مرکز خرید تلفن ثابت در تهران کجاست؟

مرکز خرید تلفن ثابت در تهران

مرکز خرید تلفن ثابت در تهران محلی است که می‌توانید به انواع تلفن در کاربری‌های مختلف دسترسی داشته باشید. در این بازار فعالان کسب و کار به صورت خرده فروشی و هم به صورت عمده فروشی، انواع تلفن بی سیم، رومیزی، سانترال و غیره را به مشتریان ارائه می‌دهند. به همین منظور قصد داریم در این مقاله به همراه شما کاربران panasonic-iranco.com، به یکی از محله‌ای قدیمی تهران سفر کنیم. پس با ما هم‌سفر شوید.

درباره معرفی مرکز خرید تلفن ثابت در تهران

تلفن ثابت وسیله‌ای است که می‌تواند شرایط ارتباط بین دو انسان، حتی در دو جغرافیای متمایز را فراهم کند. از جمله دلایل مهم برای این ارتباط‌ها، اجرای فرایند‌های تجاری است. پس تلفن ابزار مهم و کاربردی است که شاید بتوان گفت، هیچ موقع نیاز بشر به تلفن تمامی نداشته باشد. حتی این روز‌ها که استفاده از تلفن همراه فراگیر شده، بازار استفاده از تلفن نیز گرمای خود را همچنان حفظ کرده است.

استفاده از تلفن به دلیل مقرون به صرفه‌‌تر بودن و البته داشتن کیفیت در سیگنال‌دهی، در محیط‌های اداری و خانه‌ها بیشتر دیده می‌شود. اما اینکه مشتری به چه صورت و از کجا بتواند یک تلفن با کیفیت و به قیمت را خریداری کند، مهم است. در این خصوص قرار است به همین سوال پاسخ دهیم.

پس این مقاله را به معرفی مرکز خرید تلفن ثابت در تهران اختصاص می‌دهیم. این محله نه تنها از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است، بلکه از قدیم‌الایام به عنوان مرکزی برای خرید تلفن، شناخته شده است. به محله لاله زار خوش آمدید.

ویژگی‌های قدیمی‌ترین مرکز خرید تلفن ثابت تهران

در خیابان لاله زار به عنوان قدیمی‌ترین مرکز خرید تلفن ثابت در تهران، صاحبان کسب و کار نسبت به ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت‌های تضمین شده به مشتریان فعالیت دارند. خیابان لاله‌زار امروزه به عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی تهران معرفی می‌شود. جالب است بدانید سطح این خیابان تاریخی سنگ‌فرش شده است. به همین خاطر خودرویی در این خیابان اجازه تردد ندارد. پس محیط امنی برای عبور و مرور گردشگران و البته خریداران تلفن ثابت خواهد بود.

صاحبان فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که در خیابان لاله زار فعالیت دارند، از جمله افراد معتبر و قابل اعتماد هستند. به همین خاطر مشتری می‌داند که اگر بخواهد تلفن ثابت با کیفیت و اورجینال را با قیمتی مناسب خریداری کند، بهترین بازار خیابان لاله زار است. در خیابان لاله زار فروشگاه‌های نام آشنا و کاسبان قدیمی زیادی به ارائه محصولات الکترونیکی، مخصوصا تلفن ثابت می‌پردازند. افرادی هر کدام نماینده‌ای از پدر و پدربزرگ‌هایشان هستند. از جمله برند‌های معروفی که در این بازار قدیمی می‌توانید بیابید، پاناسونیک و سونی است.

در این محیط می‌توانید به جدیدترین مدل‌های تلفن ثابت دسترسی داشته باشید. قیمت مناسب، تنوع بالا و اصل بودن محصول، سه ویژگی اصلی فروشگاههای فعال در خیابان لاله زار است. به استناد همین سه ویژگی، این محله سال‌ها است که به عنوان معتبرترین بازار خرید تلفن ثابت در تهران معرفی شده است.

معروف‌ترین برند تلفن ثابت مرکز خرید تلفن ثابت در تهران

وقتی در بین مغازه‌های فروش محصولات الکترونیکی مرکز خرید تلفن ثابت در تهران یا همان خیابان لاله زار قدم می‌زنید، برخی از برند‌ها و بعضی از محصولات توجه شما را جلب می‌کنند. در این خیابان محصولات متنوع و با کاربری‌های مختلف و با برندهای گوناگون را در ویترین مغازه‌ها مشاهده خواهید کرد. برند‌هایی که می‌توانند در بعضی از ویترین‌ها باشند یا نباشند. اما نکته حائز اهمیتی که حتما برای شما نیز جالب خواهد بود، وجود محصولات متنوع با برند Panasonic  در ویترین تمام فروشگاه‌ها است.

دلیل استقبال از فروش محصولات پاناسونیک ماننده انواع تلفن ثابت‌ پاناسونیک، کیفیت بسیار بالا در این محصولات است. به طور کلی استقبال از محصولات تلفن ثابت و دیگر انواع تلفن پاناسونیک، به ایران ختم نمی‌شود. در همه جای دنیا محصولات پاناسونیک محبوب بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

چرا که کمپانی پاناسونیک در تولید انواع تلفن‌های ثابت و دیگر محصولات خود، استفاده از قطعات بسیار با کیفیت در کنار بهره‌مندی از دانش روز و کاربری از ابزار آلات پیشرفته را ملاک قرار می‌دهد. به همین خاطر محصولات این کمپانی از دوام و مقاومت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. وجود همین موارد می‌تواند دلیل اصلی استقبال بی‌نظیر از محصولات پاناسونیک در جهان باشد.

انواع ویژگی‌ در محصولات تلفن ثابت پاناسونیک

همانطور که گفته شد، خیابان لاله زار به عنوان مرکز خرید تلفن ثابت در تهران معرفی می‌شود. این خیابان را می‌توان به عنوان جشنواره‌‌ای از فروش انواع محصولات تلفن ثابت پاناسونیک معرفی کرد. کمپانی پاناسونیک محصولات تلفن‌های ثابت خود را در انواع گوناگون به بازار عرضه می‌کند.

هر کدام از انواع تلفن‌های ثابت پاناسونیک بر اساس سلیقه و نوع کاربری مشتریان، از قابلیت‌ها و آپشن‌های ویژه‌ای برخوردارند. تفاوت بین انواع تلفن‌های ثابت پاناسونیک به دو دسته بندی کلی مشخصات فیزیکی و قابلیت‌های کاربردی تقسیم‌بندی می‌شود.

 مشخصات فیزیکی در تلفن‌های ثابت پاناسونیک

از نظر فیزیکی این محصولات را می‌توانید در بازار خرید تلفن ثابت تهران، با ابعاد گوناگونی بیابید. ابعاد در این محصولات حداقل در حدود (186 × 55 × 220) میلی‌متر و حداکثر در حدود (225 × 245 × 105) میلی‌متر انتخاب می‌شوند. از نظر وزن نیز این محصولات در حدود حداقل 500 گرم و حداکثر 1.5 کیلوگرم در بازار ارائه می‌شوند.

قابلیت اتصال به دیوار

تلفن‌های ثابت پاناسونیک در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند. برخی از کاربران این محصولات را در منزل استفاده می‌کنند. بعضی دیگر در محل‌های کسب و کار یا ادارات از تلفن‌های ثابت پاناسونیک استفاده می‌کنند. موضوعی که توجه به آن مهم است، نحوه انتخاب محل قارارگیری این محصولات است. چرا که در حالت‌هایی امکان دارد محیط اطراف شما به دلایل مختلف شلوغ باشد.

طبیعتا تلفن‌های ثابت همانطور که از نامشان مشخص است، مانند تلفن‌های بی سیم پاناسونیک از قابلیت جابجایی برخوردار نیستند. پس لازم است جایگاه مشخصی را برای قرار‌گیری آنها انتخاب کنید. ویژگی مهم در انتخاب جایگاه تلفن، امن بودن و در دسترس بودن آن است.

بر این اساس یکی دیگر از ویژگی‌های فیزیکی در محصولات تلفن ثابت پاناسونیک، داشتن قابلیت اتصال به دیوار است. داشتن این ویژگی در زمان دریافت تماس می‌تواند شرایط دسترسی سریع به تلفن ثابت را برای کاربر فراهم نماید. پس پیشنهاد ما به کاربران این است که، در زمان انتخاب محصول به داشتن این ویژگی توجه داشته باشند.

داشتن چراغ LED

دلایل متفاوتی وجود دارد که شما را مجبور کند صدای تلفن ثابت پاناسونیک را قطع کنید. در این حالت اگر تماسی به شما گرفته شود، آن تماس را متوجه نخواهید شد. برخی از محصولات تلفن ثابت پاناسونیک این قابلیت را دارند که از چراغ های ال ای دی در آنها استفاده شده است. به همین منظور در زمان دریافت تماس و در کنار صدای زنگ، این چراغ ها نیز خاموش روشن خواهد شد.

پس اگر صدای تلفن قطع باشد کاربر می‌تواند با دیدن چراغ LED متوجه تماس شده و آن را از دست ندهد. در زمان خرید توجه به این ویژگی کاربردی نیز می‌تواند مهم باشد.

داشتن قابلیت‌‌های سمعی بصری

به دلیل داشتن زیبایی و البته مقاومت بالا در محصولات پاناسونیک از جمله تلفن ثابت، می‌توانید آن را به عنوان هدیه روز مادر برای مادربزرگ‌ها انتخاب کنید. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که کمپانی پاناسونیک برای همه نوع مشتریان محصولات ویژه‌ای را تولید کرده است.

به همین خاطر از آنجایی که شاید بزرگ بودن و خوانا بودن کلیدهای تلفن یا صفحه‌نمایش بتواند برای افراد سالمند بهتر باشد، می‌توانید هدیه خود را از بین این محصولات انتخاب کنید. از طرف دیگر شاید کاربری از منو‌های لاتین تلفن ثابت پاناسونیک برای افراد سالمند آسان نباشد. بر این اساس لازم است نمونه‌ای را از مرکز خرید تلفن ثابت در تهران خریداری کنید که از منو فارسی پشتیبانی کند.

داشتن اسپیکر قوی

داشتن یک اسپیکر توانمند به هدف عدم در دست گرفتن گوشی تلفن نیز مزیت کاربردی خواهد بود. شاید به هذر دلیلی نتوانید گوشی را در درازمدت در دست بگیرید، بر این اساس اگر دستگاه از یک اسپیکر خوب برخوردار باشد، می‌توانید هم به کارهای خود برسید و هم با مخاطب صحبت کنید.

داشتن نور صفحه کلید

شاید بخواهید در محیط تاریک از تلفن ثابت پاناسونیک استفاده کرده و با مخاطب خود تماس بگیرید. یا احتمالا بخواهید از کلیدهای دیگر استفاده کنید. بر این اساس داشتن نور پس زمینه در صفحه کلید قابلیت کاربردی خواهد بود.

قابلیت‌های کاربردی در تلفن‌های ثابت پاناسونیک

هرچه قابلیت‌های کاربردی در تلفن‌های ثابت پاناسونیک بیشتر باشد، استفاده از این دستگاه‌ها آسان‌تر خواهد شد. مانند داشتن قابلیت‌ ذخیره شماره تلفن و داشتن دفترچه تلفن، پشتیبانی از بیش از یک خط تماس، دسترسی به تماس سریع یا خودکار، داشتن قابلیت پیغام‌گیر، انتقال تماس و غیره. به همین خاطر لازم است در زمان مراجعه به مرکز خرید تلفن ثابت در تهران، داشتن ویژگی مور دنظر را از طریق دفترچه راهنمای محصول پیگیری نمایید.

داشتن قابلیت ذخیره شماره

برخی از نمونه محصولات تلفن ثابت پاناسونیک در کنار دکمه‌ها و صفحه کلید، کلید‌های بیشتری دارند. این کلید‌ها می‌توانند بر اساس قابلیت ذخیره شماره، شرایط اجرای فرایند شماره‌گیری سریع را برای کاربران مهیا سازند. به همین دلیل می‌توانید برای مادربزرگ عزیزتان شماره‌های منتخب را به حافظه تلفن معرفی کرده، تا در زمان تماس با فشار دادن آنها به راحتی شماره‌گیری داشته باشد.

داشتن قابلیت‌‌ دفترچه تلفن  

داشتن این قابلیت می‌تواند کاربر را به هدف صرفه‌جویی در زمان و تسریع در فرایند‌های روزانه کمک کند. به همین خاطر فقط باید شماره‌های منتخب را به حافظه دستگاه معرفی کنید. از این پس بدون شماره‌گیری، تنها کافی است گوشی تلفن را برداشته و از منو دفترچه تلفن، عدد تعیین شده به مخاطب خود را انتخاب کرده و منتظر اتصال و مکالمه باشید. پس لازم است از مرکز خرید تلفن ثابت در تهران تلفنی را انتخاب کنید که دارای دفترچه تلفن باشد.

داشتن قابلیت‌‌ منشی تلفنی

این قابلیت نیز از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موارد است. شاید بخواهید از منزل بیرون بروید و یا به هر دلیلی نتوانید تماس‌ها را پاسخ‌گو باشید. بر این اساس می‌توانید منشی تلفن ثابت پاناسونیک را فعال کرده، تا کاربران بتوانند پیغام خود را برای شما ضبط نمایند. با خرید تلفنی که از قابلیت منشی برخوردار است، دیگر تماسی را از دست نخواهید داد.

داشتن قابلیت‌‌ انتقال تماس

شاید در مواقعی شرایط پاسخ‌گویی برای شما مهیا نباشد. یا حتی احتمال دارد بخواهید به محیط دیگری بروید و به تماس‌های تلفن دسترسی نداشته باشید. انتخاب نوع تلفنی که بتوانید تماس‌ها را منتقل کنید برای این حالت مطلوب است.

بر این اساس می‌توانید تلفن خود را به شماره‌ای دیگر یا تلفن ثابت و یا تلفن همراه منتقل نمایید. در این حالت همه تماس‌های شما از طریق تلفن دوم پاسخ داده خواهد شد. به همین خاطر وقتی به مرکز خرید تلفن ثابت در تهران مراجعه کردید، وجود این قابلیت را در محصول مدنظر بررسی کنید.

نتیجه گیری

 با مراجعه به مرکز خرید تلفن ثابت در تهران می‌توانید به انواع محصولات پاناسونیک دسترسی داشته باشید. خیابان لاله زار سال‌هاست که در پایتخت به عنوان مرکز فروش محصولات الکترونیکی از جمله تلفن ثابت شناخته شده است. در این بازار می‌توانید به انواع تلفن‌های ثابت، تلفن‌های بی سیم و غیره با قیمت‌های تضمین شده دسترسی داشته باشید.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها