خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

داشتن اطلاعات کاربردی نسبت به خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک را می‌توان، به عنوان یکی از اتفاق‌های خوب بازار محصولات الکترونیکی برای کاربران معرفی کرد. همه می‌دانیم که کمپانی پاناسونیک در بین دیگر برندها، از جایگاه و مقام بالاتری برخوردار است. از این موضوع گذشته، همه کاربران نسبت به داشتن کیفیت برتر در انواع محصولات پاناسونیک مانند تلفن متفق‌الققول هستند.

به همین خاطر هدف ما از تهیه این مقاله، معرفی انواع تلفن‌های ارزان قیمت رومیزی پاناسونیک است. تلفن‌های سیمی و بی سیم که هر کدام در انواع مختلف و با خصوصیت‌های منحصر به فردی همراه هستند. این محصولات توسط کمپانی پاناسونیک مطابق با نظر کاربران تولید می‌شوند. علاوه بر این درباره این محصولات دوست‌داشتنی و ویژگی‌هایی که دارند نیز، اطلاعات مناسبی را به شما کاربران وب سایت panasonic-iranco.com ارائه خواهیم داد. مطالعه این مقاله را ازدست ندهید. به احتمال زیاد برای شما کاربردی خواهد بود.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

درباره خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک Panasonic

حتما به بازار محصولات الکترونیکی و تلفن مراجعه کرده‌اید. در این بازار فروشگاه‌های متعددی نسبت به فروش انواع دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت دارند. تلفن نیز یکی از این نوع محصولات است. در بازار ایران و جهان، برند‌های متفاوتی در حال ارائه محصولات خود هستند. هر کدام از این دستگاه‌ها توسط کمپانی‌های مختلفی تولید شده‌اند و هر یک از قابلیت‌ها، شرایط و البته قیمت‌های متنوعی برخوردارند.

فروشگاه‌های فعال در این بازار، توجه اصلی خود را به برخی از برندها معطوف کرده‌اند. به همین خاطر تنوع مشخصی را در ویترین این فروشگاه‌ها شاهد خواهید بود. اما آنچه که مشخص است، حضور انواع تلفن پاناسونیک در تمام ویترین‌های این فروشگاه‌ها است. این یعنی داشتن اقتدار Panasonic در بازار محصولات الکترونیکی و تلفن ایران و جهان.

نکات مهم برای خرید تلفن‌های رومیزی ارزان پاناسونیک

مدل‌های تلفن‌های رومیزی تولید شده توسط پاناسونیک از تنوع بالایی برخوردارند. این محصولات در انواع تلفن‌های بی سیم و با سیم تقسیم‌بندی می‌شوند. کاربران بر اساس نوع نیازی که دارند می‌توانند در بازار محصولات الکترونیکی و تلفن، بهترین نوع را برای خود انتخاب کنند.

به طور کلی محصولات پاناسونیک در مدل‌های دستگاه‌های خانگی مانند یخچال فریزر پاناسونیک، یا دستگاه‌های اداری مانند فکس پاناسونیک و یا انواع تلفن، از زوایای مختلف تنوع زیادی دارند. تنوع در ظاهر، تنوع در کارایی و البته تنوع در قیمت محصول. این موضوع قطعا انتخاب را برای کاربران سخت خواهد کرد. اما برای آن دسته از کاربرانی که به نکات کلیدی و مهم در این محصولات آگاهی دارند، انتخاب آسان خواهد بود.

منظور ما همان نکاتی است که تفاوت بین این محصولات را تعیین خواهند کرد. در ادامه مقاله شما با پانزده نکته کلیدی در زمینه انتخاب و خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک آشنا خواهید شد. توجه به این موارد می‌تواند کمک شایانی برای شما باشد. از این نکات در زمان انتخاب و خرید تلفن‌های رومیزی ارزان پاناسونیک استفاده کنید.

نکته 1 توجه به قیمت در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

در مراکز فروش تلفن‌های رومیزی پاناسونیک اعم از بی سیم و با سیم، این محصولات در انواع مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. تفاوت مشخصی بین محصولات گران قیمت و ارزان وجود دارد. این تفاوت به شکل ظاهری و امکانات کاربردی موجود در این محصولات مربوط می‌شود. کاربران می توانند به راحتی این تفاوت‌ها را مشاهده کنند. به طور کلی انتخاب با شماست. می‌توانید بر اساس بودجه در نظر گرفته شده و قابلیت‌هایی که در این محصولات وجود دارد، تلفن مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

نکته مهم این است که همیشه ارزان بودن تلفن‌های پاناسونیک دلیل بر نداشتن امکانات محصولات گران قیمت نیست. امکان دارد در لیست اپلیکیشن‌های معرفی شده در انواع تلفن‌های رومیزی ارزان قیمت، نام قابلیت‌های تلفن‌های گران قیمت را مشاهده  کنید. این شرایط برای کاربران جالب و کاربردی خواهد بود. اما تفاوتی که می‌تواند بین محصولات ارزان قیمت و گران قیمت وجود داشته باشد، مسئله کیفیت این آپشن ها است. در تلفن های ارزان قیمت، آپشن‌های مشترک با تلفن‌های گران قیمت از قابلیت‌های کمتری برخوردارند.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

نکته 2 توجه به نام تجاری در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک جدای از توجه به قیمت آن، شرایط نام تجاری را نیز باید مد نظر قرار دهید. این موضوع مهمی است که برای هر دو نوع تلفن بی سیم و باسیم باید به آن توجه شود. شاید در ویترین فروشگاه‌ها، تلفن‌های دیگری با برندهای متفاوت وجود داشته باشند. امکان دارد از نظر ظاهر یا داشتن قابلیت‌ها نظر شما را جلب کنند.‌

یا حتی تلفن‌های دیگر با برندهای متفاوت، ظاهرا نسبت به تلفن پاناسونیکی که شما انتخاب کرده‌اید زیبا‌تر و کاربردی‌تر باشند. حتی شاید از کاربرانی شنیده باشید که قابلیت‌های موجود در آن تلفن‌ها، از شرایط ممتاز‌تری برخوردار باشند.

اما قطعا شما کاربران حرفه‌ای هستید. می‌دانید که کیفیت امکانات موجود در محصولات الکترونیکی مانند تلفن، در کنار نام تجاری آن محصول قیاس می‌شود. به همین دلیل طبیعی است که تلفن ارزان قیمت با داشتن امکانات کم‌تر با برند پاناسونیک را، به تلفنی با امکانات بیشتر با برند دیگر ترجیح خواهید داد.

نکته 3 توجه به داشتن قابلیت انتقال تماس در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

کاربری از انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک به محیط خاصی محدود نمی‌شود. می‌توانید در ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، محیط‌های کسب و کار یا حتی خانه نیز از این محصولات استفاده کنید. به طور معمول تلفن‌های رومیزی یا همان تلفن‌های ثابت، از جمله دستگاه‌های مهم در زندگی انسان معرفی می‌شوند. شاید بتوان گفت استفاده و داشتن تلفن رومیزی بی سیم یا باسیم از واجبات در زندگی انسان است.

از دیگر امکاناتی که باید در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان به آن توجه کنید، داشتن قابلیت انتقال تماس یا همان Call Forwarding است. این آپشن معمولا در اکثر محصولات تلفن‌های رومیزی پاناسونیک وجود دارد. اما باید این شرایط توسط اپراتور ارائه دهنده خط تلفن نیز پشتیبانی شود.

بر اساس استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند در مواقع مشخص پاسخگویی به تماس‌های ورودی را به خط تلفن ثابتی دیگر موکل نمایند. یا حتی می‌توانند شرایط پاسخگویی به تماس‌های ورودی را به گوشی تلفن همراه خود یا فرد دیگری انتقال دهند. این راهکار بسیار کاربردی خواهد بود. چرا که امکان دارد شما در زمانی مشخص به تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک خود دسترسی نداشته باشید.

در زمان عدم دسترسی به تلفن ثابت رومیزی وقتی قابلیت انتقال تماس برای شما فعال باشد، تماس‌های ورودی شما از دست نخواهد رفت. پس در زمان خرید تلفن ارزان پاناسونیک به این موضوع توجه کنید. استفاده از این قابلیت در کنار ارزان بودن تلفنی با برند پاناسونیک، می‌تواند خیلی جذاب و کاربردی باشد.

نکته 4 توجه به داشتن امکان مسدود کردن تماس در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

در قدیم مهم‌ترین و آسان‌ترین راه کار برای ارتباط با دیگران، استفاده از تلفن ثابت بود. اما امروزه با توجه به فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه، رونق استفاده از تلفن‌های ثابت کمتر شده است. اما این اتفاق دلیل بر کم ارزش بودن استفاده از تلفن‌های رومیزی ثابت نخواهد بود. بر این اساس می‌توان گفت این کاهش رونق، کاهش دریافت تماس‌های اشتباه یا تماس از طرف افراد مزاحم را به دنبال داشته است. این اتفاق خوشحال‌کننده است. اما به طور کل دریافت تماس‌ از طرف افراد مزاحم هنوز وجود دارد.

این موضوع می‌تواند برای کارمندان، فعالان اقتصادی و حتی اعضای خانواده آزاردهنده باشد. بر این اساس در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک، حتما نسبت به داشتن قابلیت مسدود کردن تماس در مدل تلفن مد نظر بی‌تفاوت نباشید. داشتن این قابلیت در محصول مد نظر را از فروشنده پیگیری کنید. این قابلیت در تلفن‌های ثابت پاناسونیک در شرایط متفاوتی ارائه می‌شود.

برخی از این محصولات می‌توانند تعداد بیشتر و یا کمتری از شماره‌ها را مسدود نمایند. با توجه به برخورداری از آپشن لیست سیاه مسدود کردن شماره تلفن افراد مزاحم، استفاده از تلفن‌های ارزان پاناسونیک لذت بخش‌تر خواهد شد. چرا که داشتن این ویژگی در تلفن‌های رومیزی بی سیم و باسیم پاناسونیک یک برتری محسوب می‌شود.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

نکته 5 توجه به داشتن توانمندی نمایش اطلاعات تماس در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

قابلیت دیگری در تلفن‌ می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد، داشتن توانمندی نمایش اطلاعات تماس در تلفن‌های رومیزی بی سیم یا باسیم پاناسونیک است. به این قابلیت به اصطلاح Caller ID گفته می‌شود. لازم است اپراتور خط تلفن ثابت شما، این آپشن را پشتیبانی کند. از طرف دیگر اگر مدل تلفن انتخاب شده توانمندی نمایش اطلاعات مخاطب را داشته باشد، این اطلاعات در صفحه نمایش برای شما نمایش داده خواهد شد. می‌توانید قبل از پاسخگویی به مخاطب، این اطلاعات را مشاهده کنید. حتی در برخی از مدل‌های تلفن پاناسونیک، اطلاعات تماس مخاطب پشت خط نیز برای شما نمایش داده می‌شود. این مورد نیز می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

داشتن این امکان به شما زمان انتخاب خواهد داد. شاید به دلایل مشخصی نخواهید در آن زمان جواب‌گوی آن مخاطب باشید. این انتخاب بر اساس مشاهده اطلاعات تماس گیرنده امکان پذیر خواهد بود. به همین منظور باید مدل تلفن انتخاب شده را از انواع تلفن‌های دارای صفحه نمایش انتخاب کنید.

از دیگر حسن‌های داشتن قابلیت نمایش اطلاعات تماس گیرنده در تلفن‌های ثابت، موضوع مدیریت تماس است. کاربران می‌توانند در زمان عدم حضور نسبت به مشاهده اطلاعات متنوع مانند زمان تماس، شماره تماس گیرنده و تعداد تماس‌ها، نسبت به تماس‌های ورودی خود مدیریت کافی داشته باشند. حتی می‌‌توانند تاریخچه‌ای از شماره‌های گرفته شده تا آن لحظه را نیز در صفحه نمایش مشاهده کنند.

نکته 6 توجه به داشتن ویژگی‌های مکانیکی در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

قابلیت مهم دیگری که بیشتر به سلیقه کاربران مربوط می‌شود، ویژگی‌های مکانیکی در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک است. شاید قرار باشد خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک به عنوان هدیه به عزیزان خود انتخاب شود. بر این اساس اگر بخواهید مثلا برای پدربزرگ خود این هدیه را تهیه کنید، بهتر است مدل تلفنی را انتخاب کنید چه از شاسی‌ها و نمادهای بزرگ برخورد باشد.

از جمله مزیت‌های فوق‌العاده در انواع تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، وجود همین ویژگی‌های ویژه در این محصولات است. کمپانی پاناسونیک با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان، نسبت به طراحی و تولید محصولات خود اقدام می‌کند. طبیعتا طیف قابل توجهی از کاربران تلفن‌های ثابت و رومیزی پاناسونیک، افراد سالمند هستند. به همین خاطر بخشی از مدل‌های تلفن‌‌های پاناسونیک با توجه به راحتی این عزیزان تولید می‌شود.

داشتن شاسی‌های بزرگ و خوانا، برخورداری از صفحه نمایش بزرگ و گویا، تعیین صداهای مختص برای هر کدام از کلید‌ها در صفحه کلید تلفن و موارد دیگر، از جمله ویژگی‌های مکانیکی در محصولات تلفن‌های رومیزی پاناسونیک است. این شرایط به نوع خاصی از تلفن محدود نمی‌شود. می‌تواند هم برای تلفن‌های بی سیم باشد و هم برای تلفن‌های سیم دار. به همین منظور در زمان خرید تلفن، مدلی را انتخاب کنید که در کنار داشتن قیمت ارزان‌تر، از ویژگی‌های مکانیکی مناسب نیز برخوردار باشد.

نکته 7 توجه به داشتن قابلیت بلوتوث در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

تصور کنید به دلیل فعالیتی که دارید مدام باید تماس‌های تلفن همراه خود را پاسخگو باشید. به عنوان مثال، برای مدیران کسب و کار، پاسخگویی به تماس‌های مشتریان موضوع بسیار با اهمیتی است. اما در برخی از مواقع امکان دارد گوشی تلفن همراه این افراد، با اتمام شارژ مواجه شود. اگر تلفن رومیزی ارزان قیمت پاناسونیک شما از قابلیت بلوتوث برخوردار باشد،

در این مواقع می‌‌توانید به راحتی تلفن همراه خود را به تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک متصل کنید. در این شرایط هر زمان مخاطب به تلفن همراه شما تماس بگیرد، به جای اینکه بخواهید از طریق گوشی تلفن همراه پاسخگویی مخاطب باشید، می‌توانید به واسطه تلفن رومیزی بی سیم یا باسیم پاناسونیک این کار را انجام دهید. از طرف دیگر شاید در حال استراحت باشید و نتوانید تماس‌های ورودی را پاسخ دهید. با استفاده از این ویژگی، تماس‌های دریافتی شما به منشی تلفن پاناسونیک متصل خواهد شد. بر این اساس نیز تماس‌های دریاقتی بی پاسخ نخواهند ماند. پس در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان قیمت پاناسونیک، حتما به داشتن این قابلیت توجه کنید.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

نکته 8 توجه به محدوده برد تعیین شده در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

زمانی که به بازار محصولات تلفن مراجعه می‌کنید و هدف شما خرید تلفن با قابلیت و ارزان قیمت است، شاید علاقمند باشید مدل تلفن شما بی سیم باشد. در این شرایط جدای از موضوع قیمت، باید میزان برد در تلفن بی سیم نیز برای شما مهم باشد. پس حتما قبل از انتخاب به این موضوع توجه کنید. معمولا در جعبه محصولات تلفن بی سیم، به این قابلیت اشاره شده است.

به طور کلی تلفن‌های رومیزی از نوع بی سیم پاناسونیک، محدوده مناسبی را به جهت سیگنال‌دهی پشتیبانی می‌کنند. البته در مدل‌های گران‌ قیمت‌تر، این محدوده می‌تواند وسیع‌تر باشد. اما مقدار نرمال در این محصولات به حالت داخلی و خارجی تقسیم می‌شود. یعنی می‌توانید تا 50 متر در محیط داخل و تا 300 متر در محیط خارج، به راحتی قدم بزنید و با مخاطب خود مکالمه داشته باشید.

اما در این میان نکاتی وجود دارد که می‌تواند نسبت به دریافت سیگنال توسط گوشی بی سیم، مشکلاتی را به وجود آورد. مثلا شاید در محیط داخل، شما از مودم وای فای Wifi استفاده می‌کنید. امواج و سیگنال‌های ساطع شده از مودم وای فای می‌توانند بر روی سیگنال‌های تلفن اختلال ایجاد نمایند. این موضوع به ارتفاع و قدرت سیگنال‌ها مربوط است. از طرف دیگر امکان دارد در منزل از مایکروویو پاناسونیک استفاده ‌کنید. این دستگاه‌ها نیز از خود امواج ساطع می‌کنند. به همین خاطر امکان دارد سیگنال‌های این دستگاه‌ها نیز در مکالمه شما اختلال بوجود آورند.

راه‌‌حل مناسب به هدف رفع مشکلات در سیگنال‌دهی تلفن بی سیم پاناسونیک

رفع این نوع  از مشکلات کار آسانی است. می‌توانید پایه تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک را در فاصله دورتر نسبت به جایگاه این دستگاه‌ها قرار دهید. یا اینکه اگر اجرای این متد برای شما با محدودیت‌هایی همراه است، می توانید از تقویت کننده در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک استفاده کنید. البته این قطعه تقویت‌کننده به همراه دستگاه به شما ارائه نمی‌شود. پس باید جداگانه آن را از نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک خریداری کنید.

نکته 9 توجه به تعداد گوشی در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

شاید شما از آن دسته از کاربرانی باشید که سال‌هاست دارند از تلفن‌های بی سیم پاناسونیک استفاده می‌کنند. اما به دلایل مختلف، پایه تلفن بی سیم خراب شده و شما ماندید و یک گوشی بلا استفاده. در ادامه به بازار فروش محصولات تلفن به هدف خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک در مدل بی سیم مراجعه می‌کنید.

نکته حائز اهمیت این است که برخی از مدل‌های بی سیم پاناسونیک، از قابلیت پشتیبانی از گوشی‌های بیشتر برخوردارند. به همین منظور می‌توانید در بین مدل‌های موجود، مدلی را انتخاب کنید که بتواند گوشی تلفن قبلی شما را نیز پشتیبانی کند. با این کار در اصل شما یک تیر دو نشان کرده‌اید. مزیت اتصال گوشی به پایه اصلی در مدل‌های مختلف، با قابلیت‌های متنوع همراه است.

برخی از مدل‌ها می‌توانند بیش از یک گوشی تلفن را پشتیبانی کنند. این موضوع را از کارشناسان نمایندگی فروش تلفن پاناسونیک جویا شوید. تا بتوانید بهترین مدل تلفن پاناسونیک ارزان قیمت را برای خود انتخاب کنید. ست کردن گوشی تلفن پاناسونیک به پایه اصلی راه‌کاری است که می‌توانید با مطالعه این مقاله (نحوه ست کردن گوشی بیسیم پاناسونیک)، با این ترفند آشنا شوید.

نکته 10 توجه به قابلیت پایه اصلی در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

به طورکلی تلفن‌های بی سیم پاناسونیک علاوه‌بر گوشی، از پایه اصلی نیز برخوردارند. پایه اصلی به عنوان اصلی‌ترین قطعه در این نوع از تلفن‌ها معرفی می‌شود. قبل از ارائه نکته مهم درباره پایه‌‌های اصلی در تلفن‌های بی سیم پاناسونیک، نکته مهم دیگری را یادآور می‌شوم.

زمانی که شارژ گوشی تلفن بی سیم تمام شود، کاربر باید گوشی را بر روی پایه اصلی قرار دهد. این نکته مهمی است. به این دلیل که برخی از کاربران عادت دارند همیشه گوشی تلفن را بر روی پایه قرار دهند. این کار اشتباه است. می‌تواند شرایط کاهش طول عمر در باتری گوشی را به همراه داشته باشد. استاندارد قرار‌دادن گوشی بر‌روی پایه به این صورت نیست. باید زمانی که شارژ در گوشی به اتمام رسید و یا نزدیک به تمام شدن بود، آن را بر روی پای اصلی قرار دهید.

از طرف دیگر وظیفه پایه اصلی، ارسال سیگنال به گوشی تلفن همراه پاناسونیک است. اما قابلیت‌های پایه اصلی به همین دو مورد ختم می‌شود. در برخی از شرایط تنها کاربران می‌توانند نسبت به پاسخگویی به تماس‌های ورودی، فقط از طریق گوشی تلفن بی سیم اقدام کنند. یا اگر بخواهند در حین کار با استفاده از اسپیکر به مخاطب خود پاسخ دهند، این کار تنها از طریق گوشی تلفن بی سیم امکان پذیر است.

قابلیت‌های بیشتر در پایه اصلی تلفن بی سیم پاناسونیک

اما در برخی از مدل‌های تلفن پاناسونیک، پایه اصلی نیز قابلیت‌های بیشتری دارد. کاربر می‌تواند در شرایط عدم دسترسی به گوشی تلفن، تماس ورودی را از طریق پایه اصلی پاسخگو باشد. قابلیت دیگری که بر روی پایه تلفن بی سیم وجود دارد و می‌تواند کار را برای کاربران راحت‌تر کند، داشتن صفحه کلید است. کاربر می‌تواند با استفاده از صفحه کلید تعبیه شده بر روی پایه اصلی، بدون نیاز به گوشی تلفن بی سیم با مخاطب ارتباط برقرار کند.

این قابلیت‌های معرفی شده، حداقل مواردی است که بر روی پایه وجود دارد. در زمان مراجعه به فروشگاه‌های ارائه تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، حتما به موضوع داشتن قابلیت‌های متنوع در پایه اصلی توجه داشته باشید.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

نکته 11 توجه به داشتن پیغام‌گیر در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، به تلفن‌های ثابت معروف هستند. این‌ نوع از محصولات تلفن می‌توانند در مدل‌های بی سیم یا باسیم به مشتریان ارائه شوند. به همین خاطر از محدودیت‌های مشخصی برخوردارند. مثلا کاربران نمی‌توانند مانند تلفن‌های همراه با این محصولات برخورد کنند. بر این اساس مواقعی امکان دارد خارج از منزل باشید. یا زمان اداری به اتمام رسیده و در سازمان یا شرکت حضور نداشته باشید و نتوانید تماس‌های ورودی را پاسخ دهید.

کمپانی پاناسونیک برای این مواقع راه‌ کار مناسبی را در نظر گرفته است. برخی از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک از قابلیت پیغام گیر یا همان منشی تلفن برخوردارند. به همین منظور کاربر می‌تواند با فعال کردن این قابلیت در زمان عدم دسترسی به تلفن، تماس‌های ورودی خود را از دست ندهد. قابلیت پیغام گیر در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک با توانمندی‌های متفاوتی همراه هستند.

این تفاوت به میزان ضبط و نگهداری پیام‌های مخاطبین مربوط است. در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک، شاید از آن دسته از کاربرانی باشید که، پاسخگویی به تماس‌های ورودی و از دست ندادن آنها برای شما مهم است. پس در زمان انتخاب محصول و مدل تلفن رومیزی، داشتن این قابلیت را از کارشناس فروش سوال بفرمایید.

نکته 12 توجه به داشتن تنظیم در حالت شب در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک

دلایل متفاوتی می‌تواند شرایط استفاده از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک در تاریکی و سکوت شب را فراهم آورد. امکان دارد در آن زمان که همه خواب هستند، شما تماس ورودی داشته باشید. یا حتی به دلیلی در آن زمان بخواهید با مخاطبی ارتباط برقرار کنید. خبر خوب این است که برخی از تلفن‌های رومیزی ارزان قیمت پاناسونیک، از قابلیت سیستم شب برخوردار هستند. کاربران می‌توانند با استفاده از صفحه کلید نورانی که در این محصولات تعبیه شده است، به راحتی در تاریکی شب شماره گیری کنند.

یا حتی اگر تماس ورودی داشته باشند، آن تماس را با روشن خاموش شدن چراغ مخصوص متوجه شوند. این کار بدون اینکه صدای زنگ تلفن شنیدن شود محقق خواهد شد. اما قابلیت تنظیم حالت شب در سیستم تلفن‌های رومیزی پاناسونیک به همین جهت نمی‌شود.

کاربران می‌توانند با مشخصی کردن تنظیمات زمان به سیستم تلفن رومیزی پاناسونیک، شرایط عدم شنیدن صدای زنگ در این محصولات را مدیریت نمایند. مثلا مشخص کنند که از ساعت 9 شب به بعد، تلفن در حالت سایلنت قرار بگیرد. شاید یکی از اعضای خانواده مریضی باشد. در این حالت صدای تلفن برای او آزار دهنده خواهد بود. یا حتی فرزند خردسال دارید و می خواهید در آرامش بخواب رود. استفاده از این قابلیت می‌تواند خیال شما را نسبت به عدم ناراحتی بابت صدای زنگ در تلفن‌های ثابت رومیزی پاناسونیک راحت کند.

نکته 13 توجه به داشتن قابلیت نصب بر روی دیوار

داشتن شرایط نصب بر روی دیوار، قابلیت بسیار مهمی است که امروزه در بیشتر تلفن‌های رومیزی پاناسونیک وجود دارد. در محصولات قدیمی این قابلیت را کمتر مشاهده می‌کردید. اما با توجه به رصد رفتارها و سلیقه مشتریان توسط کارگروه شرکت بزرگ پاناسونیک، این قابلیت امروزه در بیشتر محصولات تلفن‌های رومیزی دیده می‌شود.

احتمال دارد که تلفن رومیزی پاناسونیک را در محل کار خود استفاده کنید. یا حتی امکان دارد این محصولات را در منزل مورد استفاده قرار دهید. از طرف دیگر شاید از فرزند خردسال بازیگوشی برخوردار هستید، یا محل کار شما بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. در این شرایط محل قرارگیری تلفن رومیزی در معرض تهدید‌های متنوعی قرار خواهد داشت. منظور ما شرایط ضرب‌دیدگی و پرتاب به زمین است.

این خطرات و این نوع آسیب دیدگی‌ها برای محصولات تلفن رومیزی پاناسونیک، از جمله مواردی است که می‌تواند طول عمر این دستگاه‌ها را کاهش دهد. ضرب‌دیدگی در این محصولات، برد اصلی را با آسیب‌های متفاوتی مواجه خواهد ساخت. برد اصلی مهم‌ترین قطعه در این محصولات بشمار می‌رود. تعمیر خرابی در برد اصلی همیشه امکان‌پذیر نخواهد بود. دلیل این موضوع پیچیدگی در ساختار محصولات تلفن‌های رومیزی پاناسونیک است.

به همین خاطر در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک، به داشتن قابلیت نصب بر روی دیوار توجه کنید. در این شرایط می‌تواند به راحتی و با اطمینان کافی، دستگاه تلفن رومیزی با سیم یا بی سیم را بر روی دیوار نصب کنید. در ادامه خیالتان بابت سقوط و ضرب دیدگی در این محصولات راحت خواهد بود.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

نکته 14 توجه به داشتن اسپیکر پر قدرت

در قسمت اشاره به قابلیت‌های پایه اصلی در تلفن‌های رومیزی بی سیم پاناسونیک، این نکته اشاره شد که داشتن اسپیکر بر روی این محصولات یک قابلیت مهم  و کاربردی محسوب می‌شود. به طور کلی داشتن اسپیکر شرایط استفاده کاربر از تلفن‌های رومیزی بی سیم و باسیم پاناسونیک را راحت‌تر خواهد کرد. در برخی از شرایط

امکان دارد به دلایل متفاوتی، نتوانید گوشی تلفن را در دست بگیرید. در این حالت که نمی‌خواهید مکالمه را قطع کنید چه راه‌کاری می‌تواند مناسب باشد ؟

از طرفی دیگر شاید بخواهید در زمان استفاده از تلفن‌های با سیم پاناسونیک، برای انجام کاری به چند قدم آن ‌طرف‌تر بروید. آیا در این حالت تنها راه حل ایجاد وقفه بر مکالمه است ؟

در هر دو این شرایط، اگر دستگاه تلفن ثابت شما از اسپیکر مناسبی برخوردار باشد، می‌توانید به مکالمه خود ادامه داده کار خود را نیز به راحتی انجام دهید. به طور کلی بیشتر محصولات تلفن ثابت پاناسونیک از استیکر توانمند برخوردار هستند. اما باز هم در زمان خرید تلفن رومیزی کم قیمت پاناسونیک، به این نکته توجه داشته باشید.

نکته 15 توجه به داشتن داشتن مزیت فناوری دکمه NR

در برخی از مواقع امکان دارد در حال مکالمه با مخاطب خود هستید، اما محیط اطراف شما با صداهای مزاحم همراه می‌شود. یا حتی امکان دارد در زمان داشتن تماس ورودی، محیط شما پر سروصدا و شلوغ باشد. شما می‌خواهید به مخاطب خود موضوع مهمی را بگویید. اما طبیعتا صدا‌های مختلف و مزاحم، شرایط داشتن یک مکالمه مطلوب را برای شما با اختلال مواجه خواهد کرد.

قابلیت دیگری که در محصولات تلفن ثابت رومیزی پاناسونیک توسط مهندسین این شرکت استفاده می‌شود، فناوری NR نام دارد. بر این اساس هر زمان شما دکمه مخصوص به این فناوری را فشار دهید و آن را فعال کنید، صداهای اضافه در زمان مکالمه با مخاطب حذف خواهد شد. از طرف دیگر صدای مخاطب را نیز به راحتی و با کیفیت بهتری خواهید شنید.
برخورداری از فناوری NR در محصولات تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، می‌تواند یک قابلیت منحصر به فرد و بسیار کاربردی باشد. با استفاده از همین توانمندی کاربران می‌توانند از انواع تلفن‌های ثابت پاناسونیک، در تمام محیط‌ها به راحتی استفاده کنند. به طور کلی قابلیت‌های کاربردی در این محصولات وجود دارد. هر کدام از آنها می‌توانند در برابر اکثر محدودیت‌های احتمالی، شرایط ایجاد ارتباط و مکالمه کاربران با یکدیگر را آسان کنند.

در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک، حتما به داشتن مزیت فناوری دکمه NR توجه داشته باشید. یک تلفن ارزان قیمت که با این فناوری طراحی و تولید شده باشد، واقعا برای محیط کاری و خانه شما وسیله کاربردی و دوست داشتنی خواهد بود.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک

معرفی تلفن‌های ارزان قیمت پاناسونیک

تمام مواردی که تا این لحظه از مقاله به آن‌ها اشاره شده است، همه‌ی نکات کلیدی و قابلیت‌های موجود در تلفن‌های رومیزی پاناسونیک نیستند. محصولات پاناسونیک به دلیل داشتن قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار ویژه، در برابر دیگر برندها سرآمد هستند. این محصولات در کنار استفاده از قطعات بسیار با کیفیت، با استفاده از فناوری‌های مدرن ساخته می‌شوند. به همین دلیل سال‌هاست رقیبی برای این برند پیدا نشده است.

شما به بازار محصولات الکترونیکی تلفن مراجعه می‌کنید و قصد دارید یک تلفن رومیزی ارزان قیمت با برند پاناسونیک را خریداری نمایید. قبل از مراجعه به این بازار به هدف خرید تلفن، خوب فکر کنید. این تفکر تصمیم عاقلانه‌ای را برای شما به همراه خواهد داشت. پس به نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید. تا بتوانید یک محصول منحصر به فرد و کاربردی را برای خود برگزینید.

مسلما تلفن‌های بی سیم نسبت به تلفن‌های سیم دار رومیزی از جذابیت و کارایی بهتری برخوردار هستند. اما هر کدام از این مدل‌ها در محیط‌های مخصوص می‌توانند بیشترین کاربری را برای کاربران داشته باشند. به همین دلیل باید قبل از انتخاب، نیاز خود را بسنجید. شاید شما به تلفن سیم دار بیشتر نیاز داشته باشید. این موضوع بر اساس نوع کاربری و نوع محیط زندگی شما مشخص خواهد شد.

در ادامه مقاله می خواهیم شما را با ۱۳ مورد از انواع تلفن‌های ارزان قیمت رومیزی پاناسونیک آشنا کنیم. هر کدام از این محصولات معرفی شده، از قابلیت‌ها و توانمندی‌های مشخصی برخوردارند. مبلغ این محصولات بر اساس قیمت روز بازار تلفن در ایران معرفی شده است. توجه داشته باشید که این مقاله در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ برای شما کاربران تهیه شده است.

مشخصات کلی در نمونه تلفن‌های معرفی شده

نمونه‌های معرفی شده در این قسمت از مقاله، از جمله تلفن‌های رومیزی ارزان قیمت پاناسونیک هستند. هر کدام از موارد معرفی شده از ویژگی‌های مشترک و منحصر به فردی برخوردارند.

به عنوان مثال تعداد خصوص در همه این مدل‌ها یک عدد است. یعنی فقط می‌توانند یک خط تلفن را پشتیبانی کنند. پشتیبانی از قابلیت کالر آیدی caller id در بیشتر این نمونه‌ها وجود دارد.

ویژگی دیگر این است که همه این نمونه‌ها از دفترچه تلفن برخوردارند. قابلیت دفترچه تلفن در هر کدام از این نمونه‌ها می‌تواند نسبت به تعداد ذخیره‌سازی مخاطبان متفاوت باشد.

بیشتر مدل‌های معرفی شده از صفحه نمایشگر برخوردارند. نمایشگر در این مدل‌ها می‌توانند در مقدار اینچ باهم متفاوت باشند. یا این‌که نمایشگر‌ها از قابلیت‌های مختلفی برخوردار باشند.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG3611BX

معرفی مدل KX-TG3611BX – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

با کاربری از این مدل تلفن ارزان قیمت پاناسونیک، می‌توانید اطلاعات تماس تا ۵۰ مخاطب خود را در حافظه تلفن ذخیره کنید. از قابلیت نمایش اطلاعات مخاطب یا همان کالر آیدی caller id نیز برخوردار است. این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای محیط‌های کسب و کار و اداری باشد.

از ظاهر خیره کننده‌ای برخوردار نیست اما، امکانات در این محصول می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند. نکته حائز اهمیت دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد،  اهمیت داشتن استحکام و دوام بالا در این محصول است. علاوه بر موارد گفته شده، از وضوح صدای فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

شاید هدف شما از خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک در این مدل، هدیه دادن به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها باشد. باید بدانید که از صفحه نمایش کوچکی برخوردار بوده و شاید این عیب برای این عزیزان مشکل ساز باشد.
حدود قیمت: ۱,۹۱۰,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG3611BX

  • کیفیت صدای مناسب
  • طراحی قابل قبول
  • باتری‌های با قابلیت
  • اسپیکر نیرومند
  • نمایش شماره مخاطب پشت خطی
  • آنتن‌دهی بی نظیر بدون نویز و اختلال

نقاط ضعف در مدل KX-TG3611BX

  • صفحه نمایش کوچک
  • عدم داشتن صفحه کلید بر روی پایه اصلی

عدم داشتن منشی تلفن

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG6811

معرفی مدل KX-TG6811 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

نکته بسیار کاربردی که در این محصول می‌توان به آن اشاره کرد، برخورداری از فناوری NR است. با این وجود کاربر دیگر نگران صداهای مزاحم و اضافه اطراف در زمان مکالمه نخواهد بود. از طرف دیگر، در زمان نبودن برق می‌توانید از این تلفن استفاده کنید. البته به شرط اینکه گوشی از شارژ کافی برخوردار باشد. در این مدل تلفن پاناسونیک می‌توانید اطلاعات تماس 100 مخاطب را به راحتی ذخیره کنید. با این حال هر زمان کد مخصوص به هر مخاطب را شماره‌گیری کنید، می‌توانید بدون اینکه شماره مخاطب را وارد کرده باشید با او ارتباط بگیرید.
حدود قیمت: ۲,۴۷۳,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG6811

  • نمایشگر در این محصول از به نور سفید مجز است
  • از طراحی مدرنی برخوردار است
  • از زبان فارسی پشیبانی می‌‌کند
  • با این مدل تلفن مکالمه‌ای شفاف و با کیفیتی را تجربه کنید
  • از اسپیکر قدرتمندی برخوردار است

نقاط ضعف در مدل KX-TG6811

  • بر روی پایه صفحه کلید وجود ندارد
  • عدم داشتن منشی تلفن
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG6821

معرفی مدل KX-TG6821 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

نمونه خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک بعدی را به تلفن KX-TG6821 اختصاص می‌دهیم. از نظر ظاهری با نمونه قبل شباهت‌های زیادی دارد. اما از نظر کاربردی این محصول نسبت به نمونه‌ قبل کاربردی‌تر و از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. این محصول از منشی تلفن برخوردار بوده و  می‌تواند تا ۳۰ دقیقه پیام‌های مخاطبین شما را ضبط کند.

با توجه به نظرات کاربران این محصول نسبت به امواج ساطع شده از مودم وای فای Wifi مقاومت خوبی دارد. به همین خاطر در هنگام مکالمه با نویز و عدم کیفیت مواجه نخواهید شد.

با استفاده از این محصول می توانید اطلاعات تماس دوستان و مخاطبین خود را تا ۱۰۰ شماره ذخیره کنید. اندازه صفحه نمایش در این محصول نرمال بوده و  از نور سفید برخوردار است.

نکته جالبی که در این محصول وجود دارد این است که می‌توانید به جای صدای منشی تلفن پیش فرض، از صدای خودتان استفاده کنید.

دیگر قابلیت‌ها در مدل تلفن KX-TG6821

در زمان قطعی برق، تماس‌های ورودی شما از دست نخواهد رفت. توجه کنید که توسط پایه اصلی در این مدل تلفن پاناسونیک نمی‌توانید مستقیم با مخاطب خود مکالمه داشته باشید. اما می‌توانید با قرار دادن گوشی بر روی پایه و با استفاده از اسپیکر قدرتمند در این دستگاه، با مخاطب خود گفتگو کنید.

نکته کاربردی دیگری که می‌توان در این مدل تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک اشاره کرد، کیفیت بلندی صدای زنگ در گوشی تلفن است. بلندی صدا در گوشی از شرایط نرمال برخوردار است. اما اگر گوشی تلفن بر روی پای اصلی قرار داشته باشد، صدای آن به مراتب بلند تر خواهد شد. در نتیجه برای خانه‌ها و محیط‌های بزرگ استفاده از این مدل به واسطه داشتن صدای زنگ بلند کاربردی خواهد بود.

اگر به هر دلیلی گوشی تلفن را گم کردید، نیازی نیست مدتی را برای پیدا کردن آن تلف کنید. می‌توانید با استفاده از قابلیت لوکا تور Locator توسط پایه اصلی در کمترین زمان، نسبت به آگاهی از جایگاه گوشی گم شده با خبر شوید.
حدود قیمت: ۳,۵۷۰,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG6821

  • استفاده از فناوری NR و حذف صدا‌های مزاحم در محیط
  • کیفیت ساخت مطلوب
  • از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند
  • با برخورداری از فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز  DECT با مودم تداخل نخواهد داشت

نقاط ضعف در مدل KX-TG6821

  • نداشتن صفحه کلید بر روی پایه
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG3721

معرفی مدل KX-TG3721 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

این مدل نمونه تلفن‌ ارزان قیمت پاناسونیک، از ال سی دی اس 1.8 اینچی برخوردار است. منشی تلفن در این محصول تا ۱۸ دقیقه مکالمات را ضبط می‌کند. نکته جالبی که در این محصول پاناسونیک وجود دارد، مدیریت پیام‌های ضبط شده است. بر این اساس به کاربر اجازه می‌دهد از راه دور پیام‌های ضبط شده در دستگاه تلفن را مدیریت کند.

تصور کنید شما خارج از منزل یا محل کار هستید، منشی تلفن را فعال کرده‌اید و تماس‌های ورودی به پیغام‌گیر متصل شده است. در این خالت شرایط برای ضبط پیام‌های متعدد فراهم است. شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراه یا تلفن ثابت دیگر، با تلفن خود تماس گرفته و این پیام‌ها را مدیریت کنید.

بر این اساس پس از برقراری ارتباط با خط خود، منتشر شوید که به حالت پیغام‌گیر وارد شوید. در ادامه از طریق صفحه کلید ستاره * و کدی که قبلا مشخص کرده‌اید را شماره‌گیری کنید. با این کار به سیستم پیام‌های ضبط شده تلفن KX-TG3721 وارد خواهید شد. در ادامه می توانید پیام‌ها آنها را بشنوید و در صورت نیاز آنها را پاک کنید.

استفاده از این قابلیت مستلزم مراجعه به قسمت تنظیمات در تلفن KX-TG3721 پاناسونیک است. آموزش استفاده از این راه‌کار را از طریق مراجعه به دفترچه راهنما پیگیری نمایید.

قابلیت دیگری که در این نوع تلفن پاناسونیک وجود دارد، کاربری در زمان رفتن برق است. در این حالت باید گوشی تلفن را بر روی استند قرار داده و پس از آن دکمه کال Call را بفشارید. در این حالت می‌توانید تماس‌های ورودی خود را پاسخگو باشید. یا حتی با استفاده از صفحه کلید گوشی، شماره مخاطب را وارد کرده و با او مکالمه داشته باشید. یادتان باشد تا زمانی که گوشی بر روی استند قرار دارد، این خدمات برای شما قابل استفاده است.
حدود قیمت: ۴,۰۵۵,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG3721

  • داشتن بلندگو دیجیتالی
  • مقاومت بالا
  • صدای واضح و شفاف

نقاط ضعف در مدل KX-TG3721

  • عدم داشتن صفحه کلید در پایه اصلی
  • عدم داشتن قابلیت پاسخ‌گویی به تماس‌های ورودی از طریق پایه اصلی
  • استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز.

این فرکانس در ردیف امواج مودم وای فای بوده و می‌تواند نویز و اختلال ایجاد کند. برای رفع این مشکل در زمان مکالمه با تلفن، یا باید مودم را خاموش کنید و یا از محیط فاصله بگیرید.

خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG3711

معرفی مدل KX-TG3711 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

برخی از محصولات تلفن رومیزی ثابت پاناسونیک، به دلیل داشتن مقاومت و ماندگاری بالا مورد توجه کاربران هستند. این موضوع در مدل KX-TG3711 تلفن پاناسونیک نیز صدق می‌کند. مدلی که در این قسمت از مقاله می‌هیم به شما معرفی کنیم، از ظاهر ساده‌ای برخوردار است. اما می‌تواند سال‌ها در کنار شما باشد و به شما خدمات ارائه دهد.

قابلیت‌های زیادی در این تلفن وجود ندارد. صفحه نمایش تعبیه شده در این مدل تلفن بی سیم رومیزی 1.8 اینچی است. اما می‌‌تواند اطلاعات تماس مخاطب شما را واضح نشان دهد.

داشتن قابلیت نمایش شماره مخاطب یا همان کالر آیدی و ذخیره اطلاعات تماس ۵۰ مخاطب، از جمله قابلیت‌های کاربردی در این مدل تلفن رومیزی پاناسونیک است. اگر زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک، برای شما ماندگاری و ارزان بودن بیشتر از داشتن امکانات اهمیت دارد، این نمونه می‌تواند مناسب شما باشد.

حدود قیمت: ۲,۵۱۰,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG3711

  • دارای اسپیکر قدرتمند
  • در زمان قطعی برق قابل استفاده است
  • داشتن قابلیت لوکا تور Locator

نقاط ضعف در مدل KX-TG3711

  • صفحه کلید بر روی پایه ندارد
  • منشی تلفن ندارد
  • فناوری NR ندارد
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TGC1711

معرفی مدل KX-TGC1711 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

این مدل تلفن رومیزی پاناسونیک، از مدل قبل ساده‌تر بوده و به همین دلیل از قیمت کم‌تری برخوردار است. اما مخاطبان بسیاری از ظاهر این مدل رضایت دارند. از آنجایی که این مدل تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک از جمله محصولات رده پایین و ساده است، اما طراحی سنگین و باکلاسی دارد. به نظر مشتریان زیبایی که این مدل دارد، در تلفن‌های رده بالا نیز کم دیده می‌شود.

قابلیت در مدل تلفن KX-TGC1711 رومیزی بی سیم پاناسونیک در حد کاربردی انتخاب شده است. داشتن کالر آیدی، صدای مطلوب و صدای زنگ قابل قبول، از جمله موارد و قابلیت‌های این مدل تلفن است.
حدود قیمت: ۱,۳۸۰,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG1711

  • ماندگاری و دوام
  • وزن ایده‌آل
  • آنتن‌‌دهی مطلوب

نقاط ضعف در مدل KX-TG1711

  • منشی تلفن ندارد
  • صفحه کلید بر روی پایه اصلی ندارد
  • صفحه نمایش کوچک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TG1611

معرفی مدل KX-TG1611 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

در شباهت مدل قبلی، می‌توان این مدل از تلفن‌های بی سیم رومیزی پاناسونیک را نیز معرفی کرد. کارایی در این مدل شبیه به مدل قبلی است. این محصول می‌تواند به کاربران خدمات مطلوبی را ارائه دهد. از نظر وزن سبک انتخاب شده و می‌تواند در زمینه دریافت فرکانس، شرایط ایده‌آلی داشته باشد.

در محیط داخل و محیط خارج، دریافت سیگنال و برد در این مدل تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک بسیار قابل قبول است. داشتن وضوح صدا در هنگام مکالمه، برخورداری از قابلیت کالر آیدی و داشتن برنامه هشدار، از جمله قابلیت‌ها و توانمندی‌ها در این تلفن بی سیم ارزان قیمت پاناسونیک است.

این نوع تلفن رومیزی بی سیم در رنگ‌های متفاوتی در بازار محصولات الکترونیکی تلفن ارائه شده است. اما ما پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک در نوع  KX-TG1611، شاید رنگ سفید را نسبت به رنگ‌های دیگر بیشتر بپسندید. حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات تماس مخاطبین در این مدل تلفن، قابل قبول است. به همین خاطر می توانید تا ۵۰ اطلاعات مخاطبین را در این تلفن ذخیره کنید.
حدود قیمت: ۱,۵۱۵,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG1611

  • سبک بودن
  • صدای شفاف و واضح
  • برد ایده‌آل

نقاط ضعف در مدل KX-TG1611

  • عدم داشتن پیغامگیر
  • پایه تلفن قابلیت شماره‌گیری و اسپیکر ندارد
  • از صفحه نمایش بزرگی برخوردار نیست
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TGB110

معرفی مدل KX-TGB110 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

در بازار تلفن‌های رومیزی، محصولات مختلفی با برند پاناسونیک ارائه شده است. این محصولات باتوجه به داشتن قابلیت‌های مختلف، از یکدیگر متمایز هستند. دلیل دیگری که می‌توان برای این تمایز معرفی کرد، میزان قیمت در این محصولات است. کاربران می‌توانند بر اساس مقدار توانایی مالی که دارند، بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایند. محصول تلفن رومیزی KX-TGB110 پاناسونیک، از جمله مواردی است که از نظرر داشتن قابلیت در حد کاربردی است. یعنی می‌تواند در زمینه ارائه عملیات پایه شرایط مطلوبی را برای کاربران فراهم آورد. پس در این مدل تلفن نباید به دنبال داشتن قابلیت‌های متنوع باشید.

می‌تواند شرایط مکالمه با مخاطبان را به صورت ایده‌آل برای شما فراهم آورد. از عملکرد مطلوبی برخوردار است و صفحه نمایشی واضح در اندازه ۱.۴ اینچی دارد. کیفیت آنتن‌دهی در این نوع تلفن ارزان قیمت پاناسونیک قابل قبول است. کاربران می‌توانند با این مدل تلفن رومیزی، به راحتی در تاریکی شب به مخاطب خود تماس بگیرند. این شرایط به دلیل داشتن نور پس زمینه در صصفحه کلید گوشی است. این تلفن بی سیم پاناسونیک از وزن سبکی برخوردار بوده و در هنگام مکالمات طولانی، کاربر اذیت نخواهد شد. این تلفن قادر است در محیط داخل تا ۵۰ متر در محیط خارج تا ۳۰۰ متر آنتن‌دهی داشته باشد.

نکته حائز اهمیت دیگری که می‌تواند شرایط آزاردهنده‌ای را برای مخاطبان به همراه داشته باشد، موضوع وجود اختلال‌ و فرکانس‌های مزاحم است. سیگنال‌‌های دریافتی از پایه اصلی دراین تلفن رومیزی پاناسونیک، از فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز برخوردار است. به همین خاطر امواج ساطع شده از طرف مودم یا دیگر لوازم، اختلالی در مکالمه شما ایجاد نخواهد کرد. کاربران می‌توانند اطلاعات تماس مخاطبین خود را به تعداد ۵۰ شماره در این تلفن ذخیره نمایند.
حدود قیمت: ۱,۲۸۱,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TGB110

  • داشتن وزن مناسب
  • دارای نور پس‌زمینه
  • امکان تنظیم ساعت  Alarm
  • داشتن دکمه Flash
  • برخورداری از لوکا تور Locator

نقاط ضعف در مدل KX-TGB110

  • نداشتن منشی تلفن
  • عدم داشتن فناوری NR
  • صفحه نمایش کوچک
خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS500MX

معرفی مدل KX-TS500MX – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

این مدل تلفن رومیزی ارزان قیمت پاناسونیک، در حالت سیمی به عنوان یکی از گزینه‌ها معرفی می‌شود. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌هایی که می‌توان در این مدل به آن اشاره کرد، داشتن شرایط نصب بر روی دیوار است. همان طور که مشخص است، این مدل تلفن رومیزی‌ از توانمندی‌های زیادی برخوردار نیست. فقط می‌تواند به طور ایده‌ال، نیاز‌های اولیه مخاطبین نسبت به برقراری ارتباط را فراهم آورد. بر این اساس این مدل می‌تواند با توجه به قابلیت‌های کاربردی که دارد، برای محیط‌های اداری و کسب و کار بهترین گزینه باشد.

کاربران می‌توانند نسبت به تنظیم صدای زنگ در این تلفن، بهترین شرایط را برای خود انتخاب کنند. این حالت در ۳ مدل صدای کم، متوسط و زیاد قابل تنظیم است. تلفن رومیزی KX-TS500MX  پاناسونیک با توجه به شرایط مشخصی که دارد، می‌‌تواند گزینه مناسبی به عنوان خرید تلفنی رومیزی ارزان پاناسونیک معرفی شود.
حدود قیمت: ۵۹۰,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TS500MX

  • کنترل صدا در شش مرحله
  • داشتن کلید تکرار تماس Redial
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف در مدل KX-TS500MX

  • نداشتن پیغام‌گیر
  • نداشتن چراغ اطلاع تماس
  • نداشتن صفحه نمایش

معرفی مدل KX-TG6711 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

معرفی مدل KX-TG6711 – نمونه تلفن ارزان قیمت پاناسونیک

یکی دیگر از نمونه محصولات ارزان قیمت تلفن‌های رومیزی پاناسونیک، همین مدل تلفن KX-TG6711 است. این مدل را می‌توان به عنوان یکی از تلفن‌های کاربر پسند معرفی کرد. چرا که از طراحی و ساخت زیبا و فانتزی برخوردار است. به گفته متخصصین، این محصول از طراحی آرگونومیک بهره‌مند است.

شرایط مطلوب دیگری که می‌توان برای این مدل تلفن معرفی کرد، برخورداری از فرکانس‌ در ردیف ۱.۹ گیگاهرتز است. بر این اساس کاربر می‌تواند با خیال راحت با مخاطب خود صحبت کند و نگران وجود سیگنال‌های مخرب نباشد. نکته کاربردی دیگر در این مدل تلفن بی سیم رومیزی، ارائه خدمات مکالمه در زمان عدم برق است. این شرایط می‌تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد.

مورد دیگری که در خصوص قابلیت‌های این مدل تلفن می‌توان به آن اشاره کرد، کیفیت طول عمر باتری است. تلفن رومیزی KX-TG6711 بی سیم پاناسونیک، می‌تواند در حالت مکالمه تا ۱۵ ساعت و در حالت استندبای تا ۱۷۰ ساعت شارژ را در خود نگه دارد. از طرف دیگر کاربران می‌توانند اطلاعات تماس عزیزان و دوستان خود را در تعداد ۱۰۰ مخاطب در این تلفن ذخیره کنند.

سایز صفحه نمایش در این مدل تلفن رومیزی بی سیم مناسب بوده و این محصول از صفحه نمایش ۱.۸ اینچی برخوردار است. نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره داشت این است که کاربران می‌‌توانند در حالت‌های متفاوت، نسبت به تعیین زنگ‌های مختلف از این مدل تلفن استفاده کنند. چرا که از ۳۰ زنگ منحصر به فرد و زیبا برخوردار است. نکته قابل توجه دیگری که در این مدل تلفن بی سیم پاناسونیک وجود دارد، شباهت زیاد آن به گوشی‌های تلفن همراه قدیمی نوکیا است. این حالت می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد.
حدود قیمت: ۲,۴۴۰,۰۰۰

نقاط قوت در مدل KX-TG6711

  • دارای نور پس زمینه در کلید‌ها
  • قابلیت تکرار 10 شماره آخر
  • برخورداری از لوکا تور Locator
  • داشتن برد مناسب
  • برخورداری از فناوری Eco

نقاط ضعف در مدل KX-TG6711

  • نداشتن صفحه کلید بر روی پایه
  • نداشتن منشی تلفن

آشنایی با فعالیت‌های نمایندگی‌های فروش انواع محصولات تلفن پاناسونیک

با 10 نوع از انواع تلفن‌های کم قیمت پاناسونیک آشنا شدید. این مدل‌‌‌ها در کنار داشتن قیمت پایین، از کاربری‌های مناسبی برخوردارند. به همین خاطر مشتریان می‌توانند نسبت به خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک، خیالشان بابت کیفیت و کارایی در این محصولات راحت باشد. پاناسونیک نام بزرگی در عرصه محصولات الکترونیکی است. به همین جهت پاناسونیک مانند برند ایسوس، از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار است. تا جایی که توانسته در بازار محصولات الکترونیکی بی رقیب باشد..

به طور کلی پاناسونیک محصولات خود را با استفاده از مدرن‌ترین فناوری‌ها و بر اساس استفاده از با کیفیت‌ترین قطعات، طراحی و تولید می‌کند. این شرایط در محصولات کم قیمت پاناسونیک نیز وجود دارد. به همین‌خاطر پاناسونیک توانسته نظر کلیه مشتریان را نسبت به محصولات خود جلب نماید. داشتن کیفیت بالا و تنوع زیاد در محصولات، جلب رضایت مخاطبین، همه و همه موجبات برتری برند پاناسونیک در بین رقبا را فراهم آورده است.

کمپانی پاناسونیک در بیشتر کشورهای دنیا و شهرهای جهان نمایندگی‌های فعال دارد. کاربران می‌توانند به صورت حضوری و یا با مراجعه به وب سایت نمایندگی‌های پاناسونیک، نسبت به مشاهده محصولات، خرید و یا استفاده از سرویس‌های تعمیراتی برخوردار شوند. در زمینه خرید محصولات کم قیمت تلفن پاناسونیک، کاربران می‌توانند از مشاوره‌های رایگان کارشناسان استفاده کنند. تا در نهایت بهترین محصول را برای خود انتخاب و خریداری نمایند. تکنسین‌های با تجربه در این نمایندگی‌ها به هدف تعمیر تلفن‌های پاناسونیک در انواع مختلف، قادر هستند هرگونه خرابی و عیب را برای کاربران برطرف نمایند.

نتیجه گیری

پس از مطالعه مقاله و آشنایی با ۱۰ نمونه از محصولات تلفن پاناسونیک، حالا می‌توانید به راحتی نسبت به خرید تلفن رومیزی ارزان پاناسونیک به بازار محصولات الکترونیکی و تلفن مراجعه کنید. البته شاید بهترین کار مراجعه به وب سایت نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک باشد. در وب سایت‌ نمایندگی‌ها، می‌توانید به راحتی محصولات را مشاهده کنید. پس از آن بر اساس توضیحات محصول و نوع کاربری که دارید، می‌توانید بهترین تلفن رومیزی را انتخاب و خریداری نمایید. در مرحله بعد، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت محصول خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد.

موضوع با اهمیتی که در انتهای مقاله باید به آن اشاره شود، نحوه تعمیر و رفع انواع خرابی تلفن پاناسونیک است. اگر هر کدام از مدل‌های تلفن پاناسونیک دچار خرابی شد، بهترین و مطمئن‌ترین کار مراجعه به نمایندگی‌های معتبر تلفن پاناسونیک است. این محصولات از ساختار پیچیده‌ای برخوردارند و تنها با استفاده از ابزارهای مخصوص، قابل تعمیر هستند. تعمیرکاران و مراکز تعمیراتی غیرمجاز به این ابزارها دسترسی ندارند. در نتیجه نمی‌توانند محصولات پاناسونیک را به خوبی تعمیر کنند.

محمدعلی آزادخانی

محمدعلی آزادخانی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها