راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک

راهنمای خرید تلفن بیسیم

این مقاله را به ارائه نکات مهم راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک اختصاص داده‌ایم. پس از مطالعه این مقاله، شما کاربر وب سایت panasonic-iranco.com می‌توانید بهترین نوع تلفن بی سیم پاناسونیک را انتخاب و خریداری کنید. داشتن یک خرید آگاهانه به واسطه توجه به نکات کاربردی محقق خواهد شد. در این مقاله با بیانی ساده به همه این موارد به طور دقیق و کاربردی اشاره کرده‌ایم. پس مانند همیشه تا انتهای این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

درباره راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک

این روزها یکی از متداول‌ترین راه‌های ارتباط انسان‌ها با یکدیگر، استفاده از تلفن همراه است. به همین خاطر نسبت به گذشته استفاده از تلفن‌های ثابت کمرنگ‌تر شده است. اما در زمان مکالمه با تلفن‌های همراه امکان دارد اختلالاتی نسبت به عدم وجود آنتن به وجود‌آید. از طرف دیگر نرخ مکالمه با تلفن‌های همراه نیز نسبت به تلفن‌های بی سیم و یا ثابت بیشتر است. همین دو عامل بس است برای اینکه هنوز هم تمایل کاربران نسبت به استفاده از تلفن‌های ثابت، در زمان حضور در خانه یا محیط کار بیشتر باشد.

اما نکته دیگر که می‌تواند دغدغه کاربران باشد، انتخاب تلفن ثابت یا تلفن بی سیم است. در بازار محصولات الکترونیکی برندهای مختلفی نسبت به تولید و ارائه انواع تلفن‌های بی سیم فعالیت دارند. اما با توجه به نظر کاربران و البته استقبال مشتریان،  برندی که می‌تواند در خصوص انواع تلفن‌های بی سیم یا ثابت پرطرفدار‌ترین شناخته شود، برندی نیست جز Panasonic.

کمپانی پاناسونیک مانند برند سونی در جهان و البته ایران بسیار معروف و محبوب است. این کمپانی جدا از تولید انواع محصولات الکترونیکی مانند تلفن بی سیم، در زمینه تولید دستگاه‌های هوشمند اداری یا محصولات خانگی و آشپزخانه‌ای مانند یخچال فریزر پاناسونیک و غیره نیز فعالیت دارد. کلیه محصولات پاناسونیک با بهترین کیفیت و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات و قطعات ساخته می‌شوند. به همین منظور زمانی که به بازار محصولات الکترونیکی و تلفن مراجعه می‌کنید، با انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک رو به رو خواهید شد.

این تنوع در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، می‌تواند انتخاب کاربران را سخت کند. به همین خاطر اگر کاربر به یک راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک دسترسی داشته باشد، می‌تواند آسان‌تر نسبت به انتخاب و خرید این محصولات اقدام کند.

تلفن بی ‌سیم پاناسونیک چیست؟

اساس کاربری از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک همانند تلفن‌های ثابت است. با این تفاوت که کاربر می‌تواند در زمان مکالمه از قابلیت جابجایی نیز برخوردار باشد. اما این که بتواند تا چه محیطی جابجا شود به قابلیت و قدرت ارسال و دریافت سیگنال در نوع تلفن بی سیم بستگی دارد. محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک نسبت به محصولات مشابه، از قابلیت‌های ممتازی برخوردارند. از جمله این فناوری‌ها می‌توان به قابلیت اکو ECO و دکمه NR در محصولات بی سیم پاناسونیک اشاره کرد.

کیفیت ارائه انواع خدمات توسط نمایندگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک به دلیل احترام به انتخاب و اعتماد مشتریان و کاربران خود در سرتاسر جهان، در بیشتر کشورها از نمایندگی‌های فعال برخوردار است. در کشور ایران نیز در تمام شهرها و در بیشتر مناطق، کاربران می‌توانند از خدمات متنوع نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک بهره‌مند شوند. در این مراکز خدماتی چون مشاوره فروش انواع محصولات تلفن ثابت و یا تلفن بی سیم، انجام همه نوع سرویس‌های تعمیراتی و البته خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود.

محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک در کارخانجات کاملا مکانیزه تولید می‌شوند. این کارخانجات در کشور‌های مالزی، چین، ویتنام و ژاپن مستقر هستند. با توجه به اینکه امکانات و فناوری‌های متفاوتی در این محصولات استفاده شده است کاربران، این محصولات را به همراه راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک دریافت خواهند کرد.

نکته بسیار مهمی که باید کاربران به آن توجه داشته باشند، نحوه تعمیر تلفن‌های بی سیم پاناسونیک است. شاید هر زمان به هر دلیلی از جمله کارکرد زیاد، عدم رعایت نکات ایمنی توسط کاربر، ضرب دیدگی یا نوسانات برق، شاهد خرابی در تلفن‌های بیسیم پاناسونیک باشید. در این شرایط حتما باید رفع مشکل و تعمیر را از طریق نمایندگی‌های معتبر دنبال کنید. به این دلیل که تلفن‌های بی سیم پاناسونیک از ساختمان پیچیده و ساختار پیشرفته‌ای برخوردارند.

به همین منظور فقط می‌توان با استفاده از دستگاه‌های خاص و پیشرفته نسبت به تعمیر این محصولات اقدام نمود. توجه داشته باشید که تنها نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک به این ابزارآلات پیشرفته دسترسی دارند. از طرف دیگر تنها تکنسین‌های فعال در این نمایندگی‌ها می‌توانند از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

معرفی ساختار و ویژگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک

تنوع در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک زیاد است. هر یک از انواع تلفن‌های بی سیم با این برند، بر اساس سلیقه و نیاز کاربران طراحی و تولید شده است. هر کدام از محصولات از قابلیت‌ها و شرایط بخصوصی برخوردارند. همه این موارد در راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک برای هر محصول درج شده است. به همین خاطر لازم است که کاربران قبل از انتخاب به این موارد توجه کنند.

همه محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک از یک پایه اصلی یا پایه بیس برخوردارند. به طور کلی بیشترین امکانات سخت افزاری بر روی پایه اصلی وجود دارد. اما در برخی از نمونه تلفن‌های بی سیم پاناسونیک، امکانات کافی در گوشی‌ نیز تعبیه شده است. به همین خاطر شاید اگر به دلیل شارژ گوشی نبود، کاربران هیچ ‌موقع در این مدل‌های تلفن بی سیم سراخ پایه اصلی نمی‌رفتند.

برخی از انواع محصولات پاناسونیک تنها به یک خط تلفن متصل می‌شوند. اما نمونه‌هایی هم وجود دارد که به هدف توانمندسازی و ارائه امکانات بیشتر به کاربر، بیش از یک خط تلفن را پشتیبانی می‌کند. از نظر برد و میزان محدوده سیگنال‌دهی و آنتن‌دهی، تلفن‌های بی‌ سیم پاناسونیک از قابلیت‌های خوبی برخوردارند. به همین‌جهت قادرند در دو محیط داخلی و خارجی بهترین خدمات تماس را به کاربران ارائه دهند.

استفاده از باتری‌های توانمند به هدف تامین نیروی برق در این دستگاه‌ها نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این محصولات است. از طرف دیگر در تلفن‌های بی‌ سیم پاناسونیک از انواع فناوری‌های نرم‌افزاری هوشمند‌ و مدرن استفاده شده است. داشتن انواع امکانات کاربردی و تجهیزات سخت افزاری در انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک نیز شرایط بی‌نظیری را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین وجود همه این قابلیت‌ها و دیگر موارد، دلیل قانع کننده‌ای است که موجبات افزایش تعداد طرفداران و مشتریان این برند محبوب و جهانی را فراهم آورده است.

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، کاربری در زمان قطع برق

برخی انواع تلفن بی سیم پاناسونیک در زمان قطع برق با اختلال روبرو می‌شوند. اما در انواعی دیگر به دلیل داشتن باتری و نگهداشت نیرو مناسب، کاربر می‌تواند با قراردادن گوشی بر روی دستگاه پایه از طریق اسپیکر به مکالمه بپردازد.

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، لزوم شارژ دستگاه پس از خریداری

این موضوع به تفاوت ساختاری در باتری‌های جدید و قدیم مربوط است. باتری‌هایی که در قدیم استفاده می‌شدند از نوع سرب اسیدی بودند. به همین خاطر کاربر باید پس از خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، دستگاه را برق متصل می‌کرد. این کار به هدف تامین نیرو و تکمیل شارژ، قبل از استفاده و اجرای تنظیمات انجام می‌شد.

اما شرایط برای باتری‌های مدرن متفاوت است. باتری‌هایی که امروزه در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک استفاده می‌شود، از نوع لیتیوم یون بوده و از شارژ اولیه برخوردار هستند. بر این اساس کاربر لازم نیست پس از خریداری محصول دستگاه را به شارژ متصل کند. بلکه بهتر است در ابتدای کاربری از محصول، اجازه دهد شارژ موجود در باتری به طور نرمال تمام شود. در ادامه کاربر برای تامین نیرو در باتری آن را به شارژ متصل کند.

در کنار معرفی نکات مهم راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، این مورد را جداگانه بیان خواهم کرد. چرا که می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها باشد. بر اساس استفاده از فناوری Link to cell، کاربر قادر است تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث به تلفن بی سیم پاناسونیک متصل کند. به همین خاطر زمانی که گوشی موبایل کاربر زنگ بخورد، می‌تواند مکالمه را از طریق گوشی تلفن بی سیم پاسخگو باشد.

شاید زمانی گوشی موبایل از شارژ کافی برخوردار نباشد. در برخی موارد نیز امکان دارد آنتن‌دهی موبایل با مشکل روبرو باشد. شاید کاربر بخواهد نسبت به ضبط صدای مخاطب خود اقدام کند و دلایل دیگر. در هر حالت کاربر می‌تواند با توجه به این فناوری شرایط پاسخگویی را از طریق گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک دنبال نماید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TGF382، KX-TG9541، KX-TGE262، KX-TGF372

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، نمایش شماره مخاطب

شاید داشتن این قابلیت در تلفن برای شما عادی باشد، اما هستند برخی از نمونه‌های تلفن بی سیم که از این آپشن برخوردار نباشند. برای همین اگر علاقه‌مندید به هدف کنترل تماس‌ها شماره مخاطب بر روی صفحه نمایش دیده شود، داشتن این توانمندی را در راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک چک کنید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG6811، KX-TG3411 BX، KX-TGD320، KX-TGE262

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، توجه به پایه اصلی

زمانی که درب جعبه تلفن بی سیم خریداری شده را باز می‌کنید، گوشی تلفن بی سیم را به همراه یک دستگاهی خواهید دید به نام پایه بیس. به این دستگاه پایه اصلی نیز گفته می‌شود. در اصل پایه اصلی برای شارژ گوشی است.

در بیشتر پایه ها کلید وصل یا قطع مکالمه وجود دارد. به همین خاطر در زمان گم کردن گوشی و یا عدم شارژ در گوشی، می‌توانید از این طریق به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. از طرف دیگر برخی از پایه ها از صفحه کلید برخوردارند. در این شرایط نیز می‌توانید بدون استفاده از گوشی با مخاطب خود تماس بگیرید.

بر این اساس با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، محصولی را انتخاب کنید که در پایه اصلی از صفحه کلید، میکروفون و اسپیکر برخوردار باشد.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG9541، KX-TGF340، KX-TGF372، KX-TG3811BX، KX-TG2361JXB

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، قابلیت لیست سیاه

شاید مخاطب مزاحم داشته باشید و نخواهید مزاحمت و تماس او شما را اذیت کنند. پاناسونیک برای این موضوع نیز راهکاری را در نظر گرفته است. در زمان خرید به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک توجه کنید. بهتر است به هدف جلوگیری از تماس‌های مزاحم، دستگاه تلفن‌های بیسیمی را انتخاب کنید که از قابلیت Call Barning برخوردار باشند.

این تلفن‌های بی سیم قابلیت Call Block در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. به همین منظور کاربر می‌تواند شماره‌های مشخص شده را به لیست سیاه معرفی کند. در ادامه هر زمان تماسی از جانب شماره‌های معرفی شده گرفته شود، دستگاه به طور اتومات آن تماس را بلاک می‌کند.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG9541، KX-TGD320، KX-TGF320، KX-TGF340

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، داشتن پیغام گیر

اگر به دلیل مشغله کاری زیاد در منزل حضور ندارید یا اگر مخاطبین شما حساس و زیاد هستند، استفاده از قابلیت منشی یا پیغام گیر برای شما ضروری است. برخی از محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک از این قابلیت برخوردارند. بر این اساس کاربر می‌تواند در زمان مشخص با فعال کردن این قابلیت، تماس‌های ورودی را از دست ندهد. این دستگاه‌ها با توجه به حافظه‌ای که دارند، می‌توانند تماس ورودی را متصل کرده و شرایط ضبط پیغام مخاطب را فراهم آورند.

انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک که از قابلیت پیغام گیر برخوردارند،  حافظه‌ای با گنجایش متفاوتی دارند. به همین خاطر لازم است بر اساس سلیقه و نیاز خود و با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، بهترین مدل را انتخاب کنید.

به همین منظور اگر تماس‌های زیادی دارید، می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که از حافظه با گنجایش بیشتر برخوردار است. از طرف دیگر برخی از مدل‌های تلفن بی سیم پاناسونیک قابلیت ضبط صدای شما به عنوان پیغام گیر را نیز دارند. این قابلیت در افزایش جذابیت محصول بسیار موثر است..

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG2361JXB، KX-TG6821، KX-TGF372، KX-TGF320

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، برخورداری از پیجر

قابلیت دیگری که در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک وجود دارد و می‌تواند برای کاربران کاربردی باشد، برخورداری از فناوری پیجر Paging است. شاید قرار باشد در محیط اداره از تلفن بی سیم پاناسونیک استفاده کنید. در این محیط به دلیل ازدحام، هر لحظه امکان دارد گوشی گم شود. یا حتی فرزند بازیگوشی داشته باشید که شرایط گم شدن گوشی تلفن بی سیم را فراهم کند.

زمانی که محیط پیرامون زندگی شما شلوغ است و پایه اصلی از قابلیت صفحه کلید برخوردار نیست، مدل تلفن بی ‌سیمی را انتخاب کنید که قابلیت پیجر دارد. بر این  اساس هر زمان که گوشی گم شود می‌توانید به راحتی آن را پیدا کنید. این قابلیت در بیشتر تلفن‌های سانترال موجود است.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: TG3721، TG3752، KX-T7665

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، تعداد گوشی

قابلیت دیگری که در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک وجود دارد، داشتن تعداد بیشتر از یک گوشی بی سیم است. اصولا به صورت نرمال محصولات پاناسونیک به مدل‌های تک گوشی، تا چهار گوشی تقسیم می‌شوند. البته نمونه‌ای هم وجود دارد که از شش گوشی برخوردار است.

کاربر می‌تواند بر اساس نیاز خود، نسبت به انتخاب محصول اقدام کند. به همین خاطر زمانی که به بازار مراجعه می‌کنید حتما به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک توجه کنید. سپس محصول مد نظری را انتخاب کنید که به خواسته شما نزدیکتر است. از طرف دیگر برخی از پایه‌های اصلی در مدل‌های تلفن بی سیم پاناسونیک، این قابلیت را دارند که گوشی‌های دیگر را با آن ها ست کنید. در این خصوص مطالعه مقاله (نحوه ست کردن گوشی بیسیم پاناسونیک) می‌تواند برای شما کاربردی باشد.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG3712، KX-TG6671، KX-TGE262، KX-TGF322

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، تعداد خط

برخی از ادارات و کسب و کارها، از بیش از یک خط تلفن برخوردارند. این اتفاق به دلیل شرایط بیزینسی و انواع خدماتی است که دارند. البته داشتن بیش از یک خط تلفن برای مشترکین حقیقی نیز می‌تواند وجود داشته باشد. به همین خاطر مجبور می‌شوند به ازای هر خط، یک دستگاه تلفن تهیه کنند. اما بر اساس قابلیت‌های موجود در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، می‌توانید دستگاهی را انتخاب کنید که از پشتیبانی بیشتر از یک خط برخوردار است.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG9541، KX-TG9582، KX-TG6700

راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، اتصال به دیوار

شاید در محیط‌های اداری و یا در منزل، شرایطی وجود داشته باشد که انتخاب محل مناسب به هدف قرار دادن پایه اصلی در تلفن بی سیم سخت باشد. کمپانی پاناسونیک برای آن دسته از کاربران نیز راهکار مناسبی را معرفی کرده است. به همین منظور با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، محصول را انتخاب کنید که از قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار باشد. بر این اساس می‌توانید تلفن بی سیم را به دیوار متصل کرده و شرایط مناسبی را برای خود فراهم کنید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG3411 BX، KX-TG3712، KX-TGF320، KX-TGE262

‌راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، حالت شب

دلایل متفاوتی وجود دارد که بخواهید از تلفن بی سیم پاناسونیک در فضای تاریک و شب استفاده کنید. به همین منظور تلفن بی سیم باید از قابلیت‌هایی برخوردار باشد که، شرایط پاسخگویی یا برقراری تماس را برای شما فراهم آورد. برخی از محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک از این قابلیت که به حالت شب معروف است برخوردارند.

به همین خاطر در این محصولات از صفحه کلید‌های نورانی استفاده شده است. وجود پس زمینه نورانی در این دستگاه‌ها، می‌تواند شرایط استفاده از صفحه کلید در شب را به هدف شماره گیری برای کاربر فراهم آورد. علاوه بر آن در این محصولات شرایط کاهش ولوم صدا و یا حالت سکوت نیز وجود دارد. این قابلیت می‌تواند برای کاربران شرایط آگاهی از تماس ورودی در سکوت شب را فراهم آورد.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG3711، KX-TG6821، KX-TGF320، KX-TGF340

‌راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، کیفیت اسپیکر

قابلیت کاربردی دیگری که می‌تواند برای کاربران شرایط آسانی را به هدف مکالمه فراهم آورد، داشتن اسپیکرهای قدرتمند است. به همین خاطر در برخی از محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک این قابلیت استفاده شده است.

تصور کنید گوشی یا پایه اصلی در آشپزخانه قرار دارد و خانم خانه‌دار، در حال تهیه غذا است. اگر بخواهد گوشی را در دست گرفته و فعالیت‌های خود را انجام دهد، رسیدگی به امور منزل قطعا برای او سخت خواهد شد.

اما اگر گوشی بی سیم یا پایه اصلی و یا هر دو از اسپیکر قدرتمندی برخوردار باشند، خانم خانه‌دار می‌تواند به راحتی کارهای منزل را انجام داده و هم‌زمان با مخاطب خود مکالمه داشته باشد. در برخی از نمونه‌های تلفن بی سیم پاناسونیک این تجهیزات وجود دارد. کاربران با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می‌توانند در بین انواع محصولات، بهترین نوع که از اسپیکر توانمند برخوردار است را انتخاب کنند.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG3711،KX-TG3611BX ،KX-TG6671 ،KX-TGE262

‌راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، اشیاء یاب

در کنار قابلیت‌های ویژه‌ای که در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک وجود دارد، می‌‌توان به قابلیت پیدا کردن اشیا اشاره کرد. این آپشن از جمله موارد جالب و فانتزی در محصولات پاناسونیک است. بر این اساس کاربر می‌تواند با استفاده از فناوری Key finder شیء مد نظر را به دستگاه معرفی کند. در این حالت تلفن بی سیم پاناسونیک در زمان گم شدن آن شیء، فاصله گوشی تا آن را به کاربر نشان می‌دهد تا بتواند سریع‌تر آن را بیابد. در این خصوص می‌توان به محصول KX-TG6811 اشاره کرد.

‌راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، کیفیت باتری

میزان شارژ و گنجایش باتری در اغلب تلفن‌های بی سیم پاناسونیک از شرایط ویژه و کیفیت بالایی برخوردار است.. به طور میانگین این محصولات می‌توانند تا ۸ ساعت یا حتی بیشتر شرایط استفاده بدون قرار‌گیری بر روی پایه اصلی را فراهم آورند.

 اما در بین محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، مدل‌هایی وجود دارد که می‌تواند در شرایط آماده به کار تا ۱۷۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. مانند KX-TG6811، KX-TG1611

البته مدل‌ دیگری مانند KX-TG6671 نیز وجود دارد که می‌تواند تا 264 ساعت در شرایط استند‌بای قرار بگیرد. در این خصوص حتی می‌توان به مدل KX-TGF320 هم اشاره کرد. این مدل می‌تواند تا 330 ساعت در شرایط استند‌بای باشد. پس کاربر می‌تواند با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک و با توجه به نیازی که دارد، بهترین محصول را برای خود انتخاب کنید.

‌راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، محدوده برد

ویژگی و قابلیت داشتن برد مطلوب، تقریبا در همه محصولات جدید تلفن بی سیم پاناسونیک از یک شرایط استاندارد و با کیفیتی برخوردار است. این محصولات می‌‌توانند به طور میانگین تا 50 متر در فضای بسته، شرایط مکالمه را برای کاربران فراهم آورند. گوشی‌های تلفن بی سیم در محیط‌های فضای باز نیز به طور میانگین تا 300 متر را پشتیبانی می‌کنند.

البته باید توجه داشته باشید که متراژ گفته شده در حالت نرمال اندازه‌گیری شده است. شاید در موقعیتی قرار داشته باشید که امواج قالب، شرایط سیگنال‌دهی را با اختلال مواجه کنند. البته در این شرایط نیز می‌توانید با استفاده از تقویت کننده‌ها، این مشکل را برطرف کنید.

توجه داشته باشید که دستگاه‌های تولید امواج مانند مایکروویو یا مودم اینترنت وای فای، سیگنال‌های قالب تولید می‌کنند.، این شرایط می‌تواند کیفیت مکالمه با تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را با اختلال مواجه سازند.

در این خصوص می‌توانید اطلاعات بیشتری را با مطالعه این مقاله (رفع مشکلات متداول تلفن بی سیم پاناسونیک) به دست آورید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG6821، KX-TG3811BX، KX-TGF320، KX-TGF340

‌راهنمای خرید تلفن بی سیم پاناسونیک، امکانات ویژه

علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک به آن اشاره شد، کمپانی پاناسونیک برای همه انواع کاربران خود شرایط مساعدی را فراهم آورده است. به همین خاطر می‌توان به افراد سالمند و کم توان اشاره کرد. در این خصوص داشتن امکانات خاص به هدف راحتی و آسایش این افراد، برای پاناسونیک بسیار مهم است. کاربران می‌توانند به هدف تهیه هدیه با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک، بهترین مدل را انتخاب نمایند. در ادامه شما را با این ویژگی ها آشنا خواهیم ساخت.

صفحه کلید صدا دار

در برخی از محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، از صفحه کلید‌های خاصی استفاده شده است. به همین منظور برای هرکدام از کلید‌ها صدای ویژه‌ای درنظر گرفته‌اند. این شرایط می‌تواند برای افراد کم توان مانند کم بینا یا نابینا و غیره، به هدف یافتن کلید مدنظر کاربردی باشد.

پخش پیام

در مدل‌هایی از تلفن بی سیم پاناسونیک، پیام‌های موجود در صندوق صوتی با ریتم آرام پخش می‌شود. این کار برای افراد سالمند به هدف تشخیص صدا و جمله گفته شده کاربردی خواهد بود.

سازگاری با سمعک

مدل‌های تلفن بی سیم قدیمی برای افراد دارای سمعک از نوع آنالوگ، مزاحمت‌هایی را به دنبال داشت. اما در مدل‌های تلفن بی سیم جدید پاناسونیک، این مزاحمت به دلیل سازگاری با سیستم سمعک برطرف شده است. کاربران سمعک باید تنظیمات دستگاه سمعک را بر روی T قرار دهند. با این کار شرایط استفاده از محصولات پاناسونیک بدون اذیت فراهم خواهد شد. پس حتما به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک توجه نمایید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TGF340، KX-TGE262، KX-TGE263، KX-TGF372

داشتن کلیدهای بزرگ

شاید در برخی شرایط برای افراد کم بینا نوشته‌های بر روی صفحه کلید گویا نباشد. در مدل‌هایی از تلفن بی سیم پاناسونیک، از کلید‌ای بزرگ‌تر با نوشته‌های خوانا‌تر استفاده شده است.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TGE110، KX-TGD530، KX-TG3752، KX-TGF340

داشتن منوی فارسی

یکی دیگر از مواردی که باید به آن بی توجه نبود، شرایط استفاده از منو‌ در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک است. به طور پیش فرض منو در این دستگاه‌ها به زبان لاتین است. این حالت می‌تواند شرایط ناراحتی را برای پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به دنبال داشته باشد.

این که هر بار بخواهند نحوه استفاده از تلفن را از دیگران بپرسند برایشان آزاردهنده است. برای همین اگر منو به زبان فارسی باشد، خودشان می‌توانند به راحتی نسبت به استفاده از دستگاه اقدام کنند.

اما تغییر زبان در منو قابلیتی است که برخی از محصولات از آن پشتیبانی می‌کنند. به همین خاطر شایسته است که در زمان خرید به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک توجه کرده و مدل مد نظر را برگزینید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG6451، KX-TG6881، KX-TG7861، KX-TG6711

مخصوص افراد کم شنوا یا ناشنوا

در بین انواع محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، مدل‌هایی وجود دارد که با نمایش چراغ چشمک‌زنی برقراری تماس را اعلام می‌کنند. از طرف دیگر، در برخی از محصولات قابلیتی وجود دارد که می‌تواند با ایجاد صدایی مخصوص، شرایط آگاهی افراد کم شنوا را میسر سازد. در این خصوص می‌توان به مدل KX-TG7851FX و KX-TGE110 اشاره کرد.

داشتن صفحه نمایش بزرگ

یکی دیگر از مواردی که می‌واند برای سالمندان شرایط سخت به هدف شناسایی شماره تلفن فراهم آورد، داشتن صفحه نمایش کوچک است. کاربران باید در این خصوص نسبت به خرید محصولی اقدام کنند که از نمایشگر مطلوب و گویا برخوردار باشد. برای همین حتما به مشخصات محصول درج شده در راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک توجه نمایید.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TG6672، KX-TGF320، KX-TGF322، KX-TGF350

شماره‌گیر تماس سریع

داشتن قابلیت شماره‌گیری سریع نیز از جمله امکانات کاربردی است. البته این ویژگی تنها برای سالمندان نیست. اما برای این عزیزان می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به همین منظور در بیشتر مدل‌های محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک، این قابلیت پشتیبانی می‌شود.

نمونه‌های پیشنهادی که از این قابلیت برخوردارند: KX-TGE110، KX-TG6451، KX-TGF350، KX-TGF352

نکات مهم به هدف نگهداری از تلفن بی سیم پاناسونیک

استفاده از پریز‌های سوکت‌دار می‌تواند شرایط برق خوردگی و اشتباهات زدن دوشاخه به پریز برق را در محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک را به حداقل برساند.

محصولات تلفن بی سیم پاناسونیک از فیزیک مقاوم و استانداردی برخوردارند. ولی در برابر ضربات و نفوذ رطوبت می‌توانند آسیب‌پذیر باشند. به همین منظور اگر در منزل کودک خردسال دارید گوشی تلفن را در دسترس او قرار ندهید.

خاطرتان باشد نسبت به شارژ گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک حساس باشید. این کار را بر اساس رعایت نکات ایمنی انجام دهید. بر این اساس به هدف افزایش طول عمر در قطعه مهم باتری، شرایط احتیاط را رعایت کنید. به همین خاطر تا زمانی که میزان شارژ باتری گوشی به کمترین حد ممکن نرسیده است، گوشی را بر روی پایه اصلی قرار ندهید. چرا که می‌تواند عمر باتری را کاهش دهد.

نتیجه گیری

با توجه به راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک که همراه محصول به کاربران و مشتریان ارائه می‌شود، می‌توانید به راحتی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های دستگاه آشنا شوید. اما یادتان باشد در صورت وجود هر نوع خرابی، تنها شرایط تعمیر را از طریق نمایندگی‌ های تعمیرات تلفن بی سیم پاناسونیک دنبال کنید. مراجعه به تعمیرکاران غیر مجاز علاوه بر عدم توانمندی به هدف رفع مشکل محصولات تلفن بیسیم پاناسونیک، شرایط ایجاد مشکلات بیشتر در این دستگاه‌ها را نیز فراهم می‌آورند. در نمایندگی‌های مجاز مشکل دستگاه شناسایی شده و در صورت عدم شرایط تعمیر، قطعه مد نظر با نمونه اصل جایگزین خواهد شد.

سهیل مهدی زاده

سهیل مهدی زاده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا
1 سال قبل

میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم تلفن بیسیم پاناسونیک بخرم؟

هانیه
1 سال قبل

میشه برام توضیح بدید که تفاوت بین مدل‌های مختلف تلفن بیسیم پاناسونیک چیه؟

مهسا
1 سال قبل

آیا میشه از تلفن بیسیم پاناسونیک برای تماس در خارج از کشور استفاده کرد؟

زهرا
1 سال قبل

آیا برای استفاده از تلفن بیسیم پاناسونیک نیاز به نصب خط تلفنی داریم؟