابلیت تعمیر، قطعه معیوب از سیستم جدا می‌شود و آن با قطعه اورجینال تعویض خواهد شد.

کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک
کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک

ارائه خدمات خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک

خدمات دیگری که برای کاربران در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک ارائه می‌شود، ارائه سرویس‌های خدمات پس از فروش است. برخی از محصولات تلفن بی سیم یا باسیم پاناسونیک به هدف ارائه خدمات بهتر از اکسسوری‌های خاص برخوردارند. این تجهیزات مدرن و کاربردی خواهند بود. کاربران می‌توانند با استفاده از این اکسسوری‌ها لذت استفاده بهتری از محصولات پاناسونیک دریافت کنند. برخی از محصولات نیز با تنظیمات خاص همراه هستند. کاربران می‌توانند پس از خریداری محصول تلفن بی سیم یا با سیم پاناسونیک، با کارشناسان در ارتباط باند. تا نسبت به آگاهی از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک برای این محصولات اقدام نمایند.

ارائه خدمات مشاوره فروش در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک

دیگر خدمات موجود در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک، خدمات مشاوره فروش و خرید بهترین محصول است. کاربران می‌توانند پس از مراجعه به نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک، به هدف خرید همه محصولات از جمله تلفن‌های بی‌ سیم یا باسیم، از این خدمات استفاده کنند. در ابتدا کارشناسان شرایط سلیقه و بضاعت مالی در کاربران را مطلع خواهند شد. پس از آن بهترین محصولات به کاربران معرفی می‌شود. برخورداری از این خدمات شرایط کاهش مصرف هزینه زمان و البته کاهش هزینه پرداخت را برای کاربران به دنبال خواهد داشت.

تضمین ارائه انواع خدمات در نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک

استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک می‌تواند شرایط کاربری از این دستگاه‌ها را به مراتب کاربردی‌تر کند. معرفی این تنظیمات و این کدها از طرف شرکت پاناسونیک به هدف جلب رضایت کاربران است. این نیت برای ارائه دیگر خدمات نیز وجود دارد. وقتی کاربر از خدمات تعمیراتی در انواع سرویس‌های تعمیراتی استفاده می‌کند، پس از اتمام پروسه تعمیرات از تکنسین‌ها ضمانت‌نامه‌های معتبر دریافت خواهد کرد. ضمانت‌نامه تثبیت بر کیفیت ارائه خدمات تعمیراتی خواهد بود. در خصوص دریافت دیگر خدمات مانند خدمات مشاوره‌ای و خدمات پس از فروش نیز این شرایط وجود دارد. از طرف دیگر نمایندگی اصلی پاناسونیک در ایران نسبت به تمام فرایندها و ارائه خدمات در نمایندگی‌های مختلف نظارت کافی دارد. کلیه این خدمات و این نظارت‌ها به واسطه کمپانی پاناسونیک، به هدف پاسخگویی اعتماد و طرفداری کاربران است.

ارائه انواع خدمات در محل توسط نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک

در برخی از شرایط امکان دارد کاربران نسبت به استفاده از کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک با مشکل روبرو شوند. در این حالت جای هیچ نگرانی نیست. ممکن است بروز خطا برای انواع تلفن‌های سانترال پاناسونیک باشد. در این حالت به دلیل استفاده این تلفن‌ها در محیط‌های کسب و کار و سازمان‌ها، می‌تواند فرایندهای اداری را با اختلالات شدید مواجه سازد. در این محیط‌ها زمان حرف اول را می‌زند. پس مراجعه به نمایندگی می‌تواند زمان زیادی از مدیران و کارمندان سلب نماید. در این خصوص کاربران می‌توانند از دریافت انواع خدمات مانند خدمات تعمیراتی در محل استفاده کنند.

به همین خاطر با مراجعه به وب سایت نمایندگی و سپس مراجعه به صفحه تماس با ما، می‌توانند درخواست حضور تکنسین در محل را ثبت کنند. البته این کار با توجه به دیگر راه‌های تماس نیز امکان‌پذیر خواهد بود. پس از ثبت درخواست حضور کارشناس و تکنسین در محل، کارشناسان با کاربران تماس خواهند گرفت. پس از مشخص شدن آدرس کاربر، در کمترین زمان تکنسین مربوط به محل اعزام خواهد شد. استفاده از این خدمات برای همه کاربران اعم از اداری یا خانگی فراهم است. تکنسین‌های کاربلد در محل با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهترین خدمات تعمیراتی را انجام خواهند داد. کلیه خدمات با ارائه ضمانتنامه معتبر همراه است.

نتیجه گیری

در این مقاله نسبت به معرفی کدها و تنظیمات تلفن پاناسونیک، سعی شد کامل و جامع توضیحات مناسب ارائه شود. البته مقالات دیگری نیز در این خصوص در وب سایت panasonic-iranco.com برای کاربران وجود دارد. می‌توانید با مطالعه آن مقالات دید بهتر و آموزش دقیق‌تری نسبت به استفاده از این کدها و این تنظیمات داشته باشید. نکته بسیار مهم که باید حتما همه کاربران به آن توجه داشته باشند، مسئله چگونگی رفع خطاها، اجرای بهترین تنظیمات و البته تعمیر تلفن پاناسونیک در مدل‌های مختلف است. توجه داشته باشید که کلیه محصولات پاناسونیک با توجه به فرایندها و سیستم‌های مدرن طراحی و ساخته می‌شوند. این موضوع برای انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک نیز وجود دارد.

شاید به دلایل مختلف با بروز خرابی به واسطه اعمال کد اشتباه، انجام تنظیمات غلط یا خرابی در سخت‌ افزار یا نرم‌افزار تلفن‌های رومیزی پاناسونیک مواجه شوید. در این خصوص حتما باید شرایط تعمیر را از طریق نمایندگی‌های معتبر دنبال کنید. تلفن‌های رومیزی با استفاده از ابزارهای خاص و پیشرفته قابل تعمیر هستند. از طرف دیگر تصحیح در اعمال کد غلط و تنظیمات اشتباه نیز، باید به واسطه فرایندهای بسیار خاص و مدرن انجام شود.

ممکن است بخواهید به هر دلیل رفع خرابی نرم‌ افزاری یا سخت‌ افزاری تلفن‌های بی سیم یا باسیم پاناسونیک را، از طریق نمایندگی‌ها و تعمیرکاران غیر مجاز انجام دهید. در این حالت قطعا دستگاه به طور کامل تعمیر نخواهد شد. به دلیل اینکه تعمیرکاران و نمایندگی‌های غیر مجاز به دستورات و کدها و ابزارهای خاص دسترسی ندارند. اجرای تعمیرات توسط نمایندگی‌های نا معتبر، شرایط کاهش طول عمر در محصولات پاناسونیک را به دنبال خواهد داشت. این موضوع برای همه محصولات پاناسونیک اعم از انواع تلفن‌های رومیزی بی بسم یا با سیم برقرار خواهد بود.

محمدعلی آزادخانی

محمدعلی آزادخانی

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها