تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک از جمله محصولات مدرن و بسیار کاربردی این کمپانی معروف معرفی می‌شود. این نوع از محصولات پاناسونیک، بیشتر در محیط‌های اداری و انواع کسب و کارها استفاده می‌شوند. با کاربری از این مدل تلفن‌ها، کاربران از شرایط راحت‌تری برخوردار خواهند بود. چرا که می‌توانند در زمینه اجرای انواع پروژه‌ها، آزادی عمل بیشتری داشته باشند. قصد داریم در این مقاله برای شما مخاطبین وب سایت panasonic-iranco.com، به ویژگی‌ها و خصوصیت‌های این نوع تلفن‌ها بپردازیم. مانند همیشه ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

درباره تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

در محیط‌های اداری یا سازمانی و البته انواع کسب و کارها، داشتن بیش از یک خط تلفن متداول است. حتی هستند خانواده‌‌هایی که از دو خط تلفن استفاده می‌کنند. این برتری می‌تواند شرایط اجرای انواع فرایندهای ارتباطی را آسان کند. اما وقتی مجبور هستید برای هر خط از یک دستگاه تلفن استفاده کنید، کار برای شما دشوار خواهد شد.

در این زمینه تصور کنید تلفن شما از نوع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک باشد. از طرف دیگر با قابلیت پشتیبانی از دو خط نیز همراه باشد. قطعا این اتفاق می‌تواند شرایط مدیریت تماس‌های خروجی و ورودی را بسیار آسان نماید. با استفاده از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک Cordless Telephone، محدودیتی برای جابجایی در حین مکالمه نخواهید داشت. جدای از آن وقتی تلفن شما از نوع تلفن‌های دو لاینه یا همان تلفن‌ های بیسیم دو خط پاناسونیک باشد، شرایط مدیریت تماس‌ها نیز به مراتب راحت‌تر خواهد شد.

کمپانی Panasonic از جمله برندهایی است که در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی و مخصوصا مدل‌های مختلف تلفن فعالیت دارد. شاید بتوان به جرات گفت که در بین کاربران در سطح جهان، برند پاناسونیک از معروفیت و محبوبیت بیشتری نسبت به برندهای دیگر برخوردار است. مانند برند اچ پی که در بین کاربران محصولات دیجیتالی، معروفیت و محبوبیت جهانی دارد.

دلیل استقبال کاربران از محصولات کمپانی پاناسونیک Panasonic

اگر بخواهیم دلیل موجهی برای استقبال کاربران نسبت به انواع محصولات پاناسونیک بیان نماییم، مهم‌ترین دلیل نحوه طراحی و تولید این محصولات خواهد بود. در کمپانی پاناسونیک رعایت مولفه‌های مختلف مبنی بر وجود کیفیت بالا در انواع محصولات تولید شده، خط قرمز این شرکت است. به همین دلیل می‌توان گفت استقبال پر‌شور کاربران، رابطه مستقیم با کیفیت محصولات پاناسونیک خواهد  داشت. چرا که  این کمپانی محصولات خود را با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت تولید می‌کند. به همین خاطر انواع دستگاه‌های الکترونیکی مانند پرینتر پاناسونیک و انواع تلفن‌های بی سیم، با سیم و غیره این برند، از دوام و مقاومت بالایی برخوردارند.

درباره کیفیت ساخت تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک

این محصولات با طراحی و شاخصه‌های منحصر به فردی طراحی و ساخته خواهند شد. در تولید تلفن‌ های بیسیم دو خط پاناسونیک، استانداردهای جهانی به طور کامل رعایت شده است. به همین دلیل هیچ تضاد و مغایرتی با پروتکل‌های مخابراتی نخواهند داشت. توجه داشته باشید که این محصولات در کارخانه‌جات تمام مکانیزه و با استفاده از ابزار آلات مدرن تولید می‌شوند.

نکته حائز اهمیت دیگری که در تولید این محصولات رعایت شده است، سازگاری کامل ساختار سخت افزاری آن با محیط زیست است. به همین منظور متریال قطعات سخت افزاری این مدل از تلفن‌های بی سیم و دو لاینه پاناسونیک، از نوع تجزیه‌پذیر و بازیافت پذیر انتخاب و استفاده شده است. بر این اساس در زمان دور‌ریز به عنوان زباله، به طبیعت باز خواهد گشت. رعایت و استفاده از این فناوری به عنوان کمک بقا برای نسل‌های آینده، شرایط تولید گازهای گلخانه‌ای را نیز کاهش خواهد داد.

از طرف دیگر در زمینه کیفیت برد در سیستم تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک، رنج فرکانس در این محصولات گیگا در نظر گرفته شده است. می‌توانید در بازار محصولات الکترونیکی و تلفن، این نوع از دستگاه‌‌ها را در مدل‌های تک گوشی و دو گوشی و یا حتی چند گوشی انتخاب و خریداری کنید. کمپانی پاناسونیک تلفن‌های رومیزی دو لاینه خود را در حالت تلفیقی از تلفن‌های سیم دار و بی سیم نیز به بازار عرضه نموده است.

به همین خاطر دامنه انتخاب برای مشتریان گسترده خواهد بود و محدودیتی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. می‌توانند با توجه به نوع کاربری و شرایط محیطی که در سازمان یا اداره حاکم است، نسبت به انتخاب بهترین مدل اقدام نمایند.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

معرفی خصوصیت‌های مهم در تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک

این نوع از تلفن‌‌‌های بی سیم کمپانی پاناسونیک علاوه بر مزیت دو لاینه بودن، از امکانات دیگری نیز برخوردارند. به همین دلیل این دستگاه‌ها می‌توانند در کنار پشتیبانی از دو خط تلفن، نسبت به مدیریت دیگر امور شرایط را برای کاربران آسانتر کنند. همانطور که می‌دانید این دستگاه‌ها بیشتر در محیط‌های اداری و بازرگانی استفاده می‌شوند، البته در برخی از شرایط، این نوع از تلفن‌ها در حالت شخصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به هر حال در این خصوص می‌توان به داشتن مزایای مختلف و امکانات متعدد در زمینه اجرای فرآیندهای ارتباطی در این نوع از تلفن‌ها اشاره کرد. مواردی که استفاده هرکدام از آنها، اهمیت بالایی دارند. به همین منظور می‌توان به داشتن دکمه های بزرگ و محکم، اجرای برخی تنظیمات کاربری، برخورداری از دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره تلفن‌های زیاد، داشتن سیستم پاسخگویی در زمان عدم پاسخگویی کاربر و موارد دیگر اشاره کرد.

که هر کدام از مزیت‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. امکانات متعدد در این محصولات، برای استفاده‌های سازمانی بسیار مهم است. مهندسین کمپانی بزرگ پاناسونیک به این موارد آشنا هستند. به همین خاطر در تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک، این امکانات را لحاظ نمودند. در ادامه مقاله با شرح این خصوصیت‌های کاربردی در تلفن‌های دو لاینه پاناسونیک آشنا خواهید شد.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک در حالت سیم و بدون سیم

انتخاب حالت کاربری از تلفن‌های بی سیم دو لاینه پاناسونیک، کاملا به سلیقه و نوع استفاده کاربران مربوط می‌شود. به همین خاطر کاربران و مدیران سازمان‌ها‌ و انواع کسب و کار‌ها، می‌توانند از این دستگاه‌ها در حالت رومیزی سیم دار یا بیسیم و یا حتی تلفیقی از بی سیمی و بی سیم استفاده کنند. تلفن‌های دو لاینه پاناسونیک امروزه در بازار محصولات الکترونیکی و تلفن، در این سه حالت به مشتریان ارائه خواهند شد.

شاید برای برخی از مدیران شرایط جابجایی در حال مکالمه مهم باشد. در این شرایط استفاده از تلفن‌های بی سیم دو لاینه بهترین گزینه برای این افراد خواهد بود. اما باید توجه داشته باشید که این نوع از دستگاه‌ها به برق هم احتیاج دارند. پس در زمان قطع برق نمی‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. اما تلفن‌های سیم دار دو خط پاناسونیک، در حالت عدم وجود برق نیز می‌توانند به کاربران خدمات ارائه دهند.

از مهمترین شرایط کاربردی که دستگاه‌های تلفن‌های تلفیقی سیم دارد و بدون سیم می‌توانند برای کاربران داشته باشند، عدم احتیاج به برق است. در محیط‌های اداری، قطع برق بیشتر از محیط‌های دیگر می‌تواند شرایط اجرای فرایند‌ها را مختل نماید. به همین منظور در زمان قطع برق کارمندان و مدیران کسب و کار می‌توانند از تلفن‌های رومیزی بی سیم و بدون سیم دو خط پاناسونیک به راحتی استفاده کند.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک و تنظیمات کاربردی

به طور کلی محصولات کمپانی پاناسونیک در حوزه لوازم خانگی و اداری، از کاربری آسانی Easy To Use برخوردارند. این مهم در کنار وجود قابلیت‌ها و امکانات زیاد و پیچیده در این دستگاه‌ها، برای کاربران بسیار کاربردی خواهد بود. به همین دلیل در زمان آغاز استفاده از تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک، در کمترین زمان می‌توانید به راحتی به تنظیمات آن مسلط شوید.

در تمام محصولات پاناسونیک بر اساس رصد رفتار و سلیقه مشتریان، آپشن‌های زیادی از قبل برای کاربران در نظر گرفته شده است. هر کدام از قابلیت‌ها در زمینه‌های مختلف کارایی‌های مهمی دارند. به طور مثال می‌توان به تنظیمات silent اشاره داشت.

در محیط‌‌های اداری به دلیل هرج‌و‌مرج و رفت‌وآمد‌های زیاد، صدای تلفن می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. به همین دلیل با استفاده از تنظیمات silent یا همان قابلیت بی صدا شدن در تلفن، می‌توانید بدون شنیدن صدای زنگ تماس‌‌های ورودی را پاسخ‌و بوده و مدیریت کنید. در این حالت زمان برقراری تماس از طرف مخاطب، چراغی گویا در دستگاه روشن خواهد و شما را مبنی بر پاسخ‌گویی به مخاطب مطلع خواهد کرد.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک و شاسی‌های بزرگ و محکم

در محیط‌های اداری به دلیل داشتن سرعت بالا در اجرای انواع فرایند‌ها، استفاده از تلفن از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید بتوان گفت در این محیط‌ها از تلفن نسبت به دیگر دستگاه‌ها، بسیار بیشتر استفاده خواهد شد. اگر دستگاه‌های تلفن‌های بی سیم دو لایه از شاسی و ساختار محکم و مناسبی برخوردار نباشند، هر لحظه می‌توانند با خطرات شکستگی یا خرابی‌های متعدد مواجه شوند. از آنجایی که محصولات پاناسونیک با استفاده از قطعات با کیفیت ساخته می‌شوند، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند.

اما مهندسین کمپانی پاناسونیک به طور مشخص برای انواع تلفن‌های دو خط که در محیط های اداری استفاده می‌شوند، شرایط ویژه‌تری را در نظر گرفتند. بر این اساس بدنه این دستگاه‌ها محکم‌تر طراحی و تولید خواهد شد. از طرف دیگر به دلیل داشتن سرعت در اجرای انواع فرایندها، کلید‌ها در این نوع از تلفن‌ها نیز بزرگ و با علائم واضح و محکم در نظر گرفته شده‌اند. به همین خاطر بر اساس استفاده‌ها و فشارهای مکرر بر روی شاسی‌های تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک، این دکمه‌ها خورده نخواهند شد و علائم آن‌ها مخدوش نمی‌شوند.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک و دفترچه تلفن کاربردی

طبیعتا کاربرانی از تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک استفاده می‌کنند که از مخاطبین زیادی برخوردارند. کارمندان و مدیران در محیط‌های اداری و مخصوصا کسب و کار نیز قطعا مخاطبین زیادی خواهند داشت. هر کدام از آنها شماره‌های منحصر به فردی دارند. در طول روز این شماره‌ها توسط کارمندان و کاربران مدام در حال شماره‌گیری است.

از جمله امکانات مناسب و کاربردی در دستگاه‌های تلفن، داشتن دفترچه تلفن مناسب است. بر این اساس کاربر می‌تواند به واسطه این قابلیت، انواع شماره‌های مهم و شماره‌های مخاطبین را در این حافظه ذخیره کند. بر این اساس هر اندازه قابلیت و حافظه دفترچه تلفن از میزان توانایی بیشتری برخوردار باشد، کاربر می‌تواند تعداد تلفن‌های زیاد‌تری را در آن ذخیره نماید.

این حالت در انواع تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک نیز رعایت شده است. براین اساس کاربران در موارد متفاوت می‌توانند به راحتی دها شماره منتخب را در این نوع از دستگاه‌ها ذخیره نمایند. به همین منظور در زمان نیاز بدون شماره‌گیری و تنها با فشار دادن یک کلید و یک کد، کاربر می‌تواند با مخاطب خود ارتباط داشته باشد. این اتفاق سرعت عمل در انواع فرایندهای اداری را به مراتب بیشتر خواهد کرد.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک و برخورداری از منشی هوشمند دیجیتالی

آنچه که مشخصه این است که تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک، در محیط‌های پر مخاطب قرار است استفاده شوند. طبعا از این نوع تلفن‌ها در محیط‌های عادی کمتر استفاده خواهد شد. به همین دلیل محیط‌هایی که کاربری از این تلفن‌ها را انتخاب می‌کنند، در ساعات غیر اداری نیز حتما تماس‌های ورودی خواهند داشت. این تماس‌ها برای انواع محیط‌های کسب و کار و اداری مهم خواهند بود، پس باید روشی باشد که بتوان به این تماس‌ها نیز پاسخ داده شود.

راه‌ کاری که شاید در ابتدا به ذهن برسد موضوع Divert کردن یا همان انتقال تماس است. اما این روش در برابر حجم زیاد تماس‌های ورودی نمی‌تواند راه‌ کار مناسبی باشد. به همین دلیل پیشنهاد استفاده از منشی تلفن راه حل سازمانی و کاربردی خواهد بود. این قابلیت در بیشتر انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک وجود دارد. مدل‌ تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک نیز از این ویژگی برخوردارند. به همین خاطر می‌توانید در شرایط عدم حضور، منشی تلفن را فعال کرده و مخاطبین از آن طریق با شما در ارتباط باشند. با اجرای این راه کار تماس‌های ورودی شما از دست نخواهد رفت. به طور کلی تلفن‌های رومیزی دو لاینه می‌توانند بسته به توانمندی مدل تلفن، پیام‌‌های مخاطبین را برای شما ذخیره نمایند.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک داشتن قابلیت ID CALLER

یکی دیگر از متد‌های مدیریت در تماس‌های ورودی، شناخت مخاطب و کسب اطلاعات اولیه قبل از برقراری تماس است. برخورداری از این ویژگی برای محیط‌های کسب و کار و اداری نسبت به محیط‌های خصوصی، اهمیت بیشتری خواهد داشت. به همین منظور می‌توان به قابلیت ID CALLER اشاره کرد.

البته این ویژگی نیز در بیشتر محصولات تلفن رومیزی پاناسونیک وجود دارد. اما فعال بودن یا فعال نبودن آن به سیستم مخابرات و اپراتور پشتیبان خط تلفن مربوط است. بر این اساس کاربران می‌توانند در زمان مشاهده تماس ورودی و قبل از پاسخ‌گویی، شماره را چک نمایند. در برخی از حالات نیز از قبل شاید شماره مخاطب بر روی حافظه تلفن ذخیره شده باشد. به همین خاطر با استفاده از قابلیت ID CALLER به جای نمایش شماره، اسم مخاطب نمایش داده خواهد شد.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک خاصیت ضد ضربه و ضد آب دارند

جدای از داشتن سیستم نرم افزاری پیشرفته و مدرن در انواع محصولات پاناسونیک مخصوصا انواع تلفن‌، از نظر سخت افزاری نیز از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. به همین خاطر در زمان‌ بروز خطرهای متنوع مانند ضرب دیدگی، پرتاب به زمین و یا نفوذ رطوبت، این محصولات از مقاومت بالایی برخوردارند. تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک به دلیل قابل حمل بودن، بیشتر از تلفن‌های باسیم در معرض خطر هستند. با توجه به کیفیت در ساختار بدنه این محصولات، شرایط بسیار مطلوبی خواهند داشت.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از شماره گیری مجدد برخوردارند

در محیط‌های اداری استفاده از تلفن بسیار کاربردی و با اهمیت است. برخی از شرایطی امکان دارد شما با مخاطبی خاص کار مهمی داشته باشید، اما تلفن او مشغول باشد. در این حالت اگر بخواهید مدام شماره مخاطب را گرفته و منتظره آزاد شدن خط او باشید، زمان قابل توجهی از شما سلب خواهد شد. بر این اساس در تلفن‌های بی سیم دو خط راهکار مناسبی وجود دارد، که می‌توانید با استفاده از آن مشکل را برطرف سازید.

می‌توانید از فناوری شماره‌گیری مجدد در این نوع از تلفن‌ها استفاده کنید. به همین خاطر قادر خواهید بود بدون اتلاف زمان شماره گرفته شده را انتخاب کرده و به دستگاه معرفی نمایید. در ادامه دوباره آن شماره توسط دستگاه شماره‌گیری خواهد شد. این آپشن به طور معمول تا 10 شماره گرفته شده را پوشش خواهد داد.

از طرف دیگر کاربر می‌تواند شماره مورد نظر را به دستگاه معرفی کند. با این کار به طور خودکار دستگاه تا زمان آزاد شدن خط مخاطب، شماره معرفی شده را شماره‌گیری خواهد کرد. پس از آن وقتی خط آزاد شود و شرایط ارتباط با مخاطب فراهم گردد، با اعلامی کاربر مطلع خواهد شد. استفاده از این فناوری می‌تواند در زمان‌های اداری و کاربران صرفه جویی قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از اسپیکر‌های قدرتمندی برخوردارند

شرایطی امکان دارد در محیط‌های اداری کارمند یا مدیریت به دلیل مشغله کاری، نتواند گوشی تلفن را در دست خود نگه دارد. به همین خاطر شاید نگه داشتن گوشی در دست و انجام کار، شرایط آزاردهنده‌ای را به دنبال داشته باشد. با توجه به استفاده از اسپیکر‌های قدرتمند در تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک، این مشکل برطرف شده است. به همین منظور کاربران می‌توانند در زمان دریافت تماس ورودی یا حتی در زمان ارتباط با مخاطب، بدون در دست گرفتن گوشی مکالمه داشته باشند.  

این کار با استفاده از اسپیکر‌های قدرتمند امکان‌پذیر خواهد بود. در برخی از مواقع اسپیکر فقط بر روی پایه اصلی قرار دارد. اما وجود دارد مدل‌هایی که در کنار اسپیکر واقع در پایه‌ اصلی، بر روی گوشی تلفن نیز اسپیکر تعبیه شده است. این توانایی می‌تواند شرایط استفاده از تلفن‌های بی سیم دو خط را به مراتب آسان‌تر کند.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از قابلیت انتظار مکالمه برخوردارند

استفاده از تلفن‌های بیسیم دو خط پاناسونیک شرایط پاسخگویی مخاطبان را راحت‌تر خواهند کرد. کاربری از این تلفن‌ها برای محیط‌هایی مناسب‌ترند که از مخاطبان زیاد‌تری برخوردارند. در این محیط‌ها هر لحظه شاهد تماس‌های ورودی هستید. اما برای یک کاربر پاسخگویی به همه تماس‌های ورودی قطعا کار دشوار خواهد بود. به همین خاطر قابلیت دیگری در این نوع از تلفن‌ها وجود دارد که می‌تواند این مشکل را حل کند.

کاربران می‌توانند با استفاده از آن قابلیت، برای لحظاتی مخاطب را پشت خط منتظر گذاشته و جواب مخاطب دیگر را بدهید. استفاده از این آپشن شرایط حفظ آرامش و ارائه بهترین جواب را برای کاربران فراهم خواهد کرد. اصطلاحا اسم این فرایند که در تلفن های پاناسونیک وجود دارد، Hold است.

کاربران می‌توانند در هنگام دریافت تماس ورودی مخاطب خود را با فشار دادن کلید مخصوص Hold پشت خط منتظر بگذارند. در ادامه پس از لحظاتی باز با فشار دادن همان کلید می‌توانند به ادامه مکالمه خود بپردازند. به طور معمول این حرکت می‌تواند با پخش موزیک همراه باشد تا مخاطب پشت خط حوصله‌اش سر نرود.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از فناوری کنفرانس بهره‌مند است

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک می‌توانند شرایط مکالمه با دو مخاطب، با دو خط تلفن را برای کاربران فراهم آورند. اما این شرایط می‌تواند در حالتی کاربردی‌تر نیز باشد. زمانی امکان دارد بخواهید از یک مکالمه سه نفره برخوردار شوید. یعنی نفر سومی را در این مکالمه اضافه کنید. برخورداری از این امکان می‌تواند شرایط تصمیم‌گیری و رسیدن به نتیجه را تسریع بخشد. از طرف دیگر نیز می‌تواند صرفه‌جویی در زمان را به همراه داشته باشد. استفاده از این قابلیت در تلفن های پاناسونیک  با نام CONF یا همان کنفرانس معروف است.

کاربر می‌تواند با انتخاب این آپشن، مکالمه سه نفره را ایجاد نماید. استفاده از این قابلیت زمان را برای شما خریداری کرده و می‌توانید بدون طی مسافت زیاد، در همان نقطه‌ای که هستید شرایط آغاز یک نشست و یک کنفرانس کاری مطلوب را ایجاد نمایید.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک سازگار با محیط زیست

موضوع مهمی که در زمینه تولید محصولات دیجیتالی مطرح است، مسئله دورریز آنها به عنوان زباله است. متاسفانه این محصولات به دلیل داشتن متریال‌های بازیافت ناپذیر، تهدید جدی برای سلامت محیط زیست هستند. در اوایل جولای سال 2006، قانون Rohs (Restriction of Hazardous ) در بین تمام تولیدکنندگان محصولات دیجیتالی معرفی شد. اجرای این قانون برای تولیدات این کمپانی‌ها الزامی خواهد بود.

بر این اساس به هیچ عنوان نباید این کمپانی‌ها در ساخت محصولات خود از 6 ماده استفاده کنند. موادی مانند هگزا‌اولانت، کادمیوم، کرومیوم، سرب، جیوه و کلیه مواد قابل اشتعال که از PBDE و PBE برخوردارند. این قانون در راستای تولید انواع محصولات دیجیتالی، در کارخانه‌های‌ پاناسونیک نیز رعایت می‌شود. به همین منظور تلفن‌های بی سیم و رومیزی دو خط به طور کامل، بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی مضر و سرب بر اساس قانون Rohs طراحی و ساخته می‌شوند. در نتیجه در زمان رهاسازی این نوع از محصولات به طبیعت، به راحتی بازیافت شده و می‌توانند به طبیعت برگردند. این اتفاق شرایط تهدید Green IT را مهار کرده و برای نسل‌های آینده خطرات زیست محیطی را کاهش خواهد داد.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک و داشتن جک گوشی

همانطور که قبلا به این نکته اشاره شد، استفاده از تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک بیشتر در محیط‌های کسب و کار و اداری کاربرد دارند. در این محیط‌ها کارمندان و فعالان مدام در حال حرکت هستند. به همین منظور اگر قرار باشد در حین حرکت به هدف مکالمه با مخاطب به فکر نگهداشت گوشی تلفن باشند، شرایط رسیدگی به فعالیت‌ها برای آنها دشوار خواهد شد.

برخی از تلفن‌های بی سیم یک لاینه و دو لاینه پاناسونیک از جک گوشی برخوردارند. کاربران می‌تواند در حین مکالمه به واسطه جک مخصوص، گوشی تلفن را در محل مناسب مطابق با سلیقه خود قرار دهند. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند در زمان مکالمه گوشی تلفن را به راحتی مهار نمایند. در برخی از شرایط نیز به همراه محصول کیف‌های مخصوص کمری به کاربران ارائه می‌شود. کاربران می‌توانند گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک را در کیف مخصوص ارائه شده قرار دهند.

برخورداری از این کیف شرایط انجام مکالمه با مخاطب در حال قدم زدن را برای کاربران مهیا خواهد کرد. قابلیت دیگری که می‌توانند کاربران از آن استفاده کنند هندزفری بلوتوث است. با استفاده از هندزفری بلوتوث نیز می‌توانید با مخاطبان بدون در دست گرفتن گوشی مکالمه داشته باشید.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از سیستم کنترل زنگ برخوردار است

دیگر امکاناتی که در تلفن‌های بی سیم دو لاینه پاناسونیک وجود دارد، سیستم کنترل زنگ است. در محیط‌های شلوغ و اداری، شاید قطع صدای زنگ تلفن اهمیت داشته باشد. اما در برخی از شرایط نیز کاربران می‌توانند صدای زنگی خاص را به مخاطبین اختصاص دهند. این کار موجب آن می‌شود که قبل از مشاهده صفحه نمایش، نسبت به ماهیت مخاطب پشت خط مطلع شوند.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک را می‌توانید بر روی دیواری نصب کنید

از آنجایی که از تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک در محیط‌های اداری و کسب و کار استفاده می‌شود، نگهداری این دستگاه‌ها از شرایط خاصی برخوردار خواهد بود. بر این اساس مسئله انتخاب محل مناسب برای قرارگیری این دستگاه‌ها، دغدغه مهم کاربران است.

نکته مهم این است که به دلیل هرج‌ومرج و شلوغی، این دستگاه‌ها هر لحظه در خطر پرتاب و آسیب‌دیدگی خواهند بود. چرا که اگر تلفن به هر دلیلی آسیب ببیند، اختلال در فرلایند‌های تجاری و اداری ایجاد خواهد شد. پس باید نسبت به انتخاب جایگاه مناسب برای آنها حساس باشید.

به همین دلیل شرکت پاناسونیک در تولید محصولات تلفن‌های رومیزی مانند تلفن‌‌های دوخط، شرایط نصب بر روی دیوار را مهیا نموده است. بر این اساس کاربران می‌توانند به راحتی بدون داشتن دغدغه انتخاب محل قرارگیری تلفن، این دستگاه‌ها را به دیوار نصب نمایند. این کار احتمال برخورد و آسیب‌دیدگی دستگاه را به مراتب کاهش خواهد داد.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از قابلیت پیجر برخوردارند

شلوغی در محیط‌های اداری و کسب و کار می‌تواند شرایط گم شدن گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک را به همراه داشته باشد. شاید برخی از کاربران از تلفن‌های بی سیم دو لاینه‌ای استفاده می‌کنند که تنها، شرایط مکالمه از طریق گوشی امکان پذیر است. بر این اساس نمی‌توانند در زمان گم شدن گوشی تلفن، از طریق پایه اصلی تماس ورودی را پاسخ‌گو باشند. یا حتی نمی‌توانند از طریق پایه اصلی تماسی با مخاطب خود داشته باشند.

اما امروزه قابلیت کاربردی در تلفن‌های پاناسونیک استفاده می‌شود. نام این آپشن پیجر است. کاربران با استفاده از پیجر دیگر مشکل گم شدن گوشی تلفن پاناسونیک را نخواهند داشت. به همین منطور هر زمان گوشی تلفن گم شود، باید کلید پیجر را فشار دهید. با استفاده از کلید پیجر، صدایی از طرف گوشی تلفن پاناسونیک بلند خواهد شد. در ادامه با شنیدن صدای تولید شده، کاربران می‌توانند از جایگاه گوشی مطلع شوند. با استفاده از این قابلیت دیگر پاسخ‌گویی به تماس‌های ورودی از دست نخواهند رفت.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از باتری NiMH استفاده می‌کنند

مشخص است که تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک قابلیت مکالمه با بیش از دو مخاطب را فراهم می‌آورند. از طرف دیگر می‌دانید که در محیط‌های اداری، استفاده از تلفن بسیار پرکاربرد است. با توجه به این دو مورد، موضوع وزن و داشتن شارژ در این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربر قرار است برای موضوعات مهم کاری با مخاطب گفتگو داشته باشد. پس طبیعی است که این گفتگو می‌تواند دقایق زیادی طول بکشد.

اگر گوشی از وزن زیادی برخوردار باشد و یا اینکه توان شارژ در گوشی تلفن‌های بی سیم دو خط کم باشد، شرایط مکالمه با چالش روبرو خواهد شد. خبر خوبی که می‌توان به آن اشاره داشت موضوع نوع باتری در تلفن‌های دو خط پاناسونیک در مدل‌های جدید است. این نوع از باتری‌ها با نام NiMH معرفی می‌شوند. این باتری‌ها از شاخصه‌های کاربردی برخوردارند.  نکته اول این‌که در برابر باتری‌های مشابه کادمیوم نیکل، از ظرفیت بسیار بالاتری نسبت به ذخیره انرژی برخوردارند.

نکته دوم این‌که باتری‌های NiMH می‌توانند تا سه برابر نسبت به باتری‌های کادمیوم نیکل انرژی در خود ذخیره کنند. بنابراین با توجه به داشتن شارژ بیشتر، کاربران در زمان مکالمه با مشکل عدم شارژ مواجه نخواهند شد. پس می‌توانند به راحتی مکالمه خود را به اتمام برسانند.

از طرف دیگر این نوع باتری نسبت به مدل‌های قبل از وزن کمتری برخوردار است. پس می‌تواند مقدار قابل توجهی از وزن گوشی را کاهش دهد. این موضوع نیز در زمینه حمل گوشی‌ برای کاربران، کاربردی‌تر خواهد بود. چرا که می‌تواند موضوع خستگی قرارگرفتن گوشی در دست کاربران را به حداقل خواهد برساند.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از فرستنده دیجیتالی برخوردارند

کاربرانی که از تلفن‌های بی سیم استفاده می‌کنند با مشکل خط رو خط شدن و وجود نویز‌های مختلف آشنا هستند. اما امروزه این اختلالات به دلیل استفاده از فناوری‌های مختلف در محصولات تلفن‌های بی سیم پاناسونیک، به حداقل رسیده است. در رابطه با تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک هم این برتری وجود دارد. بر این اساس برخی از تلفن‌های دو لاینه پاناسونیک، از فناوری فرستنده دیجیتال برخوردارند. بر اساس استفاده از این فناوری، ارسال فرکانس از حالت آنالوگ رادیویی به حالت دیجیتال تغییر خواهد کرد.

این شرایط امنیت مکالمات شما را افزایش خواهد داد. درصد شنود و خط رو خط شدن به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد. با توجه به کاربری از فناوری ارسال سیگنال‌های دیجیتالی، دیگر خبری از فرکانس‌های مخرب نخواهد بود. منظور همان سیگنال‌های مخربی است که می‌توانند، در کاهش کیفیت مکالمه توسط تلفن‌های پاناسونیک موثر باشند. این سیگنال‌های مخرب معمولا از دستگاه‌هایی مانند مایکروویو یا مودم وای فای ساطع می‌شود.

در محیط‌های اداری که قرار است صحبت‌های مهم با اشخاص مختلف انجام شود، وجود این فناوری بسیار ارزشمند است. چرا که قرار است صجبت‌هایی در تلفن گفته شود که می‌تواند برای آینده سازمان و کسب و کار نقش حیاتی داشته باشد. به همین دلیل لازم است که گفتگو‌ها در امنیت کامل انجام شوند.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از کلید  Flash پشتیبانی می‌کنند

با توجه به اینکه از تلفن‌های دولاینه بیشتر در محیط‌های اداری و کسب و کار استفاده می‌شود، شرایط صرفه‌جویی در زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. تصور کنید در حال مکالمه با مخاطبی هستید و متوجه می‌شوید در خط دوم نیز تماس ورودی دارید.

اینکه بخواهید مکالمه خود را تمام کرده و تلفن را خاموش کنید و دوباره به جهت مکالمه با مخاطب دوم آن را روشن نمایید، زمانی را از شما خواهد گرفت. بر این اساس به جهت صرفه جویی در زمان می توانید این حرکت را با استفاده از دکمه Flash انجام دهید. البته این قابلیت در بیشتر دستگاه‌های تلفن رومیزی پاناسونیک وجود دارد.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن‌های دو خط پاناسونیک از محدودیت تماس برخوردارند

هر یک از تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک در محیط‌های اداری و کسب و کار، به کاربران خاصی تعلق دارد. هر کدام از این دستگاه‌ها از دو شماره منحصر به فرد برخوردارند. زمانی که کاربر به واسطه این تلفن‌ها به بخش یا مخاطب خاصی تماس می‌گیرد، فرد مد نظر قبل از پاسخ‌گویی بر اساس شماره تلفن نسبت به هویت تماس گیرنده مطلع خواهد شد. به این خاطر نباید بدون هماهنگی برای کارهای شخصی از این تلفن‌ها استفاده کرد.

در محصولات پاناسونیک برای افزایش مدیریت تماس‌های گرفته شده از تلفن، راهکار امنیتی و کاربردی مشخصی وجود دارد. کاربران می‌توانند به واسطه فرایند تعیین کد، برقراری تماس و شماره گیری را محدود کنند. بر این اساس هر زمان فرد غریبه‌ای بخواهد به واسطه این تلفن‌ها تماسی داشته باشد، اگر کد مشخص را نداند نمی‌‌تواند از این تلفن‌ها استفاده کند.

تلفن‌های دو خط پاناسونیک و عدم دریافت تماس‌های مزاحم

از دیگر مواردی که می‌تواند در محیط‌های اداری و کسب و کار به عنوان چالش معرفی شود، وجود تماس‌های مزاحم است. این اتفاق دلایل متفاوتی می‌تواند داشته باشد. به همین خاطر تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک، از قابلیت لیست سیاه برخوردارند. کاربران می‌توانند شماره‌های مشخصی که نمی‌خواهند تماس ورودی از آنها داشته باشند را، به این لیست معرفی کنند. در ادامه هر زمان از آن شماره‌ها تماسی گرفته شود، به طور اتوماتیک آن تماس مسدود شده و به اصطلاح رجکت خواهد شد.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

معرفی نمونه‌هایی از تلفن‌های بی سیم دو خط پاناسونیک

انواع تلفن‌های رومیزی بی سیم یا باسیم پاناسونیک در بازار محصولات الکترونیکی، از پرفروش‌ترین محصولات شناخته می‌شوند. این موضوع معطوف به بازار محصولات الکترونیکی و تلفن ایران نیست. تلفن‌های پاناسونیک در تمام کشورهای دنیا از مخاطبان بسیاری برخوردارند. از جمله دلایل این محبوبیت و معروفیت داشتن کیفیت بسیار بالا در محصولات پاناسونیک است.

امروزه شاید بتوان به جرات گفت، کاربری در سطح جهان وجود ندارد که نام پاناسونیک را نشنیده باشد. از طرف دیگر کمتر محیطی را شاهد خواهید بود که از محصولات پاناسونیک استفاده نکنند. تولیدات کمپانی پاناسونیک به محصولات خانگی، الکترونیکی و انواع تلفن تقسیم می‌شود. دلیل دیگر محبوبیت و معروفیت برند پاناسونیک، داشتن امکانات و قابلیت‌های کاربردی و متنوع در انواع محصولات خود است.

در این مقاله هدف ما معرفی تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک است. در این تلفن‌ها تکنولوژی‌های مختلفی وجود دارد. تنظیم صدا با توجه به سلیقه کاربران. در کنار داشتن تکنولوژی افزایش کیفیت صدا، و بسیاری امکانات دیگر. همه این امکانات توسط مهندسان کمپانی پاناسونیک برای انواع محصولات استفاده می‌شوند. هدف پاناسونیک جلب رضایت مشتریان است

به همین خاطر با توجه به استفاده از کار گروه تحقیقاتی، نسبت به رصد سلیقه و رفتار مشتریان اقدام می‌نماند. این کارگروه در زمینه سلیقه و رفتار مشتریان در سطح جهان مطالعه کرده، و موارد مهم را استخراج می‌کند. در ادامه پاناسونیک این موارد را در تولید محصولات جدید خود لحاظ کرده و در نتیجه استقبال کاربران را شاهد خواهد بود. در تصویر پایین شما به طور نمونه شرایط استقبال از برند پاناسونیک را در مقایسه سال 2010 و 2011 مشاهده می‌کنید.مشخص است که در سال 2011 این استقبال افزایش داشته است.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

چرا پاناسونیک در کل دنیا محبوب و معروف است ؟

در انواع تلفن‌های پاناسونیک، امکانات متعددی می‌تواند نظر کاربران را جلب نماید. مهندسان این کمپانی بزرگ به این موارد آگاه هستند. مانند استفاده از صفحه نمایش بزرگ. کاربران با توجه به این مدل صفحه نمایش کاربردی که در این تلفن‌ها وجود دارد، می‌توانند اطلاعات تماس و شماره‌ها را راحت‌تر خوانده و مشاهده کنند. داشتن صفحه نمایش رنگی به تنهایی جذابیت فوق‌العاده‌ای به تلفن خواهد بخشید.

البته برخورداری از صفحه نمایش بزرگ برای تلفن‌های بیسیم دو خط پاناسونیک در محیط‌های اداری و کسب و کار نیز بسیار کاربردی است. چرا که می‌تواند شرایط کاربری از این دستگاه‌ها را برای کارمندان، با توجه به سرعت عملی که باید داشته باشند آسان‌تر کند.

دیگر مورد را می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی به جهت استفاده از منو معرفی کرد. البته در تلفن‌های پاناسونیک همه زبان‌های زنده پشتیبانی می‌شوند. به همین دلیل کل کاربران در سطح جهان می‌توانند حس مالکیت خوبی با محصولات پاناسونیک داشته باشند. پشتیبانی از زبان فارسی و البته پشتیبانی از زمان و تاریخ دستگاه با سیستم تاریخ شمسی نیز، اوج محبوبیت تلفن‌های پاناسونیک را برای کاربران ایرانی رقم خواهد زد. وجود موارد دیگر که همه توانسته‌اند کاربران را در سطح جهان شیفته محصولات پاناسونیک کنند.

نمونه‌هایی از تلفن‌های بی سیم دو لاینه موجود در بازار ایران

زمانی که به بازار محصولات الکترونیکی اداری مراجعه می‌کنید، می‌توانید در تمام ویترین فروشگاه‌ها انواع محصولات پاناسونیک را مشاهده کنید. دلیل اصلی این اتفاق، داشتن کیفیت بالا و استقبال کاربران است. در زمینه انتخاب و خرید تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک، مشتریان دامنه انتخاب مناسبی دارند. به این دلیل که این نوع از تلفن‌ها در بازار ایران و جهان، مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده است. در ادامه شما با  نوع از انواع تلفن‌های بی سیم دو لاینه که در بازار ایران قابل دسترسی هستند آشنا خواهید شد.

تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

نمونه‌ای از تلفن پاناسونیک دو خط – مدل KX-TG9582

  • از فناوری کالر آیدی گویا برخوردار است
  • از فناوری کنفرانس سه طرفه پشتیبانی می‌کند
  • از فناوری Link-to-Cell برخوردار است
  • از فناوری تماس با سیستم  PC برخوردار است
  • از فناوری DECT 6.0 Plus برخوردار است
  • از قابلیت شماره‌گیری سریع برخوردار بوده تا 22 شماره
  • از فناوری Silent Mode برخوردار است
  • منشی تلفن در این محصول تا 60 دقیقه پیام را ذخیره خواهد کرد
  • دارای ساعت و زنگ هشدار
  • در زمان قطع برق قابل استفاده است
  • تا 12 عدد تلفن بی سیم را پشتیبانی می‌کند
  • از لیست سیاه برخوردار بوده و می‌تواند تا 250 شماره را مسدود کند
  • از دفترچه تلفن با توانایی ذخیره 3000 شماره برخوردار است
  • قیمت: حدودا 30 میلیون تومان
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن بی سیم دولاینه – مدل KX-TG9541

  • می‌توانید با استفاده از این تلفن، به هدف اجرای کنفرانس تا 4 گوشی را به هم لینک کنید
  • در شرایط قطع برق می‌توانید از این نوع تلفن استفاده نمایید
  • از بلندگوی دیجیتالی برخوردار است
  • از ملودی انتظار برخوردار است
  • از خروجی هدفون 3.5 میلی‌متری برخوردار است
  • در شرایط مکالمه تا 15 ساعت و در حالت آماده به کار تا 168 ساعت شارژ را پشتیبانی خواهد کرد
  • می‌واند تا 250 شماره مرزاحم را مسدود کند
  • از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کند مثلا می‌توانید گوشی تلفن همراه را به آن لینک کنید
  • قیمت: حدودا 14 میلیون تومان
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

معرفی نمونه تلفن دولاینه پاناسونیک – مدل KX-TG9581

  • می‌توانید کنفرانس 3 طرفه را با این نوع از تلفن‌ های بیسیم دو خط پاناسونیک تجربه کنید
  • از فناوری DECT 6.0 پشتیبانی می‌کند
  • این تلفن می‌تواند تا 250 شماره انتخابی شما را مسدود کند
  • از فناوری ECO برخوردار است
  • از کالرآیدی گویا برای هر دو خط برخوردار است
  • از فناوری Night Mode پشتیبانی می‌کند
  • از ساعت زنگ‌دار برای اعلان برخوردار است
  • این تلفن از قابلیت شماره‌گیری سریع تا 22 شماره برخوردار است
  • از صدای اکولایزر برخوردار است
  • از سیستم هشدار دریافت پیام برخوردار است
  • می‌توانید تا 12 گوشی را با پایه اصلی این تلفن ست کنید
  • در زمان قطع برق می‌تواند به کاربران خدمات ارائه دهد
  • از فناوری هدفون بلوتوثی برخوردار است
  • برای شارژ دستگاه‌های دیگر، از پورت USBبرخوردار است
  • قیمت: حدودا 21 میلیون تومان
تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک

تلفن بی سیم دو خط – مدل KX-TG9381

  • منشی تلفنی 40 دقیقه‌ای
  • بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0
  • انتقال دفترچه تلفن از طریق بلوتوث

قیمت: حدودا 11 میلیون تومان

درباره خدمات نمایندگی‌ پاناسونیک در ایران

کمپانی پاناسونیک در بیشتر کشورها و شهرهای دنیا از نمایندگی‌های فعال برخوردار است. این نمایندگی‌ها انواع خدمات را برای انواع محصولات پاناسونیک به مشتریان ارائه می‌دهند. محصولاتی اعم از انواع دستگاه‌های خانگی، یا انواع محصولات الکترونیکی اداری، یا انواع محصولات تلفن رومیزی بی سیم یا باسیم. بر این اساس مشتریان می‌توانند در هر کجای دنیا به راحتی مشکلات خود را رفع نمایند. از طرف دیگر در این نمایندگی‌ها خدمات فروش جدیدترین محصولات نیز ارائه می‌شود.

مشتریان می‌توانند با مشاوره کارشناسان، بهترین محصول مطابق با نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند. دیگر خدمات مهم و کاربردی که در این نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک ارائه می‌شود، اجرای انواع سرویس‌های تعمیراتی است. تکنسین‌های کاربلد و با تجربه‌ای در این نمایندگی‌ها فعالیت دارند. این تعمیرکاران بر اساس شرکت در آزمون‌های متفاوت و کسب نمرات برتر در این نمایندگی‌ها استخدام شده‌اند. بر این اساس انواع خدمات تعمیراتی به جهت رفع هرگونه مشکل در محصولات پاناسونیک مانند تلفن‌های رومیزی، در این نمایندگی‌ها قابل تعمیر است.

نتیجه گیری

در این مقاله با ویژگی‌ها و امکانات تلفن های بیسیم دو خط پاناسونیک، به عنوان یکی دیگر از محصولات این کمپانی معروف و محبوب آشنا شدید. محصولات پاناسونیک در کارخانجات مکانیزه با استفاده از ابزارهای کاملا پیشرفته و مدرن ساخته می‌شوند. اگر می‌خواهید این محصولات را در بهترین شرایط خریداری نمایید، بهترین پیشنهاد مراجعه به نمایندگی‌های معتبر تلفن بی سیم دو خط پاناسونیک است.

برآورد زمان مطالعه: 35 دقیقه

محمدعلی آزادخانی

محمدعلی آزادخانی

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
6 ماه قبل

دوست عزیزکاش مدل گوشی هایتان رامی نوشتید

مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  محسن

سلام، در انتهای مطلب به بهترین مدل های تلفن بی سیم دو خط پاناسونیک اشاره شده است