تلفن پاناسونیک ساخت کجاست؟

تلفن پاناسونیک ساخت کجاست

تلفن پاناسونیک ساخت کجاست؟ اغلب مردن نام پاناسونیک را به عنوان یک برند بازرگانی می‌شناسند. اما اگر بپرسید امتیاز این برند و انواع محصولات ازجمله انواع تلفن که تولید می‌کند به چه کشوری تعلق دارد، شاید در پاسخ جواب درستی ندهند. در این مقاله برای شما کاربران وب سایت panasonic-iranco.com، قصد داریم به معرفی کشور سازنده تلفن‌های پاناسونیک بپردازیم. نکات جالبی در این مقاله ارائه خواهد شد، پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

چرا جواب به سوال تلفن پاناسونیک ساخت کجاست مهم است ؟

تمام برندهای معروفی که در جهان نسبت به تولید محصولات الکترونیکی و یا دیجیتالی فعالیت دارند، از تاریخچه ژرف و شنیدنی برخوردار هستند. در این خصوص می‌توان به برند Panasonic یا Lenovo اشاره کرد. این دو نام بزرگ برند‌هایی هستند که در دنیای محصولات الکترونیکی و دیجیتالی کاملا نزد کاربران و مشتریان شناخته شده‌اند.

به همین خاطر وقتی به بازار این نوع از محصولات مراجعه می‌کنید، به طور گسترده در تمام فروشگاه‌ها انواع محصولات با کاربری‌های متفاوت مزین به نام این دو برند را می‌توانید مشاهده کنید. دلیل این اندازه معروفیت و این همه محبوبیتی که این دو برند کسب کرده‌اند، جز احترام به حقوق مصرف‌کننده و ارائه محصولات کاربر پسند و با کیفیت نخواهد بود.

از آنجایی که در این مقاله نام برند لنوو مطرح شد، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سیر تا پیاز قطعات لپ تاپ لنوو را مطالعه کنید. تا با این برند و تاریخچه جالبی که دارد بیشتر آشنا شوید. اما واقعا تلفن پاناسونیک ساخت کجاست و این برند چه خصوصیت‌هایی دارد ؟

همانطور که می‌دانید، کمپانی‌های مختلف و برندهای متفاوتی در بازار محصولات الکترونیکی مانند تلفن در ایران و بیشتر کشورهای دنیا فعالیت دارند. هدف این برندها ارائه مدل‌های متنوعی از انواع تلفن با کاربری‌های مختلف به مشتریان است. اغلب برند‌ها در یک یا چند نمونه از محصولات تلفن خود توانسته‌اند نظر مشتریان را جلب کنند. اما اگر جستجو کنید که کدام برند توانسته در ارائه همه نوع تلفن بیشترین کیفیت را به خود اختصاص دهد، نامی جز پاناسونیک را نخواهید شنید.

چه کشوری صاحب امتیاز انواع محصولات تلفن پاناسونیک است ؟

در جواب سوال تلفن پاناسونیک ساخت کجاست، باید به کشور ژاپن اشاره کرد. کشوری که در بیشتر محصولات الکترونیکی و دیجیتالی جزو فعال‌ترین کشور‌های دنیا شناخته شده است. به همین خاطر تعداد زیادی از بنیان‌گذاران و مالکان برند‌های معروف دنیا مانند پاناسونیک، ملیت ژاپنی دارند. بر این اساس صاحب اصلی برند پاناسونیک فردی است به کونوسوکه ماتسوشیتا Konosuke Matsushita. آقای ماتسوشیتا فعالیت خود را  از سال 1918 در کارگاهی با نام صنایع الکترونیکی ماتسوشا آغاز کرد. او در این کارگاه نسبت به ساخت لوازم برقی و محصولات الکترونیکی، جوابگوی نیاز بیشتر تولیدکنندگان در سراسر جهان بود.

درباره فعالیت‌ها و محصولات تولیدی شده شرکت بزرگ پاناسونیک

پس از پاسخ به سوال تلفن پاناسونیک ساخت کجاست، بهتر است کمی به معرفی فعالیت‌های شرکت پاناسونیک بپردازیم. آقای ماتسوشیتا بعد از موفقیت‌هایی که در کارگاه احداث شده خود کسب نمود، فعالیت‌های خود را وسعت داده و توانست در نهایت شرکت پاناسونیک را تاسیس نماید. شرکت پاناسونیک در ابتدای فعالیت‌های گسترده خود، به تولید قطعات الکترونیکی و بسیار با کیفیت می‌پرداخت. آوازه کیفیت محصولات تولیدی این شرکت توانست در کمترین‌ زمان، نبض بازار تولید قطعات الکترونیکی جهان را به دست بگیرد.

به همین منظور وسعت فعالیت‌های این شرکت به شهر‌ها و دیگر و کشور‌های جهان نیز گسترش پیدا کرد. به طوری که امروزه کاربران می‌توانند محصولات تولیدی پاناسونیک را در بازار‌های جهانی با برند‌های Victor، Technics، Quasar، Victor، National و JVC نیز بیابند.

پس از آن شرکت پاناسونیک در سال 1930، به تولید انواع محصولات الکترونیکی مانند گرامافون، انواع لامپ و اتو پرداخت. اما از آنجایی که این شرکت روز به روز در حال پیشرفت بود، فعالیت‌های خود را به تولید همین محصولات محدود نکرد. به همین خاطر از سال حدودا 1950، شرکت پاناسونیک تولید تلویزیون، تجهیزات استریو، رادیوهای ترانزیستوری، ضبط صوت و البته تولید انواع لوازم خانگی را در دستور کار خود قرار داد.

اما آنچه که مشخص است، فعالیت‌های این شرکت بزرگ و جهانی پایان ندارد. به همین دلیل در کنار محصولات تولید شده، تولید نوارهای ویدیویی، ابزار‌های تهویه مطبوع و انواع اجاق گازهای مایکروویو را نیز به محصولات خود اضافه کرد. در ادامه تولیدات شرکت پاناسونیک، می‌توان به تجهیزات تلفن، کامپیوترهای کوچک، باتری‌های خورشیدی و شیمیایی، لوله‌های اشعه کاتد و البته تجهیزات تلفن اشاره داشت.

دلیل اصلی موفقیت و پیشرفت‌های شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک علاوه بر فعالیت‌های خود در عرصه تولیدات محصولات الکترونیکی اللخصوص تولید انواع تلفن، در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد. به همین خاطر می‌توان محصولات دیگری از جمله دستگاه‌ها و ماشین‌های کپی، ابزارات اتوماسیون اداری، لوازم اندازه‌گیری و زمان‌بندی الکترونیکی، ابزار‌های کنترل هوشمند ترافیک، تجهیزات شبکه و ارتباطی را نیز در لیست محصولات با کیفیت این شرکت قرار داد. اما آنچه که مسلم است، پیشرفت‌های شرکت پاناسونیک قطعا بی‌دلیل نیست.

به همین جهت می‌توان به داشتن تیم تحقیقاتی بسیار مدرن و هوشمند این شرکت اشاره داشت. جالب است که بدانید دامنه فعالیت این تیم تحقیقاتی محدود به جغرافیای خاصی نبوده و به کل کشور‌های دنیا تمرکز دارد. چرا که گستره مشتریان و علاقه‌مندان به محصولات پاناسونیک متنوع مخصوصا انواع تلفن‌های رومیزی، سانترال و بی سیم، محدود به کشور‌ی خاصی نیست. بر این اساس با توجه به اینکه فعالیت‌های وسیع این تیم تحقیقاتی جهانی است، تمام رفتار‌ها و سلیقه‌های مشتریان را بررسی و تحلیل خواهد کرد.

در نهایت شرکت پاناسونیک بر اساس همین بررسی‌‌ها و نتایج به دست آمده، نسبت به تولید محصولات خود اقدام می‌نماید. به همین دلیل است که همه نوع مشتریان در کل کشور‌های جهان، طرفدار محصولات پاناسونیک هستند. چرا که این شرکت محصولاتی در خور و مطابق با سلیقه و رفتار آن‌‌ها تولید می‌کند. اما متاسفانه در شناخت و توجه به اینکه تلفن پاناسونیک ساخت کجاست، هنوز هستند کسانی که این محصولات را به عنوان محصولات بازار مشترک می‌شناسند.

درباره همکاری برند پاناسونیک با برند ناسیونال

تقریبا در سال 1927 آقای ماتسوشیتا با توجه به پیشرفت و قدرتی که در زمینه فعالیت‌های خود کسب کرده بود، توانست امتیاز برند ناسیونال National را به نام خود ثبت کند. برندی که سال‌ها در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی و البته محصولات خانگی فعالیت داشت. همان‌طور که می‌دانید، برند ناسیونال در بین مشتریان کشور ایران و کشورهای دیگر دنیا شناخته شده است. این برند از جمله برند‌های بسیار محبوب است.

به دلیل اینکه محصولات این برند از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار بودند، همیشه نام ناسیونال در خاطر کاربران ایرانی جاودانه خواهد ماند. به همین دلیل آقای ماتسوشیتا به هدف تولید محصولات متنوع در حوزه صوتی تصویری، اقدام به خریده امتیاز برنده ناسیونال نمود.

اما تصمیم و هدف آقای ماتسوشیتا محدود به خرید امتیاز برند ناسیونال نبود. این کارآفرین ژاپنی تقریبا در سال 1988، شرایط کاری خود را بیشتر از قبل گسترش داد. تا جایی که در تمام دنیا توانست رونق نام پاناسونیک را جهانی کند.  به همین منظور با توجه به موفقیت‌های پی‌در‌پی که با برند پاناسونیک کسب کرده بود، تصمیم بزرگ‌‌تری را اتخاذ نمود.

بر این اساس شرایط را برای ادغام و ترکیب دو برند معروف پاناسونیک و ناسیونال مهیا شد. این تصمیم و این حرکت تا سال 2008 ادامه داشت. بر این اساس محصولات متنوعی در حوزه‌های مختلف، با ترکیب این دو برند تولید و در بازار محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی و غیره عرضه می‌شد.

اما در نهایت با صلاحدید آقای ماتسوشیتا، طراحی و تولید محصولات نسبت به استفاده از نام ناسیونال تغییر کرد. به همین جهت نام ناسیونال از محصولات تولید شده حذف و در ادامه کلیه محصولات با برنده پاناسونیک به کاربران در سرتاسر جهان ارائه می‌شود. این شرایط تا به امروز به همین منوال ادامه دارد.

در کدام کشورها محصولات پاناسونیک تولید می شوند؟

دلیل اصلی اینکه پاناسونیک تاسیس شعبات مختلفی را در کشورهایی جز کشور ژاپن هدف قرار داده است، گسترش تهیه و تولید محصولات تلفن و غیره پاناسونیک است. اما شاید اگر بخواهیم دلیل دیگری برای این استراتژی معرفی کنیم، آن را کاهش هزینه‌های لجستیک می‌نامیم.

به همین خاطر حتی کشور هند را نیز می‌توان از جمله کشورهای استراتژیک برای تولید محصولات پاناسونیک معرفی کرد. اما اگر بخواهیم طور مختص درباره تولید انواع محصولات تلفن پاناسونیک به کشور‌‌هایی فعال جز ژاپن اشاره داشته باشیم، می‌توان به ویتنام، مالزی و چین اشاره کرد. در این کشور‌ها پاناسوونیک از نمایندگی‌ها و کارخانجات فعال و مکانیزه‌ای برخوردار است.

با توجه به اجرای تاسیس کارخانه و نمایندگی در کشور‌های دیگر، پاناسونیک می‌تواند نسبت به ارائه خدماتی مانند فروش، خدمات پس از فروش و البته خدمات تعمیرات محصولات تلفن و دیگر محصولات پاناسونیک، شرایط مطلوب‌تری را برای کاربران در سطح جهان مهیا نماید.

از آنجایی که محصولات پاناسونیک در انواع الکترونیکی و خانگی در بیشتر کشور‌های جهان مشتری دارد، به همین خاطر فراوانی فعالیت این برند محدود به شرق آسیا نخواهد بود. بر این اساس پاناسونیک در قاره‌های دیگر مانند آفریقا نیز از شعبات و کارخانجات فعالی برخوردار است. به همین خاطر که همه نمایندگی‌های پاناسونیک در کشور‌های دیگر بسیار فعال هستند، این سوال مطرح می‌شود که محصولات و از جمله تلفن پاناسونیک ساخت کجاست؟

اما نکته حائز اهمیت این است که بیشتر قطعات برای تولید انواع محصولات پاناسونیک در کشور ژاپن ساخته می‌شود. به همین خاطر عمده فعالیت‌های کارخانه‌جات مستقر در کشور‌های دیگر، به اسمبل و تهیه محصولات پاناسونیک اختصاص داده خواهد شد. پس کشور سازنده محصولات پاناسونیک همان کشور ژاپن است.

آیا محصولات پاناسونیک در کشور چین ساخته می‌شوند؟

تا به این لحظه متوجه شده‌‌اید که آغاز تولید محصولات متنوع پاناسونیک در حوزه محصولات الکترونیکی مانند تلفن و محصولات خانگی، کشور ژاپن است. اما به دلیل اینکه این برند توانست در کمترین زمان در بین کاربران اقسا نقاط جهان جایگاه ویژه‌ای را برای خود کسب نماید، کارخانجات مختلفی در کشورهای دیگر تاسیس کرد. کشور چین نیز بر اساس تعیین استراتژیک‌های آقای ماتسوشیتا، از جمله کشورهایی است که به هدف تولید محصولات پاناسونیک انتخاب شده است.

اما در آغاز فرآیند تولید محصولات پاناسونیک در کشور چین، این اتفاق تنها به برخی از محصولات اختصاص داده شد. این محصولات بر اساس نیاز و استقبال کاربران چینی نسبت به تهیه و استفاده از محصولات پاناسونیک انتخاب شده است.

آیا محصولات پاناسونیک در کشور هند ساخته می‌شود ؟

همانطور که می‌دانید کشور هند به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور در جهان شناخته می‌شود. به همین خاطر این کشور را امروزه با نام شبه قاره معرفی می‌کنند‌. علاوه بر این کشور هند از نظر پیشرفت در حوزه‌های فناوری و دیجیتالی، از جمله کشورهای مطرح دنیا است.

با توجه به کیفیت در انواع محصولات از جمله تلفن پاناسونیک، یکی از  قطب‌های استراتژیک که از محصولات پاناسونیک استقبال ویژه‌ای داشته است کشور هند است. این در حالی است که آقای ماتسوشیتا در سال 1975 شرایط احداث شعبه و کارخانه فعالی را در هند آغاز نمود. در ادامه فعالیت‌های این کارخانه تا به جایی گسترش پیدا کرد که برای نام تجاری پاناسونیک، نام فرعی و اختصاصی Panasonic India Pvt Ltd را برای هند در نظر گرفته شد.

همکاری و فعالیت‌های کمپانی پاناسونیک در کشور هند تا به قدری پیشرفت پیدا کرده که می‌توان، هند را به عنوان مهمترین قطب تولید محصولات پاناسونیک در جهان معرفی کرد. این در حالی است که برخی افراد به دلیل موفقیت‌های هند در تولید و عرضه انواع محصولات پاناسونیک مانند تلفن، با خود می‌گفتند تلفن پاناسونیک ساخت کجاست. آنها تصور می‌کردند که پاناسونیک ساخت هند است.

جالب توجه این است که اخیرا در هند بر اساس فعالیت‌های کاربردی انجام شده، تاسیسات جدیدی به هدف گسترش محصولات پاناسونیک در حال راه اندازی است. همه این موفقیت‌ها بر اساس رهبری و مدیریت مدیران هندی از جمله آقای مانیش شارما Manish Sharma است. ایشان امروزه به عنوان مدیرعامل شعبه پاناسونیک در هند، این تشکیلاتی را مدیریت می‌کند.

درباره پیشرفت تولید محصولات تلفن و دیگر محصولات پاناسونیک در کشور هند

اوج پیشرفت در کشور هند مبنی بر تولید محصولات پاناسونیک از سال 2012 آغاز شد. در این سال کارخانه بزرگ و مطرحی در هند راه اندازی شد. در این کارخانه انواع محصولات پاناسونیک مانند تلفن، کولر گازی، دستگاه جوش، انواع یخچال و ماشین لباسشویی تولید می‌شود. بر این اساس می‌توان به جرات گفت برای مشتریان هندی، 80 درصد از محصولات پاناسونیک وارداتی نبوده و در این کشور تولید می‌شود.

علاوه بر این کارخانه دیگری در شهر Noida UP هند به هدف تولید انواع تلویزیون پاناسونیک تاسیس شده است. این کارخانه با توجه به توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند نیاز کاربران را فراهم سازد. با توجه به استقبال کاربران و فعالیت‌های فراوان نماینده هندی، پاناسونیک تصمیم گرفته است در این کشور اجرای پروژه جدیدی را راه اندازی کند.

اجرای این پروژه بر عهده شرکتی است به نام آندرا پرادش Andhra Pradesh. بر این اساس پروژه‌های دیگری نیز به هدف سرمایه‌گذاری در بخش تولید در کشور هند اجرا خواهند شد، که به تولید و فروش محصولات پاناسونیک جان تازه‌ای خواهد بخشید.

تولید انواع تلفن به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های پاناسونیک

کمپانی بزرگ و محبوب پاناسونیک در زمینه تولید محصولات متنوعی فعالیت دارد. این برند در بین کاربران کل جهان شناخته شده است. معروفیت و محبوبیت برند پاناسونیک در بین کاربران و خانواده‌های کل جهان اثبات شده است. تا به جایی که  می‌توان گفت در سطح بین‌المللی، کمتر خانواده‌های وجود دارد که از محصولات پاناسونیک استفاده نکرده باشد.

از جمله تولیدات پاناسونیک که در بین دیگر محصولات این برند فراگیرتر است، انواع تلفن‌های پاناسونیک است. تلفن‌های پاناسونیک در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. این محصولات را می‌توان در حالت‌های رومیزی، بی سیم و سانترال اداری تقسیم‌بندی کرد.

کمپانی بزرگ پاناسونیک محصولات تلفن خود را براساس سلیقه و نیاز کاربران تولید می‌کند. به همین خاطر تنوع در این محصولات فراوان است. بر این اساس کاربران در زمینه تهیه انواع تلفن پاناسونیک، قدرت انتخاب بالایی دارند. آنها می‌توانند بر اساس نیاز خود در بین انواع تلفن‌های پاناسونیک، بهترین مدل را انتخاب نمایند.

مروری بر انواع تلفن‌های تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک

انواع مختلف تلفن در کارخانجات پاناسونیک طراحی و تولید می‌شود. هرکدام از این محصولات با خصوصیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی همراه هستند. به همین منظور طبیعتا هر یک از انواع تلفن‌های پاناسونیک، کاربران مخصوص به خود را دارند. در ادامه شما برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات انواع تلفن‌های پاناسونیک به شما معرفی‌ خواهد شد. کاربران می‌توانند بر اساس وجود این قابلیت‌ها، بهترین مدل را برای خود انتخاب کنند.

داشتن قابلیت عدم نیاز به برق

همانطور که می‌دانید تلفن‌های بی سیم علاوه بر اتصال به پریز تلفن به پریز برق نیز متصل خواهند شد. به همین خاطر امکان دارد برخی از کاربران مشکل قطعی برق داشته باشند. آنها می‌توانند تلفن‌هایی را انتخاب کنند که در زمان قطعی برق نیز بتواند به آنها خدمات ارائه دهد.

برخی از کاربران امکان دارد به دلیل اهمیت و پیچیدگی شغلی که دارند، مخاطبین و تماس‌های زیادی داشته باشند. به همین خاطر می‌توانند مدل تلفن بی سیمی را انتخاب کنند که از فناوری Link to Cell برخوردار است. بر این اساس دیگر نگران شارژ موبایل خود نخواهند بود. آنها می‌توانند تلفن موبایل خود را به تلفن بی سیم پاناسونیک لینک کرده و جواب مخاطبین را از طریق تلفن بی سیم پاناسونیک بدهند.

 داشتن قابلیت پایه پاسخگو و Paging

همانطور که می‌دانید تلفن‌های بی سیم پاناسونیک از یک پایه اصلی برخوردار است. با توجه به اینکه گوشی تلفن قابل حمل بوده و امکان دارد گم شود، این موضوع می‌توانند برای آنها آزار دهنده باشد. بر این اساس مدل تلفن بی سیم پاناسونیکی بهترین است که بر روی پایه اصلی قابلیت شماره گیری و پاسخ به تماس‌های ورودی داشته باشد.

حتی می‌توانند تلفن هایی را انتخاب کنند که از قابلیت پیجر  Paging برخوردار است. در این شرایط می‌توانند به راحتی گوشی تلفن خود را پیدا کنند.

داشتن قابلیت  Call Block

برخی از کاربران به دلیل داشتن مزاحم تلفنی می‌توانند از انواع تلفن‌های پاناسونیک که به قابلیت Call Block مجهز است استفاده کنند. در این شرایط کار باید لیستی از مخاطبین مزاحم را به تلفن معرفی کند. در ادامه زمان تماس ورودی از طرف شماره مزاحم، تماس به صورت خودکار لغو خواهد شد.

داشتن قابلیت پیغام گیر

کاربرانی که زمان حضور در خارج از منزل نگران تماس‌های ورودی خود هستند، می‌توانند مدل‌های تلفن پاناسونیکی را که از قابلیت پیغام گیر برخوردار است انتخاب نمایند. در این شرایط دیگر نگران تماس‌های خود نخواهند بود.

داشتن قابلیت نصب بر روی دیوار

اگر قرار است در محیط‌های شلوغ مانند محیط‌های اداری از تلفن پاناسونیک استفاده کنید، می‌توانید از آن دسته انواع تلفن پاناسونیکی استفاده کنید که قابلیت نصب بر روی دیوار در آن تعبیه شده باشد.

داشتن قابلیت برد وسیع

برخی از انواع تلفن‌های پاناسونیک در حالت بی سیم می‌توانند محدوده وسیعی را به هدف دریافت و ارسال تماس به کاربر  اختصاص دهند. این نوع از تلفن‌ها برای آن دسته از کاربرانی که مدام در حال حرکت هستند مناسب خواهد بود.

داشتن قابلیت‌های ویژه برای افراد کم توان

شاید بخواهید تلفن بی سیم پاناسونیک را به عنوان کادو برای بزرگتر‌ها و افراد ناتوان تهیه کنید. در این حالت پاناسونیک انواع تلفن با قابلیت‌های متفاوت را طراحی و تولید کرده است. قابلیت‌ای موجود در این محصولات به داشتن صفحه کلید بزرگ یا صفحه نمایش بزرگ، سازگاری با سمعک، داشتن منوی فارسی و غیره  تقسیم می‌شود. هرکدام می‌تواند رضایت خاطر عزیزان را به همراه داشته باشد.

نکته مهم: برای آشنایی با هرکدام از محصولات تلفن پاناسونیک که از قابلیت‌های گفته شده برخوردارند، می‌توانید مقاله (راهنمای خرید تلفن بیسیم پاناسونیک ) را مطالعه نمایید.

نتیجه گیری

در این مقاله به شما کاربران پاسخ دقیقی در برابر سوال تلفن پاناسونیک ساخت کجاست ارائه شد. مشخص شد که انواع محصولات پاناسونیک در اصل ساخت کشور ژاپن است. اما همان طور که مشخص است، انواع محصولات پاناسونیک از جمله محصولات اداری، محصولات الکترونیکی، انواع محصولات خانگی و البته انواع تلفن‌های پاناسونیک از محبوبیت و معروفیت فوق‌العاده‌ای در سطح دنیا برخوردار است.

به همین خاطر  شرکت پاناسونیک نسبت به احداث نمایندگی‌های فعال و کارخانجات مکانیزه در کشورها و قاره‌های دیگر اقدام نموده است. قطعا این حرکت در راستای ارائه بهتر خدمات به کاربران در جهان انتخاب شده است. بعلاوه‌ این‌ که این استراتژی می‌تواند در راستای رسیدن به استراتژیک نحوه ارائه بهتر محصول به مشتری نیز شرایط مطلوب‌تری را به دنبال داشته باشد.

از طرف دیگر اجرای این استراتژی می‌‌تواند شرایط را به هدف کاهش هزینه‌های جانبی فراهم آورد. یکی از این هزینه‌ها، مخارج زیاد اعمال فرایند‌‌های لجستیک است. یعنی همان هزینه‌هایی که از زمان تولید محصول در کارخانه تا زمان ارائه محصول به مشتری قابل پرداخت است.

از طرف دیگر در این مقاله اطلاعات کاربردی در زمینه معرفی انواع تلفن‌های پاناسونیک نیز ارائه شد. با استفاده از این اطلاعات کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه‌‌هایی که دارند، شرایط را برای انتخاب بهترین تلفن پاناسونیک فراهم آورند.

محمدعلی آزادخانی

محمدعلی آزادخانی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها