تلفن زیمنس گیگاست

تلفن زیمنس گیگاست

تلفن زیمنس گیگاست برند قدرتمندی است که در زمینه تولید انواع تلفن‌های رومیزی بی‌ سیم و با سیم فعالیت دارد. شرکت گیگاست توانست با تولید محصولات شیک و البته با کیفیت، جایگاه نسبتا مطلوبی برای خود در بازار انواع تلفن‌ها کسب کند. به همین خاطر شاید بتوان گفت گیگاست همان برندی است که بر خلاف برند‌های دیگر، نسبت به موفق‌ترین برند فاصله نزدیک‌تری دارد.

بر این اساس گیگاست می‌تواند مقداری خود را به عنوان رقیب شرکت قدرتمند پاناسونیک در بازار محصولات الکترونیکی تلفن معرفی کند. در این مقاله هدف ما آشنایی شما کاربران وب سایت panasonic-iranco.com با برند گیگاست و فعالیت‌های این شرکت است. مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

تلفن زیمنس گیگاست

درباره تلفن زیمنس گیگاست رقیبی برای پاناسونیک

وقتی نام تلفن‌های ثابت و رومیزی در مدل بی سیم یا با سیم به میان می‌آید، فقط یک نام در ذهن‌ها تداعی می‌شود. همان نامی که محصولات آن را می‌توانید در تمام ویترین‌های فروشگاه‌های محصولات الکترونیکی بیابید. آن برند مشهور و قدرتمند پاناسونیک Panasonic است. این موضوع فقط به کاربران ایرانی محدود نمی‌شود و پاناسونیک در تمام جهان پرفروغ و نام‌‌دار است. چرا که بیش از صد سال است پاناسونیک در زمینه تولید انواع تلفن‌های رومیزی بسیار با کیفیت فعالیت دارد.

به همین منظور پاناسونیک توانست نبض بازار محصولات الکترونیکی و مخصوصا تلفن‌های ثابت را در دست بگیرد. امروزه در بازار محصولات الکترونیکی، می‌‌توان انواع تلفن‌های بی سیم پاناسونیک و غیره را مشاهده کرد. شرکت‌های بسیاری دوشادوش پاناسونیک در حال تولید انواع تلفن‌های رومیزی هستند اما، هیچ کدام نتوانستند به عنوان رقیب به گرد پای پاناسونیک برسند.

حالا واقعا در مدت یک دهه فعالیت پاناسونیک، هیچ رقیبی را برای این برند نمی‌توانیم معرفی کنیم ؟ جواب این سوال در اصل خیر است. واقعا پاناسونیک بر اساس تولید محصولات بی‌نظیری که دارد، پرچم‌دار انواع دستگاه‌های الکترونیکی و تلفن معرفی می‌شود. اما شاید بتوان با رعایت فاصله‌ای زیاد در بین تولید‌کنندگان دیگر تلفن و محصولات الکترونیکی، رقیبی برای پاناسونیک پیدا کرد. به همین دلیل با توجه استقبال موجود از طرف مشتریان، برند تلفن زیمنس گیگاست Gigaset را به عنوان رقیب پاناسونیک معرفی می‌کنیم.

برند زیمنس که دیگر با نام گیگاست معرفی می‌شود، مانند برند سونی از جمله کمپانی‌های معروف خارجی در ایران است. البته این برند در بین برند‌های دیگر دنیای محصولات الکترونیکی و تلفن نیز معروف است. کاربران ایرانی با نام زیمنس کاملا آشنا هستند. گیگاست در زمینه تولید محصولات متفرقه الکترونیکی و از جمله انواع تلفن‌های بی سیم و با سیم رومیزی فعالیت دارد.

تلفن‌های گیگاست ساخت کجاست و کارخانه آن در کجا قرار دارد ؟

وقتی به فعالیت و شناسنامه برند‌‌های معروف در زمینه تولید انواع تلفن و محصولات الکترونیکی و حتی دیجیتالی توجه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که فعالیت بیشتر آنها به قاره آسیا مربوط است. البته بیشتر منظور ما شرق آسیا است. اما این شرایط برای برند تلفن زیمنس گیگاست با همه برند‌ها و رقبای خود متفاوت است. از طرفی دیگر وقتی می‌شنویم که محصولات گیگاست با همه نوع محصولات مشابه در بازار تفاوت دارند، شاید بتوان همین موضوع را یکی از دلایل اصلی این تفاوت دانست.

جالب است که بدانید برعکس اکثر کارخانه‌های محصولات الکترونیکی و انواع تلفن که در شرق آسیا واقع شده‌اند، کارخانه گیگاست در قاره اروپا واقع شده است. به همین خاطر باید حساب این شرکت را نسبت به شرکت‌های دیگر جدا دانست. آغاز فعالیت و تولید انواع محصولات توسط شرکت گیگاست به کشور آلمان مربوط بوده و کارخانه این برند در شهر بوخولت Bocholt آلمان قرار دارد.

این موضوع توانست مزایای مختلفی را برای شرکت گیگاست به دنبال داشته باشد. تلفن‌های گیگاست از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. مشتریان امروزه در بازار محصولات الکترونیکی می‌توانند محصولات این برند را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر نسبت به دیگر محصولات خریداری کنند. این مزیت موجب شده است که طیف گسترده‌ای از کاربران، خرید و استفاده از انواع تلفن‌های گیگاست را به پاناسونیک ترجیح دهند.

کارخانه تلفن زیمنس گیگاست امروزه بیش از هزار کارمند دارد. این شرکت با توجه به رعایت استانداردهای جهانی، محصولات تلفن خود را بر اساس طراحی‌های منحصر به فرد و کاربر پسند تولید می‌کند. این شرکت در کنار تولید محصولات تلفن، از سال 2018 نسبت به طراحی و تولید تلفن‌های هوشمند نیز فعالیت دارد. جالب است بدانید در زمینه تولید این محصولات، شرکت گیگاست در کشور آلمان هیچ رقیبی ندارد. کاربری از این تلفن‌ها بر اساس سیستم‌ Smart Home است.

تلفن زیمنس گیگاست

مروری بر انواع محصولات تولید شده توسط شرکت Gigaset

کارخانه تلفن زیمنس گیگاست انواع محصولات خود را با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت تولید می‌کند. کارخانه این شرکت در شهر بوخولت آلمان، کاملا مکانیزه و مجهز به دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته است. بر این اساس توانمندی آن را دارد که محصولاتی مدرن و با توجه به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را طراحی و تولید کند. محصولات تولید شده توسط کمپانی گیگاست را می‌توان به 5 دسته‌بندی کلی معرفی کرد. این محصولات به انواع تلفن‌های بی سیم و باسیم، تلفن‌های Voip، تلفن‌های شرکتی و محصولات هوشمند امنیتی تقسیم‌بندی می‌شوند.

تلفن‌های سیمی گیگاست Gigaset

در بازار محصولات الکترونیکی و تلفن می‌توانید انواع محصولات تلفن سیمی تهیه شده توسط کمپانی گیگاست را مشاهده نمایید. این تلفن‌ها از نوع آنالوگ در رنگها و مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند. هر کدام از قابلیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای برخوردارند. کاربران می‌توانند این محصولات گیگاست را با نام Euroset در بازار خریداری نمایند.

تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

در کارخانه تلفن زیمنس گیگاست انواع تلفن‌های بی سیم تولید می‌شود. این تلفن‌ها با توجه به نظر و سلیقه مشتریان طراحی و تولید شده‌اند. می‌توان آنها را به مدل‌ها و کاربریی‌های مختلف تقسیم‌بندی کرد. کاربران نسبت به انتخاب بهترین مدل با توجه به نوع کاربری که دارند از دامنه انتخابی گسترده‌ای برخوردار هستند. شاید بتوان به جرات گفت تمرکز کمپانی گیگاست مبنی بر تولید انواع تلفن‌های بی سیم، نسبت به دیگر محصولات خود بیشتر است.

دلیل این موضوع به خاطر استقبال مشتریان گیگاست در اقصان نقاط کشورهای دنیا است. از طرف دیگر دو شاخصه مهم در انواع تلفن‌های بی سیم گیگاست وجود دارد. این کمپانی قادر است در زمینه تولید تلفن‌های بی سیم با استفاده از قابلیت DECT فعالیت نماید. از طرف دیگر می‌تواند تلفن‌های بی سیم با قابلیت CAT-iq را نیز تولید کند. جالب است بدانید که تلفن‌های بی سیم بر اساس فناوری CAT-iq، از توانایی اتصال به اینترنت برخوردارند. در مقالات بعدی، درباره تلفن‌های گیگاست که از قابلیت  CAT-iq و DECT برخوردار هستند بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تلفن زیمنس گیگاست

تلفن‌های VOIP گیگاست Gigaset

کمپانی گیگاست با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند در زمینه تولید تلفن‌ بر اساس فناوری VOIP فعالیت داشته باشد. کمپانی گیگاست مدل‌های مختلفی از تلفن را بر اساس این فناوری تولید کرده است. فناوری VoIP به پروتکل‌هایی مربوط است که می‌تواند شرایط ارسال صدا در بستر اینترنت را فراهم آورد. تماس‌های انجام شده با استفاده از این فناوری از کیفیت فوق العاده‌ای برخوردارند.

اما نکته حائز اهمیت در استفاده از تلفن‌های با قابلیت Voip این است که، تلفن مخاطب شما نیز باید این قابلیت را پشتیبانی کند. در غیر این صورت مکالمه به صورت استاندارد و عادی انجام خواهد شد. از طرف دیگر مشتریان و کاربرانی که از مدل‌های تلفن گیگاست بر اساس قابلیت Voip استفاده می‌کنند، می‌توانند از خدمات تماس کاملا رایگان نیز برخوردار شوند. این شرایط برای کاربران در بستر شبکه SIP فراهم خواهد شد. کاربران باید برخورداری از این قابلیت را از طریق مراجعه به وب سایت Gigaset.net برای خود فعال کنند.

تلفن‌های شرکتی گیگاست Gigaset

در زمینه تولید تجهیزات و تلفن‌های شرکتی، کمپانی تلفن زیمنس گیگاست می‌‌تواند با برخورداری از فناوری‌های روز دنیا محصولات متنوع و کاربردی را تولید نماید. گیگاست نسبت به تهیه تجهیزاتی مانند ریپیتر Repeater به عنوان دستگاه‌های تقویت کننده، PABX ها و البته تلفن‌های Voip که فعالیت داشته باشد. این تجهیزات در بازار محصولات الکترونیکی با نام تجاری Gigaset Pro به کاربران عرضه خواهد شد.

تلفن‌های هوشمند امنیتی گیگاست Gigaset

شرکت گیگاست در کنار تولید انواع تلفن‌های رومیزی، Voip و شرکتی، در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و تلفن‌های هوشمند نیز فعالیت دارد. کاربران می‌توانند در بازار محصولات الکترونیکی محصولاتی مانند انواع پایه Based sensor ، سنسور درب Door Sensors ، سنسور پنجره Window Sensor ، سنسور حرکتی Motion Sensors ، سنسور‌‌ بویایی Smell Sensors خریداری و استفاده نمایند. این تجهیزات در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می‌شوند. کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات را با نام تجاری Gigaset Elements از بازار محصولات الکترونیکی انتخاب و خریداری نمایند.

راهنمایی و توجه به نکات مهم در زمینه خرید انواع تلفن‌های گیگاست

تلفن‌های گیگاست در انواع مختلف و با قابلیت‌های متنوعی تولید می‌شوند. هر کدام از این محصولات برد‌های مختلفی دارند. از نظر حافظه‌ داخلی نیز در گنجایش‌های گوناگونی تولید می‌شوند. به همین منظور کاربران می‌توانند با توجه به راهنمایی‌های گفته شده نسبت به انتخاب محصول مورد نظر، اطلاعات لازم را کسب نمایند. توجه به این اطلاعات می‌تواند برای کاربران انتخاب و خریدی آگاه‌هانه را به دنبال داشته باشد.

توجه به قیمت تعیین شده در تلفن‌های بی سیم گیگاست

محصولات تلفن زیمنس گیگاست با توجه به قابلیت‌هایی که دارند از مدل‌ها و از قیمت‌های متنوعی برخوردارند. کاربران و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت نمایندگی فروش تلفن‌های گیگاست، اطلاعات مهم و کاربردی را کسب نمایند. در این وب سایت قیمت مدل‌های تلفن‌های گیگاست موجود در بازار ایران بروزرسانی می‌شود. البته اگر به دنبال خریدی آگاهانه و مطمئن هستید، پیشنهاد ما مراجعه به نمایندگی‌های معتبر فروش تلفن‌های گیگاست در ایران است.

کمپانی زیمنس که به نام گیگاست تغییر یافته، در اکثر شهرها و مناطق ایران از نمایندگی‌های معتبر برخوردار است. کارشناسان این نمایندگی‌ها در زمان اداری می‌توانند بهترین مشاوره‌های فروش و انواع اطلاعات را به مشتریان محترم ارائه دهند.

توجه به گنجایش حافظه داخلی در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

انواع تلفن‌های تولید شده توسط کمپانی تلفن زیمنس گیگاست، با استفاده از فناوری‌های مدرن به بازار محصولات الکترونیکی و تلفن ارائه می‌شوند. این محصولات در انواع مختلف کاملا بر اساس سلیقه و نیاز کاربران طراحی و تولید خواهند شد. چرا که سلیقه و نوع کاربری در مشتریان روز به روز در حال پیشرفت و تکامل است. به همین خاطر موضوعات مهم و فاکتورهای اساسی مختلفی وجود دارد که در انتخاب انواع تلفن‌ بی سیم یا با سیم، مشتریان به آن توجه دارند. یکی از مهم‌ترین این موارد کیفیت ذخیره اطلاعات در این محصولات است.

این موضوع برای مهندسین و مدیران کمپانی گیگاست نیز با اهمیت بوده و بر این اساس در انواع تلفن‌ها، از حافظه‌های سریع و با کیفیتی استفاده شده است. به همین دلیل کاربران می‌توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود مانند ذخیره‌سازی شماره مخاطبین و غیره را در انواع تلفن‌های گیگاست ذخیره نمایند. هر کدام از تلفن‌‌ها در مدل‌های مختلف، از حافظه‌ با گنجایش‌های متنوعی برخوردار است. علاقمندان و مشتریان باید در زمان انتخاب و خرید محصول، اطلاعات لازم را نسبت به نوع و گنجایش مموری کسب نمایند.

توجه به کیفیت پایه اصلی در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

انواع تلفن‌های بیسیم گیگاست به همراه پایه اصلی به مشتریان ارائه می‌شوند. هر کدام از این سکوهای گوشی بی سیم در تلفن‌های گیگاست از قابلیت‌های متنوعی برخوردارند. در برخی از آنها بعلاوه داشتن کلید روشن خاموش، از شرایط شماره‌گیری و قابلیت‌های کاربردی دیگر بهره‌مند هستند. به طور مثال کاربران می‌توانند در زمان گم شدن گوشی تلفن، به راحتی تماس‌های دریافتی و خروجی را از طریق پایه اصلی مدیریت کنند. اما در برخی از تلفن‌های بی سیم پایه اصلی تنها به جهت ارائه سیگنال و شارژ گوشی مورد استفاده قرار گرفته می‌شود.

تلفن زیمنس گیگاست

توجه به برد در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

شاید مهم‌تر از قابلیت‌های اضافه در پایه گوشی، نحوه سیگنال دهی و میزان برد در این محصولات است. به همین منظور  هر چقدر این قابلیت با کیفیت‌تر باشد، کاربران در حال مکالمه از قدرت جابجایی بیشتری برخوردار خواهند بود.در  بهترین حالت تلفن‌های بی سیم گیگاس، کاربران می‌توانند تا 300 متر دورتر از پایه گوشی را به راحتی با مخاطب خود مکالمه داشته باشند. اگر برای شما داشتن برد بالا در تلفن بی سیم اهمیت دارد، لازم است در زمان خرید، کیفیت این فاکتور را که بر روی جعبه محصول درج خواهد شد مورد بررسی قرار دهید. با این کار می‌توانید محصولی مطابق با نیاز خود تهیه کنید.

توجه به داشتن منشی در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

از جمله امکاناتی که می‌تواند در تلفن‌های بی سیم و یا حتی باسیم کاربرد زیادی برای کاربران داشته باشد، داشتن منشی تلفن است. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دلایل مختلف از منزل دور هستند. برای این افراد به دلیل داشتن تماس‌های مهم و زیاد، استفاده از منشی تلفن بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از قابلیت منشی تلفن در انواع تلفن زیمنس گیگاست، هیچ تماس ورودی شما بی پاسخ نخواهند ماند. کاربران لازم است در زمان خرید انواع تلفن رومیزی گیگاست مجهز به منشی، این محصول را بر اساس ظرفیت مورد نیاز تهیه نمایند.

برخی از نمونه تلفن‌های گیگاست قابلیت آن را دارند که کاربران صدای خود بعلاوه متن صوتی مد نظر را برای منشی لحاظ کنند. اما برخی فقط بر اساس نمونه‌های از قبل تعیین شده این قابلیت را دارد. در کل انتخاب با شما است.

توجه به نمایش شماره مخاطب در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

استفاده از این قابلیت امروزه برای همه مخاطبین متداول شده است. اما به دلیل داشتن تنوع بالا در محصولات تلفن زیمنس گیگاست، شاید باشد نمونه‌ای که از این قابلیت برخوردار نباشد. به همین دلیل در زمان انتخاب و خرید محصول، حتما داشتن قابلیت Caller ID در نوع تلفن انتخاب شده را از فروشنده مطمئن شوید. با این ویژگی کاربران می‌توانند نسبت به مدیریت و کنترل تماس‌های دریافتی اقدام کنند. در زمان دریافت تماس، شماره مخاطب بر روی صفحه نمایش درج خواهد شد.

توجه به داشتن قابلیت لیست سیاه در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

شاید از آن دسته از کاربرانی باشید که به دلیل داشتن شغل حساس، از مخاطبین سمج و مزاحم برخوردارند. یا حتی شاید به هر دلیلی نخواهید پاسخ برخی از شماره‌ها را بدهید. در هر حالت این امکان برای شما میسر است. در برخی از انواع تلفن‌های ‌بی سیم و با حتی با سیم گیگاست، قابلیتی وجود دارد که می‌توانید به واسطه آن تلفن‌های مزاحم را رد تماس کنید. برالی این کار باید در زمان خرید تلفن، آن دسته از مدل‌هایی را انتخب کنید که از قابلیت Call Barning برخوردارند.

تلفن زیمنس گیگاست

این قابلیت به کاربران این اختیار را می‌دهد که با معرفی شماره‌های منتخب، دستگاه تلفن شرایط برقراری و یا دریافت تماس را محدود سازد. بر این اساس لیستی در اختیار کاربر قرار داده شده که می‌تواند یکی یکی شماره‌های مدنظر را معرفی نماید. پس از ان در هنگام تماس از آن شماره‌، تمس به صورت خودکار رجکت reject یا به اصطلاح بلاک Block خواهد شد. 

توجه به تعداد گوشی در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

تلفن‌های بی سیم گیگاست در مدل‌های مختلف می‌توانند بیش از یک گوشی تلفن را داشته باشند. این قابلیت برای کاربران کاربردی و شگفت انگیز خواهد بود. کاربران می‌توانند با توجه به نوع کاربری و نیاز خود، بهترین محصول که از تعداد بیش از یک گوشی تلفن برخوردار است را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایند

توجه به تعداد خط در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

گاهی مواقع برخی از مشترکین حقیقی به دلایلی به بیش از یک خط تلفن نیاز دارند. این موضوع برای مشترکین حقوقی یا سازمان‌ها نیز وجود دارد. به طور معمول داشتن خط تلفن بیش از یک عدد، برخورداری از چند عدد دستگاه تلفن را به همراه دارد. این موضضوع می‌تواند برای محیط‌های اداری که بعضا پر رفت و آمد و شلوغ هستند، مشکل‌ساز باشد.

اما محصولات کمپانی تلفن زیمنس گیگاست از قابلیت‌ها و تنوع بالایی برخوردارند. به همین جهت کاربران می‌توانند از مدل تلفن‌های بی سیم یا با سیمی استفاده کنند که بیش از یک خط تلفن را می‌تواند پشتیبانی کند.

توجه به داشتن قابلیت اتصال به دیوار در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

صحبت از محیط‌های اداری شد. در این محیط‌ها به دلیل فعالیت‌های زیاد و حضور مداوم ارباب رجوع، هرج و مرج زیاد است. به همین منظور امکان گم شدن تلفن و حتی دست و پا گیر بودن این وسیله بسیار کاربردی نیز زیاد است. شاید در این میان تلفن به زمین پرتاب شده و از کار بیفتد. در حالت خرابی و از کار افتادگی تلفن، اختلال در امور اداری را به دنبال خواهد داشت.

به همین خاطر کاربران می‌توانند در زمان انتخاب و خرید تلفن گیگاست، به این موضوع توجه داشته و مدلی را انتخاب کنند که از قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار باشد. به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت تلفن گیگاست را به دیوار نصب کرده و نسبت به افتادن و دست و پا  گیر بودن دستگاه خیالتان راحت باشید.

توجه به داشتن حالت شب در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

کاربری از تلفن‌های رومیزی در محیط تاریک یکی از دغدغه‌های کاربران است. استفاده از موبایل به دلیل داشتن نور پس زمینه، می‌تواند این مشکل را حل کند. اما شاید بخواهید در زمانی که محیط تاریک است یا همه خواب هستند از تلفن ثابت استفاده کنید. شاید بخواهید تماس ضروری داشته باشید و یا تماس ورودی را پاسخ دهید.

برای این موضوع نیز کمپانی گیگاست محصولی مطابق با این شرایط طراحی و تولید کرده است. بر این اساس می‌توانید مدل تلفن‌هایی را خریداری کنید که از قابلیت نور پس زمینه در صفحه کلید، یا از دکمه‌ای نورانی برخوردار باشد. بر این اساس به راحتی می‌توانید در محیط‌های تاریک بدون اذیت دیگران، با استفاده از تلفن گیگاست تماس خود را مدیریت کنید.

تلفن زیمنس گیگاست

توجه به کیفیت اسپیکر در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

برای خانم خانه‌دار در زمان رسیدگی به امور منزل، هیچ اتفاقی بد‌تر از دریافت تماس ورودی نیست. چون باید زمانی را به پاسخ تلفن اختصاص دهد. در زمانی شاید تلفن سیم دار باشد که شرایط بد‌تر نیز خواهد شد. اما انواع تلفن زیمنس گیگاست در مدل‌های بی سیم وجود دارند که در کنار قابلیت جابجایی، از اسپیکر قوی نیز برخوردارند. بر این اساس می‌توانید در زمان رسیدگی به امور کاری خود، دکمه اسپیکر را فشار داده و با مخاطب صحبت کنید.

استفاده از این قابلیت برای کارمندان نیز می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در برخی از تلفن‌های بی سیم گیگاست این ویژگی فقط بر روی پایه اصلی قرار دارد. اما در انواع دیگر علاوه بر پایه اصلی، اسپیکر قدرتمندی بر روی گوشی‌های تلفن نیز تعبیه شده است. این شرایط نیز بسیار کاربردی و ممتاز خواهد بود. به همین منظور در زمان انتخاب و خرید تافن گیگاست، به این موضوع توجه داشته باشید. محصولی را انتخاب کنید که این ویژگی را داشته باشد.

توجه به کیفیت باتری در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

دیگر موضوعی که می‌تواند برای کاربران آزار دهنده باشد، مسئله کم شدن و اتمام زود هنگام شارژ در تلفن‌ است. بر این اساس در انواع محصولات تلفن زیمنس گیگاست، این مشکل برطرف شده است. به همین خاطر کاربران می‌توانند با خیال راحت با توجه به باتری قوی استفاده شده در این تلفن‌ها، به مکالمات خود بپردازند.

برخی از نمونه تلفن‌های بی سیم گیگاست می‌توانند تا 8 ساعت بدون حضور بر روی پایه اصلی، به کاربران خود خدمات ارائه دهند. اگر بر اساس نوع کاربری که دارید زمان زیادی باید گوشی از پایه اصلی جدا باشد، محصولی را انتخاب کنید که دارای باتری قوی و از مدت شارژدهی بالا برخودرار است.

توجه به داشتن امکانات ویژه در تلفن‌های بی سیم گیگاست Gigaset

کمپانی گیگاست از یک تیم تحقیقاتی بسیار فعالی برخوردار است. این تیم همه رفتار‌ها و نوع کاربری کاربران و مشتریان را رصد کرده و برای همه نوع داده‌های دریافتی، پروفایل مشخصی تهیه کرده است. اطلاعات دریافت شده تحلیل می‌شوند. در ادامه و به هدف دریافت بهترین خروجی، شرایط انتخاب محصولی مطابق با نیاز کاربران طراحی و تولید خواهد شد. به همین دلیل کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود، در بین محصولات تلفن زیمنس گیگاست انتخاب داشته باشند.

محصولات تلفن‌های رومیزی گیگاست جدای از انواع قابلیت‌ها و توانمندی‌های مدرن، از ظاهری شکیل و زیبا نیز برخوردارند. به همین خاطر می‌توان آنها را به عنوان هدیه نیز به عزیزان تقدیم نمود. یکی از مواردی که می‌توان انواع محصولات تلفن‌های رومیزی گیگاست را به عنوان هدیه انتخاب کرد، هدیه به مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها است.

برخی از تلفن‌های گیگاست از امکانات خاص برخوردار است. پس می‌توانید آنها را بر اساس نیاز افراد کم توان انتخاب کرده و به آنها هدیه دهید. با این کار این عزیزان را نیز در لذت استفاده از تلفنی با قابلیت شریک خواهید کرد. در ادامه مطلب شما با برخی از ویژگی‌ها در محصولات تلفن‌های رومیزی گیگاست آشنا خواهید شد.

داشتن قابلیت صفحه کلید صدا دار

از جمله مواردی که می‌تواند برای افراد کم توان نسبت به استفاده از محصولات دیجیتالی مخصوصا تلفن‌ دردسرساز باشد، استفاده از صفحه کلید است. با استفاده از صفحه کلید می‌توان شماره را وارد کرده و با مخاطب خود تماس گرفت. کمپانی گیگاست در این زمینه راهکار مناسبی را در انواع تلفن‌های خود به کار برده است. بر این اساس برای هر کدام از کلیدهای صفحه کلید، صدای خاصی در نظر گرفته شده است. با استفاده از این راهکار افراد کم توان که از شنوایی یا بینایی کمی برخوردار هستند، می‌توانند به راحتی کلیدهای مد نظر را انتخاب کنند. با وجود این شرایط این عزیزان می‌توانند بدون نیاز به دیگران با مخاطبین خود تماس بگیرند.

تلفن زیمنس گیگاست

داشتن قابلیت کلیدهای بزرگ

علاوه بر امکان صدادار بودن کلیدهای انواع تلفن‌های رومیزی گیگاست، راهکار دیگری وجود دارد که می‌تواند برای افراد کم توان شرایط استفاده از این تلفن‌ها را آسان کند. به همین خاطر برند تلفن زیمنس گیگاست محصولاتی تولید کرده است که صفحه کلیدهای آن از نمادهای درشت برخوردار است. این اتفاق برای آن دسته از عزیزانی که مشکل بینایی دارند می‌توانند بسیار مناسب باشد. به همین دلیل اگر قرار است تلفن رومیزی گیگاست را به فرد کم بینا هدیه دهید، حتما نسبت به انتخاب مدل تلفن خود دقت داشته باشید.

داشتن قابلیت صفحه نمایش بزرگ

یکی دیگر از مواردی که می‌واند برای سالمندان شرایط سخت به هدف شناسایی شماره تلفن فراهم آورد، داشتن صفحه نمایش کوچک است. کاربران باید در این خصوص نسبت به خرید محصولی اقدام کنند که از نمایشگر مطلوب و گویا برخوردار باشد. برای همین حتما به مشخصات محصول درج شده در راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک توجه نمایید.

داشتن قابلیت شماره‌گیر تماس سریع

عدم داشتن صفحه نمایش بزرگ و خوانا در تلفن‌های رومیزی گیگاست، دغدغه دیگری است که می‌تواند برای افراد کم بینا و ناتوان مشکل ساز باشد. به همین خاطر تلفن‌هایی توسط کمپانی گیگاست طراحی و تولید شده‌اند که از صفحه نمایش بزرگ برخوردارند. کاربران به راحتی قادر خواهند بود شماره تماس گرفته شده را مشاهده کرده و خیلی آسان بدون با کوچکترین اشتباه با مخاطبین خود تماس برقرار کنند.

نکات مهم به هدف نگهداری از تلفن بی سیم گیگاست Gigaset

انواع تلفن‌های کمپانی گیگاست در کنار داشتن قابلیت‌ها و سیستم‌های پیچیده و پیشرفته، با استفاده از قطعات بسیار با کیفیت ساخته می‌شوند. به همین دلیل از ماندگاری و مقاومت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.  تنها نکته‌ای که می‌تواند شرایط خرابی در این محصولات را به دنبال داشته باشد، استفاده زیاد یا اشتباهات کاربری خواهد بود. در ادامه به برخی از مشکلات رایجی که شرایط خرابی در این محصولات را فراهم می‌سازد، اشاره شده است.

تلفن زیمنس گیگاست

خرابی در تلفن به دلیل شارژ اشتباه

به عنوان اولین نکته در زمینه نگهداری از محصولات تلفن زیمنس گیگاست، به موضوع نحوه شارژ در این محصولات اشاره می‌شود. بهترین انتخاب برای شارژ دستگاه زمانی است که میزان شارژ به انتها رسیده باشد. در این حالت گوشی تلفن بی سیم گیگاست را بر روی پایه اصلی قرار دهید.به همین خاطر تا شارژ دستگاه به اتمام نرسیده بود، گوشی تلفن را بر روی پایه اصلی قرار ندهید. این کار می‌تواند کاهش طول عمر و کم شدن کیفیت باتری را به دنبال داشته باشد.

خرابی در تلفن به دلیل ضرب‌دیدگی

توجه داشته باشید که محصولات تلفن گیگاست از مقاومت و دوام مطلوبی برخوردارند. اما مواردی همچون ضرب‌دیدگی می‌‌تواند موجبات خرابی در برد اصلی این محصولات را به وجود آورد. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود در انتخاب محل قرارگیری تلفن در جای مناسب حساس باشید. محلی را انتخاب کنید که از برخوردها و رفت و آمد‌ها به دور باشد.

خرابی در تلفن به دلیل نفوذ رطوبت و کرد و خاک

نکته دیگری که امکان دارد شرایط خرابی در انواع تلفن‌های گیگاست را به دنبال داشته باشد، مسئله نفوذ گرد و خاک یا رطوبت در دستگاه است. بروز این مشکل متاسفانه در بین کاربران بسیار رایج است. بر این اساس باید نسبت به استفاده از تلفن‌های رومیزی و عدم قرار دادن گوشی، در کنار ظرف آب و محل‌های مرطوب مراقبت داشته باشید. از طرف دیگر بهتر است در دوره‌های زمانی مشخص، سطح تلفن و صفحه کلید را با استفاده از یک دستمال نرم گرد زدایی کنید. وجود گرد و غبار بر روی برد اصلی می‌تواند شرایط اتصال را فراهم آورد.

خرابی در تلفن به دلیل نوسانات برق

موضوع دیگری که می‌تواند شرایط خرابی در تلفن‌های رومیزی گیگاست را به دنبال داشته باشد، نوسانات برق است. به همین خاطر بهترین پیشنهاد، استفاده از نوسان‌گیر برای وصل تلفن به پریز برق است. از طرف دیگر امکان دارد بر اساس اشتباهات فردی دو شاخه تلفن را به پریز برق زده شود. برای اینکه این اشتباه رخ ندهد می‌توانید از پریزهای سوکت‌دار استفاده کنید.

آشنایی با تاریخچه کمپانی زیمنس گیگاست

همانطور که متوجه شدید کارخانه کمپانی گیگاست در کشور آلمان و در شهر بوخولت قرار دارد. نام برند گیگاست در ابتدا زیمنس Siemens Home and Office Communication Devices نام داشت. تغییر اسم زیمنس به گیگاست در اکتبر سال 2008 اتفاق افتاد. زمانی که شرکت سهامی خاص صنایع آرگس Arques Industries پس از خریداری 80.2% از سهام زیمنس، نام آن را به گیگاست GMBH تغییر داد.

کاربران ایرانی با نام زیمنس به خوبی آشنا هستند. امروزه نیز انواع محصولات گیگاست در کشور ایران با استقبال خوبی همراه است. شاید دلیل این استقبال همان خاطرات خوبی که از نام زیمنس به یادگار مانده باشد.

از آنجایی که برند گیگاست متعلق به آلمان است و نمایندگی اصل آن نیز در این کشور قرار دارد، اما این کمپانی در بیشتر کشورها و شهرهای جهان از نمایندگی‌های فعال و معتبر برخوردار است. در نمایندگی‌های گیگاست ارائه انواع خدمات از جمله مشاوره در فروش، ارائه خدمات پس از فروش و البته انواع خدمات تعمیرات انجام می‌شود. خدمات تعمیراتی در مدل‌های محصولات گیگاست با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

کمپانی گیگاست در سال 1941 میلادی فعالیت خود را در شهر بوخولت آلمان آغاز کرد. اما تولید انواع محصولات از جمله تلفن از سال 1984 آغاز شد. این کمپانی در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی نیز فعالیت دارد. شاید بتوان گفت فعالیت این شرکت با تولید این نوع محصولات در سال 1959 آغاز شد. در ادامه به جهت پیشرفت در فعالیت‌ها، کمپانی گیگاست در سال 1982 میلادی به واسطه تعدادی از مهندسین تیم تحقیقاتی خود را تشکیل داد. فعالیت‌های این تیم در جهت گسترش گیگاست بسیار موفق بودند.

تلفن زیمنس گیگاست

ادامه تلاش‌ها و کسب افتخارات توسط برند گیگاست

تلاش‌ها و تحقیقات این تیم تحقیقاتی به ثمر نشست و کمپانی تلفن زیمنس گیگاست توانست در سال 1993 میلادی اولین تلفن‌های بی سیم خود را تولید نماید. این محصولات از استاندارد Dect برخوردار بودند. پس از آن فعالیت‌های این کمپانی بیش از گذشته گسترش پیدا کرد و توانست در سال 2000 میلادی، خط تولید محصولات GSM را بنا کند. پیشرفت و فعالیت‌های کمپانی گیگاست تمامی نداشت و در ادامه توانست در سال 2005 میلادی، به فناوری Wimax دست پیدا کند.

در قاره اروپا محصولات تلفن گیگاست بیشتر از کشورهای دیگر طرفدار دارد. این برند توانست در سال 2009 جایزه کارخانه سال را از نشریه Produktion دریافت کند. پس از آن جایزه برترین مدیریت تغییر نیز از طرف گروه مدیران A.T.Kearny به این کارخانه اهدا شد.

معرفی مشخصات پر‌فروش‌ترین تلفن‌های کمپانی زیمنس گیگاست

کمپانی گیگاست در زمینه تولید تلفن‌های باسیم و بی سیم رومیزی فعالیت دارد. البته این بخشی از تولیدات این کارخانه است. محصولات گیگاست با استقبال پرشور کاربران در سطح جهان همراه است.

محصولات تلفن گیگاست، مدل لمسی SL910A

از جمله تلفن‌های ساخته شده توسط این کمپانی، گوشی تلفن لمسی SL910A  گیگاست است. شاید بتوان این مدل را بهترین نمونه از انواع تلفن‌های رومیزی و ثابت لمسی گیگاست معرفی کرد. این انتخاب بر اساس استقبال کاربران معرفی می‌شود. از طراحی، زیبایی و ظرافت خاصی برخوردار است. قابلیت‌های این محصول قابل شمارش نیست. می‌تواند به عنوان یک دستگاه تمام عیار برای مصارف خانگی و یا اداری انتخاب شود.

تلفن زیمنس گیگاست

مشخصات گوشی تلفن لمسی SL910A گیگاست

این محصول از بیشتر تکنولوژی‌های یک تلفن ثابت حرفه‌ای برخوردار است. در وزن ۱۶۰ گرم در بازار محصولات تلفن به مشتریان عرضه می‌شود. حدودا 200 ساعت شارژدهی مطلوب و تا 14 ساعت شارژ دهی برای مکالمه را برای کاربران به همراه خواهد داشت. از یک گوشی بی‌سیم برخوردار است و می‌تواند تا ۵۵ دقیقه ضبط مکالمه داشته باشد. این محصول ۵۰۰ شماره مخاطب برگزیده را می‌تواند در خود ذخیره کند.

داشتن ضبط مکالمه و در کنار ویژگی ‌ Room Monitoring و Caller ID می‌تواند این محصول را بسیار کاربردی معرفی کند. در محیط داخلی ۳۰۰ متر و در محیط خارج تا ۵۰ متر را می‌تواند از نظر برد و آنتن دهی به کاربران ارائه خدمت داشته باشد. این محصول از صفحه نمایش گزینشی برخوردار است و می‌‌توانید قابلیت ویبره را در این محصول فعال کنید. از طرف دیگر می‌توانید تا ۶ گوشی را با پایه اصلی این تلفن ست کنید. از قابلیت اتصال دیوایس‌های مختلف به واسطه بلوتوث bluetooth  برخوردار است. صفحه نمایش در این محصول به اندازه 3.2 اینچ بوده و از نوع لمسی است.

محصولات تلفن گیگاست، مدل C575A

معرفی مدل بعدی را به گوشی تلفن C575A اختصاص می‌دهیم. این مدل نیز از محصولات حرفه‌ای به شمار می‌رود. کاربران زیادی نسبت به خریداری این مدل اقدام داشتند. می‌توان این محصول را با توجه به قسمت مناسبی که دارد، از جمله تلفن‌های اقتصادی و پر قابلیت معرفی کرد.

تلفن زیمنس گیگاست
تلفن زیمنس گیگاست

مشخصات گوشی تلفن C575A گیگاست

صفحه نمایش این محصول از وضوح و شفافیت مطلوبی برخوردار است. اسپیکر قدرتمندی دارد و می‌تواند صدا با کیفیت HD را پشتیبانی کند. صفحه نمایش‌ این محصول از مدل TFT بوده و با اندازه 2.2 اینچ در بازار به مشتریان عرضه می‌شود. به همین خاطر کاربران می‌توانند محتواها و اطلاعات مندرج بر روی صفحه گوشی را به راحتی مشاهده کنند.

می‌توانید تا ۲۰۰ شماره را در حافظه این محصول ذخیره کنید. ان تماس‌های مزاحم نباشید به دلیل اینکه از فناوری مسدود کردن تماس‌های مزاحم برخوردار است. این محصول دارای منشی تلفن است و تکنولوژی ECO به جهت جلوگیری از مصرف زیاد باتری در این محصول بکارگرفته شده است. از باتری مطلوبی برخوردار است. می‌تواند تا ۳۲۰ ساعت آماده به کار و تا ۱۷ ساعت شارژدهی به هدف مکالمه را برای کاربران، به همراه داشته باشد.

محصولات تلفن گیگاست، مدل E390A

این محصول می‌تواند از جمله تلفن‌هایی باشد که برای افراد کم توان بهترین انتخاب است. با توجه به شرایطی که دارد، اما از وجهه بسیار شیک و باکلاسی برخوردار است. می‌توانید این محصول را بر اساس قابلیت‌هایی که در آن وجود دارد، با افتخار به عزیزان خود تقدیم کنید.

تلفن زیمنس گیگاست

مشخصات گوشی تلفن E390A گیگاست

از صفحه کلید بزرگ با نمادهای درشتی برخوردار است. به همین خاطر افراد کم بینا و سالمند می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و بدون درخواست کمک، با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند. نکته حائز اهمیت دیگری که در این محصول می‌توان به آن اشاره کرد، داشتن تقویت کننده صدا است. بر این اساس حتی آن دسته از عزیزانی که از ناراحتی شنوایی برخوردار هستند نیز، می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

صفحه نمایش در این مدل از نوع TFT  انتخاب شده و سایز آن 2.2 اینچ است. منشی تلفن با قابلیتی دارد و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه پیام مخاطب را ضبط نماید. این محصول به دلیل داشتن شرایط ویژه از کلید برقراری تماس اضطراری برخوردار است. می‌توانید تا ۲۰۰ اطلاعات مخاطب را در حافظه این تلفن ذخیره کنید.

کاربران می‌توانند صدای این محصول را به دلخواه تنظیم کنند. حتی می‌توانید با استفاده از این محصول از شرایط تماس‌های کنفرانسی نیز برخوردار شوید. باتری‌های این نوع تلفن زیمنس گیگاست در حالت آماده به کار تا ۳۲۰ ساعت و در حالت مکالمه تا ۱۷ ساعت شارژدهی را به کاربران هدیه خواهند داد.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مفصل در رابطه با تلفن زیمنس گیگاست، مطالب مختلفی به شما کاربران محترم ارائه شد. برند گیگاست با توجه به تولید انواع تلفن‌های رومیزی و البته تجهیزات و محصولات الکترونیکی، می‌‌تواند با رعایت فاصله زیاد رقیب برند قدرتمند و بسیار محبوب پاناسونیک باشد. برند گیگاست با توجه به اینکه در قاره اروپا و مخصوصا کشور آلمان از طرفداران زیادی برخوردار است اما، در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد. امروزه می‌توانید در بازار محصولات الکترونیکی و تلفن ایران، انواع محصولات گیگاست را مشاهده و خریداری نمایید.

محمدعلی آزادخانی

محمدعلی آزادخانی

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها